abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_102636676
PlayStation Vita zal begin 2012 in de winkels liggen. Er komen twee versies van de nieuwe handheld, eentje met enkel Wifi en eentje met Wifi en 3G. De eerste gaat je 249 euro kosten, de tweede kost je 299 euro. De richtprijzen voor de games zijn nog niet bekendgemaakt, maar de verwachting is dat die een euro of vijftig gaan kosten.

110608_47809_PSVITA_Header.jpg

= promofilmpje =

= Specs =
CPU: ARM® Cortex- A9 core (4 core)
GPU: SGX543MP4+
External Dimensions: Approx. 182.0 x 18.6 x 83.5mm (width x height x depth)
(tentative, excludes largest projection)
Screen (Touch Screen): 5 inches (16:9), 960 x 544, Approx. 16 million colors, OLED
Multi touch screen (capacitive type)
Rear Touch Pad: Multi touch pad (capacitive type)
Cameras: Front camera, Rear camera
Sound: Built-in stereo speakers
Built-in microphone
Sensors: Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope,
three-axis accelerometer), Three-axis electronic compass
Location: Built-in GPS
Wi-Fi location service support
Keys / Switches: PS button, Power button, Directional buttons (Up/Down/Right/Left), Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square), Shoulder buttons (Right/Left), Right stick, Left stick
START button, SELECT button, Volume buttons (+/-)
Wireless Communications: Mobile network connectivity (3G), IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1)(Wi-Fi)(Infrastructure mode/Ad-hoc mode), Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP)

= Previews =
Hands on van de nieuwe PlayStation Vita hardware.

Aangekondigde games:
Little Deviants
Reality Fighters
LittleBigPlanet Vita
Escape Plan

110608_47809_PSVITA_Content_Leader.jpg

[ Bericht 46% gewijzigd door koei op 03-10-2011 00:24:14 ]
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_102645636
Er zijn al iets meer games aangekondigd inmiddels, volgens mij al 30+ voor release alleen al.

Maar ben uiteraard te lui om dit op te zoeken.
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:33:04 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102662794
Ik heb besloten dat ik een Vita ga kopen O+ Ik twijfelde in eerste instantie tussen een laptop en een tablet, maar het wordt gewoon een Vita!

Day ONE baby.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102667535
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten dat ik een Vita ga kopen O+ Ik twijfelde in eerste instantie tussen een laptop en een tablet, maar het wordt gewoon een Vita!

Day ONE baby.
Ga je niet importeren?

Als ik geld heb wordt het voor mij ook een handheld die ik bij de launch koop. Dat touch screen op de achterkant en dual sticks _O_
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:52:24 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102667621
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef koei het volgende:

[..]

Ga je niet importeren?

Als ik geld heb wordt het voor mij ook een handheld die ik bij de launch koop. Dat touch screen op de achterkant en dual sticks _O_
Nee, Lik-Sang bestaat niet meer en Play-Asia is me te duur. Bovendien is het Sony hardware en daar heb ik liever normale garantie op via de Nederlandse regels :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102669586
Volgens mij verwar je Sony nu met Microsoft... Mijn Japanse launch PSP werkt nog als een zonnetje! Die ene keer per jaar dat ik hem gebruik dan :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_102670295
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef koei het volgende:
Volgens mij verwar je Sony nu met Microsoft... Mijn Japanse launch PSP werkt nog als een zonnetje! Die ene keer per jaar dat ik hem gebruik dan :')
PSP had wel veel problemen met dode pixels in het begin. Er waren er zelfs waarbij hele rijen defect waren.
Ben wat voorzichtiger met 1e generatie hardware geworden.
Be curious, not judgmental
pi_102673269
Volgens mij had de eerste DS daar veel meer last van met echt dode pixels terwijl de PSP vooral last had van luie pixels. Maar volgens mij zijn dat soort problemen tegenwoordig wel gefixt, de 3DS (en de DS Lite) hadden daar al geen last meer van, en bij de huidige generatie PSP's hoor je er ook nooit meer wat over. Ik heb alleen geen idee hoe OLED precies werkt. Dat is wel weer een relatief nieuwe techniek dus daarom wel een beetje een risico idd.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:44:44 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102693341
Het gaat me niet zozeer om defecten, maar om de afhandeling daarvan. Sony is echt treurig wat dat betreft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102694084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat me niet zozeer om defecten, maar om de afhandeling daarvan. Sony is echt treurig wat dat betreft.
Je hebt niks met Sony te maken bij defecten :D Je hebt met de winkel te maken. Maar goed, daarvoor is een Europese winkel wel handiger idd.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:56:59 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102714691
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef koei het volgende:

[..]

Je hebt niks met Sony te maken bij defecten :D Je hebt met de winkel te maken. Maar goed, daarvoor is een Europese winkel wel handiger idd.
Natuurlijk heb je wel iets met Sony te maken. Zij regelen alles direct met jou, dat gaat tien keer sneller als het regelen via de winkel.

Buiten fabrieksgarantie is Sony daarnaast gewoon te duur. Zelfs met een regeling van de winkel die je kunt eisen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102715187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je wel iets met Sony te maken. Zij regelen alles direct met jou, dat gaat tien keer sneller als het regelen via de winkel.

Buiten fabrieksgarantie is Sony daarnaast gewoon te duur. Zelfs met een regeling van de winkel die je kunt eisen.
Ik ga niet weer die garantie-discussie met je aan, kan mijn tijd wel nuttiger gebruiken! Maar succes met het regelen van je garantie direct met Sony! :')

En nu weer gewoon ontopic over de Vita zelf!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:07:49 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102715344
Omdat je weet dat ik gelijk heb :P

Ontopic, euh, lijstjestijd!

Wishlist:

Rayman Origins
Little Deviants
Uncharted
Gravity Daze
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102718925
Rayman voor de Vita? En ik vond Uncharted maar tegenvallen eigenlijk, was de slechtste demo die ik gespeeld heb.

Modnation Racers en LittleBigPlanet staan bij mij hoog op het lijstje. Little Deviants is volgens mij echt zo'n spelletje dat je haalt omdat er nog geen andere spellen zijn waarmee je makkelijk kan showen wat het apparaat kan. Verder ga ik voornamelijk voor download-games verwacht ik. Dat zijn ook de games die ik het meeste speel op mn PSP en PS3.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:19:34 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102719033
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:16 schreef koei het volgende:
Rayman voor de Vita? En ik vond Uncharted maar tegenvallen eigenlijk, was de slechtste demo die ik gespeeld heb.
Ja, Rayman komt ook voor PS360 natuurlijk, maar ik vind het meer een handheld-game. Uncharted was niets bijzonders, maar speelt altijd wel lekker weg en ziet er fantastisch uit.
quote:
Modnation Racers en LittleBigPlanet staan bij mij hoog op het lijstje. Little Deviants is volgens mij echt zo'n spelletje dat je haalt omdat er nog geen andere spellen zijn waarmee je makkelijk kan showen wat het apparaat kan. Verder ga ik voornamelijk voor download-games verwacht ik. Dat zijn ook de games die ik het meeste speel op mn PSP en PS3.
MNR en LBP laat ik links liggen, op PS3 en PSP al niet interessant, dus op Vita ook niet. LD lijkt me inderdaad een leuke introductie-game, net als Wii Sports dat was bijvoorbeeld :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102720922
Ik vond Uncharted juist niet lekker weg spelen. Het zag er wel mooi uit, maar de demo die ik gespeeld heb (volgens mij de enige demo momenteel, met het klimmen over een muur oa.) vond ik niet fijn werken. Maar goed, waarschijnlijk tweaken ze dat nog wel.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:32:02 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102777379
Tales of Innocence ziet er beter uit dan ik had verwacht! Het is een beetje afhankelijk van of en wanneer we deze krijgen (na Abyss 3D en Graces F heb ik voor 2012 genoeg Tales), maar mijn interesse heeft 'ie!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102816929
Be curious, not judgmental
pi_102875953
Jammer dat ie geen Android heeft, vanwege de apps.
pi_102974134
kga gewoon mn normale psp verkopen, voor hoeveel weetk nog niet, me 5 games, hoesje en kabels, en dan ga ik ps vita kopen me wifi, zonder 3g, kgebruik toch alleen wifi
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:53:27 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_102975932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat je weet dat ik gelijk heb :P

Ontopic, euh, lijstjestijd!

Wishlist:

Rayman Origins
Little Deviants
Uncharted
Gravity Daze
lijstjestijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wishlist van de games die zijn aangekondigd:
Resistance (met stip op 1)
Ys IV (ofzo)
Escape Plan
Gravity Daze
Bioshock & Killzone omdat ik fan van de beide IP ben maar er is nog niets van bekend

en vooruit, die Call of Duty game zal ik ook wel kopen, zeker als er cross platform multiplayer inzit *)

wat wil ik nog zien wat nog niet is aangekondigd?
Motorstorm: werkte perfect op PSP en is nu de grote afwezige wbt Sony first party titels atm?

Starcraft: onwaarschijnlijk maar een RTS iig, liefst niet die van Gameloft maar die zou ik ook kopen ... voor 5/10 euro

Dragon Age/Mass Effect: one or the other maar beiden is ook goed

Valkyria Chronicles 3: evt een HD versie maar met een vertaalde versie van de PSP game op PSN zou ik ook al reuze tevreden zijn :D
(liefst ook deel 1 en een HD versie van deel 2 om de boel compleet te maken ;) )
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103267777
PlayStation Vita Launches From 22 February 2012
http://blog.eu.playstatio(...)om-22-february-2012/

We are happy to share a piece of news that you have all been waiting for: PlayStation Vita will be available throughout Europe, Africa, the Middle East and Australasia from 22nd February, 2012.

Available from ¤249.99 (RRP) [AUD$349.95 (RRP) / NZD$449.95 (RRP)] for the Wi-Fi model and ¤299.99 (RRP) [AUD$449.95 (RRP) / NZD$549.95 (RRP)] for the 3G/Wi-Fi model, PS Vita will offer uncompromised portable gaming experience, anytime, and anywhere.
Be curious, not judgmental
pi_103267842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijstjestijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wishlist van de games die zijn aangekondigd:
Valkyria Chronicles 3: evt een HD versie maar met een vertaalde versie van de PSP game op PSN zou ik ook al reuze tevreden zijn :D
(liefst ook deel 1 en een HD versie van deel 2 om de boel compleet te maken ;) )
Die komt niet buiten Japan uit :'(
Valkyria Chronicles 3 niet in Europa en Amerika

Dus of die vertaling er ooit komt...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 11:58:23 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103273310
Als ik Sony was zou ik gewoon een zak geld uit het pubfund aan Sega geven voor die vertaling (evt alleen subtitles) zodat ze het iig op PSN kunnen zetten

zelfde geld voor FF Agito die we never nooit meer in de winkels tegen gaan komen hier, dan heb je wel gelijk 2 hele sterke titels voor de EU/US launch die nog best met de eerste generatie Vita games mee moeten kunnen doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103273889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef sp3c het volgende:
Als ik Sony was zou ik gewoon een zak geld uit het pubfund aan Sega geven voor die vertaling (evt alleen subtitles) zodat ze het iig op PSN kunnen zetten

zelfde geld voor FF Agito die we never nooit meer in de winkels tegen gaan komen hier, dan heb je wel gelijk 2 hele sterke titels voor de EU/US launch die nog best met de eerste generatie Vita games mee moeten kunnen doen
Ja, FF Type 0 heeft 10, 10, 10, 9 in Famitsu gekregen, maar wij Westerlingen geen releasedatum. Echt knetter. Maar misschien omdat het zo goed ontvangen wordt dat die nog hier verschijnt. De vraag naar Demons Souls, Catherine en Ni No Kuni moeten Japanners ook verbaasd hebben :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_103274031
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, FF Type 0 heeft 10, 10, 10, 9 in Famitsu gekregen, maar wij Westerlingen geen releasedatum. Echt knetter. Maar misschien omdat het zo goed ontvangen wordt dat die nog hier verschijnt. De vraag naar Demons Souls, Catherine en Ni No Kuni moeten Japanners ook verbaasd hebben :D
De PSP-markt leeft dan ook nog erg in Japan; dit is in EU/NA een stuk minder.
Is Catherine zo goed verkocht? En Ni no kuni moet nog blijken.
Be curious, not judgmental
pi_103275075
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef Aether het volgende:

[..]

De PSP-markt leeft dan ook nog erg in Japan; dit is in EU/NA een stuk minder.
Is Catherine zo goed verkocht? En Ni no kuni moet nog blijken.
Ik heb het erover dat deze titels nooit bedoeld zijn geweest om naar het westen te komen. De vraag ernaar was dusdanig hoog dat ze het toch gedaan hebben ;)

Catherine was het grootste succes voor Atlus in het westen, dus helemaal erg zullen ze het niet vinden. 78000 exemplaren in zes dagen in Amerika voor een erg niche titel. Waarom Europa weer moet wachten...

En ni no kuni heeft een half miljoen exemplaren verkocht in Japan. De Nintendo DS versie dus :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:47:17 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103275249
Type 0 komt echt wel. Het is Final Fantasy. Dissidia 2 kwam zelfs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:47:27 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103275252
En dat was echt pure bagger!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 13:08:48 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103276078
ja maar PSP is nu echt wel dood

en als ik dat al vind zegt dat wat ... vind ik
ik verwacht het nog wel op PSN (net als VC3 trouwens) maar als het nooit komt ben ik niet verbaasd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103276169
Hij komt 22 februari :D
Playstation 4
Sony VAIO
Playstation Freak
pi_103276460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:08 schreef sp3c het volgende:
ja maar PSP is nu echt wel dood

en als ik dat al vind zegt dat wat ... vind ik
ik verwacht het nog wel op PSN (net als VC3 trouwens) maar als het nooit komt ben ik niet verbaasd
Ik ben het met je eens. Met dank aan piraterij, want daarna zijn e rniet veel uitgevers meer in zee gegaan met het apparaat. Square Enix heeft dit jaar nog wel enkele goed etitels uitgebracht. Tactics Ogre, The 3rd Birthday en nu dan FF Agito. Maar ja, als je je release bij uitkomst al op torrents ziet staan schiet dat niet echt op, dus begrijpelijk dat uitgevers geen heil meer zien.
De DS idem. Er zijn zelfs bijna geen reviewcopies meer omdat uitgevers geen moeite doen om te marketen. Mensen downloaden toch hele bundels tegelijk op op hun kaartje te plempen -O-

Hopelijk heeft de Vita een langere adem, maar de hackgroepen zullen wel popelen om het weer te kraken. Natuurlijk met de kutsmoes homebrew, maar iedereen weet dat die hacks voor andere doeleinden worden gebruikt.

De Vita lijkt me iig interessant genoeg. Uncharted speelde wel tof en het ding ligt lekker in de hand. Ik ben benieuwd welke entertainmentdiesnetn in Nederland opgezet gaan worden. 3G met televisiezenderontvangst of zo :~
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:20:10 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103276538
In Japan is het internetverkeer over 3G beperkt tot 20MB ofzo. Dus echte internetdiensten zul je niet krijgen denk ik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_103276604
quote:
19s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Japan is het internetverkeer over 3G beperkt tot 20MB ofzo. Dus echte internetdiensten zul je niet krijgen denk ik.
Het is niet eens die beperking, de prijs is nogal belachelijk van data in Japan. En dan lopen wij te huilen over prijsafspraken :')

Daarom zijn die textbased-protocollen zo immens populair in Japan, dat kost ze haast niets.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 13:46:26 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103277596
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Met dank aan piraterij, want daarna zijn e rniet veel uitgevers meer in zee gegaan met het apparaat. Square Enix heeft dit jaar nog wel enkele goed etitels uitgebracht. Tactics Ogre, The 3rd Birthday en nu dan FF Agito. Maar ja, als je je release bij uitkomst al op torrents ziet staan schiet dat niet echt op, dus begrijpelijk dat uitgevers geen heil meer zien.
De DS idem. Er zijn zelfs bijna geen reviewcopies meer omdat uitgevers geen moeite doen om te marketen. Mensen downloaden toch hele bundels tegelijk op op hun kaartje te plempen -O-

Hopelijk heeft de Vita een langere adem, maar de hackgroepen zullen wel popelen om het weer te kraken. Natuurlijk met de kutsmoes homebrew, maar iedereen weet dat die hacks voor andere doeleinden worden gebruikt.

De Vita lijkt me iig interessant genoeg. Uncharted speelde wel tof en het ding ligt lekker in de hand. Ik ben benieuwd welke entertainmentdiesnetn in Nederland opgezet gaan worden. 3G met televisiezenderontvangst of zo :~
helemaal mee eens, heel de handheld markt gaat eraan kapot en bij de martphones is het nog vele malen erger!

en al die figuren roepen dat ze het om de homebrew doen
maar wat homebrew jij dan zoal?

euhm ... *google* ... de interface jonge!

maar ik heb toch dagelijks plezier gehad van mijn PSP en ik koop minstens 1x per maand een nieuwe game (kan voorlopig nog vooruit ook!), als Vita het net zo goed doet (liefst beter) ben ik al reuze tevreden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103317437
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb het erover dat deze titels nooit bedoeld zijn geweest om naar het westen te komen. De vraag ernaar was dusdanig hoog dat ze het toch gedaan hebben ;)
Maar een klein percentage van de Japanse spellen bereikt NA en een nog kleiner deel Europa. In NA zorgen (zeer) kleine uitgevers als XSeed en NIS America voor het verkrijgen van een licentie en de lokalisatie. In Europa is er IIRC alleen Ghostlight die een soortgelijke rol heeft.
Catherine was waarschijnlijk sowieso wel naar NA gehaald.
quote:
Catherine was het grootste succes voor Atlus in het westen, dus helemaal erg zullen ze het niet vinden. 78000 exemplaren in zes dagen in Amerika voor een erg niche titel.
Da's inderdaad erg veel. Er was wel veel hype op diverse fora; dat zal ook wel mee hebben geholpen.
quote:
Waarom Europa weer moet wachten...
Licentierechten en het vinden van een uitgever - die het aandurft - is vaak het grootste probleem. Met de komst van bijvoorbeeld PSN is het een stuk eenvoudiger geworden titels in Europa uit te brengen. Het risico qua kosten is een stuk lager.
quote:
En ni no kuni heeft een half miljoen exemplaren verkocht in Japan. De Nintendo DS versie dus :)
Kijk er wel naar uit. Spel zal het hier ook wel (relatief) goed doen maar Ghibli is een grote naam in Japan én men vind de stijl juist interessant. In het westen is Ghibli een stuk minder bekend. Ben ook benieuwd hoe het zal verkopen. Ben bang dat de stijl het minder goed zal doen (te veel cartoon).
Be curious, not judgmental
pi_103321703
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef sp3c het volgende:
lijstjestijd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Final Fantasy X HD
Persona 4 HD
Metal Gear Solid HD collection

:)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:01:59 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103351468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Final Fantasy X HD
Persona 4 HD
Metal Gear Solid HD collection

:)
De nieuwste en krachtigste handheld ooit gebruiken voor ports met een hogere resolutie :') Zo zonde van je geld man. Begrijp dat écht niet :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_103362402
quote:
19s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:De nieuwste en krachtigste handheld ooit gebruiken voor ports met een hogere resolutie :') Zo zonde van je geld man. Begrijp dat écht niet :D
Nog geen exclusives die me echt aanspreken. En dit zijn heerlijke klassiekers die het (her)spelen meer dan de moeite waard zijn. :)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:00:47 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103362510
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nog geen exclusives die me echt aanspreken. En dit zijn heerlijke klassiekers die het (her)spelen meer dan de moeite waard zijn. :)
Dan zou ik sowieso wachten met de aanschaf van een Vita totdat die 100 euro ofzo is. Die klassiekers kun je ook (her)spelen op de originele console of over drie jaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:41:58 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103370749
niet in de bus :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103376501
Wel een fail trouwens, ik kreeg van Sony een mail met als onderwerp dat de Vita vanaf 22 februari 2013 te koop zou zijn :') In de mail zelf stond het gelukkig wel goed, maar alsnog een flinke misser van ze...

En ik ben vooral benieuwd naar de Nederlandse launch line-up. Dat maakt voor mij of ik hem op dag 1 of pas later koop.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_103378546
Volgens mij leest Sony mee... Krijg opeens een rectificatie op de releasedate in mn mail :D
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:46:35 #45
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103378617
Ik heb helemaal geen mail gehad van Sony -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_103378665
Nee, maar jij hoort ook niet bij de toffe Vita insiders Roy! Je had ook geen uitnodiging voor de snelle rij op de GamesCom! En je hebt geen 'touched it!' sticker van de E3!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_103379063
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef koei het volgende:
Volgens mij leest Sony mee... Krijg opeens een rectificatie op de releasedate in mn mail :D
Misschien is de mailserver nu gehackt :o
Be curious, not judgmental
  Redactie Games vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:58:56 #48
181272 crew  Noppie2000
pi_103383752
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Aether het volgende:

[..]

Misschien is de mailserver nu gehackt :o
:D
pi_103601802
Mogelijk nog geen PS1/PSP-emulatie in het begin.
quote:
A FAQ at the PlayStation Vita official site suggested that something was up with Game Archive support on Sony's new portable. Now we have full confirmation courtesy of Famitsu. In a FAQ that appears in this week's issue, the magazine confirms that Game Archive games will not be playable on the Vita at launch.

Depending on usage, "Game Archives" can include either PlayStation titles or both PlayStation titles and PC Engine/TurboGrafx titles. The Famitsu FAQ only says that "Archive" titles cannot be played, so it's presumable that the limitation applies to both types.

The FAQ response also says "at time of launch," suggesting that the support will be added later.

http://andriasang.com/comyr6/
Be curious, not judgmental
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 22:43:18 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103605440
slecht nieuws

'misschien later maar we werken eraan' betekend bij Sony al snel 'not in your lifetime'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103645272
Vitabundel voor NA.
http://blog.us.playstatio(...)first-edition-bundle

The U.S. bundle includes a PS Vita 3G + Wi-Fi model, a limited edition case, 4GB PS Vita Memory Card, and Little Deviants game for $349.99 (MSRP). The Canadian bundle includes a Wi-Fi model, a limited edition case, 4GB PS Vita Memory Card, and Little Deviants game for $299.99 (MSRP). Best of all, you can pick up the PS Vita First Edition Bundle on February 15, 2012, so this is your chance to play before everyone else.

Be curious, not judgmental
pi_104045825
Win A Trip To An Exclusive PS Vita Preview Event In London

Want to become a VIP at an exclusive PlayStation Vita preview event? What to get hands on with the latest PS Vita games before anyone else? Want to meet James Gallagher!? Enter our competition and you could be one of five lucky winners to earn an invite to this incredible experience.

Held on 22 November 2011 in an exclusive central London location, this exciting invite only event will give you the chance to try all of the launch software, the latest exclusive PlayStation apps coming to PS Vita and much more, meaning you’ll be one of the first people in the world to experience the portable revolution and the full potential of PS Vita before its launch in early 2012. You will be rubbing shoulders will all of the key media from the games industry and get to meet the development teams working on PS Vita titles.
The five winners will each be allowed to bring one person with them to share this brilliant prize, with travel and hotel accommodation all-inclusive. Plus we want to you what you think of your experience with PS Vita so we will be providing you with a hand-held video camera so that you can tell us what you think!

How can you grab such an amazing prize? Easy – simply sign up for Inside PS Vita at eu.playstation.com/psvita and we will send you a welcome email with details on how to sign up for the competition. Not only will you be kept up to date with all of the latest PS Vita news, you’ll have an exclusive opportunity to enter the draw to attend this event. Hurry, as the competition sign up closes on Friday 11th November.

Note: This promotion is only open to persons aged 16 years or over who are residents of Austria, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Portugal, Russia, Saudi Arabia, South Africa, Spain, Switzerland, UAE and the United Kingdom.
Be curious, not judgmental
pi_104153862
Interessant voor de programmeurs

PS Suite is MONO!
Sony is providing their own POSIX Console I/O that may differ from Gnome's glib and/or the POSIX platform's libc, I'd guess because Android's Bionic libc is missing some standard stuff and it's just probably easier to provide everything needed themselves as an addition to glib as glib duplicates some of the libc functionality in any case.

This I think puts a period to speculation. Sony IS supporting Gnome on the PS3 and PS VITA. Vita is GTK, Gstreamer, Cairo, glib, Telepathy, Mono and most likely a custom eLinux kernel (POSIX). PS3 is the same except a custom FreeBSD kernel (POSIX).

Vita and PS3 are getting a WebkitGTK+ browser. The GTKwebkit browser uses most of the Gnome Libraries, I.E. once you port GTKwebkit to a platform you can support a GNOME Desktop and with little effort Mono.

Be curious, not judgmental
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 13:23:08 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104158910
Suite begint steeds meer op een vervanger van de Minis te lijken :)

alleen kun is het niet meer geschikt voor PSP maar dies toch dood
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_104159028
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:23 schreef sp3c het volgende:
Suite begint steeds meer op een vervanger van de Minis te lijken :)

alleen kun is het niet meer geschikt voor PSP maar dies toch dood
Als Sony voor een laag bedrag (< 300 euro) het mogelijk maakt zelf applicaties/games te maken zou dat een mooi legaal alternatief zijn voor de homebrew-scene.
Be curious, not judgmental
  Moderator woensdag 9 november 2011 @ 19:46:01 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104173837
idd, de minis waren een leuk begin (zitten echt leuke spelletjes die nauwelijks wat kosten :D) tussen maar zolang de instapkosten net zo hoog liggen als bij full retail games ging dat hem natuurlijk nooit worden!

met PSsuite zetten ze flink wat stappen in de goede richting terwijl het beleid van Nintendo (ontwikkelen op je zolderkamer is de duivel!) niet verschoven is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_104209911
quote:
quote:
http://www.playstation.com/pss/closedbeta/faq_e.html

Residents of the US, the UK, and Japan can apply for this program ...
Had me wel leuk geleken, maar denk dat ze weinig aan me gehad zouden hebben.
  Moderator donderdag 10 november 2011 @ 18:26:15 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104210772
ik hoop dat ze Unreal Engine en/of Unity3d direct beschikbaar maken :D

Unity3d zal wel, die doen alles maar Epic heeft zijn dingetje nog niet gedaan op Android ... het zou Playstation Suite toestellen wel een stapje voor geven op andere Android apperaten!

en natuurlijk leuk voor de Vita :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:40:17 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_104225664
en besteld *O*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator donderdag 10 november 2011 @ 22:59:23 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104226759
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:40 schreef Re het volgende:
en besteld *O*
nice _O_

en wachten!
http://uk.psp.ign.com/articles/121/1210072p1.html
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_104235271
Transfer your umd purchases to your Vita (with a fee)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=451710

Japanse PSN gaat voor een beperkt aantal titels het 'omzetten' van UMD aanbieden. Kosten zullen blijkbaar zo'n $10 bedragen.



1. Download a UMD Registration Application from PlayStation Store to your PSP
2. Boot up the UMD Registration Application from your PSP's XMB menu and insert the UMD game you want to register into the system.
3. Follow the prompts to register your UMD disc with your PSN account
4. You can then download the downloadable version of your game at discount price.
Be curious, not judgmental
pi_104235388
Sony Details PSP Compatibility on PlayStation Vita
http://andriasang.com/comyxp/

Sony has shared specifics on what players can expect when playing a PSP game on PlayStation Vita.

The screen to the left is the LiveArea for the PSP game. If the game has a digital manual, you'll see an icon for the manual here.

To the right are some play options. You can toggle bilinear filtering, change settings for the right analogue stick and switch the color space to match the color of the PSP. For games that use the system's camera, you can switch between the front and back camera.

You'll be able to transfer your PSP saves to your Vita. The transfer can be done through the PS Vita Content Management program on your PS3 or PC. In the case of a PC, you'll need to install a program called "Content Management Assistant for PlayStation." This will be released later via the PlayStation.jp site. (Sony didn't say this, but the PS3 content management program will presumably be added to the system via firmware update).

If you have a UMD copy of a game, you'll need to use Sony's UMD Passport program to transfer it to the Vita (assuming it's supported by the program). For download versions, you can download the game directly from PS Store, or download it to your PS3 and transfer it from there to your Vita.
Be curious, not judgmental
pi_104235471
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:40 schreef Re het volgende:
en besteld *O*
Bij welke winkel? Ik heb nog niet gekeken of ze ergens leuke extra's hebben eigenlijk :@
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:52:09 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104236065
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bij welke winkel? Ik heb nog niet gekeken of ze ergens leuke extra's hebben eigenlijk :@
Ik denk dat er niet veel extra's komen, een hoesje hier en daar, of misschien een combi met game, maar niet echt noemenswaardig. Ik ga naar GameMania voor mijn Vita vanwege storecredits :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104256296
UMD Passport: Only One PSN Account Per UMD
Thinking about cheating Sony's system to get some cheap PSP games through the UMD Passport program? Based off Sony's official press release announcing the program, you may not be able to.

The fine print in Sony's press statement (see it here in Japanese) says that once you've registered a UMD with a PSN account it can't be registered with another PSN account. Sony has not provided details on how it can determine if a UMD has been registered or not.

The official announcement also clarifies a couple of additional issues:
The downloadable game you get through the Passport program can, like other PSP games, be used not just on Vita, but on your PSP or PSP go.

Sony announced 40 compatible titles today, but said that it has around 200 planned for compatibility. The full list of titles that will be compatible at the start of the program will be announced at the PS Vita promotion site in mid November.

The program will begin on December 6. Of course, Vita doesn't actually see release until December 17.
Be curious, not judgmental
pi_104335779

Be curious, not judgmental
  maandag 14 november 2011 @ 00:33:16 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104340091
Wat een lelijk stuk touw :{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104345470
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een lelijk stuk touw :{w
Op een klein scherm zie je dat niet.
Be curious, not judgmental
  Redactie Games dinsdag 15 november 2011 @ 10:55:58 #71
181272 crew  Noppie2000
pi_104387918
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een lelijk stuk touw :{w
:')
pi_104388146
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Op een klein scherm zie je dat niet.
Het meest irritante van Uncharted PS Vita is toch wel dat het kinderlijk eenvoudig is om te klauteren. Even met je vinger over een touch screen en de gehele 'spanning' is weg.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Games dinsdag 15 november 2011 @ 13:55:44 #73
181272 crew  Noppie2000
pi_104392993
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het meest irritante van Uncharted PS Vita is toch wel dat het kinderlijk eenvoudig is om te klauteren. Even met je vinger over een touch screen en de gehele 'spanning' is weg.
op de ps3 is het niet kinderlijk eenvoudig wil je zeggen?
pi_104393245
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

op de ps3 is het niet kinderlijk eenvoudig wil je zeggen?
Ik ga niet met mijn vinger over het scherm.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_104406202
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik ga niet met mijn vinger over het scherm.
Maar met je vinger in je kont bluugghh
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Games dinsdag 15 november 2011 @ 20:05:10 #76
181272 crew  Noppie2000
pi_104407699
Alsof met je pookje een kant op sturen en op X drukken zo moeilijk is, zeiken om niets _O-
  Moderator dinsdag 15 november 2011 @ 20:22:36 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104408653
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het meest irritante van Uncharted PS Vita is toch wel dat het kinderlijk eenvoudig is om te klauteren. Even met je vinger over een touch screen en de gehele 'spanning' is weg.
dan maak je er geen gebruik van en doe je het op de ouderwetse manier?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_104433356
PS Vita lijkt me niets voor mij, heb al een 3ds. De meeste games spreken me ook niet echt aan. Maar misschien komen ze later wel met GTA, dat zou wel tof zijn.
  Moderator woensdag 16 november 2011 @ 14:06:53 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104434779
het is bekend dat Rockstar met PSVita bezig is maar wat ze aan het doen zijn weten we niet!

kan GTA zijn maar ook bv Max Payne of simpelweg helemaal niets concreets :D
maar aangezien de GTA games wel goed verkochten op PSP lijkt het vrij waarschijnlijk dat er een of meerdere delen op de Vita verschijnen

GTA San Andreas Stories perhaps?

I like :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Games woensdag 16 november 2011 @ 14:24:55 #80
181272 crew  Noppie2000
pi_104435396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:06 schreef sp3c het volgende:
het is bekend dat Rockstar met PSVita bezig is maar wat ze aan het doen zijn weten we niet!

kan GTA zijn maar ook bv Max Payne of simpelweg helemaal niets concreets :D
maar aangezien de GTA games wel goed verkochten op PSP lijkt het vrij waarschijnlijk dat er een of meerdere delen op de Vita verschijnen

GTA San Andreas Stories perhaps?

I like :D
bron?
  Moderator woensdag 16 november 2011 @ 14:38:11 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104435914
IGN geloof ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_104462183
Acht minuten Vita-video.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104869633
Gamestop has revealed the prices for PS Vita accessories, including Memory Cards, and things don't look very pretty.

4GB PlayStation Vita Memory Card - $29.99
8GB PlayStation Vita Memory Card - $44.99
16GB PlayStation Vita Memory Card - $69.99
32GB PlayStation Vita Memory Card - $119.99
PlayStation Vita AC Adaptor - $19.99
PS VITA Armor GameCase - $7.99
PS VITA ArmorShell - $12.99
PlayStation Vita Car Adaptor - $17.99
PlayStation Vita Card Case - $9.99
PlayStation Vita Carrying Case - $19.99
PlayStation Vita Cradle - $19.99
PS VITA Crystal Custom Case - $19.99
PlayStation Vita In-ear Headset - $19.99
PS VITA Nerf Armor - $17.99
PlayStation Vita Portable Charge - $49.99
PlayStation Vita Protective Film (Two Pack) - $14.99
PS VITA Pull N Go Folio - $29.99
PlayStation Vita Starter Kit - $29.99
PS Vita Starter Kit - $24.99
PS Vita Trigger Grip - $17.99
PlayStation Vita Travel Pouch - $19.99
PlayStation Vita USB Cable - $14.99

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=453418
Be curious, not judgmental
  zondag 27 november 2011 @ 14:23:29 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104876478
Sony :')

Ik haal een 4GB memory card en ga zo min mogelijk aan DLC en downloadable games doen totdat ik cheap ass-kaartjes bij DealExtreme kan kopen. Fucking oplichterij :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104877544
Hahahaha $120 voor 32 GB

Not in this lifetime
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_104877735
quote:
19s.gif Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony :')

Ik haal een 4GB memory card en ga zo min mogelijk aan DLC en downloadable games doen totdat ik cheap ass-kaartjes bij DealExtreme kan kopen. Fucking oplichterij :r
Betaalde je bij de PSP in 2005 niet 50 euro extra voor een 32MB-kaart?
Helaas is een kaart noodzakelijk voor veel spellen om überhaupt op te starten.
Be curious, not judgmental
  zondag 27 november 2011 @ 15:03:48 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104878060
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 14:55 schreef Aether het volgende:

[..]

Betaalde je bij de PSP in 2005 niet 50 euro extra voor een 32MB-kaart?
Helaas is een kaart noodzakelijk voor veel spellen om überhaupt op te starten.
Volgens mij kreeg je bij de PSP een 32MB kaartje gratis? Of in ieder geval bij de eerste lading of de luxe bundel ofzo? Later won ik een 1GB kaartje via Eurogamer en weer later heb ik een 16 GB kaartje besteld bij DealExtreme. Sony heeft aan mij niets verdiend op dat gebied als het goed is! :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104878643
quote:
19s.gif Op zondag 27 november 2011 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Volgens mij kreeg je bij de PSP een 32MB kaartje gratis? Of in ieder geval bij de eerste lading of de luxe bundel ofzo? Later won ik een 1GB kaartje via Eurogamer en weer later heb ik een 16 GB kaartje besteld bij DealExtreme. Sony heeft aan mij niets verdiend op dat gebied als het goed is! :(
Die zat volgens mij alleen bij een Value Pack o.i.d.
Blij dat Nintendo voor SD-kaarten heeft gekozen.
Be curious, not judgmental
pi_104910316
Wat een oplichting die prijzen :') Ik haal wel gewoon een kaartje van een ander merk. Die speciale gaming memorysticks van Sony waren toentertijd ook al belachelijk duur. iig een stuk duurder dan precies dezelfde memorysticks van Sony zonder een hip kleurtje.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_104941043
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:57 schreef koei het volgende:
Wat een oplichting die prijzen :') Ik haal wel gewoon een kaartje van een ander merk.
Die zullen er in het begin nog niet zijn helaas.
Be curious, not judgmental
pi_105046573
quote:
Little King's Story Vita Announced for Europe
Konami has announced that it will release Little King's Story Vita sometime next year in Europe. No specific release date was given, nor has it been stated if there will also be a North American release of the game.

Little King's Story Vita is a sequel to the first game for the Wii, which was developed by the now defunct Cing and Town Factory. While the original game was published by Marvelous Entertainment in Japan, Konami has picked up the rights for the Vita sequel.
Be curious, not judgmental
pi_105080029
Be curious, not judgmental
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:36:08 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105082605
quote:
Tja. PS3 is het mooist, dan PC en dan Vita. Niet zo gek op zich. Ziet er verder best okay uit, maar het zegt me vrij weinig :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:30:30 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105134539
Eén account per Vita, dus regio-locked voor DLC en downloadgames.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105135465
Oh Uncharted is door "Bend Studio" gemaakt? Niet Naughty Dog? :{

Ik zit "on the fence" wat betreft de Vita.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator zaterdag 3 december 2011 @ 16:18:57 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105135875
Naughty Dog heeft een stevige vinger in de pap maar het spel word idd door Sony Bend (bekend van Syphon Filter en Resistance op de PSP) gemaakt dus dat lijkt wel goed te zitten:)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 5 december 2011 @ 14:57:17 #98
188728 Lyzio
why do we fall
pi_105209788
Wishlist :)

Asphalt: Injection
Dynasty Warriors: NEXT
LittleBigPlanet
ModNation Racers
Resistance: Burning Skies
Uncharted: Golden Abyss
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:26:28 #99
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_105264947
Zal m bij launch wel halen. Denk met Wipeout en Ridge Racer.
Uncharted demo vond ik echt ruk :R
Trage bende.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_105300889
Be curious, not judgmental
  Moderator woensdag 7 december 2011 @ 21:45:51 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105315073
dat geheugen dingetje vind ik echt belachelijk maar voor de rest is het niet echt verschrikkelijk allemaal vind ik :)

typische Sony rariteiten softwarematig op te lossen en het probleem met de batterij waar je gewoon heel moeilijk omheen kunt met dit soort apperaten zonder de vraagprijs te verdubbelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:12:55 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105379108
FOK! pakt pre-order kit voor Vita uit

Die oordopjes zijn echt matig :') Ze blijven niet zitten en er is geen bass... Verder zijn die DLC-goodies ook niet de moeite waard. Het is dat het gratis is, anders had ik 'm niet gehaald. De Xbox 360 pre-order kit was beter met dat shirt en die afstandsbediening.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:21:20 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105693701
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 15:22:49 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105693740
hehe lol _O-

en maak dan screenshots van iets boeiends ipv het menu -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Games zondag 18 december 2011 @ 16:13:00 #105
181272 crew  Noppie2000
pi_105728675
http://myona.com/2011/12/18/ps-vita-jailbreak/

Zijn er alweer mee bezig, damn _O-
pi_105728934


Be curious, not judgmental
  Redactie Games zondag 18 december 2011 @ 16:21:25 #107
181272 crew  Noppie2000
pi_105729082
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:18 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img804.imageshack.us/img804/6518/20111217214554.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img696.imageshack.us/img696/6963/20111217051401.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
Leuk, zo zonder titels :P
pi_105729085
PSP vs. Vita (opschalen graphics) :o ^O^


Be curious, not judgmental
pi_105729442
Be curious, not judgmental
  zondag 18 december 2011 @ 16:32:08 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105729654
Ik raak hyped. Ondanks het gebrek aan systemsellers :X :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105729704





Be curious, not judgmental
  zondag 18 december 2011 @ 16:33:23 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105729719
LOL @ Google Translate trouwens :D

quote:
Niet in kaart gebracht - het begin van een avontuur zonder een kaart -
_O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105729794
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 16:21 schreef Aether het volgende:
PSP vs. Vita (opschalen graphics) :o ^O^

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Damn, ziet er goed uit.

quote:
19s.gif Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
LOL @ Google Translate trouwens :D

[..]

_O_
Niet in kaart gebracht. _O_
  Redactie Games zondag 18 december 2011 @ 16:36:45 #114
181272 crew  Noppie2000
pi_105729888
quote:
19s.gif Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik raak hyped. Ondanks het gebrek aan systemsellers :X :D
Ik ben juist minder gehyped dan ooit tevoren en ga flinke tijd wachten met kopen denk ik.
pi_105748587
Be curious, not judgmental
  maandag 19 december 2011 @ 06:32:13 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105759959
Japan :')



En let op, van Eurogamer:
quote:
Also, since the Vita contains a sealed Lithium battery, it cannot easily be sent by airmail from Japan, which has strict rules preventing it; we've already heard of Vita packages being returned to sender. So it looks like most of us will have to wait for that 22nd February European release after all...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105763902
quote:
3s.gif Op maandag 19 december 2011 06:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Japan :')

[ afbeelding ]

En let op, van Eurogamer:

[..]

Links staat ‘touch’; rechts kan ik niet helemaal thuisbrengen.
Be curious, not judgmental
  maandag 19 december 2011 @ 11:05:37 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105764018
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Links staat ‘touch’; rechts kan ik niet helemaal thuisbrengen.
Volgens mij was het touch my rear pad ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105840772
Cannot wait! mijn staat al in pre-order en heb mijn pre-order kitje ookal een week of 2 hier thuis liggen.

Nu wachten op het apparaatje! :D heb er zin in.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_105841834
Be curious, not judgmental
pi_105870922
3DS vs. PSVITA cartridges

Be curious, not judgmental
  vrijdag 23 december 2011 @ 01:38:22 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105948799
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105972265
yup belachelijk dure geheugenkaartjes helaas.. maja voor mij geen reden om de vita niet aan te schaffen bij release.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  Redactie Games woensdag 28 december 2011 @ 19:17:31 #125
181272 crew  Noppie2000
pi_106135209
Bedroevende verkoopcijfers zeg, damn. Kga zeker wachten met de aanschaf. Eerst maar voldoende support op de lange termijn.
pi_106214501
quote:
Sony in Big Trouble with PS Vita
During its first week on sale in Japan, PS Vita sold 320 K units. The sales period tracked was just two days, so hopeful fans thought that perhaps the first full week would bring good news.

But the second week brought devastation – just 72 K units sold. When Nintendo launched its latest handheld, the sales of the 3DS declined from 370 K to 210K over the first two weeks. That drop-off led to a steep further sales erosion, which forced Nintendo to implement an unusually early and steep price cut. This cut combined with the launches of big franchises like Monster Hunter, Super Mario Land and Mario Kart turned the fortunes of the 3DS around in Japan. The 3DS has now sold more than 4 Million units in Japan and in the past week it crushed Sony‘s more advanced PS Vita by 484 K vs. 72 K in unit sales.

Sony will likely be forced to cut the price of the PS Vita from 24’000 yen to well below 20’000 yen very soon. The upcoming US launch could be a true debacle for several reasons. Sony has decided to price Vita at $250, higher than the Amazon Kindle Fire. The hottest games like the latest Uncharted are priced at $50, while many other major titles are $40. The pricing seems delusional in light of the Japanese response to the PS Vita. The older PSP handheld console has been a bigger hit in Japan than it has been in the US market. The tablet and iPhone market penetration rates in America are higher than in Japan – consumers may well be more reluctant to splurge on expensive, proprietary handheld consoles. The launch of the Kindle Fire at $200 has changed the US consumer electronics pricing environment.

I believe Japan could well be the last stronghold of portable game consoles. Even though the 3DS stumbled badly during its early months, Nintendo revived the console with a steep price cut and nearly simultaneous launches of three major franchises near the end of the year. The 3DS should have been a surefire blockbuster in its domestic market – the summer softness in Japan may have been an early warning sign of the coming global portable market malaise. The disastrous second week of the PS Vita is the second sign. Sony clearly had some anxiety about the Vita’s launch – it built it massive early support via an extensive line of launch titles. Despite the fact that Sony’s PSP has been a big hit in Japan, the PS Vita is foundering badly out of the gate – the ancient and heavily discounted PSP outsold the brand new Vita by 40% during the Christmas week. Much is now riding on the Vita debut in the US market in February.

I argued last week that PS Vita could mark the end of the era of portable game consoles. There is no doubt that Nintendo’s 3DS is going to sell at least 20 Million units globally over the next couple of years. But the portable console market may now have entered an age of permanent, slowly accelerating decline.The true test of the industry is the United States, where consumers are embracing games designed for smartphones and tablets. The possible shrinking of the portable game consumer base would hit the runner-up Sony before Nintendo really gets mauled. The rot sets in first at the periphery.

Sony has approached the PS Vita launch in America with arrogance, pricing the console and games high while opting to debut the device during the slow retail month of February. Mobile app sales more than doubled during the Christmas of 2011 – solid triple digit volume growth. In the meanwhile, even in the Japanese heartland of video games, video game software unit sales are set to decline by double digits in 2011.

Mobile games have traditionally been simple and often very childish – yet slowly but surely, deeper and more sophisticated games are arriving, chipping at the depth advantage long held by the games designed for portable consoles. The majority of consumers are not interested in the 30 to 60-hour epics dominating game charts. The fickle casual gamers have started their grand migration from portable consoles to smartphones and tablets. 2012 could well be the first year when we see the shape of this transition. Early warning signs arrived in 2011.
Be curious, not judgmental
  Moderator vrijdag 30 december 2011 @ 21:30:01 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106220663
ow man, that's gotta hurt!

misschien goed voor ons want dan proppen ze die boxen misschien wat voller (memory card!) voor de westerse launch om het pakket wat aantrekkelijker te maken zonder een pricedrop :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_106229149
Ik heb hem binnen. Best een geinig apparaat, op dit moment alleen nogal nutteloos aangezien bijna alle games Japans zijn en de NL Store nog niet open is.. Ridge Racer is eentonig maar Uncharted is zeker vet om in je zak te hebben :Y
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  maandag 2 januari 2012 @ 13:40:36 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106309267
Ook al heb ik alle voorgaande handhelds versleten en beloofd er niet weer een te kopen, zit ik nou toch wel weer aan de Vita te denken, voornamelijk omdat het grootste probleem mbt shooters eindelijk opgelost lijkt.

Ik wil gewoon "modern warfare" op zak kunnen hebben met goeie controls.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 13:41:36 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106309314
Modern Warfare is voor mietjes

Resistance = win
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:04:46 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106319205
Slechtste Vita-game OOIT. Nu al.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 18:06:17 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106319289
have fun met Reality Fighters ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:17:16 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106319774
Die character creation was al leuker dan heel de Resistance-demo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 18:23:15 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106320097
oeh dan raad ik je die barbie games aan ... worden die nog uitgebracht tegenwoordig???

dat vind jij de shitbizniz!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Games donderdag 5 januari 2012 @ 15:02:02 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_106439750
Verkoopcijfers laatste week in Japan, nog meer teleurstelling voor Vita:

3DS - 197,952
PS3 - 67,199
PSP - 62,746
Vita - 42,648
Wii - 33,208
DSi LL - 3,356
Xbox 360 - 2,453
DSi - 2,418
PS2 - 1,659
DS Lite - 28
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:05:02 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106439866
Toch raar, het lijkt mij zo'n topding, terwijl ik die 3DS echt geen fuck aanvind....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Games donderdag 5 januari 2012 @ 15:13:51 #137
181272 crew  Noppie2000
pi_106440190
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Toch raar, het lijkt mij zo'n topding, terwijl ik die 3DS echt geen fuck aanvind....
Waarschijnlijk toch de prijs, gebrek aan écht gewilde games en het feit dat er op andere systemen wel al titels te vinden zijn tegen een (veel) lagere prijs.

Het blijft Japan natuurlijk, daar tellen zulke dingen sterk mee. Daar is een Uncharted nu eenmaal minder populair en als er op de PSP dan een Suikoden en andere populaire series deze week uitkomen, is het ergens te begrijpen.

Wat mij blijft verbazen is dat dat ding zo slecht verkoopt rond de feestdagen en natuurlijk in de launch periode, waar iedereen die interesse erin heeft hem toch zou moeten kopen. Misschien niet genoeg gehypet in Japan? Geen idee, maar Sony mag als dit door gaat net als Nintendo stappen gaan ondernemen om Vita een succes te maken.
pi_106441147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:13 schreef Noppie2000 het volgende:

Wat mij blijft verbazen is dat dat ding zo slecht verkoopt rond de feestdagen en natuurlijk in de launch periode, waar iedereen die interesse erin heeft hem toch zou moeten kopen. Misschien niet genoeg gehypet in Japan? Geen idee, maar Sony mag als dit door gaat net als Nintendo stappen gaan ondernemen om Vita een succes te maken.
Concurrentie met de 3DS, relatief weinig interessante spellen en hoge prijs.
Die feestdagen maakt niet veel uit. Kerst is een kunstmatig feest in Japan waar alleen jonge kinderen cadeau's krijgen.
Be curious, not judgmental
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 17:20:13 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106445632
maar de prijs is hetzelfde als de prijs van PSP (back in the day!) en die had toch wel een succesvollere launch!

probleem is dat Nintendo zo snel zo'n enorme pricecut heeft ingevoerd waardoor iedereen verwacht dat Sony dat ook gaat doen als die gewoon voet bij stuk houden dan trekt het vanzelf wel bij lijkt me maar er hoort ook eigenlijk gewoon een geheugenkaart bij te zitten als je het koopt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_106446203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:20 schreef sp3c het volgende:
maar de prijs is hetzelfde als de prijs van PSP (back in the day!) en die had toch wel een succesvollere launch!

probleem is dat Nintendo zo snel zo'n enorme pricecut heeft ingevoerd waardoor iedereen verwacht dat Sony dat ook gaat doen als die gewoon voet bij stuk houden dan trekt het vanzelf wel bij lijkt me maar er hoort ook eigenlijk gewoon een geheugenkaart bij te zitten als je het koopt
Waren er niet maar zo'n 200.000 PSPs indertijd?
En de WiFi Vita is net zo duur als het Value Pack indertijd.
Maar ben benieuwd, vooral omdat de PSP veel populairder is in Japan dan daarbuiten.
Be curious, not judgmental
pi_106446687
Heb mijn pre-order voor de Vita geannuleerd...Het systeem verkoopt nog steeds slecht en slechte verkoopcijfers houdt ook in dat er weinig support voor zal zijn. Ik zie het ook al gebeuren dat ik hem ge-preordered heb voor ¤239 en dat hij binnen een maand onder de ¤200 zakt... ;) .
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:54:45 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106447222
Ik ga er stiekem toch over nadenken om mijn pre-order te annuleren... Nog een paar wachten de kat uit de boom kijken. Kan dat geld ook prima in andere zaken steken :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 17:59:05 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106447415
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef Aether het volgende:

[..]

Waren er niet maar zo'n 200.000 PSPs indertijd?
owja das waar idd!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 08:21:14 #144
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_106472124
De console heeft nog steeds mijn interesse, er komen genoeg toffe games op uit die me aanspreken. Al zijn de meeste wel remakes of ports (FFX, Persona 4, Ninja Gaiden). Bij de launch spreken Rayman Origins en Gravity Daze me wel aan, en Hot Shots Golf is altijd leuk om te spelen. Tenslotte is er een mooi catalogue aan oude PSP en NeoGeo Station (Metal Slug 1 en 2!) om in te duiken! :)

Enige mindere tot nu toe is de prijs van de memory cards. :{
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_106472775
Die cijfers verbazen me.. Hopelijk pakt het beter uit voor ons en krijgen we een mooiere prijs!

Ik twijfel nog steeds of ik er één zal aanschaffen.
Bla
pi_106518155
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 7 januari 2012 @ 09:58:19 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106518187
quote:
Toffe exclusives!

....


Oh wacht....
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zaterdag 7 januari 2012 @ 10:31:47 #148
181272 crew  Noppie2000
pi_106518497
Monster Hunter Portable 3? NOG een port? Hoeveel wordt deeltje 3 nog uitgemolken zeg :o
pi_106537213
quote:
Final Fantasy X _O_
Be curious, not judgmental
pi_106596105
Vraagje.
Krijgt iedereen een mail over de VIP uitnodiging van autosalon Brussel?
Je vader
  maandag 9 januari 2012 @ 11:53:57 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106596231
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Toffe exclusives!

....

Oh wacht....
2 analoge sticks, de mogelijkheid tot EINDELIJK goed gamen onderweg, dat is de exclusive :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:54:51 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106596248
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

2 analoge sticks, de mogelijkheid tot EINDELIJK goed gamen onderweg, dat is de exclusive :7.


Maand eerder. :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 9 januari 2012 @ 11:55:18 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106596260
quote:
12s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maand eerder. :7
Hotlinkbeveiligingen zijn veeeeeeeeeeeeeel ouder
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:56:21 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106596285
Serieus? Hoe kansloos om dat in 2012 nog steeds te hebben :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 11:57:59 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106596330
quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus? Hoe kansloos om dat in 2012 nog steeds te hebben :')
Nintendolife zegtie O-)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:07:37 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106596593
quote:
12s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maand eerder. :7
Sja, nu nog spellen die wel de moeite waard zijn, nintendo :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 12:12:43 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106596737
vind je professor Layton niet leuk dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:13:46 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106596762
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef sp3c het volgende:
vind je professor Layton niet leuk dan?
Mwah, niet echt boeiend nee. heb wel een DS, maar gekregen, net als de Wii, allebei nu stofhappers...

:') mario :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 januari 2012 @ 12:18:03 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106596871
HeatWave :')

Welke games ga je kopen met het apparaatje @ launch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 12:19:11 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106596910
Escape Plan *O*

en Uncharted probably
misschien ook Unit13 als zoethoudertje tot Resistance *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:19:45 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106596918
quote:
10s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
HeatWave :')

Welke games ga je kopen met het apparaatje @ launch?
geen idee nog, ik hoop op een vette shooter eigenlijk.

En natuurlijk op de hack :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 12:28:40 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106597147
ik vind het trouwens wel echt een gemiste kans dat er niet gewoon een first person shooter beschikbaar is @ launchday!

dat genre is nu echt iets wat PSVita beduidend beter moet kunnen doen als elke concurrent op de markt!
Waarom hebben ze niet gewoon Killzone klaarliggen??
of had Activision wat geld betaald voor een Modern Warfare 3 port, volgens Sony was het makkelijk om games over te zetten van PS3 naar PSVita en bij Activision houden ze heel erg van geld ... en van makkelijk :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:30:18 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106597186
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:28 schreef sp3c het volgende:
ik vind het trouwens wel echt een gemiste kans dat er niet gewoon een first person shooter beschikbaar is @ launchday!

dat genre is nu echt iets wat PSVita beduidend beter moet kunnen doen als elke concurrent op de markt!
Waarom hebben ze niet gewoon Killzone klaarliggen??
of had Activision wat geld betaald voor een Modern Warfare 3 port, volgens Sony was het makkelijk om games over te zetten van PS3 naar PSVita en bij Activision houden ze heel erg van geld ... en van makkelijk :D
ja, zoiets had ik ook op gehoopt, al lijkt Unit 13 me nog wel te doen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 12:35:20 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106597319
13 in het dozijn ... matige singleplayer ook nog volgens mij -O-

multiplayer met 3G is niet te doen en als ik toch in de buurt van mijn wifi verbinding zit dan heb ik mijn PC, Xbox360 en PS3 ook in de buurt, dan ga ik echt niet op mijn handheld zitten kutten!

das net zoiets als Kate Beckinsale afblazen om met je vriendin te sexen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:35:42 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106597329
Ik doe nooit multiplayer, dus boeit me niets.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 12:36:29 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106597356
ik doe vooral WoW :')

maar dat verveeld me 9 maanden per jaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:37:32 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106597389
Ik game zo weinig dat online echt onzin is voor mij.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 12:39:12 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106597453
ik game meestal als ik dronken ben of me in het OV zit te spelen :')

multiplayer kan me roesten, daarom vind ik handhelds zo leuk daar is dat (nog) niet zo belangrijk

edit: coop multiplayer vind ik trouwens wel leuk maar dat competetieve vind ik echt irritant
kleine kinderen die in je headset schreeuwen dat je je zelf niet met granaatwerpers in de voeten moet schieten enzo :')

ik ben dronken, als ik mezelf op wil blazen dan doe ik dat gewoon!

is koeltoer!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:52:51 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106597859
You rock spec! :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_106623598
ik heb nu de go... maar vind de vita meer op de oudere versies lijken
pi_106671986
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:51 schreef hardcore-gabber het volgende:
ik heb nu de go... maar vind de vita meer op de oudere versies lijken
Lijken, maar het is een stuk krachtiger. Maar ik ben nog niet overtuigd. Uncharted was leuk om even te spelen, maar ik wil eerst veel meer titels zien. En dan niet die slappe hap die er nu is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:09:35 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106672097
Zoals al gezegd, voor mij gaat het afhangen of ik nou eindelijk onderweg eens echt fatsoenlijk shooters kan spelen. Bite me dat MW3 voor mietjes is, ik zou het echt geweldig vinden om dat onderweg te kunnen spelen. Nu is het altijd behelpen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_106672153
Gelijk heb je. Een handheld kopen omdat ie nieuw is, is zo 2011. Content die je zelf leuk vindt is een stuk belangrijker. De 3DS is voor mij prima, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen er in vergist hebben. Die prijsverlaging is natuurlijk een schop na, maar goed, dat overleef ik wel. De Vita biedt mij nog niets waardoor ik denk dat ik het bij launch moet halen. Voor 1 of 2 games doe ik het niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:11:46 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106673376
Ik ben nooit zo van Nintendo geweest, veels te braafjes en kindvriendelijk, op wat uitzonderingen na. Ik heb met de 3DS gespeeld, vond het idee wel leuk, zag er grappig uit, maar Mario in 3D blijft Mario.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_106673420
Ik heb geeneens een Mario op de 3DS bedenk ik me net :D
Maar goed, Sony overtuigt me nog niet met het huidige aanbod. Een paar goede RPG's zou al zeker helpen. En games zoals LocoRoco/Patapon. Vreemd maar wel lekker. katamari heb ik dan weer niets mee .
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106673680
Uncharted gaat hem wel worden voor mij met de release
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:28:55 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106673769
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geeneens een Mario op de 3DS bedenk ik me net :D
Maar goed, Sony overtuigt me nog niet met het huidige aanbod. Een paar goede RPG's zou al zeker helpen. En games zoals LocoRoco/Patapon. Vreemd maar wel lekker. katamari heb ik dan weer niets mee .
Was ook het probleem van de PSP, mooi ding, te weinig echt goeie spellen. Een goeie RPG (skyrim B-)) zou helemaal geweldig zijn natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:53:26 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106674443
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was ook het probleem van de PSP, mooi ding, te weinig echt goeie spellen. Een goeie RPG (skyrim B-)) zou helemaal geweldig zijn natuurlijk.
Wat heb jij gekke gedachtes over handheld-gaming :D Skyrim op een handheld is toch veel te veel 8)7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106674550
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat heb jij gekke gedachtes over handheld-gaming :D Skyrim op een handheld is toch veel te veel 8)7
De kaartjes zelf zijn er tot 32G, dus dat moet wel passen :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:58:54 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106674582
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat heb jij gekke gedachtes over handheld-gaming :D Skyrim op een handheld is toch veel te veel 8)7
het is 2012, ik zie niet in waarom het opzich niet zou kunnen, zo groot is Skyrim nou ook weer niet. Maar het was gezien de SMI-LEY niet helemaal serieus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_106674607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was ook het probleem van de PSP, mooi ding, te weinig echt goeie spellen. Een goeie RPG (skyrim B-)) zou helemaal geweldig zijn natuurlijk.
Is dit niet meer wat voor jou?


http://gizmodo.com/587498(...)ject-fiona/gallery/1
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:03:01 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106674694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is 2012, ik zie niet in waarom het opzich niet zou kunnen, zo groot is Skyrim nou ook weer niet. Maar het was gezien de SMI-LEY niet helemaal serieus.
Skyrim is een RPG waar je honderden uren in kunt stoppen en, naar mijn mening, echt goed voor moet gaan zitten. Dat kan ik niet rijmen met handheld-gaming :D

En smiley of niet, jij zoekt gewoon een console-ervaring voor onderweg. Dat vind ik gek :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:03:57 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106674728
quote:
Misschien, maar wel een beetje te groot. Maar wat ik "wil" is helemaal niet zo gek als jij het doet voordoen hoor. Jij bent een beetje vastgeroest in je beeld van een handheld vrees ik.

Een PC op zakformaat is helemaal geen rare gedachte, en met idd 32GB opslag kan je wel 2 keer skyrim kwijt, waarom zou ik dat NIET willen onderweg?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:07:47 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106674834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien, maar wel een beetje te groot. Maar wat ik "wil" is helemaal niet zo gek als jij het doet voordoen hoor. Jij bent een beetje vastgeroest in je beeld van een handheld vrees ik.

Een PC op zakformaat is helemaal geen rare gedachte, en met idd 32GB opslag kan je wel 2 keer skyrim kwijt, waarom zou ik dat NIET willen onderweg?
Verschil van mening gewoon. Als ik voor mezelf spreek heb ik hier thuis ook drie consoles staan, daar speel ik grootse games op. Zo heb ik voor God of War alle versies gespeeld en geniet ik er 100 keer meer van op PS3 dan op PSP.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:10:09 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106674903
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verschil van mening gewoon. Als ik voor mezelf spreek heb ik hier thuis ook drie consoles staan, daar speel ik grootse games op. Zo heb ik voor God of War alle versies gespeeld en geniet ik er 100 keer meer van op PS3 dan op PSP.
perhaps, maar je brengt het als feiten, alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben ;).

Ik zou het persoonlijk wel lekker vinden, om dat soort dingen overal te spelen, niet alleen onderweg, maar bijv als ik weer eens een paar dagen in het buitenland zit voor mijn werk ofzo. Of idd onderweg naar NY ofzo.

Natuurlijk is het veel vetter om het op een groot scherm te spelen, maar dat wil voor mij niet zeggen dat het onderweg alleen maar casual moet zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_106675036
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Een PC op zakformaat is helemaal geen rare gedachte, en met idd 32GB opslag kan je wel 2 keer skyrim kwijt, waarom zou ik dat NIET willen onderweg?
Ik zou een combinatie willen, een soort remote play waarbij je thuis achter de TV de main quest kunt doen maar onderweg kunt grinden of wat mini-games kunt spelen. Dat zou bij een game als Dark Souls fantastisch werken!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:20:00 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106675237
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

perhaps, maar je brengt het als feiten, alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben ;).

Ik zou het persoonlijk wel lekker vinden, om dat soort dingen overal te spelen, niet alleen onderweg, maar bijv als ik weer eens een paar dagen in het buitenland zit voor mijn werk ofzo. Of idd onderweg naar NY ofzo.

Natuurlijk is het veel vetter om het op een groot scherm te spelen, maar dat wil voor mij niet zeggen dat het onderweg alleen maar casual moet zijn.
Neuh, niet casual, maar anders qua opzet. Kijk bijvoorbeeld naar Crisis Core, dat was een epische Final Fantasy, maar meer mission based. Speelbaar in korte(re) sessies dus. Daarom vind ik Crisis Core wel geschikt voor een handheld en Final Fantasy VII zelf niet zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zou een combinatie willen, een soort remote play waarbij je thuis achter de TV de main quest kunt doen maar onderweg kunt grinden of wat mini-games kunt spelen. Dat zou bij een game als Dark Souls fantastisch werken!
Vita en PS3 ondersteunen die functie. Nog niet voor alle games, en het is nog niet bekend wat dat je gaat kosten (aparte versie van de game? dubbel aanschaffen?), maar het kan technisch gezien wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106675272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zou een combinatie willen, een soort remote play waarbij je thuis achter de TV de main quest kunt doen maar onderweg kunt grinden of wat mini-games kunt spelen. Dat zou bij een game als Dark Souls fantastisch werken!
Die kaarten heeft de WiiU in handen. Nou ja, oorspronkelijk niet, want het ding streamt naar tv, maar als ze die controller een tablet maken zou dat gewoon mogelijk moeten zijn. De Vita moet ook zoiets kunnen, fungeren als extensie. Het is aan de ontwikkelaars het te gaan doen. Het kost ze en een disc en een Vitakaartje. En ons als consument dus ook
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106675373
quote:
14s.gif [b]Op woensdag 11 januari 2012 11:20 Daarom vind ik Crisis Core wel geschikt voor een handheld en Final Fantasy VII zelf niet zo.
Zolang ze geen quick saves introduceren niet nee.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:28:08 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106675471
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zolang ze geen quick saves introduceren niet nee.
Handhelds hebben al jaren een slaapstand, dat is het probleem niet. Klap je (3)DS dicht of tik de powerknop aan op je PSP/PSV.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106675516
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die kaarten heeft de WiiU in handen. Nou ja, oorspronkelijk niet, want het ding streamt naar tv, maar als ze die controller een tablet maken zou dat gewoon mogelijk moeten zijn. De Vita moet ook zoiets kunnen, fungeren als extensie. Het is aan de ontwikkelaars het te gaan doen. Het kost ze en een disc en een Vitakaartje. En ons als consument dus ook
De Wiiblet zou een simpele processor krijgen. Dan is het waarschijnlijk niet mogelijk.
Ik dacht dat Sony zoiets al had aangekondigd voor Monster Hunter PS3/Vita?
Be curious, not judgmental
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 11:39:37 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106675847
quote:
19s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Skyrim is een RPG waar je honderden uren in kunt stoppen en, naar mijn mening, echt goed voor moet gaan zitten. Dat kan ik niet rijmen met handheld-gaming :D

En smiley of niet, jij zoekt gewoon een console-ervaring voor onderweg. Dat vind ik gek :)
ik zit inmiddels op honderden uren Valkyria Chronicles 2 (200 uur en een beetje maar ik ben er nu wel echt klaar mee :') ) dus wat dat betreft :D

Peace Walker zit ik ook ver over de 100 dus ik zie het probleem niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_106676256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Aether het volgende:

[..]

De Wiiblet zou een simpele processor krijgen. Dan is het waarschijnlijk niet mogelijk.
Ik dacht dat Sony zoiets al had aangekondigd voor Monster Hunter PS3/Vita?
Zou, in een pre-aankondiging met een paar demo's bij de E3, zonder specs. Daarna zijn ze weer stil verder gegaan met alle commentaar en alle leermomenten van de 3DS ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:58:47 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106676465
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zou, in een pre-aankondiging met een paar demo's bij de E3, zonder specs. Daarna zijn ze weer stil verder gegaan met alle commentaar en alle leermomenten van de 3DS ;)
Ik denk niet dat Nintendo er alsnog een stand-alone tablet van gaat maken die je ook onderweg kan meenemen. Dat wordt simpelweg te duur.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106676598
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zou, in een pre-aankondiging met een paar demo's bij de E3, zonder specs. Daarna zijn ze weer stil verder gegaan met alle commentaar en alle leermomenten van de 3DS ;)
Ik geloof niet dat ze er een krachtige tablet van gaan maken. Wordt te duur en te ingewikkeld qua gebruik.
Hoop wel dat ze nog 'ns over de naam nadenken want die gaat voor veel verwarring zorgen.
Be curious, not judgmental
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 12:15:27 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106676911
WiiU vind ik wel interessant vanwege de interactie tussen het tablet en de console maar met PSVita heeft het niet zoveel te maken

het is geen handheld ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:17:41 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106676969
Nee klopt, maar er zijn wel overeenkomsten natuurlijk. Het wordt een interessant jaar, zeker ook als je Project Fiona en Wikipad (zie FOK!games) er naast legt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:18:52 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_106677007
Dat Project Fiona ziet er wel heel vet uit, maar is nou ook weer niet echt heel portable.... of ze moeten er iets op vinden om die sticks in te klappen ofzo...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_106677038
Kun je via de PSN Store op de PS Vita trouwens ook oude PSP games (Final Fantasy Tactics) en de NeoGeo Station gamen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:23:59 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106677167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je via de PSN Store op de PS Vita trouwens ook oude PSP games (Final Fantasy Tactics) en de NeoGeo Station gamen?
Yup. Maar dat komt pas later beschikbaar geloof ik? En je moet ze opnieuw kopen, al komt er wel een soort korting/inruil/iets-actie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106677216
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup. Maar dat komt pas later beschikbaar geloof ik? En je moet ze opnieuw kopen, al komt er wel een soort korting/inruil/iets-actie.
Ik wil best double dippen.
Maar het is bij de launch dus niet beschikbaar? Ik dacht dat dit alleen voor PSOne titels was?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_106677227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je via de PSN Store op de PS Vita trouwens ook oude PSP games (Final Fantasy Tactics) en de NeoGeo Station gamen?
Digitale PSP/PSOne downloads komen later beschikbaar.
UMDs zijn nog niet aangekondigd voor Europa.
Be curious, not judgmental
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:28:41 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106677293
De eerste tijd ben ik daar sowieso niet in geļnteresseerd :D Ik wil de nieuwe games spelen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 17:00:30 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106687349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Digitale PSP/PSOne downloads komen later beschikbaar.
UMDs zijn nog niet aangekondigd voor Europa.
afaik kunnen je digitale PSP games gewoon direct al op je Vita gespeeld worden

PSOne en PSmini's (waaronder dus die neogeo dingetjes) komen als het goed is later maar bij Sony betekend dat meestal jammer/helaas
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Games woensdag 11 januari 2012 @ 17:37:33 #206
181272 crew  Noppie2000
pi_106688838
PSVita houdt zichzelf in stand, 3DS blijft domineren: http://www.4gamer.net/games/117/G011794/20120111041/

3DS - 240,819
PS3 - 74,459
PSP - 71,033
Wii - 49,525
Vita - 42,915
DSi LL - 3,971
DSi - 3,565
Xbox 360 - 2,738
PS2 - 1,323
pi_107144603
33 cent per MB met 3G... :{

quote:
Bij de lancering van PS Vita in Nederland geldt dankzij het partnership met Vodafone het volgende aanbod :
• De PlayStation®Vita Wi-Fi + 3G, wordt standaard geleverd inclusief Vodafone prepaid mobiel
internet op je PlayStation® Vita 3G simkaart
• Gratis ¤12,50 prepaid datategoed (na registratie)
• Standaardtarief ¤0,33 per MB
• Keuze uit voordeelbundels per dag, week, maand en kwartaal.
Vodafone verkoopt zelf via haar eigen winkels en vodafone.nl alleen het PS Vita 3G/Wif-Fi model.
Dat betekent dat de Wi-Fi only versie niet door Vodafone wordt verkocht.

Gratis WipEout 2048!
De Prepaid simkaart kun je eenvoudig opwaarderen, waarna je weer over voldoende
MB beschikt om door te gaan. Het loont de moeite om direct ¤ 20,00 op te waarderen,
want dan krijg je het volledige spel WipEout 2048 als download! Voor de duidelijkheid :
die ¤ 20,00 kun je gewoon gebruiken als datategoed, dus de game is helemaal gratis !
Nadat je je Vodafone PS Vita prepaid simkaart hebt opgewaardeerd, ontvang je een sms
met een code waarmee je het spel kunt downloaden. That’s it !
----
pi_107146032
HAHAHAHA 33 cent per MB _O- dikke vette fail.

Als je de 3G versie koopt ben je echt een enorme dief van je portemonnee lol
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 23 januari 2012 @ 18:23:40 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107146233
Je kunt er altijd nog je huidige simkaart instoppen. Ding is niet simlocked.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 23 januari 2012 @ 19:16:18 #210
181272 crew  Noppie2000
pi_107148203
quote:
19s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt er altijd nog je huidige simkaart instoppen. Ding is niet simlocked.
Point being? Debiele prijzen zijn debiel :')
pi_107150658
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:25 schreef KingLysandus het volgende:
33 cent per MB met 3G... :{

[..]



Nigga what!? Dat zijn 2008 prijzen. Zelfs de helft is al 2x meer dan het waard is. :')
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:03:27 #212
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_107157848
Hangt er maar net vanaf hoeveel MB je gebruikt :)
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_107159320
Alleen al inlogen en de store bezoeken zal al een paar MB zijn
  Redactie Games maandag 23 januari 2012 @ 22:47:36 #214
181272 crew  Noppie2000
pi_107160620
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:03 schreef ikookhier het volgende:
Hangt er maar net vanaf hoeveel MB je gebruikt :)
Dan alsnog zijn het belachelijke prijzen.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:50:01 #215
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_107160746
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef igottagun het volgende:
Alleen al inlogen en de store bezoeken zal al een paar MB zijn
Kb bedoel je ;)

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dan alsnog zijn het belachelijke prijzen.
Het is aan de hoge kant :)
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  Redactie Games maandag 23 januari 2012 @ 23:14:58 #216
181272 crew  Noppie2000
pi_107162018
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Kb bedoel je ;)

[..]

Het is aan de hoge kant :)
De te hoge kant :)
pi_107162257
Waar kun je de 3G eigenlijk voor gebruiken? Games downloaden lijkt mij duur, en online spelen ook. :P
----
  Redactie Games maandag 23 januari 2012 @ 23:24:41 #218
181272 crew  Noppie2000
pi_107162508
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef KingLysandus het volgende:
Waar kun je de 3G eigenlijk voor gebruiken? Games downloaden lijkt mij duur, en online spelen ook. :P
Online spelen kan er niet mee, Sony heeft aangegeven dat dit simpelweg teveel lag met zich mee zou brengen voor de games.

Eigenlijk alleen voor internet en apps als twitter/facebook. Verder heb je er niet veel aan en al helemaal niet als je al een smartphone hebt :)
pi_107163303
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Kb bedoel je ;)
MB ;) ;) ;) ;) ;) ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 23:55:52 #220
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_107163863
Een site laden kost over het algemeen 1 MB,De PS store staat al als app op de Vita dus is het alleen laden van content dus zal je dik onder de 1 MB blijven :)
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_107170916
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:55 schreef ikookhier het volgende:
Een site laden kost over het algemeen 1 MB,De PS store staat al als app op de Vita dus is het alleen laden van content dus zal je dik onder de 1 MB blijven :)
Precies. Het ding cached gewoon zoals elk ander portable device.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_107171071
Schandelijke prijs, maargoed ik zou de 3g versie toch al nooit kopen.

Ik koop hem iig niet meteen bij de launch, te weinig games die me aanspreken momenteel. Hopelijk komt er nog wat soeps uit.
Bla
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:33:49 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107171125
De prijs van de pre-order kit is bij een aantal winkels gedaald naar 10 euro. Nu wordt er 10 euro verrekend, dus het is niet zo dat je 10 betaalt en 30 verrekend krijgt. :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:36:17 #224
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_107171195
Jammer genoeg niet :P
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:37:39 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107171233
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:36 schreef ikookhier het volgende:
Jammer genoeg niet :P
Ik wilde al bijna gaan ragen bij de winkel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107171603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef HeertjeB het volgende:
Schandelijke prijs, maargoed ik zou de 3g versie toch al nooit kopen.

Ik koop hem iig niet meteen bij de launch, te weinig games die me aanspreken momenteel. Hopelijk komt er nog wat soeps uit.
Ik haal hem van de zomer. Geheid dat er dan leuke aanbiedingen zijn. :Y
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:40:38 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107254157
De eerste retaileracties zijn begonnen om de slechte verkopen voor te blijven. Gratis 8GB kaartje en 15 euro korting op game bij Amazon DE

http://www.amazon.de/gp/f(...)p=2&docId=1000613473
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 26 januari 2012 @ 12:42:36 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107254215
like!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107254295
MyCom verkoopt de preorderkit voor ¤10.
Neem aan dat je het verschil uiteindelijk gewoon bij afhalen betaalt :?
Be curious, not judgmental
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:46:09 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107254319
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:45 schreef Aether het volgende:
MyCom verkoopt de preorderkit voor ¤10.
Neem aan dat je het verschil uiteindelijk gewoon bij afhalen betaalt :?
Ja, je betaalt dan 239 euro ipv 249
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 januari 2012 @ 12:46:31 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107254329
Is ie al in waarde gedaald ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:47:15 #232
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_107254351
Ik mag voor mijn werk naar het Vita launchevent in Utrecht, waar ze ook met korting verkocht worden. Heb zelf niet al te veel interesse in zo'n apparaat, maar wil wel weten hoe het in elkaar steekt.
  Redactie Games donderdag 26 januari 2012 @ 13:50:06 #233
181272 crew  Noppie2000
pi_107256499
Deze week maar 15000 stuks verkocht, weer een daling van 3000. Gaat echt nergens meer over.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:06:55 #234
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_107259316
Is het mogelijk om savegames over te zetten? Ik heb gehoord dat dit mogelijk moest zijn, maar kan even het nieuwtje nergens vinden. Dat je dus op je Vita verder kan gaan waar je met de PS3 bent gebleven.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:23:18 #235
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_107259876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Deze week maar 15000 stuks verkocht, weer een daling van 3000. Gaat echt nergens meer over.
Pfff, inderdaad :(

Is er al bekend van welke spellen je demo's kunt downloaden?
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:03:40 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107261480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef Kn0x het volgende:
Is het mogelijk om savegames over te zetten? Ik heb gehoord dat dit mogelijk moest zijn, maar kan even het nieuwtje nergens vinden. Dat je dus op je Vita verder kan gaan waar je met de PS3 bent gebleven.
Dat kan alleen bij games die dat ondersteunen. Die hack 'n slash RPG van Sony is geloof ik de eerste die dit ondersteunt. Moet je wel twee keer de game kopen geloof ik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:10:01 #237
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_107261722
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat kan alleen bij games die dat ondersteunen. Die hack 'n slash RPG van Sony is geloof ik de eerste die dit ondersteunt. Moet je wel twee keer de game kopen geloof ik.
Ik wil dat FIFA dat kan verdeuri.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:08:50 #238
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_107265498
Amazon.de preorder actie:
Gratis 8GB kaartje en 15 euro korting op 1 van deze 5 spellen:
EA Sports Fifa Football, Rayman Origins, Dungeon Hunter Alliance, Virtua Tennis 4, Lumines.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_107265768
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat kan alleen bij games die dat ondersteunen. Die hack 'n slash RPG van Sony is geloof ik de eerste die dit ondersteunt. Moet je wel twee keer de game kopen geloof ik.
Motorstorm RC doet dat ook (launchgame?) en die is volgens mij wel twee voor de prijs van één.
pi_107265906
Vraag me af,ik heb hem al gepreorded bij bart smit...maar stel ze gooien er een actie tegen aan voor de launch datum..zal ik dan ook mee profiteren of val ik dan buiten de boot?
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_107302459
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste retaileracties zijn begonnen om de slechte verkopen voor te blijven. Gratis 8GB kaartje en 15 euro korting op game bij Amazon DE

http://www.amazon.de/gp/f(...)-21&docId=1000613473
Goeie deal.

Bovendien kun je er ook nog een game bij krijgen aan ¤25 ipv ¤40.
Te kiezen uit Rayman, Lumines, FIFA, Virtua Tennis en Dungeon Hunter.

De prijs komt uiteindelijk op (inclusief verzending naar NL/BE):

¤253,18 voor een Vita + 8GB kaartje
¤278,80 voor een Vita + 8GB kaartje + game

(50 euro bijtellen als je 3G-versie wil)



En de directe links naar wat je moet kopen:
---------------------------------------------------------------

1x Vita (maakt niet uit welke, al kost een 3G uiteraard ¤50 meer)
Sony PlayStation Vita Konsole

1x 8GB memory card
PS Vita Speicherkarte (8 GB)

1x pre-orderkit (kies de juiste, afhankelijk van de consoleversie)
WiFi-versie
3G-versie

1x game te kiezen:
Rayman Origins
FIFA Football
Dungeon Hunter Alliance
Virtua Tennis 4 - World Tour Edition
Lumines: Electronic Symphony

Dan afrekenen en helemaal op het eind krijg je korting. ¤35 voor de memory card, ¤30 voor de pre-orderkit (en eventueel ook ¤15 voor de game als je van de "¤25 ipv ¤40" actie gebruik wil maken.

Aanbod geldig tot 14 februari.

Console is dezelfde als hier in de Benelux, zelfde taalkeuzes, regio, etc.
Ook garantie is geen probleem, dat verloopt toch via SCEE. Bij defect krijg je van Sony een e-mail die je op een doos kan plakken, dan gewoon afgeven bij de post.

.
88mph
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:17:59 #242
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_107324349
klinkt wel als een heel goede keuze
nu alleen de game nog....zijn nog amper reviews beschikbaar

zitten er trouwens trophies op die games?
PSN: diTani
pi_107324612
Is er een lijst van games die nu in ontwikkeling zijn? De game bij release spreken me niet echt aan, ja uncharted maar thats it. Zit echt op een Killzone FPS te wachten of een nieuwe GTA.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:25:12 #244
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_107326210
Vraag me ook af of de trofies ook op mn ps3 zichtbaar zullen zijn :? Heb nog geen screenshot gezien daar van!
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:41:23 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107326627
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:25 schreef ikookhier het volgende:
Vraag me ook af of de trofies ook op mn ps3 zichtbaar zullen zijn :? Heb nog geen screenshot gezien daar van!
Als je hetzelfde account gebruikt waarschijnlijk wel aangezien trophies gekoppeld worden aan je account. Op Xbox 360 en Windows Phone zie je ook achievements van beide.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107476065
Er zijn al mooie bundels te pre-orderen, zoals hier.
pi_107476499
Ik vind het maar stil rond de Vita met nog maar 3 weken te gaan tot de release.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_107476708
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het maar stil rond de Vita met nog maar 3 weken te gaan tot de release.
Twee matige events, weinig hyping. Je hebt gelijk. Nintendo deed heel wat meer met hun 3DS. Misschien weer iets te veel, maar goed, het gaat om het hypen bij het grote publiek.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 13:46:22 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107476808
ik vraag me af of de marketingmensen bij Sony daadwerkelijk betaald krijgen of dat ze dit werk meer als hobby doen als ze tijd hebben :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Games woensdag 1 februari 2012 @ 15:49:31 #250
181272 crew  Noppie2000
pi_107481177
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:23 schreef Gamebeest het volgende:
Er zijn al mooie bundels te pre-orderen, zoals hier.
Had er toch liever een gratis memory card bij gekregen in plaats van nog een extra game (spreken me allemaal niet aan, die racegames).
pi_107483678
Haal hem dan bij Amazon.de, krijg je een Vita, 8GB kaart en het pre-orderpakekt voor 249 (incl. verzenden)!
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:46:43 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107487773
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:36:27 #253
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_107588013
Gisteren bij MM Eindhoven ff gespeeld. Ik had 'm al gezien op Gamescom, maar was ondertussen weer verten hoe vet dat scherm is (groot). Heb een paar games gespeeld: Wipeout (die ga ik er zeker bij halen), Ridge Racer (leuk, maar eerste level is te traag, dus eerst maar eens een demo downloaden), Tennis (heel mooi, deze erbij gepreordered).

Heb hem gisteren meteen besteld bij Amazon.de, volgens mij de beste aanbieding tot nu toe (280 euro inclusief 8GB kaartje en Tennis). Lees dat veel mensen hem daar besteld hebben. Ik hoop echt dat Nedgame of Game Mania nog met een aanbieding komen, want heb hem liever meteen op releasedag in huis, maar voor 80 euro korting, tsja :(

Enige wat ik me nog afvroeg: het scherm is vrij donker ingesteld in de winkel, ik neem aan dat dit feller kan. Zit dat in een menu weggestopt, of is daar een hardwareknop voor die onder de houder zit bij een demomodel?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:00:47 #254
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_107590213
ik ga hem denk ik ook me tennis bij amazon halen :)
PSN: diTani
pi_107618248
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef matthijst het volgende:
Enige wat ik me nog afvroeg: het scherm is vrij donker ingesteld in de winkel, ik neem aan dat dit feller kan. Zit dat in een menu weggestopt, of is daar een hardwareknop voor die onder de houder zit bij een demomodel?
Ik heb de Japanse versie (had hem bij de Japanse release gehaald), en de brightness kan redelijk hoog. Scherm kan aardig fel :) Dit is inderdaad in het menu, geen hardware knop.

[ Bericht 0% gewijzigd door BramPowert op 05-02-2012 02:27:18 ]
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_107808084
Legend of Heroes: Zero no Kiseki

PSP




Vita








Be curious, not judgmental
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:55:38 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107815238
Ik zit te denken aan een grotere geheugenkaart... Vrijwel alle reviewgames worden digitaal aangeleverd wat betekent dat ik flink wat moet kunnen opslaan. Zeker in het begin...

Hoe groot is de gemiddelde Vita-game? 2GB ofzo?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107817028
Als je het doet zou ik meteen investeren in een 32GB kaartje. Ook al zijn deze moeilijk te krijgen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_107818939
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit te denken aan een grotere geheugenkaart... Vrijwel alle reviewgames worden digitaal aangeleverd wat betekent dat ik flink wat moet kunnen opslaan. Zeker in het begin...

Hoe groot is de gemiddelde Vita-game? 2GB ofzo?
Asphalt Injection - 724 MB
Ultimate Marvel vs Capcom 3 - 1350 MB
Uncharted Golden Abyss - 2777 MB
Digi Q [AR tank game] - 220 MB
F1 - 1435 MB
Katamari - 744 MB
Good People Die Demo[999 sequel] - 121 MB
Little Deviants [20k yen which is about half the price of most] - 869 MB
Army Corps of Hell - 598 MB
Shinobido 2 - 1057 MB
Kyoukugen Dasshutsu: Zennin Shiboudesu[visual novel with ghost thingies] - 693 MB
Dynasty Warriors - 1485 MB
Dungeon Hunter - 1057 MB
Dream Club Zero - 2835 MB
Virtua Tennis - 1241 MB
Blaz Blue - 3180 MB
Mojohng Fight Club - 793 MB
Michael Jackson Experience - 1225 MB
Disgaea 3 - 1699 MB
Friends Network [doubt this will release outside JP] - 168 MB
Hot Shots Golf - 1100 MB
Monster Radar - 1640 MB
Twitter App - 5760 KB
Ridge Racer - 561 MB
Lord of Apocalypse - 1427 MB

http://psvitaforum.com/threads/list-of-digital-game-sizes.1777/
Be curious, not judgmental
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:15:10 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107819140
Thnx, misschien dat ik voor 16GB ga dan. Wil er ook wel wat muziek op hebben.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107819309
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx, misschien dat ik voor 16GB ga dan. Wil er ook wel wat muziek op hebben.
Uncharted Niet in kaart gebracht past niet eens op de 2GB _O- ;(
Be curious, not judgmental
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:28:16 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107819428
Er is geen 2GB kaartje :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107819613
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is geen 2GB kaartje :P
-O-

Dan is dat natuurlijk de reden ;)
Be curious, not judgmental
pi_107820443
Vraagje: Kun je nu ook meteen alle oude PSP-titels uit de store downloaden? En spelen die zonder problemen? Ik vind het aanbod aan nieuwe games wat te gering. Maar zou erg graag Valkyria Chronicles 2 en Final Fantasy Tactics spelen. En doet de NEOGEO Station het gewoon op de Vita?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_107820796
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje: Kun je nu ook meteen alle oude PSP-titels uit de store downloaden? En spelen die zonder problemen? Ik vind het aanbod aan nieuwe games wat te gering. Maar zou erg graag Valkyria Chronicles 2 en Final Fantasy Tactics spelen. En doet de NEOGEO Station het gewoon op de Vita?
Hoe krijg je PSP-games op je Vita
Be curious, not judgmental
pi_107827304
Ah, thanks. Straks thuis lezen. :)

Eens kijken of ik in mei ergens een tweedehandsje kan vinden in Akihabara. 8-)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 11 februari 2012 @ 04:17:17 #269
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_107852910
_O_
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_107853352
:o

Ik wil een Vita :')
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:09:50 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107854130
Nog 11 dagen Strol.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107854162
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_107855409
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:53:30 #274
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_107855832
en besteld bij amazon incl fifa en de 8gb kaart
tennis en uncharted haal ik wel via zavvi
PSN: diTani
pi_107936175
de vraag is ongetwijfeld al eerder gesteld maar cba'd om 22 pagina's door te spitten als het antwoord voor anderen makkelijker te geven is (ik weet het, te lui om te zoeken)

ik vraag me af wat het grootste verschil is met de Wifi en de 3G versie is, buiten dat 3G een abonnement heeft en je buiten kan spelen.. Ik speel zowiezo voornamelijk singleplayers, thuis of op school, waar ik gebruik kan maken van wifi. Is het dan echt noodzakelijk om 3G te kiezen? Want volgens mij mis ik verder niet veel als ik alleen Wifi zou nemen of wel?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 17:29:55 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107936289
volgens mij mis je niet echt iets zonder de 3g versie behalve de 3g verbinding

als je vooral singleplayer speelt in de buurt van een wifi verbinding waar je gebruik van kunt maken dan zou ik geen 3g versie kopen nee ... steek die 50 euro in een memory card zou ik haast zeggen :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107936453
daarom ^O^
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:57:45 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107939494
Met 3G kun je sowieso geen online multiplayer doen. Is enkel voor apps als internetbrowser, Facebook en Twitter.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 13 februari 2012 @ 19:31:53 #279
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_107941071
Ik wil deze toch wel heel graag hebben . En dan zijn er nog ontzettend veel gave spellen. En ik kan me waarschijnlijk ook niet inhouden en moet de 16GB kaart er bij hebben. M'n geld :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_107947813
Zit er ook aan te denken deze te halen, de Wifi versie dan wel.
Amazon.de biedt tot op heden de beste aanbieding?
  maandag 13 februari 2012 @ 21:37:31 #281
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_107947858
Yep.
Aanbieding t/m de 14e dacht ik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_107953859
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef matthijst het volgende:
Yep.
Aanbieding t/m de 14e dacht ik.
Reeds verlengd tot de 20e. :)
pi_107957626
Ik krijg morgen Fifa voor m'n Vita binnen! *O*
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_107957790
Ik heb tien games al binnen, alleen nog geen Vita in de crew *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_107957795
Ik heb een Vita..... :P
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_107957797
Dat kan. Ligt eraan waar je werkt :P Of Japans import, kan natuurlijk ook. Hoe zit het eigenlijk met regiolocks op dat ding?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:43:07 #287
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107958592
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 06:11 schreef Pheno het volgende:
Dat kan. Ligt eraan waar je werkt :P Of Japans import, kan natuurlijk ook. Hoe zit het eigenlijk met regiolocks op dat ding?
Heeft ie niet
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_107958614
Maar wel maar 1 account toch? Dus je kunt niet zoals op de PS3 meerdere accounts voor demo's uit bv Japan instellen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:49:39 #289
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107958671
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
Maar wel maar 1 account toch? Dus je kunt niet zoals op de PS3 meerdere accounts voor demo's uit bv Japan instellen?
Klopt is wel 1 account. en geen regiolock maar japanse demo's zou ik niet weten.
Denk eerder waarom zou dat niet kunnen ? ;)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_107958724
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:49 schreef genakt het volgende:

[..]

Klopt is wel 1 account. en geen regiolock maar japanse demo's zou ik niet weten.
Denk eerder waarom zou dat niet kunnen ? ;)
Omdat je dan een ander account zou moeten kunnen aanmaken en dat kan dus niet. Tenminste, zoiets was het :P Of je moet je Vita formateren en dan weer een nieuw account aanmaken, maar dat lijkt me geen optie. Of er moet een goede backupmogelijkheid zijn, dan is dat zo gedaan :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_107965662
Hmm... toch wel erg verleidelijk om de Vita nu via Amazon.de te halen dan.
- Vita
- 8GB Memory Card
- Fifa

En dat voor 280 euro!
Alleen, student :'(
pi_107965744
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hmm... toch wel erg verleidelijk om de Vita nu via Amazon.de te halen dan.
- Vita
- 8GB Memory Card
- Fifa

En dat voor 280 euro!
Alleen, student :'(
Maar wel absoluut de moeite waard! Precies wat ik ook heb besteld. ^O^
pi_107966288
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hmm... toch wel erg verleidelijk om de Vita nu via Amazon.de te halen dan.
- Vita
- 8GB Memory Card
- Fifa

En dat voor 280 euro!
Alleen, student :'(
Volgens mij is die actie toch al afgelopen? Op de site is als ik zoek op Vita niets meer te vinden wat een actie is?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_107972751
Verlengd tot de 20e toch?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:34:22 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107972817
Yup. Staat ook gewoon op de site van Amazon DE.

Klikkerdeklik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107973934
Thanks :)

Btw, als ik bijv. Fifa erbij wil kopen, is dit dan een Duitse versie?
Of zijn games gewoon EUR, USA, JAP enzo?

Aangezien de hoes wel speciaal voor de Duitse markt is ontworpen.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:10:46 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107974240
over het algemeen zijn de games inhoudelijj gelijk in Europa. Die garantie heb je echter nooit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107975299
Op een Duitse Fifa zit ik namelijk niet echt te wachten :p
pi_107976056
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup. Staat ook gewoon op de site van Amazon DE.

Klikkerdeklik.
Dat heb ik gevonden, maar als ik daar de package bij elkaar kies moet ik de volle mep te betalen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:08:41 #300
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_107976214
Korting zie je pas als je doorklikt naar checkout.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_107977999
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 06:11 schreef Pheno het volgende:
Dat kan. Ligt eraan waar je werkt :P Of Japans import, kan natuurlijk ook. Hoe zit het eigenlijk met regiolocks op dat ding?
Import ja ;) regio locks heeft hij niet, dat je er maar 1 account op kan hebben vind ik wel een beetje vreemd..
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')