Ja in hun mooie grafiekjes is hun mobieltje sneller dan mijn pc. Apple zijn grafieken zijn nergens op gebaseerd. Ik heb ook een dual core CPU in mijn mobiel, dat ding is niet vooruit te schelden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed.. Inderdaad voor nu enkel verhaaltjes. Ben erg benieuwd.
En ik weet helemaal prima wat alles doet en kanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Een computer kan je pas goed samenstellen als je hem helemaal op eigen kennis samenstelt.
En er komt meer bij kijken dan alleen merken vergelijken. Je moet weten wat het dingetje doet en kan.
Ja, peperspray/traangas in je ogen voelt als iemand een bus zout en peper in je ogen gooit en vervolgens een fles azijn er in giet.quote:
ff kleine uitleg, elke eenheid heeft zn eigen c2ost element danwel foxtrot(sgt, meestal met n kpl) en hebben afhankelijk van hun eenheid cis materiaal. Vooral titaan(servers, workstations etc) en radio's etc. Als een eenheid meer middelen nodig heeft, dan komen wij op het net en vullen de behoefte aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Maar op de JCP hadden ze van ISTAR en CIS best wat tenten en materiaal staan of is dat niet van jou eenheid?
uhm nee, zoals ik al poste, heb ik dat ding nooit om behalve tijdens oefeningen. om hem niet kwijt te raken, heb ik m in een tasje van mn opsvest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hepla in je opsvest!? Wiens " wijze" les is dat geweest?
Nooit geleerd dat je opsvest het eerste is wat mgd personeel, terecht, aan de kant gooit?
Ik hou het er even op dat er wat meiden wat dingen hebben gezegd en er vandaag een paar jongens niet meer in de les zaten.quote:
gast, alsof je tijdens een oefening in een naamloos graf eindigdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Snap het wel hoor. Veel bij 'ons' droegen het ook aan zo'n riemlusje en dan in de broekzak. Maja Liever last van m'n nek dan ongeïdentificeerd in een graf.
Dan had je geweten dat het prestatie verschil tussen AMD en Intel (nog) heel groot is (Intel zijn "I" series zijn gewoon een stuk sneller en efficiënter (nee niet alleen naar Ghz) kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En ik weet helemaal prima wat alles doet en kan
Maar weet jij het ook?
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik hou het er even op dat er wat meiden wat dingen hebben gezegd en er vandaag een paar jongens niet meer in de les zaten.
I know. Waarom doe je dat dus nog? Dat snap ik dus niet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Bouke-p het volgende:
uhm nee, zoals ik al poste, heb ik dat ding nooit om behalve tijdens oefeningen. om hem niet kwijt te raken, heb ik m in een tasje van mn opsvest.
En ik heb genoeg geleerd over de manier van werken van MGD personeel, ben dat personeel geweest
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, peperspray/traangas in je ogen voelt als iemand een bus zout en peper in je ogen gooit en vervolgens een fles azijn er in giet.
Gevolg: 15 tot 30 minuten niks zien en flink kwijlen en/of kotsen.
Dankiequote:
Omdat ik dat achterlijke ding niet omheb tijdens kazerne diensten? als ik oefening ga draag ik m wel, als ik op oefening ga neem ik mn opsvest mee, dan haal ik dat stuk blik uit t tasje en doe m om mn nek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
I know. Waarom doe je dat dus nog? Dat snap ik dus niet....
http://tweakers.net/gallery/244957?wish_id=206267#tab:wenslijstquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat het prestatie verschil tussen AMD en Intel (nog) heel groot is (Intel zijn "I" series zijn gewoon een stuk sneller en efficiënter (nee niet alleen naar Ghz) kijken.
Dan kan een AMD wel goedkoper zijn maar ze zijn ook een stuk minder efficiënt, wat dus een hogere energie rekening oplevert. En zo zijn er nog bergen dingen om mee rekening te houden.
Maar ik die specificatie lijst wel eens zien
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, peperspray/traangas in je ogen voelt als iemand een bus zout en peper in je ogen gooit en vervolgens een fles azijn er in giet.
Gevolg: 15 tot 30 minuten niks zien en flink kwijlen en/of kotsen.
Is het erger dan gele peper in je ogen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Komt goed..
Trouwens, even een vraagje aan iedereen hier...
Iemand wel is pepperspray in het gezicht (ogen) gehad?
Prijs-prestatie verschil tussen AMD en i5/i7 valt dermate mee in games dat er door mensen zonder bakken met geld meestal gekozen wordt voor een AMD combinatie. Combinatie moederbord+CPU is veel goedkoper dan een sandybridge + moederbord. Vandaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat het prestatie verschil tussen AMD en Intel (nog) heel groot is (Intel zijn "I" series zijn gewoon een stuk sneller en efficiënter (nee niet alleen naar Ghz) kijken.
Dan kan een AMD wel goedkoper zijn maar ze zijn ook een stuk minder efficiënt, wat dus een hogere energie rekening oplevert. En zo zijn er nog bergen dingen om mee rekening te houden.
Maar ik die specificatie lijst wel eens zien
I don't knowquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Clan het volgende:
[..]
[..]
Is het erger dan gele peper in je ogen?
Dankje!quote:
Vind je het erg als ik het niet doequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, doe eens sambal "pemoeda" in je ogen smeren![]()
Geeft vrijwel zelfde effect als gepepperd worden.
En ondanks dat blijf ik een voorstander dat gebruikers het moeten ervaren.quote:
Jij hebt beiden gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, doe eens sambal "pemoeda" in je ogen smeren![]()
Geeft vrijwel zelfde effect als gepepperd worden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ondanks dat blijf ik een voorstander dat gebruikers het moeten ervaren.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef Nibb-it het volgende:
Mja, als Apple iets uitpoept storten de mensen zich huilend van geluk op hun knietjes om een bedankje aan Steve Gods te doen en een kaarsje te branden bij de lokale APR.
En dat zeg ik als mac gebruiker
Niet meteenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ondanks dat blijf ik een voorstander dat gebruikers het moeten ervaren.
Jij hebt mazzel. Er is een oogdouche beschikbaar.
Zozo, hopelijk niet ernstigs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
@Clan,
Toevallig is mijn oude sgt nu foxtrot bij 11gnk en ben ik ff bij m langs geweest, hun post had het redelijk druk geloof ik.
Gewoon ondergaan, achteraf kun je er om lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet meteen![]()
Ik schijt echt alle kleuren van de regenboog....
Niks mis met die ervaringen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet meteen![]()
Ik schijt echt alle kleuren van de regenboog....
Sukkel.quote:
Ja, dat doe ik ook. We mogen wel kiezen maar de kans dat je het zelf in je ogen krijgt is erg groot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon ondergaan, achteraf kun je er om lachen
Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks mis met die ervaringen.
Gewoon niet knipperen met je ogen en niet in je ogen wrijven.
Ik steek m'n hand dan ook in eigen boezem, al was dat met de sambal een ongelukjequote:
De ervaring met peperspray was dus geen ongeluk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik steek m'n hand dan ook in eigen boezem, al was dat met de sambal een ongelukje
Dat was vrijwillig, zie post bovenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ervaring met peperspray was dus geen ongeluk.
Vertel dat dan ook meteen lummel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was vrijwillig, zie post boven
Wij hadden voorheen bij grote oefeningen altijd een team Gnk klaarstaan voor als er iets tijdens de oefening gebeurde, die deden dan ook niet aan de oefening mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
nah hun draaien gewoon mee in de oefening, dus veel oefengewonden/lotus slachtoffers
NONEX!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hadden voorheen bij grote oefeningen altijd een team Gnk klaarstaan voor als er iets tijdens de oefening gebeurde, die deden dan ook niet aan de oefening mee.
Laat maar, ik zie dat ik hier geen vooruitgang ga boekenquote:
Dan heb ik liever dat Maitje dat doet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
iemand moet je toch bezig houden
Klefbakquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat Maitje dat doet.
Ik doe een poging om te gaan slapen. Ik denk liever aan haar dan aan jou.
Dan nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie dat ik hier geen vooruitgang ga boeken
Ik lieg liever niet.quote:
Het is niet zo moeilijk om van lotus slachtoffers over te schakelen naar nonexquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hadden voorheen bij grote oefeningen altijd een team Gnk klaarstaan voor als er iets tijdens de oefening gebeurde, die deden dan ook niet aan de oefening mee.
Commentaar op deze reactie laat ik over aan Clan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om van lotus slachtoffers over te schakelen naar nonex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |