De reservelijst is ook al leeg, voor zover ik weet. Anders had je een nieuwe tegenstander gekregenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Moustacio reageert niet op invite..
Gisteravond gestuurd..
Je kan oefenpotjes spelen totdat de huidige toernooi afgelopen isquote:Op donderdag 29 september 2011 23:38 schreef Anoniemos het volgende:
Anoniemos - paulss
Als het kan wil ik ook nog wel meedoen, kan erg snel spelen
Wat is een laddercompetitie?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
Heb een laddercompetitie opgezet.
Zal m zo ff posten!
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.quote:
Ah klinkt leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.
*BasOne zit in een ladder competitie altijd op de onderste trede,.... hoogtevreesquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.
Lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ge-invitequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als nog iemand wil oefenen: Wendy-Amsterdam
Ge-invite: Kansjequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef computergirl het volgende:
Als nog iemand wil oefenen: Wendy-Amsterdam
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je tegenstander bekend is mag je direct beginnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Trouwens, ik neem aan dat we alvast aan de volgende ronde kunnen/mogen beginnen? Of moeten we echt wachten tot na vanavond? (Dan nodig ik je zo vast uit MPG).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |