Jullie zijn vrouwen toch? Sinds wanneer zijn jullie niet vals jegens andere vrouwen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef ChicaChula het volgende:
Eh die vrouw en Danny hadden een relatie vanaf hun 16de.. Na zoveel jaar dat hij geen stappen ondernam om af te vallen zijn ze gescheiden.. Wist ze op haar 16de al dat hij een succelvol bedrijf zou hebben? en wie weet wat voor werk ze zelf doet. Ik vind t een beetje kort door de bocht om haar als golddigger te bestempelen. In mijn ogen was t pas erg geweest als ze ongelukkig was maar toch maar bij hem gebleven was voor zn geld.
Ze trouwde met hem toen hij al zo dik was, dat hij niet meer in een gewoon vliegtuigstoeltje paste. Ze waren blij met de gratis upgrade naar business class.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef ChicaChula het volgende:
Na zoveel jaar dat hij geen stappen ondernam om af te vallen zijn ze gescheiden..
Nee, maar ze was niet bepaald 16 toen ze met hem trouwdequote:Wist ze op haar 16de al dat hij een succelvol bedrijf zou hebben?
Hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Jullie zijn vrouwen toch? Sinds wanneer zijn jullie niet vals jegens andere vrouwen?
Dat dus. Wat een onzin om iedere vrouw die iets met een rijke man heeft te bestempelen als "golddigger"quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaik hou gewoon niet van mensen die oordelen over anderen zonder er iets vanaf te weten.
ALARM GOLDDIGGER IN HET HUIS ALARM 111!!!1!1!111quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus. Wat een onzin om iedere vrouw die iets met een rijke man heeft te bestempelen als "golddigger"
Maar dat was niet zo want hij was heel schoon op zichzelf vertelde hij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien had ze gewoon behoefte aan een seksleven en een man die niet uit zijn huidplooien stonk
Ze is minder gruwelijk dan in X-Factor, Ushi en dinges e.d.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef trovey het volgende:
Ik zou dit programma wel willen zien, helaas kan ik niet naar Wendy van Dijk kijken zonder gillend weg te rennen.Eens proberen met uitzending gemist.
Gewoon een paar keer opnieuw proberen, RTL gemist doet soms gewoon raar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:48 schreef trovey het volgende:
Fantastisch...dat lukt dus niet. RTL gemist geeft aan dat het niet beschikbaar is...of moet ik closed ander intepreteren?
Hij kan wel zoveel zeggen, dat gaat echt stinken, die huid in die plooien gaat ook irriteren en ontstekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar dat was niet zo want hij was heel schoon op zichzelf vertelde hij.
Ik denk niet dat je met een deo-roller vol alcohol die huidplooien in wil als de huid ontstoken/geïrriteerd is, dat deed hij toch vrij pijnloos, dus ik denk dat het wel mee valtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij kan wel zoveel zeggen, dat gaat echt stinken, die huid in die plooien gaat ook irriteren en ontstekenbweh
Misschien was hij wat dat betreft in betere staat dan vroeger? En nam hij recentelijk een bad in jodiumquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met een deo-roller vol alcohol die huidplooien in wil als de huid ontstoken/geïrriteerd is, dat deed hij toch vrij pijnloos, dus ik denk dat het wel mee valt
Dat doen we toch elke dag bij tv-programma's?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaik hou gewoon niet van mensen die oordelen over anderen zonder er iets vanaf te weten.
Ik denk dat meneer vooral last heeft van verslavingsdrangquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:49 schreef Anno2012 het volgende:
5 uur intensief sporten per dag... damn, dan ben je op je 50ste al versleten...
Zelfs golddiggers kennen hun grenzen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien had ze gewoon behoefte aan een seksleven en een man die niet uit zijn huidplooien stonk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |