Ik ga dan maar eens slapen. Truste allen.quote:
Trusten lieverdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga dan maar eens slapen. Truste allen.
Slaap lekker Maitje.
Welterustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaap lekker Maitje.
Trustequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaap lekker Maitje.
Ik weet niet wat jij allemaal met die LOTUS slachtoffers doet, maar dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om van lotus slachtoffers over te schakelen naar nonex
Ik lees deze nu pasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Commentaar op deze reactie laat ik over aan Clan.
Lach er maar om geen leuke situatie ookal heb ik er niks mee te makenquote:
Het klinkt gewoon zo kinderachtig zonder achtergrond info. no offensequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lach er maar om geen leuke situatie ookal heb ik er niks mee te maken
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon zo kinderachtig zonder achtergrond info. no offense
Dames hebben heren beschuldigd van onzedige handelingen...?quote:
Todat je dat ding gaat dragen in de zandbak, met je opsvest, scherfvest, rugzak en nog meer ellende op je bult. Daar helpt geen veter meer tegen, na een dagje wandelen heeft die veter ongeveer je hoofd van je romp gesneden. Dus de hepla ging prima bij het verbandpakje in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef Thaboel het volgende:
Hepla gewoon om de nek... vind je het kut? Men neemt een veter, haalt de binnenste draadjes eruit. U rijgt het kettinkje erdoorheen en hoppa nergens meer last van.
jup.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dames hebben heren beschuldigd van onzedige handelingen...?
Hepla is een leuk verhaal voor je veldgraf in het grootschalig conflict, tegenwoordig heeft het amper toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:32 schreef Thaboel het volgende:
@achja tja daar ben ik nooit geweest dus voor mij was het vetertje perfect
Volgens mij snap je t niet, zeker de 1e hulp in een veld hospitaal kan prima nagebootst.worden met lotussen. Op het moment dat er een nonex slo binnenkomt kun je die prima behandelen, alle medicatie en personeel is ook gewoon aanwezig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal met die LOTUS slachtoffers doet, maar dat is niet de bedoeling
Je vatte hem niet, je zei:"Het is niet zo moeilijk om van lotus slachtoffers over te schakelen naar nonexquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:39 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Volgens mij snap je t niet, zeker de 1e hulp in een veld hospitaal kan prima nagebootst.worden met lotussen. Op het moment dat er een nonex slo binnenkomt kun je die prima behandelen, alle medicatie en personeel is ook gewoon aanwezig.
Al zal bij een oefening meestal asap uitgeweken worden naar een normaal ziekenhuis(hangt ook van de aard van het letsel af)
Volgens mij is dat uit een heel oud liedje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
It's just like the fella said, tell me quick ain't that a kick in the head!
Trusten
En ik ben er nog steedsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uit een heel oud liedje.
Welterusten
Om 2 uur 's nachts???quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:06 schreef EllaN het volgende:
Pfff de achterbuur is in zijn schuur bezig ofzo, maar elke keer dat hij geluid maakt, lijkt het alsof het voor mijn raam is en schrik ik me kapot.
Mogguh. Koffie?quote:
Ja, lekker.quote:
Appeltje eitje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Hier nog ff een paper van 750-1000 woorden schrijven voor 1300 vanmiddag
Ik gok dat je morgenavond gewoon in de mess zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef AchJa het volgende:
Nou, daar begint het al...
Morgen het geplande vertrek naar Kreta, ik heb zo het vermoeden dat eea anders gaat verlopen.
Mwah moet ook nog een theorie vergelijking inzitten tussen het (neo-) realisme en (neo-) liberalisme. Iets met internationale instituties.quote:
Met mijn geluk de mess in Athene ofzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat je morgenavond gewoon in de mess zit.
Helloquote:
Als de LVB staakt landen jullie niet eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met mijn geluk de mess in Athene ofzo...
Nou, let op. Als er iets mis kan gaan en ik ben erbij dan sta ik morgenavond in Skopje ofzo. Op een of andere manier heb ik een abbo op dat soort evenementen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de LVB staakt landen jullie niet eens.
Weet je wat kut is? Dat ik net te horen krijg dat de bus vannacht om 03:00 naar Schiphol vertrekt...quote:
Dat is inderdaad kut..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je wat kut is? Dat ik net te horen krijg dat de bus vannacht om 03:00 naar Schiphol vertrekt...![]()
Er gaan verdomme een hele shitload aan vluchten naar Kreta toe en wij moeten zo nodig de eerste pakken.
Vanochtend nog een speedtestje gedaan, 30mbit down, 20 mbit up. Het wordt steeds beter hier!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kut..
Maarja: wij hebben 25 mbit internet.. yeeyyy.
Hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vanochtend nog een speedtestje gedaan, 30mbit down, 20 mbit up. Het wordt steeds beter hier!
Zit je per ongeluk op een geheim netwerkje van de CIS jongens en meisjes?quote:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het gaat prima zo!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit je per ongeluk op een geheim netwerkje van de CIS jongens en meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |