Tussen mij en Etsu in ongeveer.quote:
Nee. Ga maar gauw weer weg.quote:
Ik had meer iets verwacht dat klonk als genot. Een teleurstelling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dikke party, zou R_R zeggen.
Dit topic is snot.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had meer iets verwacht dat klonk als genot. Een teleurstelling.
Ik heb meerdere stokpaardjes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had meer iets verwacht dat klonk als genot. Een teleurstelling.
Klote, die tyfushoer van hiernaast had een feest gister. En ik was niet uitgenodigdquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme gooi ik koffie over mijn proeftentamen heen ASDSFASHDFHF![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Klote, die tyfushoer van hiernaast had een feest gister. En ik was niet uitgenodigd
Waarom niet? Jij bent de jarige job immers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Klote, die tyfushoer van hiernaast had een feest gister. En ik was niet uitgenodigd
Wie maakt er nu weer proeftentamens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme gooi ik koffie over mijn proeftentamen heen ASDSFASHDFHF![]()
![]()
Ik.quote:
We hebben een haat-liefdes relatie. Gister was 't meer haat dan liefde, jammer genoegquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij bent de jarige job immers.
Kan ik begrijpen, als jij naast mij zou wonen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:24 schreef xCore het volgende:
[..]
We hebben een haat-liefdes relatie. Gister was 't meer haat dan liefde, jammer genoeg
Wie versta jij onder iedereen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Het is oktoberrrrr. Gratis reizen voor iedereen.
EINDELIJKquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Ja eindelijk. Godverdomme.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Voor mij dé.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben maar Klinkerbotsing.
Etsu is een koppelteken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben maar Klinkerbotsing.
Haha, maar niet in het weekeinde.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, sukkels. Deze baas reist al sinds september gratis.
Haha sukkels ik sinds augustus al.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, sukkels. Deze baas reist al sinds september gratis.
Of op school zit (hbo).quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee iedereen die studeert.
164,75 hier.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:29 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb het nagekeken. Ik heb meer dan 180 euro aan reiskosten gemaakt...
quote:
Boeit geen kut. Wie reist er nu in het weekeinde.quote:
Ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeit geen kut. Wie reist er nu in het weekeinde.
Ik reisde in het weekeinde. Met mijn maandtrajectabonnement.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeit geen kut. Wie reist er nu in het weekeinde.
Oh, jij haalt het wel, ik voel het aan mijn water!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou gaan leren, maar nog niet gedaan. Morgen toets.
Spoannond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, jij haalt het wel, ik voel het aan mijn water!
Morgen voor het eerst stage weer.Nieuwe school, nieuwe groep, nieuw allessss.
Met dierendag.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
Wanneer komen jullie naar Rotterdam, Dastan en Klinkerbotsing?
Best vervelend voor je. In het weekeinde hanteer ik hoogstens de fiets.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik reisde in het weekeinde. Met mijn maandtrajectabonnement.
Maar waarom dan ook in het weekeinde nuquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ze nu pas studiefinanciering krijgen.Jonkies.
Ik ging gewoon lekker treinen. Voor de lol.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best vervelend voor je. In het weekeinde hanteer ik hoogstens de fiets.
Decadentie.quote:
Nee, enkelt universiteit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Studeren doe je toch als je op een hogeschool of universiteit zit?
En mbo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Studeren doe je toch als je op een hogeschool of universiteit zit?
Dat zit niet bij het abonnement dat ze hebben hoorrr.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar waarom dan ook in het weekeinde nu
Dat is wel het laatste wat in me opkomt als ik niets te doen heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ging gewoon lekker treinen. Voor de lol.
Ik heb gewoon school.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wil niet komen? Ook prima, dan hebben Dastan en ik geheime onderonsjes.
Weet ik veel, waarom maakt de IB-Groep überhaupt steeds grove fouten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Kaasrol het volgende:
Dastan, waarom krijg ik dan studiefinanciering?
Van Dale spoort niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Van Dale zegt dat het woord studeren niet geldt voor de hogeschool.
Iemand die op een hogeschool zit wordt dan weer wel student genoemd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Terecht, daar volg je gewoon een cursus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Cursist.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iemand die op een hogeschool zit wordt dan weer wel student genoemd.
Een LOI-cursus of wat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht, daar volg je gewoon een cursus.
Van Dale zegt helemaal niets. Die is al wel een tijdje dood.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iemand die op een hogeschool zit wordt dan weer wel student genoemd.
Gaat toch heen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht, daar volg je gewoon een cursus.
Personificatie. Of heb je dat nooit gehad?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Van Dale zegt helemaal niets. Die is al wel een tijdje dood.
Dat is een vorm van beeldspraak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Personificatie. Of heb je dat nooit gehad?
quote:
quote:stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Dan zou ik toch iets verwachten in de trant van "het van Dale woordenboek zegt."quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Personificatie. Of heb je dat nooit gehad?
Wees er trots op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef Dastan het volgende:
Ik heb een Rembrandt aan de muur.
Alsof de beste man dan aan mijn wand hangt.
Sowieso Van Dale-woordenboek.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan zou ik toch iets verwachten in de trant van "het van Dale woordenboek zegt."
Mij ook niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik de SC niet eerlijk gezegd.
Dan vullen we elkaar aan, prima zo.quote:
Met een hoofdletter nog wel, ouwe Germaan.quote:
ok dan nietquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een hoofdletter nog wel, ouwe Germaan.
Ook niet op de dierendag?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
Nee, geen tijd, ben een gejaagde persoon immers.
Zo gejaagd dat je zelfs fouten begint te maken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
Nee, geen tijd, ben een gejaagde persoon immers.
Ja, oké.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
Klinker en ik komen toch later pas? Jij wilde het ook nog niet toch?
Waar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo gejaagd dat je zelfs fouten begint te maken.
He wut.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
Klinker en ik komen toch later pas? Jij wilde het ook nog niet toch?
Je had EXA eens moeten zien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef Splutje het volgende:
Tering deze SC gaat snel. De KLB SC allang voorbij in ieder geval
Ik wil niet dat jullie snel naar Rotterdam komen. Ik moet alles even op het rijtje krijgen en op adem komen.quote:
Deze SC is al dagen dood.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef Splutje het volgende:
Tering deze SC gaat snel. De KLB SC allang voorbij in ieder geval
OKE DAN KOMEN WE VOLGEND JAAR !!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jullie snel naar Rotterdam komen. Ik moet alles even op het rijtje krijgen en op adem komen.
Haha.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OKE DAN KOMEN WE VOLGEND JAAR !!!!
Raar hè?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
EXA SC was tof. Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Komt door jou.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
EXA SC was tof. Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Onwetendequote:
Gewoon benieuwd hoor, niet dat ik het niet geloofquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh boy, nu wordt het leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al mijn vrije doordeweekse dagen die ik heb zien er zo uit: JAN JAN JAN. DUS JONGONS DUS DUS.
Plekje in de top 10quote:001 8023 Etsu
002 3295 Dastan
003 3011 Ezell
004 2621 Flitskikker
005 2251 yosander
006 2073 emzor1994
007 1828 Joosterd
008 1807 Heroinjunk
009 1741 Klinkerbotsing
010 1552 Kaasrol
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Dastan het volgende:
DM van Ezell aan Dastan 20:45:48
Hoi ik wil jouw kaas wel eens in me voelen.
TR gemacht uiteraard.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Dastan het volgende:
Wees er maar trots op.quote:
Lekker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef Dastan het volgende:
Hij heeft zeker zo'n vieze kaasrol onder zijn eikelrand.Nou, Ezell liever dan ik.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef Dastan het volgende:
Hij heeft zeker zo'n vieze kaasrol onder zijn eikelrand.Nou, Ezell liever dan ik.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef Dastan het volgende:
Doe je al.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef Etsu het volgende:
Kaasrol, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef Etsu het volgende:
Kaasrol, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
De vraag luidt dezelfde vraag die Dastan een week geleden stelde, maar je, danwel om onbekende redenen, geen antwoord op gaf.quote:
Alsof ik dat nog weet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
De vraag luidt dezelfde vraag die Dastan een week geleden stelde, maar je, danwel om onbekende redenen, geen antwoord op gaf.
Wil je dat ik hem hier stel, of via DM?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog weet.
Wat was het dan?
Oordeel zelf..?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je dat ik hem hier stel, of via DM?
Nouja, ik weet niet, als het antwoord A is, dan hoef je er niets voor te 'schamen' om mijn vraag hier te beantwoorden. Maar als het antwoord B is, dan kan ik me voorstellen dat je liever via DM antwoordt.quote:
Hij lult er omheen, als een wijf.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
Jezus Etsu vraag het hier, je bent nu toch al te ver
Ik stel hem via DM denk ik, daarmee geef ik Kaasrol de gelegenheid om eerlijk te antwoorden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
Jezus Etsu vraag het hier, je bent nu toch al te ver
wtf. Stel maar via DM, ik weet niet waar dit heen gaatquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet, als het antwoord A is, dan hoef je er niets voor te 'schamen' om mijn vraag hier te beantwoorden. Maar als het antwoord B is, dan kan ik me voorstellen dat je liever via DM antwoordt.
quote:
Van de trekkers tot de melkers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zemmel a hark a bezem a tuinhuisje a hooibalen a graspollen!!
Maakt mij niet uit. Ik vind het prima zo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat je niet weet waar het over gaat?
Je moeder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
Ik zoek vrijwilligers aan wie ik die pittige vraag ook kan stellen.
Lijkt er anders niet op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik vind het prima zo.
Dat geloven wij niet. Dit is niet te glueven.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik vind het prima zo.
Verse melk uit koeien beren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar het land van Maas en Waal.
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat geloven wij niet. Dit is niet te glueven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ander wit spul uit dingesten beren.
Ik eet geen fruit moet je weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ander wit spul uit dingesten beren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal lekker maken jij... wat ga je melden ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
KB, ik wil je iets melden maar dat moet op MSN.
quote:
Ik ben daar hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
KB, ik wil je iets melden maar dat moet op MSN.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Oeps, ik vergeet steeds dat Jan meeleest.
Dat ze dit ja jeweetwel en zo moet doen en dan dit en zus zoquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Allemaal lekker maken jij... wat ga je melden ?
Edit alle berichten van net!!! Straks komt hij erachter dat ik vreemd ga met je.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Oeps, ik vergeet steeds dat Jan meeleest.
ZIT IE IN DE KAST ?!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Edit alle berichten van net!!! Straks komt hij erachter dat ik vreemd ga met je.
Oké!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Edit alle berichten van net!!! Straks komt hij erachter dat ik *******verwijderd!******** met je.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga jij ff dat ene meisje onderspuiten zeg. Viezerd nummer een hier.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ZIT IE IN DE KAST ?!!![]()
![]()
And i take out my Beretta
Ja wat, meer dan knuffelen wordt het niet hoor!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
nou, platonisch.klinker, nu neem je dat begrip wel heel ruim.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
haha je zei neemquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
1 knuffel bij verwelkoming en 1 bij afscheid misschien en meer nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat, meer dan knuffelen wordt het niet hoor!!!!
En drie zoenen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
1 knuffel bij verwelkoming en 1 bij afscheid misschien en meer niet![]()
Anders wat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neenee of de 3 zoenen of de 2 knuffels... een combinatie van beiden wordt niet gedoogd
Nee mag niet van Jan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef Etsu het volgende:
klinker mag ik wel met je zoenen en knuffelen tegelijk?
jamaar we kunnen stiekem doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee mag niet van Jan.
En Dastan ga ik niet meer op reageren heb ik besloten net.
ik welquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb geen geheimen voor Janneman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |