Inderdaad, ik kijk vooral tv om me te verkneukelen om anderen, en te denken: het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doen we toch elke dag bij tv-programma's?
Oké, correctie: zágen we. Hij ging twee keer per dag douchen juist om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij kan wel zoveel zeggen, dat gaat echt stinken, die huid in die plooien gaat ook irriteren en ontstekenbweh
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef MissJ het volgende:
Net de uitzending gekeken op RTL gemist.
Wow, ben echt heel erg onder de indruk van zijn prestatie. En wat een onwijs leuke vent zeg! Echt een schatje.
Nou, als mensen nú nog niet weten hoe slecht dit is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook miste ik in het programma het inzicht van een arts, dus echte informatie over het afvallen zoals ze dat ook doen bij dat programma je echte leeftijd.
Dat doen de personal trainers er gewoon bij...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik miste een psycholoog oid want die man had echt ook nog wel wat psycho probleempjes....
Ik heb mijn twijfels erover, hij is wel heel erg afgevallen, maar op een vrij ongezonde manier (500 gram per dag afvallen is gewoon niet gezond) en ook op een manier waarvan ik betwijfel of het duurzaam is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef MissJ het volgende:
Net de uitzending gekeken op RTL gemist.
Wow, ben echt heel erg onder de indruk van zijn prestatie. En wat een onwijs leuke vent zeg! Echt een schatje.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik miste een psycholoog oid want die man had echt ook nog wel wat psycho probleempjes....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Danny heeft op twitter aangegeven dat ook de onderliggende oorzaak is aangepakt, oftewel, dat er wel psychische hulp is geweest. Heel goed, al blijft het jammer dat ze dat in het programma niet genoemd hebben.
Per saldo blijft het een crash dieet. En 500 gram per dag is 3,5 kg per week of 15kg per maand. Ongezond is inderdaad wel relatief bij iemand van 297 kilo, maar de ene ongezonde levenstijl vervangen door de andere maakt nog niet dat je gezond leeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:33 schreef Moonwalk het volgende:
Ik denk dat 500 gram niet echt iets is om wakker van te liggen als je 297 kilo weegt...
Hij heeft niet zomaar zelf de boel vervangen, ik hoorde Wendy zelf zeggen hoeveel hij per zoveel dagen moest afvallen en dat zal heus wel in overleg geweest zijn met die trainers en alles. Hij is ook in het ziekenhuis geweest en daar zullen ze ook wel gekeken hebben. Anders had hij vast niet met het programma mogen doorgaan.
Juist, niet alleen voor de gewrichten, zwemmen of fietsen (driewieler?) is veel beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:48 schreef BGTes het volgende:
Wat mij stoorde was dat ze die man stukken lieten hardlopen. Dat is al superslecht voor je als je 100 kg weegt, laat staan 270..
Ik snap wel wat je bedoelt maar daarom gebeurde het ook met begeleiding, iedere dag, dag in dag uit en heeft hij ook anders leren etenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Per saldo blijft het een crash dieet. En 500 gram per dag is 3,5 kg per week of 15kg per maand. Ongezond is inderdaad wel relatief bij iemand van 297 kilo, maar de ene ongezonde levenstijl vervangen door de andere maakt nog niet dat je gezond leeft.
bij zo'n gewicht is crashen gezonder dan een dag langer met dat gewicht leven..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Per saldo blijft het een crash dieet. En 500 gram per dag is 3,5 kg per week of 15kg per maand. Ongezond is inderdaad wel relatief bij iemand van 297 kilo, maar de ene ongezonde levenstijl vervangen door de andere maakt nog niet dat je gezond leeft.
Thx, ik val een beetje in dit topicquote:
Maar het moet wel een leven zijn dat hij tot zijn dood vol kan houden... Ik ben iig benieuwd hoe het over 3 jaar is met Dannyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar daarom gebeurde het ook met begeleiding, iedere dag, dag in dag uit en heeft hij ook anders leren eten
RTL geeft er op de site nu ook antwoord opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thx, ik val een beetje in dit topicMaar eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd wat Danny 'binnenvetter' Bauman onder psychologische begeleiding verstaat.
Echt zo jammer dat we dat allemaal niet in beeld hebben gezien....quote:De zes deelnemers worden in hun strijd bijgestaan door een aantal professionals, waaronder hoofdtrainer Radmilo Soda.
Daarnaast hebben psychologen, artsen en dietisten van de Nederlandse Obesitas Kliniek de deelnemers intensief begeleid in hun strijd tegen de kilo's.
Ja, en wat voor verslaving hij dan weer heeft!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar het moet wel een leven zijn dat hij tot zijn dood vol kan houden... Ik ben iig benieuwd hoe het over 3 jaar is met Danny
Een excollega van mij heeft dat een keer mee gemaakt, niet zo extreem als bij Danny, maar wel echt hangvelle bij de armen en buik en benen enzo. Die schrok zich een hoedje, zulke dingen kan je denk ik beter even zeggen voor dat je op het punt staat om de slaapkamer in te duikenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Met kleding aan ziet hij er best normaal uit nu,stel dat een vrouw hem ontmoet, date en dan in de hitte van het samen zijn hem zijn kleding uit zou trekkenal die hangende vellen
WTF moment![]()
Ik schrok me rot toen ik dat in het tv-programma zagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Met kleding aan ziet hij er best normaal uit nu,stel dat een vrouw hem ontmoet, date en dan in de hitte van het samen zijn hem zijn kleding uit zou trekkenal die hangende vellen
WTF moment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |