Ik ging gewoon lekker treinen. Voor de lol.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best vervelend voor je. In het weekeinde hanteer ik hoogstens de fiets.
Decadentie.quote:
Nee, enkelt universiteit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Studeren doe je toch als je op een hogeschool of universiteit zit?
En mbo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Studeren doe je toch als je op een hogeschool of universiteit zit?
Dat zit niet bij het abonnement dat ze hebben hoorrr.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar waarom dan ook in het weekeinde nu
Dat is wel het laatste wat in me opkomt als ik niets te doen heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ging gewoon lekker treinen. Voor de lol.
Ik heb gewoon school.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wil niet komen? Ook prima, dan hebben Dastan en ik geheime onderonsjes.
Weet ik veel, waarom maakt de IB-Groep überhaupt steeds grove fouten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Kaasrol het volgende:
Dastan, waarom krijg ik dan studiefinanciering?
Van Dale spoort niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Van Dale zegt dat het woord studeren niet geldt voor de hogeschool.
Iemand die op een hogeschool zit wordt dan weer wel student genoemd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Terecht, daar volg je gewoon een cursus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Cursist.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iemand die op een hogeschool zit wordt dan weer wel student genoemd.
Een LOI-cursus of wat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht, daar volg je gewoon een cursus.
Van Dale zegt helemaal niets. Die is al wel een tijdje dood.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |