Appeltje eitje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Hier nog ff een paper van 750-1000 woorden schrijven voor 1300 vanmiddag
Ik gok dat je morgenavond gewoon in de mess zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef AchJa het volgende:
Nou, daar begint het al...
Morgen het geplande vertrek naar Kreta, ik heb zo het vermoeden dat eea anders gaat verlopen.
Mwah moet ook nog een theorie vergelijking inzitten tussen het (neo-) realisme en (neo-) liberalisme. Iets met internationale instituties.quote:
Met mijn geluk de mess in Athene ofzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat je morgenavond gewoon in de mess zit.
Helloquote:
Als de LVB staakt landen jullie niet eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met mijn geluk de mess in Athene ofzo...
Nou, let op. Als er iets mis kan gaan en ik ben erbij dan sta ik morgenavond in Skopje ofzo. Op een of andere manier heb ik een abbo op dat soort evenementen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de LVB staakt landen jullie niet eens.
Weet je wat kut is? Dat ik net te horen krijg dat de bus vannacht om 03:00 naar Schiphol vertrekt...quote:
Dat is inderdaad kut..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je wat kut is? Dat ik net te horen krijg dat de bus vannacht om 03:00 naar Schiphol vertrekt...![]()
Er gaan verdomme een hele shitload aan vluchten naar Kreta toe en wij moeten zo nodig de eerste pakken.
Vanochtend nog een speedtestje gedaan, 30mbit down, 20 mbit up. Het wordt steeds beter hier!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kut..
Maarja: wij hebben 25 mbit internet.. yeeyyy.
Hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vanochtend nog een speedtestje gedaan, 30mbit down, 20 mbit up. Het wordt steeds beter hier!
Zit je per ongeluk op een geheim netwerkje van de CIS jongens en meisjes?quote:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het gaat prima zo!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit je per ongeluk op een geheim netwerkje van de CIS jongens en meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |