SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 29-09-2011 18:48:10 ]
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:04 schreef ray_nl het volgende:
Net gewonnen van BasOne05
Deuno_nl 391 - BasOne05 279
Dat is zeker leuk voor naast de bestaande competitie. Met een laddercompetitie hoef je tenminste niet zoals nu de hele tijd te wachten op de volgende competitie als je bent uitgeschakeldquote:Op donderdag 29 september 2011 18:30 schreef raptorix het volgende:
Misschien ook leuk om een laddercompo op te zetten, offtopic zou het misschien handiger zijn als we de WF topics naar Mens Erger je niet Moven?
Je staat er bijquote:Op donderdag 29 september 2011 18:08 schreef P8 het volgende:
Ik mis mijn naam in het rijtje!
P8 - PatrickSwayC
Kan iemand die er inzetten![]()
Donequote:Op donderdag 29 september 2011 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Complete lijst met reserves gevonden.
Na 24 uur geen reactie op invite gingen we door naar de reservelijst, las ik. Mijn tegenstander heeft nog niet gereageerd na bijna 36 uur, dus ik nodig BrandX dan uit.
Yuki, dan kun jij paarsbeestje uitnodigen en zijn we volgens mij door de reservelijst heen.
Ik heb echt hele nare letters, dus voorlopig maak je nog prima kansquote:Op donderdag 29 september 2011 19:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En geaccepteerdIk ben nog maar een beginner, have mercy enzo
Ik weiger gewoon IK WEIGERquote:Op donderdag 29 september 2011 18:04 schreef ray_nl het volgende:
Net gewonnen van BasOne05
Deuno_nl 391 - BasOne05 279
Kneep m inderdaad behoorlijk in het begin. Gelukkig kreeg ik wat beter stenen op de helft.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon IK WEIGER
Goed gespeeld
Lag in het begin geruime tijd voor maar zakte helemaal weg
Goed idee.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk voor naast de bestaande competitie. Met een laddercompetitie hoef je tenminste niet zoals nu de hele tijd te wachten op de volgende competitie als je bent uitgeschakeld
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef MissBliss het volgende:
Suikertaartje heeft gewonnen van mij.
Ja zeker! Jij begon heel goed en toen kwam ik een beetje terugquote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
MissBliss (Leonie_82) - suikertaartje: 332 - 357
Dat was spannend tot het eind
Ik ging zelfs een beetje vloeken tegen mijn telefoonquote:Op donderdag 29 september 2011 20:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja zeker! Jij begon heel goed en toen kwam ik een beetje terugen toen verloor ik alsnog
was een leuk potje!
Bij jouw laatste zet vloekte ik ook, ik had nog hoopquote:Op donderdag 29 september 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging zelfs een beetje vloeken tegen mijn telefoon![]()
Dan mag je nu tegen D.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
MissBliss (Leonie_82) - suikertaartje: 332 - 357
Dat was spannend tot het eind
Ik vond het echt een leuk potje, en ook nog als jij gewonnen hadquote:Op donderdag 29 september 2011 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij jouw laatste zet vloekte ik ook, ik had nog hoop![]()
We zijn al bezigquote:
Goed gespeeld! Ik was kansloos, hopelijk zal oefening kunst barenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef raptorix het volgende:
Uitslag:
GMVL - raptorix 221-378
Good Game, SomePerson
edit:quote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Wanneer is de eerste ronde afgelopen? Wacht al 22 uur op mijn tegenstander.
Ik maakte mij zeker zorgen na je 2 x 60+ score, maar ik had steeds wel mooie letters, dus gestaag uitgebouwdquote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ging heel hard in het begin, en ik word op dit moment grondig ingemaakt.
Jazekerquote:Op donderdag 29 september 2011 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie zijn al wel aan het spelen neem ik aan?
Inderdaad, sterk gespeeld. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik maakte mij zeker zorgen na je 2 x 60+ score, maar ik had steeds wel mooie letters, dus gestaag uitgebouwd
Nu dus gewonnen met 481 - 338
WTF... hoe kom je in godsnaam boven de 600 punten uit op een normaal bord? Ik vond 541 al een hele prestatiequote:Op donderdag 29 september 2011 21:07 schreef GotC het volgende:
GotC (Graceyy87) - Niox (Mart84) = 303-630
Geen normaal bord, hij had TOURNEE met 3x TWquote:Op donderdag 29 september 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
WTF... hoe kom je in godsnaam boven de 600 punten uit op een normaal bord? Ik vond 541 al een hele prestatie.
Ah, oké, ik had al zo'n vermoeden dat het een random bord was danquote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen normaal bord, hij had TOURNEE met 3x TW![]()
Toen was het eigenlijk gelijk voorbij, want: 360 punten
PM sturen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Moustacio reageert niet op invite..
Gisteravond gestuurd..
De reservelijst is ook al leeg, voor zover ik weet. Anders had je een nieuwe tegenstander gekregenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Moustacio reageert niet op invite..
Gisteravond gestuurd..
Je kan oefenpotjes spelen totdat de huidige toernooi afgelopen isquote:Op donderdag 29 september 2011 23:38 schreef Anoniemos het volgende:
Anoniemos - paulss
Als het kan wil ik ook nog wel meedoen, kan erg snel spelen
Wat is een laddercompetitie?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
Heb een laddercompetitie opgezet.
Zal m zo ff posten!
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.quote:
Ah klinkt leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.
*BasOne zit in een ladder competitie altijd op de onderste trede,.... hoogtevreesquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen in n lijst, je daagt iemand boven je uit, win je dan ruil je van plek, doel is om bovenaan te komen en te blijven.
Lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ge-invitequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als nog iemand wil oefenen: Wendy-Amsterdam
Ge-invite: Kansjequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef computergirl het volgende:
Als nog iemand wil oefenen: Wendy-Amsterdam
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je tegenstander bekend is mag je direct beginnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Trouwens, ik neem aan dat we alvast aan de volgende ronde kunnen/mogen beginnen? Of moeten we echt wachten tot na vanavond? (Dan nodig ik je zo vast uit MPG).
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Of: wie maakt het laddertopic?
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.filedude.com/download/kGpMIGlb4D00f87ec132
Goed? Of aanpassingen nodig???
Ik wacht al 49 uur...quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:37 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als je tegenstander bekend is mag je direct beginnen.
Bij mij schiet het nog niet echt op, nadat gisteren na meer dan 24 uur eindelijk weer een woord werd gelegd, wacht ik nu al weer 17 uur op het volgende woord...![]()
Sta je voor of achter?quote:
Beiden hebben slechts 1 woord gespeeld. Het is 10-18, waarvan de 10 van mij zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Sta je voor of achter?Ik sta gelukkig 117 punten voor, dus als hij niet speelt heb ik straks gewoon gewonnen als de deadline is geweest
lijkt me gewoon dat degene die niet meer reageert de verliezer is.... zelfde als resignen denk ik?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beiden hebben slechts 1 woord gespeeld. Het is 10-18, waarvan de 10 van mij zijn.
Lijkt me niet echt de bedoeling als de regel is dat degene met de hoogste score automatisch wint als die al dan niet bewust niet meer reageert na 1 woord.
Met Linux durf ik dat wel aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat filedude is maar ik ga daar niks van downloaden.
Volgens mij is remlof op de verkeerde plek in de tweede ronde geplaatst... Hij was wedstrijd 6 en niet 8quote:Op donderdag 29 september 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
De spreadsheet is bijgewerkt trouwens. Het waren veel uitslagen, dus mocht ik er eentje over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik het wel.
Er zijn dus ook al wat potjes voor ronde 2 bekend nu.
Klopt, ik moet in wedstrijd F spelen in de tweede ronde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgens mij is remlof op de verkeerde plek in de tweede ronde geplaatst... Hij was wedstrijd 6 en niet 8
Is dat de opzet van een laddercompetitie? Dit ziet eruit als een competitie waarbij je voordeel hebt als je heul veul speelt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Linux durf ik dat wel aan
Het is een XLS-bestand met alle namen en de regels, die ik nog niet helemaal snap:
[ afbeelding ]
Inderdaad, gewoon random sorteren, nieuwe leden komen standaard onderaan terecht, en als je iemand verslaat kom je boven hem terecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat de opzet van een laddercompetitie? Dit ziet eruit als een competitie waarbij je voordeel hebt als je heul veul speelt.
Je kan toch gewoon onderaan beginnen en degene boven je uitdagen om zijn plekje te winnen?
Maar misschien heb ik iets anders in mijn hoofd dan een laddercompetitie...
Ja, dit word nog vrij lastigquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Liquidist het volgende:
Bezig tegen Ebut. We zijn allebei niet heel erg snel maar ik sta wel aardig voor nu ik INFUSEN heb kunnen leggen voor 135 punten
Ja, ik zal proberen wat sneller te reageren. Ik was gisteren de hele dag op excursie naar Rotterdam, dus vandaag dat het allemaal wat langer duurdequote:
Na de deadline valt degene die de vertraging veroorzaakt heeft (of een betere score heeft (ligt aan de situatie) af.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef Rockiejj het volgende:
Mustacio's WF doet t niet meer, wat doen we daar nu mee? Hij is wel al 40+ uur te laat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |