quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
Je hebt de uitslag nog niet gezien bij DWDD?
Nou ben ik benieuwd, zal zo in de reclame eens kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
Je hebt de uitslag nog niet gezien bij DWDD?
Ja, onvoorstelbaar gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef ejiraM het volgende:
Zijn er meer mensen die dit kijken? Ik vind het ECHT bizarVooral dat hij vroeger "normaal" was, en nu..
Of dat je gaat braken na een bepaalde hoeveelheid voedsel tot je te hebben genomen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan gewoon niet begrijpen hoe een mens zo dik kan worden.
Je zou denken dat een lichaam op een gegeven moment een grens bereikt heeft, waarna het niet verder kan uitdijen
Dat huis is echt mooi idd zat ik ook al naar te kijken!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Wolken het volgende:
Wat ontzettend zonde van je leven. Hij heeft gewoon 20 jaar weggegooid.
Hij heeft trouwens wel een heel gaaf huis!
Ik kijk nu ook met een dubbel gevoel naar de chocolademelk die ik voor me heb staanquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja wij kijken
De pindatjes zij weer terug in de kast gegaan en ik ga zo maar weer even opdrukken
Weeg 72 kg maja hij vast ook ooit
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Krijgen jullie nou ook ineens zin om te gaan sporten als je dit zit te kijken?
Issie Admin op een forum???quote:
Ja idd, ik snap niet dat je zo ff twee pizza's tussendoor kan wegvreten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of dat je gaat braken na een bepaalde hoeveelheid voedsel tot je te hebben genomen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat huis is echt mooi idd zat ik ook al naar te kijken!
Hahaha ja inderdaad dan nu denk ik: oh jeeejj ik wil nooit zo worden ik ga nu appels eten en rondjes rennenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef mirannie het volgende:
[..]Maar dat is morgen wel weer over, haha
Die porties die hij nu te eten krijgt. Dat is echt heel zwaar, die maag is zo ontzettend opgerekt. Als ik eens een poging doe tot gezond en met mate eten, kan ik soms al bijna flauwvallen van de honger.
Zou leuk zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk krijgt hij een relatie met Wieteke
Dat dacht ik ook. Ik wacht zelf ook op een fikse griep..quote:
Ja, maar ook geen 2 pizza's wegwerkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hij niet echt denk ik. Hij kan tenslotte dan niet sporten en dat heeft ie ook echt nodig
Ik zou ook echt supertrots zijn als ik hem was, wat een gigantisch lichaam!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef ChicaChula het volgende:
Ahhh je zag echt aan zn gezicht dat hij heel trots was op zichzelf
Ja, bij "help, mijn kind is te dik" deden ze datquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind t ook gewoon tof dat hij er écht voor wil gaan, en wat ze net al lieten zien dat hij ook zelf extra dingen doet enzoWeer eens wat anders dan mensen die zich wel opgeven voor soortgelijke programma's, maar vervolgens gaan zitten smokkelen
En vooral heel erg klagen ook. Doet hij ook niet. Hij is tof!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind t ook gewoon tof dat hij er écht voor wil gaan, en wat ze net al lieten zien dat hij ook zelf extra dingen doet enzoWeer eens wat anders dan mensen die zich wel opgeven voor soortgelijke programma's, maar vervolgens gaan zitten smokkelen
Ik ga hierna nog even een half uurtje hardlopenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat huis is echt mooi idd zat ik ook al naar te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |