Laura, William, Cedric, Anna nog iets, Michielquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Wie zijn er nou allemaal door? Ik miste toch nog een aantal mensen waarvan de uitslag niet getoond werd
Kijk om half 11 ff naar die special op RTL 5quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Wie zijn er nou allemaal door? Ik miste toch nog een aantal mensen waarvan de uitslag niet getoond werd
Ok even snel uitlatenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Kijk om half 11 ff naar die special op RTL 5Komen alle finalisten langs
Dat haal ik niet helaas. Morgen weer vroeg op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Kijk om half 11 ff naar die special op RTL 5Komen alle finalisten langs
RTL.nl/soyouthinkyoucandance?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat haal ik niet helaas. Morgen weer vroeg op.
`quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb ik het gemist of was het heel kort of kwam het niet?
Cookie Dough?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
M'n ma heeft B&J gehaald, ik ben er klaar voor!
Volgens mij ist op 5, maar nog niet begonnen, nog die Sylvia Geerts ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nu wel? Is het op rtl 5? Nee chocolate fudge brownie
Vreetzakquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben misselijk.
Te. veel. chocola.
Weet ik, maar alsnog ¤ 4 voor een pint ijs. Come onquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef WillemijnB het volgende:
Ja, maar wel lekker! Bij de AH was 't afgelopen week een Euro goedkoper, vandaar.
Ik heb nog chocolade pepernoten liggenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef WillemijnB het volgende:
Maar met dat geklets over chocola heb ik nu zin in M&M's!*duikt de kast in*
Ik heb 't ook niet gehaald hoor. Al heb ik wel even getwijfeld bij de diepvriesafdeling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Weet ik, maar alsnog ¤ 4 voor een pint ijs. Come on
Haha okquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:49 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb 't ook niet gehaald hoor. Al heb ik wel even getwijfeld bij de diepvriesafdeling.
"Alsjeblieft, kadootjeeeeeequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef WillemijnB het volgende:
En toen kwam m'n vriendje net binnen toen ik met een zak M&M's in m'n handen stond..
Mag jij geen M&M's eten van vriendje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef WillemijnB het volgende:
En toen kwam m'n vriendje net binnen toen ik met een zak M&M's in m'n handen stond..
Niet 's avonds laat nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Mag jij geen M&M's eten van vriendje?
Heb je wel pinda M&M's?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:59 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Niet 's avonds laat nee.Heeft ie ook wel gelijk in, maar soms is de roep van de M&M's in de kast sterker gewoon sterker.
Ze wil de militairquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef WillemijnB het volgende:
Wie wil je? Die monteur of die militair? Die militair is wel leuk!
JA William de militairquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef WillemijnB het volgende:
Wie wil je? Die monteur of die militair? Die militair is wel leuk!
Daarom misschien?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:01 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Noujaaa zeg! Hoe kan iemand je nu verbieden om pinda M&M's te etenDie dingen zijn god-like
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:03 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de hele zak leegvreet in 1x?
Wat? Hij komt me trouwens wel heel bekend voor, maar geen idee van watquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef IbeBen het volgende:
Zeg, hey, die Sedrig he. Die is toch ook van de Im gay so what crew of niet?
Iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef WillemijnB het volgende:
'in Cuba ging partnering hem niet zo goed af'. Nee, met zo'n doos zou iederéén moeite hebben!
TUDB?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wat? Hij komt me trouwens wel heel bekend voor, maar geen idee van wat
Mehhhhhhhquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik moet ook werken morgen maar meh bleh buh blah geen zin
Iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef WillemijnB het volgende:
Ik had de hd-recorder al ingesteld staan, maar het was hier nog gezellig dus ben ik blijven hangen.Op de één of andere manier kijkt het leuker met dit topic er bij.
Is er wat boeiends op de tv dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Iddik vind het ook niet echt zo super boeiend eigenlijk, let meer op dit topic dan de tv
dat is nog eens leuk nieuwsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:51 schreef megamandy het volgende:
Ik lees net dat er ook een choreografie van Rinus komt dit seizoen![]()
Hopelijk blijft het niet bij 1.
Ohwjaquote:
Is toch hetzelfde als Nederland en Friesland?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Chinees en Maleis?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:51 schreef megamandy het volgende:
Ik lees net dat er ook een choreografie van Rinus komt dit seizoen![]()
Hopelijk blijft het niet bij 1.
Iemand was niet te lui en heeft geen "open nieuw deel" gedaan. Moet je maar in het feedbacktopic in TAL vragen.quote:En hoezo staat dit topic niet in de reeks? Was het helemaal kwijt en dacht al dat er geen nieuwe geopend was
Tha_ErikMan!quote:
doe je gewoon allebeiquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk naar Rome zal gaan, maar Disney
Jaaaaa, Disneyquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk naar Rome zal gaan, maar Disney
Sorry voor het niet lui zijn!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Iemand was niet te lui en heeft geen "open nieuw deel" gedaan. Moet je maar in het feedbacktopic in TAL vragen.
Aawh wat cutequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaa, DisneyBen helemaal verslaafd.
Het liefste cadeautje van mijn vriend was ook een echte Mickey-knuffel vanuit Parijs op te sturen via de post
Zondag ga ik naa de bios voor de 3D versiequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Aawh wat cuteMijn grootste 'trots' is een hele grote Simba knuffel
Lol, de Disney die het meest dichtbij zitquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik moet alleen nog naar de Disney in Parijs, de rest ben ik al geweest, zelfs die twee onofficiële in Tokio
Dat gevoel herken ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Laura en Jeffrey hebben nu al absoluut geen sympathie van me.
Nina daarentegen. Hopelijk komt ze een beetje uit haar schulp.
Nina = Liefquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Laura en Jeffrey hebben nu al absoluut geen sympathie van me.
Nina daarentegen. Hopelijk komt ze een beetje uit haar schulp.
Hoe ze zich vorige week steeds maar weer liet liften en mee liet doen enzoquote:
Ik ga ook volgend weekendquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zondag ga ik naa de bios voor de 3D versieDat wordt huilen
Oja het camerawerkquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
En FLorisEn dan geen cameraman die even de camera op hem richt
Camerawerk belooft weer veel goeds dit jaar!
Ja inderdaad.. dit gaat weer fantastisch wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
En FLorisEn dan geen cameraman die even de camera op hem richt
Camerawerk belooft weer veel goeds dit jaar!
Te laat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
en weer los, post zo af en toe... ben nog bezig met de studie
Wat is er nu belangrijkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
en weer los, post zo af en toe... ben nog bezig met de studie
Ja, en ook niet even snel ofzo, maar nee, daar gaat 10 minuten in zitten waarbij iedereen even een veer in z'n reet gestoken krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Gaan ze weer elke keer opnieuw de jury voorstellem
Ja, echt. he's backquote:
Nee, geen instortende bubba's op de tweede verdieping.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen instortende bubba's op de tweede verdieping.
castroquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef megamandy het volgende:
Ja anders had hij vast gezetenArme Dan
thank youquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Lorenzo echt nooit meer in beeld hebben.
Die aandachtsgeile magere versie van Virgil wil vast nog wel eens een leg breaken op het podium.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga jij ff pech hebben de komende afleveringenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
Dan was toch niet helemaal eens met de andere
ik ben benieuwd welke danser(s) om ging
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die aandachtsgeile magere versie van Virgil wil vast nog wel eens een leg breaken op het podium.
Samen met Jeffrey-ik-ben-zo-veranderd-sinds-vorig-jaar-maar-nog-steeds-een-mooiboy graagquote:
zal wel laura zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasof Jeffrey.
Die Jeffrey mag er van mij als eerste uitvliegenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasof Jeffrey.
laura jeffrey samen dansen graagquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Samen met Jeffrey-ik-ben-zo-veranderd-sinds-vorig-jaar-maar-nog-steeds-een-mooiboy graag.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaa nog even de hele show doornemen jongens, we hebben alle tijd.
Nog 2 uur en een kwartier te gaan!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaa nog even de hele show doornemen jongens, we hebben alle tijd.
Ik wiggel zelf maar wat op de bank.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
16 minuten bezig, nog geen dans gezien.
Oh ik ben niet zo snel vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Pheno het volgende:
Come on, ik zie dingen van voor mijn reis. Kom, laten we eens beginnen RTL.
jaaaaaaaaaaaaquote:
Laten we nu samen die illusie in stand houden, ok?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
waar minstens een half uur reclame nog vanaf gaat
sorryquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Laten we nu samen die illusie in stand houden, ok?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Pheno het volgende:
Wel makkelijk: 1 koppel dat er van mij uit mag. Puur op basis van arrogantie.
Ik ook niet. Nog liever Virgil.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeffrey of Laura denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
Dan was toch niet helemaal eens met de andere
ik ben benieuwd welke danser(s) om ging
Pak dat ding danquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wow ik faal echt een beetje nu ik niet op mn laptop zit
Hahahaha, bye bye.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Pheno het volgende:
Wel makkelijk: 1 koppel dat er van mij uit mag. Puur op basis van arrogantie.
Dan heeft ze samen geplaatstquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef Pheno het volgende:
Echt, Laura. Waarom heeft een jurylid ja gezegd? Dat mens is zo negatief
Patser!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee pak m'n toetsenbord er even bij, zit op m'n iPad :p
stoefbalquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee pak m'n toetsenbord er even bij, zit op m'n iPad :p
quote:
^^quote:
waar kom jij vandaan dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor :p Vast zo'n woord uit de provincie
Nogal ja. Ik vind het ook niet goed. En dat ligt niet aan de choreograaf denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en de chemie tussen die twee is VER te zoeken, shit
Als water en hout. Het drijft, maar chemisch gebeurt er helemaal geen aars.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en de chemie tussen die twee is VER te zoeken, shit
pluspuntenquote:
Momentje, ik ben nog aan het bijkomen van mijn epilepsie-aanval aan het bekomen.quote:
Nu je het zegtquote:
Voor de spray-tan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Jeffrey weer zonder shirt. Dat is gewoon marketing.
quote:
quote:
quote:
Vergeet de haargel niet.quote:
Studio Turd?quote:
Maar de tondeuze die hij heeft wil ik niet, die kapt er halverwege mee.quote:
okequote:
een koppel gaat eruit dus beidequote:
Ze hebben dit topic eerst doorgenomen voor ze de koppels maaktenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Esje-lief het volgende:
Jammer dat ze zo'n raar duo kiezen.. Jeffrey was echt wel beter..
Ik vind haar nog steeds minder..
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ze hebben dit topic eerst doorgenomen voor ze de koppels maakten
In dit geval welquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
normaal gaat er toch 1 man en 1 vrouw uit? niet per definitie een koppel?
We smell you!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Help me er aan te herinneren dat ik tijdens de reclame ga douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |