SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 29-09-2011 18:48:10 ]
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:04 schreef ray_nl het volgende:
Net gewonnen van BasOne05
Deuno_nl 391 - BasOne05 279
Dat is zeker leuk voor naast de bestaande competitie. Met een laddercompetitie hoef je tenminste niet zoals nu de hele tijd te wachten op de volgende competitie als je bent uitgeschakeldquote:Op donderdag 29 september 2011 18:30 schreef raptorix het volgende:
Misschien ook leuk om een laddercompo op te zetten, offtopic zou het misschien handiger zijn als we de WF topics naar Mens Erger je niet Moven?
Je staat er bijquote:Op donderdag 29 september 2011 18:08 schreef P8 het volgende:
Ik mis mijn naam in het rijtje!
P8 - PatrickSwayC
Kan iemand die er inzetten![]()
Donequote:Op donderdag 29 september 2011 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Complete lijst met reserves gevonden.
Na 24 uur geen reactie op invite gingen we door naar de reservelijst, las ik. Mijn tegenstander heeft nog niet gereageerd na bijna 36 uur, dus ik nodig BrandX dan uit.
Yuki, dan kun jij paarsbeestje uitnodigen en zijn we volgens mij door de reservelijst heen.
Ik heb echt hele nare letters, dus voorlopig maak je nog prima kansquote:Op donderdag 29 september 2011 19:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En geaccepteerdIk ben nog maar een beginner, have mercy enzo
Ik weiger gewoon IK WEIGERquote:Op donderdag 29 september 2011 18:04 schreef ray_nl het volgende:
Net gewonnen van BasOne05
Deuno_nl 391 - BasOne05 279
Kneep m inderdaad behoorlijk in het begin. Gelukkig kreeg ik wat beter stenen op de helft.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon IK WEIGER
Goed gespeeld
Lag in het begin geruime tijd voor maar zakte helemaal weg
Goed idee.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk voor naast de bestaande competitie. Met een laddercompetitie hoef je tenminste niet zoals nu de hele tijd te wachten op de volgende competitie als je bent uitgeschakeld
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef MissBliss het volgende:
Suikertaartje heeft gewonnen van mij.
Ja zeker! Jij begon heel goed en toen kwam ik een beetje terugquote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
MissBliss (Leonie_82) - suikertaartje: 332 - 357
Dat was spannend tot het eind
Ik ging zelfs een beetje vloeken tegen mijn telefoonquote:Op donderdag 29 september 2011 20:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja zeker! Jij begon heel goed en toen kwam ik een beetje terugen toen verloor ik alsnog
was een leuk potje!
Bij jouw laatste zet vloekte ik ook, ik had nog hoopquote:Op donderdag 29 september 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging zelfs een beetje vloeken tegen mijn telefoon![]()
Dan mag je nu tegen D.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
MissBliss (Leonie_82) - suikertaartje: 332 - 357
Dat was spannend tot het eind
Ik vond het echt een leuk potje, en ook nog als jij gewonnen hadquote:Op donderdag 29 september 2011 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij jouw laatste zet vloekte ik ook, ik had nog hoop![]()
We zijn al bezigquote:
Goed gespeeld! Ik was kansloos, hopelijk zal oefening kunst barenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef raptorix het volgende:
Uitslag:
GMVL - raptorix 221-378
Good Game, SomePerson
edit:quote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Wanneer is de eerste ronde afgelopen? Wacht al 22 uur op mijn tegenstander.
Ik maakte mij zeker zorgen na je 2 x 60+ score, maar ik had steeds wel mooie letters, dus gestaag uitgebouwdquote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ging heel hard in het begin, en ik word op dit moment grondig ingemaakt.
Jazekerquote:Op donderdag 29 september 2011 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie zijn al wel aan het spelen neem ik aan?
Inderdaad, sterk gespeeld. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik maakte mij zeker zorgen na je 2 x 60+ score, maar ik had steeds wel mooie letters, dus gestaag uitgebouwd
Nu dus gewonnen met 481 - 338
WTF... hoe kom je in godsnaam boven de 600 punten uit op een normaal bord? Ik vond 541 al een hele prestatiequote:Op donderdag 29 september 2011 21:07 schreef GotC het volgende:
GotC (Graceyy87) - Niox (Mart84) = 303-630
Geen normaal bord, hij had TOURNEE met 3x TWquote:Op donderdag 29 september 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
WTF... hoe kom je in godsnaam boven de 600 punten uit op een normaal bord? Ik vond 541 al een hele prestatie.
Ah, oké, ik had al zo'n vermoeden dat het een random bord was danquote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen normaal bord, hij had TOURNEE met 3x TW![]()
Toen was het eigenlijk gelijk voorbij, want: 360 punten
PM sturen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Moustacio reageert niet op invite..
Gisteravond gestuurd..
De reservelijst is ook al leeg, voor zover ik weet. Anders had je een nieuwe tegenstander gekregenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Moustacio reageert niet op invite..
Gisteravond gestuurd..
Je kan oefenpotjes spelen totdat de huidige toernooi afgelopen isquote:Op donderdag 29 september 2011 23:38 schreef Anoniemos het volgende:
Anoniemos - paulss
Als het kan wil ik ook nog wel meedoen, kan erg snel spelen
Wat is een laddercompetitie?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
Heb een laddercompetitie opgezet.
Zal m zo ff posten!
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.quote:
Ah klinkt leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.
*BasOne zit in een ladder competitie altijd op de onderste trede,.... hoogtevreesquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.
Lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ge-invitequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als nog iemand wil oefenen: Wendy-Amsterdam
Ge-invite: Kansjequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef computergirl het volgende:
Als nog iemand wil oefenen: Wendy-Amsterdam
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je tegenstander bekend is mag je direct beginnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Trouwens, ik neem aan dat we alvast aan de volgende ronde kunnen/mogen beginnen? Of moeten we echt wachten tot na vanavond? (Dan nodig ik je zo vast uit MPG).
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Of: wie maakt het laddertopic?
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.filedude.com/download/kGpMIGlb4D00f87ec132
Goed? Of aanpassingen nodig???
Ik wacht al 49 uur...quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:37 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als je tegenstander bekend is mag je direct beginnen.
Bij mij schiet het nog niet echt op, nadat gisteren na meer dan 24 uur eindelijk weer een woord werd gelegd, wacht ik nu al weer 17 uur op het volgende woord...![]()
Sta je voor of achter?quote:
Beiden hebben slechts 1 woord gespeeld. Het is 10-18, waarvan de 10 van mij zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Sta je voor of achter?Ik sta gelukkig 117 punten voor, dus als hij niet speelt heb ik straks gewoon gewonnen als de deadline is geweest
lijkt me gewoon dat degene die niet meer reageert de verliezer is.... zelfde als resignen denk ik?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beiden hebben slechts 1 woord gespeeld. Het is 10-18, waarvan de 10 van mij zijn.
Lijkt me niet echt de bedoeling als de regel is dat degene met de hoogste score automatisch wint als die al dan niet bewust niet meer reageert na 1 woord.
Met Linux durf ik dat wel aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat filedude is maar ik ga daar niks van downloaden.
Volgens mij is remlof op de verkeerde plek in de tweede ronde geplaatst... Hij was wedstrijd 6 en niet 8quote:Op donderdag 29 september 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
De spreadsheet is bijgewerkt trouwens. Het waren veel uitslagen, dus mocht ik er eentje over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik het wel.
Er zijn dus ook al wat potjes voor ronde 2 bekend nu.
Klopt, ik moet in wedstrijd F spelen in de tweede ronde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgens mij is remlof op de verkeerde plek in de tweede ronde geplaatst... Hij was wedstrijd 6 en niet 8
Is dat de opzet van een laddercompetitie? Dit ziet eruit als een competitie waarbij je voordeel hebt als je heul veul speelt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Linux durf ik dat wel aan
Het is een XLS-bestand met alle namen en de regels, die ik nog niet helemaal snap:
[ afbeelding ]
Inderdaad, gewoon random sorteren, nieuwe leden komen standaard onderaan terecht, en als je iemand verslaat kom je boven hem terecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat de opzet van een laddercompetitie? Dit ziet eruit als een competitie waarbij je voordeel hebt als je heul veul speelt.
Je kan toch gewoon onderaan beginnen en degene boven je uitdagen om zijn plekje te winnen?
Maar misschien heb ik iets anders in mijn hoofd dan een laddercompetitie...
Ja, dit word nog vrij lastigquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Liquidist het volgende:
Bezig tegen Ebut. We zijn allebei niet heel erg snel maar ik sta wel aardig voor nu ik INFUSEN heb kunnen leggen voor 135 punten
Ja, ik zal proberen wat sneller te reageren. Ik was gisteren de hele dag op excursie naar Rotterdam, dus vandaag dat het allemaal wat langer duurdequote:
Na de deadline valt degene die de vertraging veroorzaakt heeft (of een betere score heeft (ligt aan de situatie) af.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef Rockiejj het volgende:
Mustacio's WF doet t niet meer, wat doen we daar nu mee? Hij is wel al 40+ uur te laat..
Aangepast... verkeerd gemikt met plakken in de cel van de volgende rondequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, ik moet in wedstrijd F spelen in de tweede ronde.
Hoe heet je op Wordfeud? Dan zet ik je erbij in de spoiler in de OP.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef twinkles het volgende:
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
Misschien mis ik iets, maar.. waar moet ik zoeken.. ?
Ik wil me graag aanmelden voor de volgende competitie waar nog ruimte is! Help.. ?
Hernoem jezelf even naar AAA_Vorkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Vork het volgende:
Wie of wat bepaalt de startvolgorde? Want om van plek 94 naar aan de top te komen gaat me nogal wat tijd en frustratie kosten.
Heb nu random gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Vork het volgende:
Wie of wat bepaalt de startvolgorde? Want om van plek 94 naar aan de top te komen gaat me nogal wat tijd en frustratie kosten.
PM is wegquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangepast... verkeerd gemikt met plakken in de cel van de volgende ronde.
Er zijn trouwens nog 13 wedstrijden niet klaar, ik zal straks dus nog even een PM sturen naar de deelnemers van die potjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:49 schreef Yuki het volgende:
Paarsbeestje heeft gewonnen
PBwfeud 377 - tclinden (Yuki) 182Verwerkt en wedstrijd L is dan ook bekend nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je bent er nu wel vanuit gegaan dat iedereen mee wil doen... hoe lang heeft iemand om te reageren op een invite? en hoe lang mag een wedstrijd duren?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
https://docs.google.com/s(...)dGdoamF1a0E&hl=en_US
Hier de ladderindeling!
Nieuwe spelers moeten zich ook ff melden bij mij, want kan niet alles bij houden..
Op zich een leuke opzet hoor. Maar misschien handiger om er een nieuw topic voor te openen.....quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
Hier de ladderindeling!
Nieuwe spelers moeten zich ook ff melden bij mij, want kan niet alles bij houden..
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Op zich een leuke opzet hoor. Maar misschien handiger om er een nieuw topic voor te openen.....
Dat was precies wat ik toen dachtquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hernoem jezelf even naar AAA_Vork
Ik zou zeggen: open een topic in MEN en vraag om aanmeldingen. Wie zich binnen x dagen heeft aangemeld, gaat mee in de random ladder. Iedereen die daarna mee wil doen, start onderaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je bent er nu wel vanuit gegaan dat iedereen mee wil doen... hoe lang heeft iemand om te reageren op een invite? en hoe lang mag een wedstrijd duren?
Dan mag je je in dat topic meldenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef Bematic81 het volgende:
we gaan het maar proberen... ik wil ook graag mee doen in de ladder.
FOK: Bematic81 - WF: bematic
Groot gelijk ook!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Dames en heren, wij worden gediscrimineerd.
Cafe verbiedt Wordfeuders de toegang
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Dames en heren, wij worden gediscrimineerd.
Cafe verbiedt Wordfeuders de toegang
ST kwam op het einde met rasse schreden dichterbij en ik kreeg het er behoorlijk warm vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
D. was (alweeeeeer) te goed... 368 - 350
Gefeliciteerd
Over de uitslag mag niet wat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
Hier de ladderindeling!
Kreeg je het warm van mij, ja?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
ST kwam op het einde met rasse schreden dichterbij en ik kreeg het er behoorlijk warm van
Spaans benauwd, en ik zweette spreekwoordelijke peentjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kreeg je het warm van mij, ja?
Had hij een ster in zijn naam?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over de uitslag mag niet wat?![]()
Ik vroeg me al af waarom ik zomaar ineens werd uitgenodigd door iemand die ik niet meteen kon plaatsen
Nee?quote:
Bij deze:quote:Door in dit topic je Wordfeud username(welke je aan kan maken zodra Wordfeud hebt geinstalleerd) te plaatsen doe je mee aan de competitie.
quote:
TanteJanne !quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe heet je op Wordfeud? Dan zet ik je erbij in de spoiler in de OP.
Ja, jij bent door. Zie ook de spreadsheet. Er zijn nu nog zeven potjes onbeslist, maar daar kijk in in de ochtend nog naarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
Ronde 1 is afgelopen nu toch?
Maagzuur heeft niet kunnen spelen met mij omdat hij niet heeft weten in te loggen..
Dit betekent dan dat ik door ben, toch?
Wel jammer dat zoveel mensen zich wel opgeven, en het dan af laten wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
. Er zijn nu nog zeven potjes onbeslist, ...
Valt wel mee toch, met een totaal van 64?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Wel jammer dat zoveel mensen zich wel opgeven, en het dan af laten weten
Ik vind 4 al veelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, met een totaal van 64?
Even wachten op DaMartquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 05:04 schreef dudesque het volgende:
Mijn tegenstander is nog niet bekend... Hoe verder?
zomaar he!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:26 schreef D. het volgende:
[..]
Even wachten op DaMart
Want die ging zomaar slapen
Dan ga jij door, want jij staat voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:21 schreef RacerDKB het volgende:
RacerDKB - jappy-b
260 - 160.
Potje is nog lang niet afgelopen, en eerlijk gezegd was het een kutpotje. Geen van ons had goede kansen, geen spanning, etc.
Volgende keer beter?!
Bij deze ben jij door naar ronde 2, aangezien je toch voor stond en je lang moest wachten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:46 schreef Fogel het volgende:
Na maar liefst twee woorden ieder omdat mijn tegenstander blijkbaar twee dagen per zet moet denken is de score 49-36 in mijn voordeel.
...en jij dus ook doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:55 schreef Lutte het volgende:
Ik heb van Boem-dikkie gewonnen denk ik.. Potje was niet af maar sta ruim voor(205-374)
Lonaa is al uitgenodigd!
Dat ga ik eens proberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel, moet je een Android emulator installeren
Haha, ik heb net 100 pt gekregen voor "vleet" in het beginquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:09 schreef DaMart het volgende:
Leuk begin van ronde 2: eerste woord 'Intomen' voor 62 punten.
Ik heb nog een PM gestuurd. Als om 12 uur nog niet duidelijk is wie er doorgaan, dan ga ik loten. Langer wachten is immers niet handig voor degenen die wel al door zijn en de voortgang van de competitiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 05:04 schreef dudesque het volgende:
Mijn tegenstander is nog niet bekend... Hoe verder?
dankje, was een leuk spel! Ik ga natuurlijk mijn uiterste best doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef Vork het volgende:
Eerste uitslag van de volgende ronde: maen - Vork 339 - 298.
Het was spannend, maar je hebt verdiend gewonnen maen. Nu maar hopen dat je de finale ook wint, want het staat nu eenmaal beter als je bent verslagen door de uiteindelijke winnaar
Dan ben jij bij dezen de winnaar en speel je in ronde 2 tegen remlofquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:43 schreef Robbieh het volgende:
Ik sta nu met 281-223 voor tegen castellos baas, maar hij heeft al 17 uur niks meer gedaan.
Die decanen nekte me.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Zojuist gewonnen van Daywalk3r :
448 - 254
Had geluk met dat woord hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die decanen nekte me.![]()
Goed gespeeld. Succes verder
Zo leuk is dat nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:09 schreef DaMart het volgende:
Leuk begin van ronde 2: eerste woord 'Intomen' voor 62 punten.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom tref ik steeds tegenstanders die letters krijgen waarmee ze hun hele plankje in een keer leeg gooien
Kom ik aan met mijn klinkerloze plankje
Ik probeer dezelfde tactiek als de vorige ronde: stug doorgaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Sorry! Maar mag ik ook even? Je lag meer dan 40 punten voor
Als je het topic even had doorgelezen had je gezien dat deze compitie rond 12/10 is afgelopen.. Tevens kun je wel al meedoen aan de laddercompetitie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:12 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer begint de volgende ronde? Zodat ik mee kan doen.
Hebben zij een PM gehad?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:08 schreef DaMart het volgende:
Rockfire en Silvanovisch gaan na loting door.
Jep. Sorry, mobiel weinig tot niet aangeraakt van gistermiddag tot vanochtend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:55 schreef Lutte het volgende:
Ik heb van Boem-dikkie gewonnen denk ik.. Potje was niet af maar sta ruim voor(205-374)
Lonaa is al uitgenodigd!
Iemand dit al gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel, moet je een Android emulator installeren
In 1 beurt bedoel je? En hoe stel je je dat voor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:38 schreef nexis het volgende:
Kan je eigenlijk ook 2 woorden maken in 1 ronde?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:08 schreef DaMart het volgende:
De laatste deelnemers voor ronde 2:
Ringbewoner gaat door, want die gaf per PM aan al lang op zijn tegenstander te wachten en de loting was gunstig voor hem.
Je kent het spel Scrabble niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef nexis het volgende:
Nou dat je bijvoorbeeld de woorden ijs en dier maakt in 1 beurt
De loting was in ieder geval doorslaggevend. De vorige competitie bleek het niet handig om te blijven wachten, dus voor de voortgang was dat het bestequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:12 schreef Woffel het volgende:
[..]!!
Hij hoeft iig niet genomineerd te worden voor de fairplay award..
Dat van die loting kan ik inkomen, maar hij hoeft niet te gaan pm-en dat hij op mij moet wachten want dat was juist andersom.. weet hij ook wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De loting was in ieder geval doorslaggevend. De vorige competitie bleek het niet handig om te blijven wachten, dus voor de voortgang was dat het beste.
En alle letters die je legt, moeten in dezelfde rij of kolom komen, zonder lege vakken ertussen. Reeds gelegde letters ertussen mag wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je kent het spel Scrabble niet?
De bedoeling is dat je één woord legt waarvoor je zeven letters ter beschikking hebt.
Je moet zoveel mogelijk punten halen. Jouw woord moet aansluiten op de reeds op het bord liggende woorden, en mocht je door het leggen van jouw woord nieuwe woorden vormen dan tellen de punten van dit woord ook mee. Eventuele woord- of letterwaardes tellen alleen als jij de letters erop legt, niet door aansluiten aan een woord waar deze waardes al aan zijn toegekend.
De OP is de openingspost, de allereerste post van dit topic.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef twinkles het volgende:
Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe heet je op Wordfeud? Dan zet ik je erbij in de spoiler in de OP.
TanteJanne !
Tnx!
Ik ben blijkbaar onnoZel maar.. Wat is de OP? En wat is de laddercompetitie? En Ben ik nu aangemeld..?
Bij deze nog een xtje.
Fok: Twinkles - WF: TanteJanne
Waar vind ik de lijst en hoe weet ik of ik ben aangemeld en wanneer begint die
ronde? Komt dat in dit topic te staan? Sorry, ben niet zo ervaren met fora :p
Is natuurlijk niet helemaal eerlijk he, ik sta nu iets van 60 punten ofzo weet het niet precies omdat mijn batterij leeg is, op jou achter. Kan ik nu beter niet meer spelen heb ik nog 50% kans om door te gaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De loting was in ieder geval doorslaggevend. De vorige competitie bleek het niet handig om te blijven wachten, dus voor de voortgang was dat het beste.
Had weinig in te brengen, liep constant achter de feiten aan. Goed gespeeld en succes verder!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:00 schreef Liquidist het volgende:
Uitslag ronde 2
Dueno_nl: 281
MeneerJanssen: 402kon vrij in het begin al "Sensatie" leggen, hetgeen veel punten opleverde. Dueno wist wel nog goed terug te komen.
http://www.addictivetips.(...)le-android-emulator/quote:Op zondag 2 oktober 2011 07:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb me telefoon vandaag in auto van vriend laten liggen
Kortom heb hem pas dinsdagavond weer terug, morgen dan maar even android emulator fixen
Ahhh vandaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 07:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb me telefoon vandaag in auto van vriend laten liggen
Kortom heb hem pas dinsdagavond weer terug, morgen dan maar even android emulator fixen
Als een van de twee spelers lange tijd niets doet, dan gaat in principe de ander door, of er wordt gekeken naar wie er voorstaat op het moment van de deadline. Alleen die potjes waarvan 12 uur na de deadline, ondanks een aantal PM's niets bekend was, zijn geloot.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:11 schreef Superlam het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet helemaal eerlijk he, ik sta nu iets van 60 punten ofzo weet het niet precies omdat mijn batterij leeg is, op jou achter. Kan ik nu beter niet meer spelen heb ik nog 50% kans om door te gaan?
Aha! Nu snap ik het. Bedankt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
De OP is de openingspost, de allereerste post van dit topic.
Hierin staat een lijst met fokkers die WF hebben.
Aanmelden voor de komende competitie (er is er al eentje bezig) is nog niet begonnen.
Wanneer iemand het initiatief neemt komt er een lijstje waarbij je je eigen naam kunt toevoegen.
De laddercompetitie is een nieuwe competitie die nog niet gestart is.
Deze wordt hier besproken.
Ach ja, zo wordt het wel een spelletje, wie weet de meeste lettercombinaties, het heeft weinig meer met kennis te makenquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:15 schreef Joooo-pi het volgende:
PB vond het dus blijkbaar niet leuk dat sommige afkortingen mogen. Ik had net nv gelegd met de v op TW, die v vormde ook cv. Dan heb je dus 2x TW... Het is inderdaad ook wel irritant dat sommige afkortingen toegestaan zijn. Bijvoorbeeld zoz mag niet, maar hl (hectoliter?) wel. Dan is het toch vaak trial & Error om gunstige combinaties te leggen. Maar met een slecht plankje en veel te weinig klinkers is het wel een uitkomst
Was spannend ja, telkens de één tien punten voor, dan de ander.. Dus vooral mazzelquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Uitslag: Lonaa 337 - Lutte 359
Erg spannend, leuk potje. Ging hartstikke gelijk op, en bijna op het einde legde ze knies voor 54 punten.
Heb m'n best gedaan dat nog in te halen, maar toen was het potje afgelopen.
Was de uitslag van het potje van Rockiejj al bekend dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was spannend ja, telkens de één tien punten voor, dan de ander.. Dus vooral mazzel
Rockiejj uitgenodigd, als het niet klopt hoor ik dat vast vanzelf![]()
Dikgedrukt is door toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was de uitslag van het potje van Rockiejj al bekend dan?.
Nou, ik denk dat ik vergeten was dikgedrukte weg te halen toen ik hem naar dat veld kopieerdequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dikgedrukt is door toch?Maar ik gok dat ik verkeerd gekeken heb
Ja, dat was een spannend potje!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef Robbieh het volgende:
Gefeliciteerd remlof! 373-366 verloren. Het was erg spannend!
Wij zijn nog bezig.. Ik sta nipt voor, wacht al >24u op zet van Rockiejjquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was de uitslag van het potje van Rockiejj al bekend dan?.
Ik ga nu weer een zet zetten, was naar Walibi, en had iPod niet meequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef Niox het volgende:
[..]
Wij zijn nog bezig.. Ik sta nipt voor, wacht al >24u op zet van Rockiejj
Tnx! Was erg spannend idd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ah balen, verloren op 2 punten verschil..
Mart84 410 - 408 Rockiejj
Gefeliciteerd jongen!
Wist alleen niet dat er punten af gingen aan het einde..quote:
Uhm, ik zie het ook ja. Snap er weinig van, ik weet zeker dat het 410 - 408 stondquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wist alleen niet dat er punten af gingen aan het einde..
[ afbeelding ]
Balen! Hahahquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ah balen, verloren op 2 punten verschil..
Mart84 410 - 408 Rockiejj
Gefeliciteerd jongen!
EDIT: Blijkbaar had Mart84 nog een Q aan het einde, want het is 400-406 geworden!!!
Als een van de twee spelers wint, dan gaan de punten die nog bij de verliezer op het bordje staan er bij de verliezer af, en komen er bij de winnaar bij. Als het spel eindigt omdat jullie allebei passen, gaan bij beide spelers de punten van het totaal af.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:10 schreef MouzurX het volgende:
het aantal blokjes wat je overhoudt gaat er af?
Dat is ook heel vreemd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wist alleen niet dat er punten af gingen aan het einde..
Ach, ik vind het niet erg hoor haha.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Dat is ook heel vreemd!
Normaal gaan die punten er alleen af als de ander geen letters meer heeft, alles weggespeeld heeft.
Als beiden namelijk opgeven (passen), dan geldt de score van dat moment.
Anders had ik namelijk afgelopen ronde moeten verliezen, 340-334, echter ik had nog 12 ptn op mijn bord staan...
Vreemd dat ze bij jullie er dan wel af gaan :S?
Dat is inderdaad niet toegestaand, bij minder dan 7 stenen in de "zak" kun je niet meer swappen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet erg hoor haha.
Maar ik swapte op het eind nog 1 tile, maar dat lukte niet..
Zie post boven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:04 schreef Re het volgende:
eens kijken of raptorix vandaag zijn emulator aan de gang krijgt, sinds de invite nog geen steentje gespeeld
Schraal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:10 schreef MouzurX het volgende:
het aantal blokjes wat je overhoudt gaat er af?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Dat is ook heel vreemd!
Normaal gaan die punten er alleen af als de ander geen letters meer heeft, alles weggespeeld heeft.
Als beiden namelijk opgeven (passen), dan geldt de score van dat moment.
Anders had ik namelijk afgelopen ronde moeten verliezen, 340-334, echter ik had nog 12 ptn op mijn bord staan...
Vreemd dat ze bij jullie er dan wel af gaan :S?
Uit de help van WF.quote:The game ends when one of the players has used all his tiles and there are no more tiles left in the bag, or after three consecutive passes.
If a player has any remaining tiles, then the points on those tiles are subtracted from his score, and added to his opponent's score. The player with the highest final score wins the game.
Dan ben ik erbij, maar zo'n laddercompetitie is denk ik nog beter zoals eerder genoemd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Is er al een aanmeldlijst voor de volgende ronde?
Daar staat niets over wat er gebeurd als beide partijen opgeven.. en dus passen...quote:
Dan gaan bij beide spelers de punten eraf die nog op het plankje staan. Althans, dat gebeurt elke keer bij mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:26 schreef Pittie het volgende:
[..]
Daar staat niets over wat er gebeurd als beide partijen opgeven.. en dus passen...
En daar gaat het nu over
Hij wilt een oefenpotje spelenquote:
Vriend, geloof mij, ik wil heel graag spelen en door in deze ronde, maar volgens mij wacht ik al 23 uur op een antwoord van jou:quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:13 schreef Fogel het volgende:
Ik wacht inmiddels 25uur op een tegenzet van racerdbk. Heb blijkbaar veel 'geluk' qua weinig responsive spelers hier... (ik sta 4 punten achter)
Idd, wordt het toch nog een fotofinishquote:
Q + K inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:21 schreef picodealion het volgende:
Ha! Ik wist dat je nog een Q had, gokte erop dat je nog minstens 1 ander punt op je bordje had.
Kwestie van interpretatie. Ik lees het als: een potje is afgelopen als de letters op zijn en iemand zijn plankje leeg heeft, of als er drie keer gepast wordt. Als je na afloop van een spel nog letters hebt, gaan die punten bij jou eraf en bij de ander erbij. Dat gebeurt andersom ook bij de tegenstander als die nog letters heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:26 schreef Pittie het volgende:
[..]
Daar staat niets over wat er gebeurd als beide partijen opgeven.. en dus passen...
En daar gaat het nu over
Thanks, goed potjequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Q + K inderdaad.
Maakt de eindstand picodealion - MPG: 418 - 403 .
Gefeliciteerd en succes in de volgende ronde.
Walkover, heb vandaag ook te druk om emulator te installeren...quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
Kun je nu al spelen dan of is het een walk- over?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
Als je vanmiddag/avond kan spelen, zouden we alsnog kunnen spelen, zojuist emulator installedquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
Leg me uit hoe ik op een ipod een screenshot maak en ik laat zien dat ik volgens wf op jou wacht!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vriend, geloof mij, ik wil heel graag spelen en door in deze ronde, maar volgens mij wacht ik al 23 uur op een antwoord van jou:
[ afbeelding ]
Rijden en Wordfeud gaan niet samenquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:38 schreef Pittie het volgende:
[..]
Al ben je nu heel lang aant denken over je zet
De knop op de voorkant indrukken en dan 1 keer op de aan/uit knop drukken...quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leg me uit hoe ik op een ipod een screenshot maak en ik laat zien dat ik volgens wf op jou wacht!
Sorry voor een 'valse beschuldiging', maar ik kan niet weten dat wf niet werkt...
Ik geloof je uiteraard, maar het is wel maf: bij mij staat dat ik KAK speelde voor 10 punten en dus met 14 voor sta:quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leg me uit hoe ik op een ipod een screenshot maak en ik laat zien dat ik volgens wf op jou wacht!
Sorry voor een 'valse beschuldiging', maar ik kan niet weten dat wf niet werkt...
Nog nooit gehad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Beide even uitloggen en opnieuw inloggen helpt ook misschien, WF heeft wel vaker problemen daarmee, vooral op android.
Je kan bijna FANFARE leggenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik geloof je uiteraard, maar het is wel maf: bij mij staat dat ik KAK speelde voor 10 punten en dus met 14 voor sta:
[ afbeelding ]
Ik zal nu even uit/inloggen en als jij dat ook kan doen, zeg maar of het dan wel weer goed is. Anders maar even een nieuw supersnel potje?
[..]
Nog nooit gehad.
Famfare is het toch?quote:
Nee, ik heb zaterdag geloot wie er door zou gaan. Heb ik geen PM gestuurd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:59 schreef Siegfried het volgende:
silsilsilsilsil heeft 72 uur niet gespeeld, en nu dus automatisch geresigned. Betekent dit dat ik doorga?
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb zaterdag geloot wie er door zou gaan. Heb ik geen PM gestuurd?.
Dan is die PM erbij ingeschoten tussen alle andere PM's door. Maar jullie gaven beiden aan weinig speeltijd te hebben, en voor de voortgang van de competitie was iemand naar de volgende ronde wel zo handig, dus vandaar dat ik het lot heb laten beslissen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar stom dat iemand doorgaat die sowieso niet speelt.
Nou, ik had tijd zat voor de deadline. Maar hij speelde al niet meer. Ik gaf alleen aan dat ik dit weekend weg was, en het weekend dus weinig tijd zou hebben om te spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is die PM erbij ingeschoten tussen alle andere PM's door. Maar jullie gaven beiden aan weinig speeltijd te hebben, en voor de voortgang van de competitie was iemand naar de volgende ronde wel zo handig, dus vandaar dat ik het lot heb laten beslissen.
Mij maakt het verder niet zoveel uit, er komt wel weer een volgende competitie. Maar voor de competitie lijkt het me niet handig om iemand door te laten gaan die een paar zetten doet, en vervolgens 72+ uur niet meer naar het spelletje omkijkt.quote:Maar D. wacht nog op één van jullie, geloof ik, alleen weet ik dus niet of Silvanovitsch al begonnen was en überhaupt nog aan spelen toekomt.
Dat gaf je tegenstander dus ook aanquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nou, ik had tijd zat voor de deadline. Maar hij speelde al niet meer. Ik gaf alleen aan dat ik dit weekend weg was, en het weekend dus weinig tijd zou hebben om te spelen.
Ik wacht op Rockfire of Silvanovitchquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar D. wacht nog op één van jullie, geloof ik, ....
Dan mag je nog wel even wachten vrees ik... Na 4 gespeelde woorden wacht ik inmiddels al weer 25 uur op een nieuw woord, ik heb zojuist maar even een berichtje gestuurd...quote:
Vanavond loopt de ronde af, dus dat lange wachten valt wel meequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel even wachten vrees ik... Na 4 gespeelde woorden wacht ik inmiddels al weer 25 uur op een nieuw woord, ik heb zojuist maar even een berichtje gestuurd...
Ik heb de screenshots om het te bewijzen if you want?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaf je tegenstander dus ook aan![]()
.
Ja, dat deed ie bij mij dus ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel even wachten vrees ik... Na 4 gespeelde woorden wacht ik inmiddels al weer 25 uur op een nieuw woord, ik heb zojuist maar even een berichtje gestuurd...
Ik geloof je zo ook wel hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb de screenshots om het te bewijzen if you want?
We hadden nog 20 stenen, dus die had ik in het weekend nog best wel even weg kunnen spelen, tussen de bedrijven door. En gisteravond was ik alweer thuis. Maar goed, ik snap jouw keuze ook wel. Ik doe de volgende competitie wel weer mee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof je zo ook wel hoor. Maar ik bedoelde dat jullie allebei aangaven het weekend weinig tot geen tijd te hebben, vandaar mijn besluit om te loten.
Da's zo mogelijk de meest vage screenshot die ik ooit heb gezienquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
.
Ik heb zojuist mijn persoonlijk hoogste score op een normaal bord met 10 punten verbeterd.
[ afbeelding ]
Het is ook een foto, want mijn telefoon kan geen screenshots makenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's zo mogelijk de meest vage screenshot die ik ooit heb gezien
Het is dan ook een fotoquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's zo mogelijk de meest vage screenshot die ik ooit heb gezien
Ik kreeg hem niet duidelijker met het licht hier binnen. Ik moet dus echt nog een andere lens erbij hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Da's duidelijk, maar ook dat is een 'shot' van een 'screen'
Er zit geen screenshot-functie op je toestel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg hem niet duidelijker met het licht hier binnen. Ik moet dus echt nog een andere lens erbij hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |