Niet meteenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ondanks dat blijf ik een voorstander dat gebruikers het moeten ervaren.
Jij hebt mazzel. Er is een oogdouche beschikbaar.
Zozo, hopelijk niet ernstigs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
@Clan,
Toevallig is mijn oude sgt nu foxtrot bij 11gnk en ben ik ff bij m langs geweest, hun post had het redelijk druk geloof ik.
Gewoon ondergaan, achteraf kun je er om lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet meteen![]()
Ik schijt echt alle kleuren van de regenboog....
Niks mis met die ervaringen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet meteen![]()
Ik schijt echt alle kleuren van de regenboog....
Sukkel.quote:
Ja, dat doe ik ook. We mogen wel kiezen maar de kans dat je het zelf in je ogen krijgt is erg groot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon ondergaan, achteraf kun je er om lachen
Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks mis met die ervaringen.
Gewoon niet knipperen met je ogen en niet in je ogen wrijven.
Ik steek m'n hand dan ook in eigen boezem, al was dat met de sambal een ongelukjequote:
De ervaring met peperspray was dus geen ongeluk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik steek m'n hand dan ook in eigen boezem, al was dat met de sambal een ongelukje
Dat was vrijwillig, zie post bovenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ervaring met peperspray was dus geen ongeluk.
Vertel dat dan ook meteen lummel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was vrijwillig, zie post boven
Wij hadden voorheen bij grote oefeningen altijd een team Gnk klaarstaan voor als er iets tijdens de oefening gebeurde, die deden dan ook niet aan de oefening mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
nah hun draaien gewoon mee in de oefening, dus veel oefengewonden/lotus slachtoffers
NONEX!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hadden voorheen bij grote oefeningen altijd een team Gnk klaarstaan voor als er iets tijdens de oefening gebeurde, die deden dan ook niet aan de oefening mee.
Laat maar, ik zie dat ik hier geen vooruitgang ga boekenquote:
Dan heb ik liever dat Maitje dat doet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
iemand moet je toch bezig houden
Klefbakquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat Maitje dat doet.
Ik doe een poging om te gaan slapen. Ik denk liever aan haar dan aan jou.
Dan nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie dat ik hier geen vooruitgang ga boeken
Ik lieg liever niet.quote:
Het is niet zo moeilijk om van lotus slachtoffers over te schakelen naar nonexquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hadden voorheen bij grote oefeningen altijd een team Gnk klaarstaan voor als er iets tijdens de oefening gebeurde, die deden dan ook niet aan de oefening mee.
Commentaar op deze reactie laat ik over aan Clan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om van lotus slachtoffers over te schakelen naar nonex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |