Wat?quote:
Ja, ongemotoriseerd van Workum, een dorpje in Friesland, naar Warmond, een dorpje in Zuid-Holland.quote:
ik ben serieusquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, ongemotoriseerd van Workum, een dorpje in Friesland, naar Warmond, een dorpje in Zuid-Holland.
da's een eindquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, ongemotoriseerd van Workum, een dorpje in Friesland, naar Warmond, een dorpje in Zuid-Holland.
nou, binnen de 5 minuten nog wel, maar het is idd een heel klein dorpjequote:Op maandag 3 oktober 2011 02:50 schreef Rezania het volgende:
Ik kan me dat echt niet voorstellen hoor. Ik leef al mijn hele leven in de Randstad, ik vind het verdacht als ik 5 minuten lang geen enkel mens op straat tegen kom.
hier ook niet, alleen drempelsquote:
ik heb het al gepost bij FB, sorryquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:52 schreef Moeraskat het volgende:
WAAROM heb je dat topic nummer verneukt
Oké.quote:
Wat? Serieus?quote:
spot niet met mijn handicapsquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
spot niet met mijn handicaps
Omdat het zo grappig is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:55 schreef Moeraskat het volgende:
waarom lach jij mn dorp elke keer uit meneer beer.
Ben ik niet.quote:en rechts onderin
zo niet, dan doe je maar alsof
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het zo grappig is.Ik wist niet dat er nog van dat soort dorpjes in Nederland waren.
[..]
Ben ik niet.
niet meteen kijken hoor.. maare.. je loopt een beetje rood aan ..quote:
jij ook, je wangetjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet meteen kijken hoor.. maare.. je loopt een beetje rood aan ..![]()
![]()
quote:
Totdat ik 11 was wel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:59 schreef Moeraskat het volgende:
en je dacht zeker dat heel nederland 1 stad was of?
al ver over de houdbaarheidsdatumquote:Op maandag 3 oktober 2011 03:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Hoe oud ben jij dan?
[..]
Totdat ik 11 was wel ja.Nu niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
al ver over de houdbaarheidsdatumKwart eeuw, oud joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
time flies when you're having funquote:
daarom ben ik ook nog op, zo kan ik toch niet slapenquote:
Het is hier 23 graden Celsius in huis, valt wel mee dus.quote:
Nee joh, echt waar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom ben ik ook nog op, zo kan ik toch niet slapen
ventilator helpt ook geen moer
oh ik dacht fahrenheitquote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is hier 23 graden Celsius in huis, valt wel mee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |