Is niet alleen voor de mooi. Onder die huidplooien kan het behoorlijk gaan broeien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef mirannie het volgende:
Aha, dus toch ook plastische chirurgie. Zou ik in zijn geval ook doen, ook al ben ik over het algemeen geen voorstander van plastische chirurgie
hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef Wolken het volgende:
En het scheelt weer 5 kg op de weegschaal.
Eerst naar de kapperquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij komt ook wel wat nichterig over, kom uit die kast!
Echt helemaal niks vettigs gezien neequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen reclame van Milka of McDonalds?
Daarom dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Is niet alleen voor de mooi. Onder die huidplooien kan het behoorlijk gaan broeien.
Het mag soms dan wel een gezond lichaam zijn, kan me voorstellen dat de geest niet altijd even gezond isquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daarom dus.
Bedoel alleen te zeggen dat ik normaal niet van de plastische chirurgie ben omdat ik vind dat je niet moet snijden in een gezond lichaam. Maar er zijn uitzonderingen, zoals deze.
ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het gezien z'n enorme gewichtsverlies wel meevallen met die huid, had erger verwacht
Ja dat vind ik goed van hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |