Te laat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
en weer los, post zo af en toe... ben nog bezig met de studie
Wat is er nu belangrijkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
en weer los, post zo af en toe... ben nog bezig met de studie
Ja, en ook niet even snel ofzo, maar nee, daar gaat 10 minuten in zitten waarbij iedereen even een veer in z'n reet gestoken krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Gaan ze weer elke keer opnieuw de jury voorstellem
Ja, echt. he's backquote:
Nee, geen instortende bubba's op de tweede verdieping.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen instortende bubba's op de tweede verdieping.
castroquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef megamandy het volgende:
Ja anders had hij vast gezetenArme Dan
thank youquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Lorenzo echt nooit meer in beeld hebben.
Die aandachtsgeile magere versie van Virgil wil vast nog wel eens een leg breaken op het podium.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga jij ff pech hebben de komende afleveringenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
Dan was toch niet helemaal eens met de andere
ik ben benieuwd welke danser(s) om ging
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die aandachtsgeile magere versie van Virgil wil vast nog wel eens een leg breaken op het podium.
Samen met Jeffrey-ik-ben-zo-veranderd-sinds-vorig-jaar-maar-nog-steeds-een-mooiboy graagquote:
zal wel laura zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasof Jeffrey.
Die Jeffrey mag er van mij als eerste uitvliegenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Misschien was Laura wel niet doorgegaan als Dan mee wasof Jeffrey.
laura jeffrey samen dansen graagquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Samen met Jeffrey-ik-ben-zo-veranderd-sinds-vorig-jaar-maar-nog-steeds-een-mooiboy graag.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaa nog even de hele show doornemen jongens, we hebben alle tijd.
Nog 2 uur en een kwartier te gaan!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jaa nog even de hele show doornemen jongens, we hebben alle tijd.
Ik wiggel zelf maar wat op de bank.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
16 minuten bezig, nog geen dans gezien.
Oh ik ben niet zo snel vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Pheno het volgende:
Come on, ik zie dingen van voor mijn reis. Kom, laten we eens beginnen RTL.
jaaaaaaaaaaaaquote:
Laten we nu samen die illusie in stand houden, ok?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
waar minstens een half uur reclame nog vanaf gaat
sorryquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Laten we nu samen die illusie in stand houden, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |