quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
Je hebt de uitslag nog niet gezien bij DWDD?
Nou ben ik benieuwd, zal zo in de reclame eens kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
Je hebt de uitslag nog niet gezien bij DWDD?
Ja, onvoorstelbaar gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef ejiraM het volgende:
Zijn er meer mensen die dit kijken? Ik vind het ECHT bizarVooral dat hij vroeger "normaal" was, en nu..
Of dat je gaat braken na een bepaalde hoeveelheid voedsel tot je te hebben genomen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan gewoon niet begrijpen hoe een mens zo dik kan worden.
Je zou denken dat een lichaam op een gegeven moment een grens bereikt heeft, waarna het niet verder kan uitdijen
Dat huis is echt mooi idd zat ik ook al naar te kijken!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Wolken het volgende:
Wat ontzettend zonde van je leven. Hij heeft gewoon 20 jaar weggegooid.
Hij heeft trouwens wel een heel gaaf huis!
Ik kijk nu ook met een dubbel gevoel naar de chocolademelk die ik voor me heb staanquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja wij kijken
De pindatjes zij weer terug in de kast gegaan en ik ga zo maar weer even opdrukken
Weeg 72 kg maja hij vast ook ooit
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Krijgen jullie nou ook ineens zin om te gaan sporten als je dit zit te kijken?
Issie Admin op een forum???quote:
Ja idd, ik snap niet dat je zo ff twee pizza's tussendoor kan wegvreten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of dat je gaat braken na een bepaalde hoeveelheid voedsel tot je te hebben genomen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat huis is echt mooi idd zat ik ook al naar te kijken!
Hahaha ja inderdaad dan nu denk ik: oh jeeejj ik wil nooit zo worden ik ga nu appels eten en rondjes rennenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef mirannie het volgende:
[..]Maar dat is morgen wel weer over, haha
Die porties die hij nu te eten krijgt. Dat is echt heel zwaar, die maag is zo ontzettend opgerekt. Als ik eens een poging doe tot gezond en met mate eten, kan ik soms al bijna flauwvallen van de honger.
Zou leuk zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk krijgt hij een relatie met Wieteke
Dat dacht ik ook. Ik wacht zelf ook op een fikse griep..quote:
Ja, maar ook geen 2 pizza's wegwerkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hij niet echt denk ik. Hij kan tenslotte dan niet sporten en dat heeft ie ook echt nodig
Ik zou ook echt supertrots zijn als ik hem was, wat een gigantisch lichaam!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef ChicaChula het volgende:
Ahhh je zag echt aan zn gezicht dat hij heel trots was op zichzelf
Ja, bij "help, mijn kind is te dik" deden ze datquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind t ook gewoon tof dat hij er écht voor wil gaan, en wat ze net al lieten zien dat hij ook zelf extra dingen doet enzoWeer eens wat anders dan mensen die zich wel opgeven voor soortgelijke programma's, maar vervolgens gaan zitten smokkelen
En vooral heel erg klagen ook. Doet hij ook niet. Hij is tof!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind t ook gewoon tof dat hij er écht voor wil gaan, en wat ze net al lieten zien dat hij ook zelf extra dingen doet enzoWeer eens wat anders dan mensen die zich wel opgeven voor soortgelijke programma's, maar vervolgens gaan zitten smokkelen
Ik ga hierna nog even een half uurtje hardlopenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat huis is echt mooi idd zat ik ook al naar te kijken!
Vind je van niet? Oh, vind ik wel hoor. Vooral in zn gezichtquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ga hierna nog even een half uurtje hardlopen.
50kg eraf is nog niet echt te zien....
Ssshtquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
even iets anders, hebben we nu al 3kwartier geen reclame?
Hahaha ja ze willen niet dat mensen snoep enzo gaan pakken in de reclamequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
Die extra huis raak je niet kwijt zonder operatiesquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef Wolken het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zijn huid eruit ziet na al dat gewichtsverlies. Maar weet eigenlijk niet of ik het wel wil zien. Dat kan niet fraai zijn.
een preview netquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef Wolken het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zijn huid eruit ziet na al dat gewichtsverlies. Maar weet eigenlijk niet of ik het wel wil zien. Dat kan niet fraai zijn.
Ben er wel blij mee..quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Reclame, ff opdrukken
Ze gaan trouwens wel snel zeg, te snel voor zo'n formaat.
dat is ook door de jaren heen steeds een hapje meer geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja idd, ik snap niet dat je zo ff twee pizza's tussendoor kan wegvreten.
Ik krijg al pijn in m'n maag als ik er aan denk
In Vlaardingen jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
Hij heeft trouwens wel een mooi huis.
Gewoon even ctrl c + ctrl v in een mooie stad doenquote:
Inderdaad, zeker als je weet dat hij een eigen bedrijf heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dat is ook door de jaren heen steeds een hapje meer geworden.
net zoals alcoholisten bijvoorbeeld steeds meer drinken om een tevreden gevoel te hebben is dat ook met eten.
ik heb wel echt respect voor die gast dat hij zo op tv durft.
ik zag net een stukje over wat we straks te zien krijgen.. pas toen hij zn shirt uit had zag ik dat hij het was...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Er gaan gewoon 4 volwassen vrouwen in hem. Wat voor lellen vel zal ie wel niet hebben overgehouden?!
De eerste aflevering is natuurlijk de beste als lokkertje....quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef mirannie het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben al naar de volgende kandidaten. Of die ook zo fanatiek zijn en ook zo´n goed resultaat boeken
Zat ik me ook net te bedenken. 5 kilo hoef ik maar en toch gaat het altijd moeilijk (meestal gaat het gewoon niet...) en hij valt 170 kilo af. Ben ik wel een stumper eigenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel respect voor die gozer. Hij is toch maar mooi 170 kilo afgevallen. Ik worstel al 10 jaar met 10 kilo overgewicht die ik maar niet kwijt raak.
De laatste loodjes wegen het zwaarst he?!!?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel respect voor die gozer. Hij is toch maar mooi 170 kilo afgevallen. Ik worstel al 10 jaar met 10 kilo overgewicht die ik maar niet kwijt raak.
Rimpels zie je beter wanneer deze niet zijn opgevuldquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef ChicaChula het volgende:
Ik vind wel dat zn gezicht steeds ouder eruit gaat zien
In het begin van de show had hij echt zo'n bol babygezicht, nu lijkt hij iets volwassener vind ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef ChicaChula het volgende:
Ik vind wel dat zn gezicht steeds ouder eruit gaat zien
Ja, dat vind ik ook goed. Maakt het meteen een stuk interessanter om te kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef ejiraM het volgende:
Ook wel tof dat ze gewoon één persoon per aflevering doen, in plaats van alle zes tegelijk
Wendy was eerder dan Natasha.....quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Adelante het volgende:
Wendy probeert even een Natasha Froger momentje te creeeren
Jawel, kunnen ze nieuwe woningen van makenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef hexje het volgende:
Zijn kleren hoef je niet naar Afrika te sturen
Want ze hebben geen tentenkamp meer nodig?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef hexje het volgende:
Zijn kleren hoef je niet naar Afrika te sturen
nee.quote:
Niet echt neequote:
Klopt, ze zijn niet zwart.quote:
Is niet alleen voor de mooi. Onder die huidplooien kan het behoorlijk gaan broeien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef mirannie het volgende:
Aha, dus toch ook plastische chirurgie. Zou ik in zijn geval ook doen, ook al ben ik over het algemeen geen voorstander van plastische chirurgie
hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef Wolken het volgende:
En het scheelt weer 5 kg op de weegschaal.
Eerst naar de kapperquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij komt ook wel wat nichterig over, kom uit die kast!
Echt helemaal niks vettigs gezien neequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen reclame van Milka of McDonalds?
Daarom dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Is niet alleen voor de mooi. Onder die huidplooien kan het behoorlijk gaan broeien.
Het mag soms dan wel een gezond lichaam zijn, kan me voorstellen dat de geest niet altijd even gezond isquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daarom dus.
Bedoel alleen te zeggen dat ik normaal niet van de plastische chirurgie ben omdat ik vind dat je niet moet snijden in een gezond lichaam. Maar er zijn uitzonderingen, zoals deze.
ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het gezien z'n enorme gewichtsverlies wel meevallen met die huid, had erger verwacht
Ja dat vind ik goed van hemquote:
Lijkt wel wat op Keith Bakker, toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Hij is nu weer te mager in zijn gezicht vind ik.
Die kaaklijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op Keith Bakker, toch?
Ik vind 'm op Emille Ratelband lijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op Keith Bakker, toch?
Die smaakte 'm nietquote:
ik ook!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
Maar ik heb nou wel gemist waarom ie nou zoveel is gaan eten.
Nieuwe verslavingquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij gaat haar stalken, let maar op!
Was volgens mij niet echt heel erg een reden voor.. Hij sportte altijd extreem veel, maar toen begon hij zijn eigen bedrijf en had hij geen tijd meer voor sporten. Dus toen sportte hij niet meer, maar at hij door en werd hij dik en kon hij niet meer sporten en ging hij eten enz.. Gewoon een vicieuze cirkel dusquote:
Beter dan dat hij gaat eten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij gaat haar stalken, let maar op!
Zal de huid zoveel wegen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Huh? Hoe kan hij nou nog steeds zoveel wegen? Hij ziet er toch veel dunner uit?
Zijn kans op acute hartdood is in ieder geval met 300% afgenomen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
Vind het echt super knap van hem, maar vraag mij wel af wat voor medische consequenties dit "300 dagen afvallen"-project heeft gehad.
Ik vind het ook wel leuk als het niet lukt hoor, zoals Renee de Haan bij de Afvallers XL destijds.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef ejiraM het volgende:
Ik ben benieuwd of dit echt een knaller als eerste aflevering was, en dat de rest straks zwaar tegenvalt, of dat ze allemaal zo gemotiveerd zijn
Denk dat al dat overtollig vel ook nog aardig wat kilo´s weegt. En door al dat trainen misschien toch ook spieren gekweekt? Plus dat ie best lang is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ja, goed punt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Maar heb je er ook een jaar lang 4 uur per dag trainen en weinig eten voor over?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef ejiraM het volgende:
Ik denk dat ik maar flink door eet, dan mag ik me opgeven voor het volgende seizoen, en krijg ik ook een surfplank!f
Ja, zat ik me dus ook af te vragenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar heb je er ook een jaar lang 4 uur per dag trainen en weinig eten voor over?
Ik vond hem heel positief in het leven staan en hij leek oprecht dankbaar voor de hulp.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:57 schreef Michie_ het volgende:
Vond je? Ik vond hem juist enigzins glad overkomen. Alles wat je wou of verwachte te horen zei hij ook.
Het algemene 'afval format'. Neem een dikke NL'er, geef die een x-tijd niks te eten en tada roffel hij valt af.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef HiZ het volgende:
Een oud format ? Ik kan me geen programma's in Nederland herinneren met dit format. Volgen van 1 persoon gedurende 300 dagen bij zijn poging om af te vallen zonder enig wedstrijd element? Volgens mij is dit nog nooit zo gedaan op de Nederlandse tv.
Ja, op die manier is alles hetzelde format, camera zendtijd klaar. Dit programma was juist volkomen afwijend van wat we tot nu toe hebben gezien. Die programma s lagen dichter bij big brother dan bij een human interest documentaire zoals deze show. Ze hadden het een beetje 'extreme make over' achtig opgeleukt aan het einde maar verder was het verrassend toned down.quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het algemene 'afval format'. Neem een dikke NL'er, geef die een x-tijd niks te eten en tada roffel hij valt af.
Feel good TV.
Niks mis mee, want heb zelf 1,5 uur voor de buis gezeten.
Het valt me op dat ze altijd van die scharminkels ritselen voor dit soort programma's: Wendy, Nicolette... dan liever een Irene of Linda.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij mag wel een paar kilo aan Wendy doneren
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof trouwens dat mevrouw de ex wel enorm spijt heeft
Ik gun hem een veel leukere nieuwe vriendin
Je zou dit eerder bij de publieke omroep verwachten. Maar daar verspillen ze liever belastinggeld aan onzin als Fort Boyardquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:46 schreef Naamah het volgende:
Hij kreeg er trouwens wel een oude kop door.
Vind het trouwens wel goed hoe dit programma gemaakt is. Gewoon een persoon per aflevering. Veel beter dan die programma's waar steeds zes mensen gevolgd worden ofzo.
Ze kenden elkaar van school. Hij had toen nog een strak lichaam. Later werd hij ondernemer en dikker.quote:
Nee hoor, ik heb vanochtend gewoon via rtlgemist gekeken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:42 schreef CindieY het volgende:
Weet iemand of dit nog op tv wordt herhaald? Want rtl4 terugkijken is dokken toch?
Dat overdreven gedoe inderdaad, dat constante geknuffel van haar. En dan net doen alsof je zo veel om iemand geeft, maar uiteindelijk is het allemaal voor de show.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:27 schreef Daanus het volgende:
Ik vind die Wendy van Dijk maar heel irritant.
nou zoooo rijk was hij nou ook weer niet, dat kantoor zag er erg sjofel uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij had natuurlijk ook gewoon zelf van zijn centen een trainer kunnen inhuren
Ga uit van 80 euro per dag, dus zeg 1700 euro per maand... Dat geeft hij vast uit aan die BMW X5 per maandquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou zoooo rijk was hij nou ook weer niet, dat kantoor zag er erg sjofel uit
Leuk - jij denkt dat ze een langdurige relatie kregen als hij een vuilnisman was gewordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze kenden elkaar van school. Hij had toen nog een strak lichaam. Later werd hij ondernemer en dikker.
En toen ze gingen trouwen was 'ie ook niet bepaald surfdude meer, zeg maarquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk - jij denkt dat ze een langdurige relatie kregen als hij een vuilnisman was geworden?
Ja, daarom juist. Misschien heeft ie nu wel weer een "normale" kantoorbaan, maar ze zeiden toch echt dat hij een succesvol IT-ondernemer is/was en dat kun je ook wel zien aan zijn boodschappenuitgaven en z'n huis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toen ze gingen trouwen was 'ie ook niet bepaald surfdude meer, zeg maar
Ik denk dan ook dat de dame door hemzelf is betaald, ik kan me niet voorstellen dat RTL voor 1 aflevering een jaar lang een personal trainer inhuurt die elke dag langskomt. Dat kost natuurlijk wel 50.000 per jaar minimaal. Die man zal wel door RTL zijn betaald.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij had natuurlijk ook gewoon zelf van zijn centen een trainer kunnen inhuren
Die personal coach was niet dag en nacht bij hem he, maar ik gok hooguit twee uur per dag als ik het zo hoor. De rest deed hij op eigen initiatief.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat de dame door hemzelf is betaald, ik kan me niet voorstellen dat RTL voor 1 aflevering een jaar lang een personal trainer inhuurt die elke dag langskomt. Dat kost natuurlijk wel 50.000 per jaar minimaal. Die man zal wel door RTL zijn betaald.
Pff. Groot gelijk dat die meid weggaat. Ze waren al vanaf hun 15de ofzo bij elkaar, en om dan te zien hoe je echtgenoot zichzelf zo verwaarloosd. Bah.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof trouwens dat mevrouw de ex wel enorm spijt heeft
Ik gun hem een veel leukere nieuwe vriendin
Ik denk niet dat haar "nieuwe" man erg arm is...quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:39 schreef ChicaChula het volgende:
die vrouw is toch juist geen golddigger.. dan was ze wel bij hem gebleven hoe dik hij ook werd, alleen om zn geld....
Neuh, je gaat toch in bepaalde kringen verkeren he, dankzij zo'n man. Ze heeft hem vast niet verlaten voor een vakkenvuller.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk niet dat haar "nieuwe" man erg arm is...
Jullie zijn vrouwen toch? Sinds wanneer zijn jullie niet vals jegens andere vrouwen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef ChicaChula het volgende:
Eh die vrouw en Danny hadden een relatie vanaf hun 16de.. Na zoveel jaar dat hij geen stappen ondernam om af te vallen zijn ze gescheiden.. Wist ze op haar 16de al dat hij een succelvol bedrijf zou hebben? en wie weet wat voor werk ze zelf doet. Ik vind t een beetje kort door de bocht om haar als golddigger te bestempelen. In mijn ogen was t pas erg geweest als ze ongelukkig was maar toch maar bij hem gebleven was voor zn geld.
Ze trouwde met hem toen hij al zo dik was, dat hij niet meer in een gewoon vliegtuigstoeltje paste. Ze waren blij met de gratis upgrade naar business class.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef ChicaChula het volgende:
Na zoveel jaar dat hij geen stappen ondernam om af te vallen zijn ze gescheiden..
Nee, maar ze was niet bepaald 16 toen ze met hem trouwdequote:Wist ze op haar 16de al dat hij een succelvol bedrijf zou hebben?
Hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Jullie zijn vrouwen toch? Sinds wanneer zijn jullie niet vals jegens andere vrouwen?
Dat dus. Wat een onzin om iedere vrouw die iets met een rijke man heeft te bestempelen als "golddigger"quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaik hou gewoon niet van mensen die oordelen over anderen zonder er iets vanaf te weten.
ALARM GOLDDIGGER IN HET HUIS ALARM 111!!!1!1!111quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus. Wat een onzin om iedere vrouw die iets met een rijke man heeft te bestempelen als "golddigger"
Maar dat was niet zo want hij was heel schoon op zichzelf vertelde hij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien had ze gewoon behoefte aan een seksleven en een man die niet uit zijn huidplooien stonk
Ze is minder gruwelijk dan in X-Factor, Ushi en dinges e.d.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef trovey het volgende:
Ik zou dit programma wel willen zien, helaas kan ik niet naar Wendy van Dijk kijken zonder gillend weg te rennen.Eens proberen met uitzending gemist.
Gewoon een paar keer opnieuw proberen, RTL gemist doet soms gewoon raar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef trovey het volgende:
Fantastisch...dat lukt dus niet. RTL gemist geeft aan dat het niet beschikbaar is...of moet ik closed ander intepreteren?
Hij kan wel zoveel zeggen, dat gaat echt stinken, die huid in die plooien gaat ook irriteren en ontstekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar dat was niet zo want hij was heel schoon op zichzelf vertelde hij.
Ik denk niet dat je met een deo-roller vol alcohol die huidplooien in wil als de huid ontstoken/geïrriteerd is, dat deed hij toch vrij pijnloos, dus ik denk dat het wel mee valtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij kan wel zoveel zeggen, dat gaat echt stinken, die huid in die plooien gaat ook irriteren en ontstekenbweh
Misschien was hij wat dat betreft in betere staat dan vroeger? En nam hij recentelijk een bad in jodiumquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met een deo-roller vol alcohol die huidplooien in wil als de huid ontstoken/geïrriteerd is, dat deed hij toch vrij pijnloos, dus ik denk dat het wel mee valt
Dat doen we toch elke dag bij tv-programma's?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaik hou gewoon niet van mensen die oordelen over anderen zonder er iets vanaf te weten.
Ik denk dat meneer vooral last heeft van verslavingsdrangquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:49 schreef Anno2012 het volgende:
5 uur intensief sporten per dag... damn, dan ben je op je 50ste al versleten...
Zelfs golddiggers kennen hun grenzen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien had ze gewoon behoefte aan een seksleven en een man die niet uit zijn huidplooien stonk
Inderdaad, ik kijk vooral tv om me te verkneukelen om anderen, en te denken: het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doen we toch elke dag bij tv-programma's?
Oké, correctie: zágen we. Hij ging twee keer per dag douchen juist om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij kan wel zoveel zeggen, dat gaat echt stinken, die huid in die plooien gaat ook irriteren en ontstekenbweh
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef MissJ het volgende:
Net de uitzending gekeken op RTL gemist.
Wow, ben echt heel erg onder de indruk van zijn prestatie. En wat een onwijs leuke vent zeg! Echt een schatje.
Nou, als mensen nú nog niet weten hoe slecht dit is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook miste ik in het programma het inzicht van een arts, dus echte informatie over het afvallen zoals ze dat ook doen bij dat programma je echte leeftijd.
Dat doen de personal trainers er gewoon bij...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik miste een psycholoog oid want die man had echt ook nog wel wat psycho probleempjes....
Ik heb mijn twijfels erover, hij is wel heel erg afgevallen, maar op een vrij ongezonde manier (500 gram per dag afvallen is gewoon niet gezond) en ook op een manier waarvan ik betwijfel of het duurzaam is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef MissJ het volgende:
Net de uitzending gekeken op RTL gemist.
Wow, ben echt heel erg onder de indruk van zijn prestatie. En wat een onwijs leuke vent zeg! Echt een schatje.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik miste een psycholoog oid want die man had echt ook nog wel wat psycho probleempjes....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Danny heeft op twitter aangegeven dat ook de onderliggende oorzaak is aangepakt, oftewel, dat er wel psychische hulp is geweest. Heel goed, al blijft het jammer dat ze dat in het programma niet genoemd hebben.
Per saldo blijft het een crash dieet. En 500 gram per dag is 3,5 kg per week of 15kg per maand. Ongezond is inderdaad wel relatief bij iemand van 297 kilo, maar de ene ongezonde levenstijl vervangen door de andere maakt nog niet dat je gezond leeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:33 schreef Moonwalk het volgende:
Ik denk dat 500 gram niet echt iets is om wakker van te liggen als je 297 kilo weegt...
Hij heeft niet zomaar zelf de boel vervangen, ik hoorde Wendy zelf zeggen hoeveel hij per zoveel dagen moest afvallen en dat zal heus wel in overleg geweest zijn met die trainers en alles. Hij is ook in het ziekenhuis geweest en daar zullen ze ook wel gekeken hebben. Anders had hij vast niet met het programma mogen doorgaan.
Juist, niet alleen voor de gewrichten, zwemmen of fietsen (driewieler?) is veel beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:48 schreef BGTes het volgende:
Wat mij stoorde was dat ze die man stukken lieten hardlopen. Dat is al superslecht voor je als je 100 kg weegt, laat staan 270..
Ik snap wel wat je bedoelt maar daarom gebeurde het ook met begeleiding, iedere dag, dag in dag uit en heeft hij ook anders leren etenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Per saldo blijft het een crash dieet. En 500 gram per dag is 3,5 kg per week of 15kg per maand. Ongezond is inderdaad wel relatief bij iemand van 297 kilo, maar de ene ongezonde levenstijl vervangen door de andere maakt nog niet dat je gezond leeft.
bij zo'n gewicht is crashen gezonder dan een dag langer met dat gewicht leven..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Per saldo blijft het een crash dieet. En 500 gram per dag is 3,5 kg per week of 15kg per maand. Ongezond is inderdaad wel relatief bij iemand van 297 kilo, maar de ene ongezonde levenstijl vervangen door de andere maakt nog niet dat je gezond leeft.
Thx, ik val een beetje in dit topicquote:
Maar het moet wel een leven zijn dat hij tot zijn dood vol kan houden... Ik ben iig benieuwd hoe het over 3 jaar is met Dannyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar daarom gebeurde het ook met begeleiding, iedere dag, dag in dag uit en heeft hij ook anders leren eten
RTL geeft er op de site nu ook antwoord opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thx, ik val een beetje in dit topicMaar eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd wat Danny 'binnenvetter' Bauman onder psychologische begeleiding verstaat.
Echt zo jammer dat we dat allemaal niet in beeld hebben gezien....quote:De zes deelnemers worden in hun strijd bijgestaan door een aantal professionals, waaronder hoofdtrainer Radmilo Soda.
Daarnaast hebben psychologen, artsen en dietisten van de Nederlandse Obesitas Kliniek de deelnemers intensief begeleid in hun strijd tegen de kilo's.
Ja, en wat voor verslaving hij dan weer heeft!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar het moet wel een leven zijn dat hij tot zijn dood vol kan houden... Ik ben iig benieuwd hoe het over 3 jaar is met Danny
Een excollega van mij heeft dat een keer mee gemaakt, niet zo extreem als bij Danny, maar wel echt hangvelle bij de armen en buik en benen enzo. Die schrok zich een hoedje, zulke dingen kan je denk ik beter even zeggen voor dat je op het punt staat om de slaapkamer in te duikenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Met kleding aan ziet hij er best normaal uit nu,stel dat een vrouw hem ontmoet, date en dan in de hitte van het samen zijn hem zijn kleding uit zou trekkenal die hangende vellen
WTF moment![]()
Ik schrok me rot toen ik dat in het tv-programma zagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Met kleding aan ziet hij er best normaal uit nu,stel dat een vrouw hem ontmoet, date en dan in de hitte van het samen zijn hem zijn kleding uit zou trekkenal die hangende vellen
WTF moment![]()
Misschien moest ie het laten zien. RTL wurgcontractenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik schrok me rot toen ik dat in het tv-programma zag![]()
Zelf al wordt ie plastisch geopereerd, dan nog hou je volgens mij veel lelijke littekens over....
In ieder geval ben ik ook maar eens wat gaan afvallen...![]()
Trouwens wel knap dat ie dat eerlijk laat zien... weinig mensen zouden dat durven
Ze kan alleen voedsel nemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef hexje het volgende:
Ze kan niet nemen? Ze heeft toch een kind.
Ze lijkt geen 160 kilo..quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef Guanabana het volgende:
Deze is toch weer een stuk minder schokkend dik dan Danny vorige week.
Ja ik versta haar nauwlijks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |