ik ben nooit dronkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:16 schreef yosander het volgende:
[..]
was dat een dronken berichtje oscar
oo jammer zou je eens moeten proberenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een vrouwtje van 80 jaar vroeg of ik het gister laat had gemaakt
Blijkbaar zie je er dus lelijk uit (vandaag).quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een vrouwtje van 80 jaar vroeg of ik het gister laat had gemaakt
Ze dachten laatst bij project dat ik dronken was. Ze moesten eens weten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:07 schreef Splutje het volgende:
Ik kreeg laatst te horen dat ik naar bier stonk in mijn werkgroep
Ik zou voor geen goud bij jou in een groepje willen danquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze dachten laatst bij project dat ik dronken was. Ze moesten eens weten.
Nouja het is dus wel mooi dat ik een van de 3 capabele mensen ben van de 8 dus ze hebben het maar te slikken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou voor geen goud bij jou in een groepje willen dan
Misschien moet je de volgende keer niet met een bak pils het lokaal binnen komen lopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze dachten laatst bij project dat ik dronken was. Ze moesten eens weten.
Dronken op komen dagen en je dan "capabel" noemen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nouja het is dus wel mooi dat ik een van de 3 capabele mensen ben van de 8 dus ze hebben het maar te slikken.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JE MOET JE BEK HOUDEN KUTHOER IK BEN BIER AAN HET DRINKEN
Ja, Kutstudent, dat moet je ook niet zeggen tegen je klasgenootjes, dan gaan ze inderdaad denken dat je wat gedronken hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JE MOET JE BEK HOUDEN KUTHOER IK BEN BIER AAN HET DRINKEN
Ja, Kutstudent, dat moet je ook niet zeggen tegen je klasgenootjes, dan gaan ze inderdaad denken dat je wat gedronken hebt.
Ja, dat is een goede optie. Hoeveel bier had je bij dat 'project' dan op?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blijkbaar zie je er dus lelijk uit (vandaag).
Project begon om 9 uur 's-ochtends en ik ging zo rond 8 uur weg bij een feestje. Projectgenootje van me was ook op dat feest geweest, had wel geslapen maar die kon ook erg weinig op dat moment.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede optie. Hoeveel bier had je bij dat 'project' dan op?
Stoere jongen zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Project begon om 9 uur 's-ochtends en ik ging zo rond 8 uur weg bij een feestje. Projectgenootje van me was ook op dat feest geweest, had wel geslapen maar die kon ook erg weinig op dat moment.
Maargoed, dit zijn toch allemaal stoere verhalen. [ afbeelding ]
8 uur 's avonds neem ik aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Project begon om 9 uur 's-ochtends en ik ging zo rond 8 uur weg bij een feestje. Projectgenootje van me was ook op dat feest geweest, had wel geslapen maar die kon ook erg weinig op dat moment.
Maargoed, dit zijn toch allemaal stoere verhalen. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. Feestje was om half 8 begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |