abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102627896
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
Vind het echt super knap van hem, maar vraag mij wel af wat voor medische consequenties dit "300 dagen afvallen"-project heeft gehad.
Zijn kans op acute hartdood is in ieder geval met 300% afgenomen!
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:30:46 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_102627918
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef ejiraM het volgende:
Ik ben benieuwd of dit echt een knaller als eerste aflevering was, en dat de rest straks zwaar tegenvalt, of dat ze allemaal zo gemotiveerd zijn :D
Ik vind het ook wel leuk als het niet lukt hoor, zoals Renee de Haan bij de Afvallers XL destijds. :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_102627928
Hij is gewoon 0,5 kg per dag afgevallen. Lijkt mij ook niet echt gezond. Maar wel superknap van hem natuurlijk!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_102627931
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Huh? Hoe kan hij nou nog steeds zoveel wegen? Hij ziet er toch veel dunner uit?
Denk dat al dat overtollig vel ook nog aardig wat kilo´s weegt. En door al dat trainen misschien toch ook spieren gekweekt? Plus dat ie best lang is.
pi_102627947
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Huh? Hoe kan hij nou nog steeds zoveel wegen? Hij ziet er toch veel dunner uit?
Ja, goed punt.
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:32:01 #181
3185 Adelante
To let it go now
pi_102628022
Hij krijgt nog ff een plankie :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_102628030
Als je bijna 2 meter bent is 116 kilo niet zo extreem, zeker niet als je gespierd bent.
pi_102628048
Op die foto van 20 jaar geleden waarop hij die surfplank vast hield woog hij ook 95 kg.
pi_102628124
Ahh ik moest ook een beetje huilen hoor O+
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:33:28 #185
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102628142
Ik denk dat ik maar flink door eet, dan mag ik me opgeven voor het volgende seizoen, en krijg ik ook een surfplank!f
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_102628257
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef ejiraM het volgende:
Ik denk dat ik maar flink door eet, dan mag ik me opgeven voor het volgende seizoen, en krijg ik ook een surfplank!f
Maar heb je er ook een jaar lang 4 uur per dag trainen en weinig eten voor over?
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:36:40 #187
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102628370
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Maar heb je er ook een jaar lang 4 uur per dag trainen en weinig eten voor over?
Ja, zat ik me dus ook af te vragen :P Volgens mij is zijn hele levenswijze nu verandert, en dát lijkt me gewoon fijn :) Als je je hele leven nog wel verlangt naar lekker eten enzo, dán is het moeilijk. Maar volgens mij geniet hij weer van het sporten en dan is het makkelijker vol te houden, en is dit gewoon een fijn begin geweest.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_102628448
Volgend jaar een programma waarin ze iemand in 1 jaar gaan vetmesten met sponsoren als Lays en Burger King? :P
pi_102628577
Ik hoop voor hem dat de plastische chirurgie goed uitpakt.
pi_102632012
Ik denk niet dat het veel slechter bij hem kan worden......
pi_102636520
Vandaag ook maar eens uit verveling gekeken. Mooi programma, wel weer beetje een oud format uit de kast trekken, maar goed.

Mooi om te zien hoe het proces in zijn werk ging bij die kerel. Wat me het meest verbaasde; succesvol zakenman, alles in huis.... maar de fitnessapparatuur moest het programma aanschaffen? Dan heb je er dus nooit echt voor willen knokken, zoals die ex van hem al zei.
Lekker wijf trouwens die ex van hem. Klote voor die kerel. Jeugdliefde krijgt rammelende eierstokken, vertrekt omdat je vet bent, en popt vervolgens in no-time twee koters.
Maar goed. Je voelde gewoon aan alles dat er goedmaaksex tussen die twee zit aan te komen. Over paar jaar zijn ze weer samen, zeker te weten.
U MAD?
pi_102636713
Een oud format ? Ik kan me geen programma's in Nederland herinneren met dit format. Volgen van 1 persoon gedurende 300 dagen bij zijn poging om af te vallen zonder enig wedstrijd element? Volgens mij is dit nog nooit zo gedaan op de Nederlandse tv.
pi_102638166
Wat een sympathieke kerel!
pi_102638928
Vond je? Ik vond hem juist enigzins glad overkomen. Alles wat je wou of verwachte te horen zei hij ook.
  maandag 3 oktober 2011 @ 03:34:33 #195
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_102639446
Hij doet ook zo positief maar in feite is/was hij ook een binnenvetter.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_102639530
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 01:57 schreef Michie_ het volgende:
Vond je? Ik vond hem juist enigzins glad overkomen. Alles wat je wou of verwachte te horen zei hij ook.
Ik vond hem heel positief in het leven staan en hij leek oprecht dankbaar voor de hulp.
pi_102639880
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef HiZ het volgende:
Een oud format ? Ik kan me geen programma's in Nederland herinneren met dit format. Volgen van 1 persoon gedurende 300 dagen bij zijn poging om af te vallen zonder enig wedstrijd element? Volgens mij is dit nog nooit zo gedaan op de Nederlandse tv.
Het algemene 'afval format'. Neem een dikke NL'er, geef die een x-tijd niks te eten en tada roffel hij valt af.
Feel good TV.

Niks mis mee, want heb zelf 1,5 uur voor de buis gezeten.
U MAD?
pi_102641266
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2011 07:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het algemene 'afval format'. Neem een dikke NL'er, geef die een x-tijd niks te eten en tada roffel hij valt af.
Feel good TV.

Niks mis mee, want heb zelf 1,5 uur voor de buis gezeten.
Ja, op die manier is alles hetzelde format, camera zendtijd klaar. Dit programma was juist volkomen afwijend van wat we tot nu toe hebben gezien. Die programma s lagen dichter bij big brother dan bij een human interest documentaire zoals deze show. Ze hadden het een beetje 'extreme make over' achtig opgeleukt aan het einde maar verder was het verrassend toned down.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2011 @ 10:21:58 #199
43556 miss_dynastie
pi_102641892
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij mag wel een paar kilo aan Wendy doneren :P
Het valt me op dat ze altijd van die scharminkels ritselen voor dit soort programma's: Wendy, Nicolette... dan liever een Irene of Linda.

Ik ben nu aan het kijken, ben benieuwd.
pi_102642103
Net teruggekeken. Wow, ben er wel een beetje van onder de indruk! Ik vond hem ook ontzettend sympathiek, al moet ik zeggen dat ik 'm nog sympathieker over vond komen toen hij nog dik was, dan op het eind.

Wat ik wel een beetje miste is dat hij voorlichting kreeg over wat goed en gezond is qua eten en sporten, want hij sloeg wel door. Vijf uur per dag! Waar haal je de tijd vandaan?! Ook vond ik een halve kilo per dag afvallen wel echt héél veel. Al is dat misschien ook wel anders als je zo zwaar bent. En ik miste begeleiding van iets van een psycholoog ofzo. Niet persé op camera, sterker nog, liever niet zelfs, maar ik had niet de indruk dat het er was.

Verder echt ^O^ voor Danny en ik ben heel benieuwd naar de rest!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')