dat is nog eens leuk nieuwsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:51 schreef megamandy het volgende:
Ik lees net dat er ook een choreografie van Rinus komt dit seizoen![]()
Hopelijk blijft het niet bij 1.
Ohwjaquote:
Is toch hetzelfde als Nederland en Friesland?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Chinees en Maleis?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:51 schreef megamandy het volgende:
Ik lees net dat er ook een choreografie van Rinus komt dit seizoen![]()
Hopelijk blijft het niet bij 1.
Iemand was niet te lui en heeft geen "open nieuw deel" gedaan. Moet je maar in het feedbacktopic in TAL vragen.quote:En hoezo staat dit topic niet in de reeks? Was het helemaal kwijt en dacht al dat er geen nieuwe geopend was
Tha_ErikMan!quote:
doe je gewoon allebeiquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk naar Rome zal gaan, maar Disney
Jaaaaa, Disneyquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk naar Rome zal gaan, maar Disney
Sorry voor het niet lui zijn!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Iemand was niet te lui en heeft geen "open nieuw deel" gedaan. Moet je maar in het feedbacktopic in TAL vragen.
Aawh wat cutequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaa, DisneyBen helemaal verslaafd.
Het liefste cadeautje van mijn vriend was ook een echte Mickey-knuffel vanuit Parijs op te sturen via de post
Zondag ga ik naa de bios voor de 3D versiequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Aawh wat cuteMijn grootste 'trots' is een hele grote Simba knuffel
Lol, de Disney die het meest dichtbij zitquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik moet alleen nog naar de Disney in Parijs, de rest ben ik al geweest, zelfs die twee onofficiële in Tokio
Dat gevoel herken ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Laura en Jeffrey hebben nu al absoluut geen sympathie van me.
Nina daarentegen. Hopelijk komt ze een beetje uit haar schulp.
Nina = Liefquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Laura en Jeffrey hebben nu al absoluut geen sympathie van me.
Nina daarentegen. Hopelijk komt ze een beetje uit haar schulp.
Hoe ze zich vorige week steeds maar weer liet liften en mee liet doen enzoquote:
Ik ga ook volgend weekendquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zondag ga ik naa de bios voor de 3D versieDat wordt huilen
Oja het camerawerkquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
En FLorisEn dan geen cameraman die even de camera op hem richt
Camerawerk belooft weer veel goeds dit jaar!
Ja inderdaad.. dit gaat weer fantastisch wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
En FLorisEn dan geen cameraman die even de camera op hem richt
Camerawerk belooft weer veel goeds dit jaar!
Te laat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
en weer los, post zo af en toe... ben nog bezig met de studie
Wat is er nu belangrijkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
en weer los, post zo af en toe... ben nog bezig met de studie
Ja, en ook niet even snel ofzo, maar nee, daar gaat 10 minuten in zitten waarbij iedereen even een veer in z'n reet gestoken krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Gaan ze weer elke keer opnieuw de jury voorstellem
Ja, echt. he's backquote:
Nee, geen instortende bubba's op de tweede verdieping.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen instortende bubba's op de tweede verdieping.
castroquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef megamandy het volgende:
Ja anders had hij vast gezetenArme Dan
thank youquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Lorenzo echt nooit meer in beeld hebben.
Die aandachtsgeile magere versie van Virgil wil vast nog wel eens een leg breaken op het podium.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga jij ff pech hebben de komende afleveringenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
Dan was toch niet helemaal eens met de andere
ik ben benieuwd welke danser(s) om ging
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die aandachtsgeile magere versie van Virgil wil vast nog wel eens een leg breaken op het podium.
Samen met Jeffrey-ik-ben-zo-veranderd-sinds-vorig-jaar-maar-nog-steeds-een-mooiboy graagquote:
zal wel laura zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasof Jeffrey.
Die Jeffrey mag er van mij als eerste uitvliegenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasof Jeffrey.
laura jeffrey samen dansen graagquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Samen met Jeffrey-ik-ben-zo-veranderd-sinds-vorig-jaar-maar-nog-steeds-een-mooiboy graag.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaa nog even de hele show doornemen jongens, we hebben alle tijd.
Nog 2 uur en een kwartier te gaan!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaa nog even de hele show doornemen jongens, we hebben alle tijd.
Ik wiggel zelf maar wat op de bank.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
16 minuten bezig, nog geen dans gezien.
Oh ik ben niet zo snel vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Pheno het volgende:
Come on, ik zie dingen van voor mijn reis. Kom, laten we eens beginnen RTL.
jaaaaaaaaaaaaquote:
Laten we nu samen die illusie in stand houden, ok?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
waar minstens een half uur reclame nog vanaf gaat
sorryquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Laten we nu samen die illusie in stand houden, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |