Het is maar waar je druk om maakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef Dastan het volgende:
Daar zaten heul geen tien seconden tussen.
goedkope iPadsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoe heb je 500 euro uitgegeven? 13 nieuwe iPads kopen ofzo?
Zorg, kapper, drinken/eten, uitgaan, MacDonalds, bioscoop, sushi, winkelen etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoe heb je 500 euro uitgegeven? 13 nieuwe iPads kopen ofzo?
quote:Het is misschien niet de meest charmante manier om jezelf te helpen, maar vloeken of schelden kan wel helpen om de pijn te verzachten. Tenminste, als je normaal gesproken niet zo snel uit je slof schiet. Voor mensen die bijna nooit schelden, werkt schelden vier keer zo goed tegen de pijn als voor regelmatige schelders, zo blijkt uit recent onderzoek.
Voor het onderzoek werden jongvolwassenen verdeeld in twee groepen: een groep met jongeren die bijna nooit vloekte en een groep met jongeren die dagelijks wel veertig vloekte of scheldwoorden uitte. Alle proefpersonen moesten hun handen zo lang mogelijk in ijskoud water houden. De eerste keer moest dit terwijl ze een gewoon woord herhaalden, de tweede keer mochten ze een zelfgekozen scheldwoord achter elkaar opzeggen.
De proefpersonen die normaal gesproken niet zo vaak scholden, konden het koude water maar liefst 45 seconden langer weerstaan als ze wel aan het schelden waren. De frequente schelders lukte dit slechts tien seconden langer. Volgens hoofdonderzoeker Dr. Richard Stephens toont dit aan dat schelden pijnstillende endorfine vrijmaakt. Gezien de resultaten is het echter wel belangrijk om het schelden te bewaren voor de momenten dat het echt uitmaakt. Als je namelijk overal maar op gaat schelden, heb je er veel minder baat bij als het écht nodig is.
?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:08 schreef Etsu het volgende:
Wanneer vertelt u naar het zuidoosten, koekjestrommel1?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tot weet niet. Ik heb om precies te zijn de eerste twee dagen gepland, en daarna zie ik wel
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Rotterdam, Albert Heijn Alexandriëplein (ofzo), daar pik je me wel ff op he?
Ik pak hier zelf wel een glaasjequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom je langs?Gaan we samen de fles opdrinken
Magisch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik was deze avond een kilo kipfilet aan het bakken, en het vertikte gewoon bruin te worden. Minimaal een kwartier op de hoogste stand en nog steeds wit als de pest, maar wel goed door van binnen. Kan iemand uitleggen hoe en wat?
Hij weigerde om een neger te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik was deze avond een kilo kipfilet aan het bakken, en het vertikte gewoon bruin te worden. Minimaal een kwartier op de hoogste stand en nog steeds wit als de pest, maar wel goed door van binnen. Kan iemand uitleggen hoe en wat?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dus een magische racistische kip? Oke, case closed.
Heb ik bepaalde redenen voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Sinds wanneer ben je van anti-alcohol naar pro-alcohol gegaan?
Dat is een gevolg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat drank lekker is en alcohol leuk is?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:52 schreef xCore het volgende:
Oscar heeft de wereld van vrouwen ontdekt en kwam er gelijk achter dat het met drank nog leuker is?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:52 schreef xCore het volgende:
Oscar heeft de wereld van mannen ontdekt en kwam er gelijk achter dat het met drank nog leuker is?
Waar dienen ze anders voor?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Iedereen hier wil met mijn boobies spelen
Nee, ik wil liever iets in je doos rammen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Iedereen hier wil met mijn boobies spelen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever iets in je doos rammen.
Ja, maar die komen. Ooit.quote:
Mijn babies.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar die komen. Ooit.
Alsof je de keuze hebt als ik mijn oerkrachten gebruik.quote:
OERKRACHTEN HAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je de keuze hebt als ik mijn oerkrachten gebruik.
Ja want ik kies zelf wie z'n lulletje rozenwater in mij mag steken. Verder ben ik een Tarzan gewend, dus je moet wel van goede huizen komen om dat te overtreffen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je de keuze hebt als ik mijn oerkrachten gebruik.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja want ik kies zelf wie z'n lulletje rozenwater in mij mag steken. Verder ben ik een Tarzan gewend, dus je moet wel van goede huizen komen om dat te overtreffen.
Oke.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
Suzanne, als Mark nooit met je wil trouwen, of babies met je wilt, wil je dan met me trouwen en kindjes krijgen?
Man, ik ben sterker dan Osiris, Ares en motherfucking Thor bij elkaar.quote:
Sander altijd een keer meer dan Jordy.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy allermeeste en allergrootste hartje.
Gaan we ruzie maken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander altijd een keer meer dan Jordy.
Blijf van Jordy af, jij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want Sander is voor mij en Jordy voor jou.
Laten we dat aan Sander over, oke?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij van Sander, daaaaaaaaaag.
Ik heb op het moment 2 scharrels. 1 in Den Bosch en 1 in Breda, dus dat valt wel mee.quote:
Het is maar waar je trots op bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb op het moment 2 scharrels. 1 in Den Bosch en 1 in Breda, dus dat valt wel mee.
Ben je ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:11 schreef Kutstudent het volgende:
Dat jullie nou denken dat ik in het echt ook een onbeschofte, onbehouwen eikel ben.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Jawel, maar dat betekent ook dat ik het een trieste zaak mag vinden.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat zij verslaafd zijn aan mijn piemel.
Ja, en ik ben sinterklaas vermomd als de paus van Amerika.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
Mark heeft 31 cm, ik weet er alles van.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, en ik ben sinterklaas vermomd als de paus van Amerika.
Ik voelde mij aangesprokenquote:
Haha laggen man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 04:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees nu die shit van toenstraks terug en ik lag me kapot.
Buiten de boot gevallenquote:
Nee, uit de kast gevallen.quote:
De dolle dwazen dagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:35 schreef Etsu het volgende:
goedgoed, net geshopt bij de bijenkorf, dus mn dag kan niet stukdaar?
surequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
De dolle dwazen dagen?
Mijn dag kan ook niet meer stuk; tickets voor qlimax en vanavond hardstylefeest hier in de buurt!
Kleine kans, hou ik me namelijk niet echt mee bezig op een hardstylefeestquote:
ik verwacht morgen een verslag hoe en wat je gedaan hebt met ze.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Kleine kans, hou ik me namelijk niet echt mee bezig op een hardstylefeest. Al gaan d'r wel een aantal meiden mee die ik nog niet ken
hoe weet ik al: ghbquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik verwacht morgen een verslag hoe en wat je gedaan hebt met ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:06 schreef yosander het volgende:
[..]
hoe weet ik al: ghbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geil verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.acht waard
was dat een dronken berichtje oscarquote:
ik ben nooit dronkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:16 schreef yosander het volgende:
[..]
was dat een dronken berichtje oscar
oo jammer zou je eens moeten proberenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een vrouwtje van 80 jaar vroeg of ik het gister laat had gemaakt
Blijkbaar zie je er dus lelijk uit (vandaag).quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een vrouwtje van 80 jaar vroeg of ik het gister laat had gemaakt
Ze dachten laatst bij project dat ik dronken was. Ze moesten eens weten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:07 schreef Splutje het volgende:
Ik kreeg laatst te horen dat ik naar bier stonk in mijn werkgroep
Ik zou voor geen goud bij jou in een groepje willen danquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze dachten laatst bij project dat ik dronken was. Ze moesten eens weten.
Nouja het is dus wel mooi dat ik een van de 3 capabele mensen ben van de 8 dus ze hebben het maar te slikken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou voor geen goud bij jou in een groepje willen dan
Misschien moet je de volgende keer niet met een bak pils het lokaal binnen komen lopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze dachten laatst bij project dat ik dronken was. Ze moesten eens weten.
Dronken op komen dagen en je dan "capabel" noemen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nouja het is dus wel mooi dat ik een van de 3 capabele mensen ben van de 8 dus ze hebben het maar te slikken.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JE MOET JE BEK HOUDEN KUTHOER IK BEN BIER AAN HET DRINKEN
Ja, Kutstudent, dat moet je ook niet zeggen tegen je klasgenootjes, dan gaan ze inderdaad denken dat je wat gedronken hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JE MOET JE BEK HOUDEN KUTHOER IK BEN BIER AAN HET DRINKEN
Ja, Kutstudent, dat moet je ook niet zeggen tegen je klasgenootjes, dan gaan ze inderdaad denken dat je wat gedronken hebt.
Ja, dat is een goede optie. Hoeveel bier had je bij dat 'project' dan op?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blijkbaar zie je er dus lelijk uit (vandaag).
Project begon om 9 uur 's-ochtends en ik ging zo rond 8 uur weg bij een feestje. Projectgenootje van me was ook op dat feest geweest, had wel geslapen maar die kon ook erg weinig op dat moment.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede optie. Hoeveel bier had je bij dat 'project' dan op?
Stoere jongen zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Project begon om 9 uur 's-ochtends en ik ging zo rond 8 uur weg bij een feestje. Projectgenootje van me was ook op dat feest geweest, had wel geslapen maar die kon ook erg weinig op dat moment.
Maargoed, dit zijn toch allemaal stoere verhalen. [ afbeelding ]
8 uur 's avonds neem ik aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Project begon om 9 uur 's-ochtends en ik ging zo rond 8 uur weg bij een feestje. Projectgenootje van me was ook op dat feest geweest, had wel geslapen maar die kon ook erg weinig op dat moment.
Maargoed, dit zijn toch allemaal stoere verhalen. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. Feestje was om half 8 begonnen.
niet hierquote:
Niet praten over etenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
Op de meet heb ik dat ook even duidelijk gemaakt toen iedereen over eten begon: daar wordt niet over gepraat.
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:04 schreef Etsu het volgende:
dastan is een anoreksiejapatsjient whaihihwhaohaowhowhaowa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |