Laura, William, Cedric, Anna nog iets, Michielquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Wie zijn er nou allemaal door? Ik miste toch nog een aantal mensen waarvan de uitslag niet getoond werd
Kijk om half 11 ff naar die special op RTL 5quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Wie zijn er nou allemaal door? Ik miste toch nog een aantal mensen waarvan de uitslag niet getoond werd
Ok even snel uitlatenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Kijk om half 11 ff naar die special op RTL 5Komen alle finalisten langs
Dat haal ik niet helaas. Morgen weer vroeg op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Kijk om half 11 ff naar die special op RTL 5Komen alle finalisten langs
RTL.nl/soyouthinkyoucandance?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat haal ik niet helaas. Morgen weer vroeg op.
`quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb ik het gemist of was het heel kort of kwam het niet?
Cookie Dough?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
M'n ma heeft B&J gehaald, ik ben er klaar voor!
Volgens mij ist op 5, maar nog niet begonnen, nog die Sylvia Geerts ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nu wel? Is het op rtl 5? Nee chocolate fudge brownie
Vreetzakquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben misselijk.
Te. veel. chocola.
Weet ik, maar alsnog ¤ 4 voor een pint ijs. Come onquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef WillemijnB het volgende:
Ja, maar wel lekker! Bij de AH was 't afgelopen week een Euro goedkoper, vandaar.
Ik heb nog chocolade pepernoten liggenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef WillemijnB het volgende:
Maar met dat geklets over chocola heb ik nu zin in M&M's!*duikt de kast in*
Ik heb 't ook niet gehaald hoor. Al heb ik wel even getwijfeld bij de diepvriesafdeling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Weet ik, maar alsnog ¤ 4 voor een pint ijs. Come on
Haha okquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:49 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb 't ook niet gehaald hoor. Al heb ik wel even getwijfeld bij de diepvriesafdeling.
"Alsjeblieft, kadootjeeeeeequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef WillemijnB het volgende:
En toen kwam m'n vriendje net binnen toen ik met een zak M&M's in m'n handen stond..
Mag jij geen M&M's eten van vriendje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef WillemijnB het volgende:
En toen kwam m'n vriendje net binnen toen ik met een zak M&M's in m'n handen stond..
Niet 's avonds laat nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Mag jij geen M&M's eten van vriendje?
Heb je wel pinda M&M's?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:59 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Niet 's avonds laat nee.Heeft ie ook wel gelijk in, maar soms is de roep van de M&M's in de kast sterker gewoon sterker.
Ze wil de militairquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef WillemijnB het volgende:
Wie wil je? Die monteur of die militair? Die militair is wel leuk!
JA William de militairquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef WillemijnB het volgende:
Wie wil je? Die monteur of die militair? Die militair is wel leuk!
Daarom misschien?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:01 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Noujaaa zeg! Hoe kan iemand je nu verbieden om pinda M&M's te etenDie dingen zijn god-like
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:03 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de hele zak leegvreet in 1x?
Wat? Hij komt me trouwens wel heel bekend voor, maar geen idee van watquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef IbeBen het volgende:
Zeg, hey, die Sedrig he. Die is toch ook van de Im gay so what crew of niet?
Iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef WillemijnB het volgende:
'in Cuba ging partnering hem niet zo goed af'. Nee, met zo'n doos zou iederéén moeite hebben!
TUDB?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wat? Hij komt me trouwens wel heel bekend voor, maar geen idee van wat
Mehhhhhhhquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik moet ook werken morgen maar meh bleh buh blah geen zin
Iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef WillemijnB het volgende:
Ik had de hd-recorder al ingesteld staan, maar het was hier nog gezellig dus ben ik blijven hangen.Op de één of andere manier kijkt het leuker met dit topic er bij.
Is er wat boeiends op de tv dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Iddik vind het ook niet echt zo super boeiend eigenlijk, let meer op dit topic dan de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |