Hernoem jezelf even naar AAA_Vorkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Vork het volgende:
Wie of wat bepaalt de startvolgorde? Want om van plek 94 naar aan de top te komen gaat me nogal wat tijd en frustratie kosten.
Heb nu random gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Vork het volgende:
Wie of wat bepaalt de startvolgorde? Want om van plek 94 naar aan de top te komen gaat me nogal wat tijd en frustratie kosten.
PM is wegquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangepast... verkeerd gemikt met plakken in de cel van de volgende ronde.
Er zijn trouwens nog 13 wedstrijden niet klaar, ik zal straks dus nog even een PM sturen naar de deelnemers van die potjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:49 schreef Yuki het volgende:
Paarsbeestje heeft gewonnen
PBwfeud 377 - tclinden (Yuki) 182Verwerkt en wedstrijd L is dan ook bekend nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je bent er nu wel vanuit gegaan dat iedereen mee wil doen... hoe lang heeft iemand om te reageren op een invite? en hoe lang mag een wedstrijd duren?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
https://docs.google.com/s(...)dGdoamF1a0E&hl=en_US
Hier de ladderindeling!
Nieuwe spelers moeten zich ook ff melden bij mij, want kan niet alles bij houden..
Op zich een leuke opzet hoor. Maar misschien handiger om er een nieuw topic voor te openen.....quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
Hier de ladderindeling!
Nieuwe spelers moeten zich ook ff melden bij mij, want kan niet alles bij houden..
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Op zich een leuke opzet hoor. Maar misschien handiger om er een nieuw topic voor te openen.....
Dat was precies wat ik toen dachtquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hernoem jezelf even naar AAA_Vork
Ik zou zeggen: open een topic in MEN en vraag om aanmeldingen. Wie zich binnen x dagen heeft aangemeld, gaat mee in de random ladder. Iedereen die daarna mee wil doen, start onderaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je bent er nu wel vanuit gegaan dat iedereen mee wil doen... hoe lang heeft iemand om te reageren op een invite? en hoe lang mag een wedstrijd duren?
Dan mag je je in dat topic meldenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef Bematic81 het volgende:
we gaan het maar proberen... ik wil ook graag mee doen in de ladder.
FOK: Bematic81 - WF: bematic
Groot gelijk ook!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Dames en heren, wij worden gediscrimineerd.
Cafe verbiedt Wordfeuders de toegang
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Dames en heren, wij worden gediscrimineerd.
Cafe verbiedt Wordfeuders de toegang
ST kwam op het einde met rasse schreden dichterbij en ik kreeg het er behoorlijk warm vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
D. was (alweeeeeer) te goed... 368 - 350
Gefeliciteerd
Over de uitslag mag niet wat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
Hier de ladderindeling!
Kreeg je het warm van mij, ja?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
ST kwam op het einde met rasse schreden dichterbij en ik kreeg het er behoorlijk warm van
Spaans benauwd, en ik zweette spreekwoordelijke peentjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kreeg je het warm van mij, ja?
Had hij een ster in zijn naam?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over de uitslag mag niet wat?![]()
Ik vroeg me al af waarom ik zomaar ineens werd uitgenodigd door iemand die ik niet meteen kon plaatsen
Nee?quote:
Bij deze:quote:Door in dit topic je Wordfeud username(welke je aan kan maken zodra Wordfeud hebt geinstalleerd) te plaatsen doe je mee aan de competitie.
quote:
TanteJanne !quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe heet je op Wordfeud? Dan zet ik je erbij in de spoiler in de OP.
Ja, jij bent door. Zie ook de spreadsheet. Er zijn nu nog zeven potjes onbeslist, maar daar kijk in in de ochtend nog naarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
Ronde 1 is afgelopen nu toch?
Maagzuur heeft niet kunnen spelen met mij omdat hij niet heeft weten in te loggen..
Dit betekent dan dat ik door ben, toch?
Wel jammer dat zoveel mensen zich wel opgeven, en het dan af laten wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
. Er zijn nu nog zeven potjes onbeslist, ...
Valt wel mee toch, met een totaal van 64?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Wel jammer dat zoveel mensen zich wel opgeven, en het dan af laten weten
Ik vind 4 al veelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, met een totaal van 64?
Even wachten op DaMartquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 05:04 schreef dudesque het volgende:
Mijn tegenstander is nog niet bekend... Hoe verder?
zomaar he!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:26 schreef D. het volgende:
[..]
Even wachten op DaMart
Want die ging zomaar slapen
Dan ga jij door, want jij staat voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:21 schreef RacerDKB het volgende:
RacerDKB - jappy-b
260 - 160.
Potje is nog lang niet afgelopen, en eerlijk gezegd was het een kutpotje. Geen van ons had goede kansen, geen spanning, etc.
Volgende keer beter?!
Bij deze ben jij door naar ronde 2, aangezien je toch voor stond en je lang moest wachten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:46 schreef Fogel het volgende:
Na maar liefst twee woorden ieder omdat mijn tegenstander blijkbaar twee dagen per zet moet denken is de score 49-36 in mijn voordeel.
...en jij dus ook doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:55 schreef Lutte het volgende:
Ik heb van Boem-dikkie gewonnen denk ik.. Potje was niet af maar sta ruim voor(205-374)
Lonaa is al uitgenodigd!
Dat ga ik eens proberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel, moet je een Android emulator installeren
Haha, ik heb net 100 pt gekregen voor "vleet" in het beginquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:09 schreef DaMart het volgende:
Leuk begin van ronde 2: eerste woord 'Intomen' voor 62 punten.
Ik heb nog een PM gestuurd. Als om 12 uur nog niet duidelijk is wie er doorgaan, dan ga ik loten. Langer wachten is immers niet handig voor degenen die wel al door zijn en de voortgang van de competitiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 05:04 schreef dudesque het volgende:
Mijn tegenstander is nog niet bekend... Hoe verder?
dankje, was een leuk spel! Ik ga natuurlijk mijn uiterste best doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:30 schreef Vork het volgende:
Eerste uitslag van de volgende ronde: maen - Vork 339 - 298.
Het was spannend, maar je hebt verdiend gewonnen maen. Nu maar hopen dat je de finale ook wint, want het staat nu eenmaal beter als je bent verslagen door de uiteindelijke winnaar
Dan ben jij bij dezen de winnaar en speel je in ronde 2 tegen remlofquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:43 schreef Robbieh het volgende:
Ik sta nu met 281-223 voor tegen castellos baas, maar hij heeft al 17 uur niks meer gedaan.
Die decanen nekte me.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Zojuist gewonnen van Daywalk3r :
448 - 254
Had geluk met dat woord hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die decanen nekte me.![]()
Goed gespeeld. Succes verder
Zo leuk is dat nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:09 schreef DaMart het volgende:
Leuk begin van ronde 2: eerste woord 'Intomen' voor 62 punten.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom tref ik steeds tegenstanders die letters krijgen waarmee ze hun hele plankje in een keer leeg gooien
Kom ik aan met mijn klinkerloze plankje
Ik probeer dezelfde tactiek als de vorige ronde: stug doorgaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Sorry! Maar mag ik ook even? Je lag meer dan 40 punten voor
Als je het topic even had doorgelezen had je gezien dat deze compitie rond 12/10 is afgelopen.. Tevens kun je wel al meedoen aan de laddercompetitie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:12 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer begint de volgende ronde? Zodat ik mee kan doen.
Hebben zij een PM gehad?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:08 schreef DaMart het volgende:
Rockfire en Silvanovisch gaan na loting door.
Jep. Sorry, mobiel weinig tot niet aangeraakt van gistermiddag tot vanochtend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:55 schreef Lutte het volgende:
Ik heb van Boem-dikkie gewonnen denk ik.. Potje was niet af maar sta ruim voor(205-374)
Lonaa is al uitgenodigd!
Iemand dit al gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel, moet je een Android emulator installeren
In 1 beurt bedoel je? En hoe stel je je dat voor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:38 schreef nexis het volgende:
Kan je eigenlijk ook 2 woorden maken in 1 ronde?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:08 schreef DaMart het volgende:
De laatste deelnemers voor ronde 2:
Ringbewoner gaat door, want die gaf per PM aan al lang op zijn tegenstander te wachten en de loting was gunstig voor hem.
Je kent het spel Scrabble niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef nexis het volgende:
Nou dat je bijvoorbeeld de woorden ijs en dier maakt in 1 beurt
De loting was in ieder geval doorslaggevend. De vorige competitie bleek het niet handig om te blijven wachten, dus voor de voortgang was dat het bestequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:12 schreef Woffel het volgende:
[..]!!
Hij hoeft iig niet genomineerd te worden voor de fairplay award..
Dat van die loting kan ik inkomen, maar hij hoeft niet te gaan pm-en dat hij op mij moet wachten want dat was juist andersom.. weet hij ook wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De loting was in ieder geval doorslaggevend. De vorige competitie bleek het niet handig om te blijven wachten, dus voor de voortgang was dat het beste.
En alle letters die je legt, moeten in dezelfde rij of kolom komen, zonder lege vakken ertussen. Reeds gelegde letters ertussen mag wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je kent het spel Scrabble niet?
De bedoeling is dat je één woord legt waarvoor je zeven letters ter beschikking hebt.
Je moet zoveel mogelijk punten halen. Jouw woord moet aansluiten op de reeds op het bord liggende woorden, en mocht je door het leggen van jouw woord nieuwe woorden vormen dan tellen de punten van dit woord ook mee. Eventuele woord- of letterwaardes tellen alleen als jij de letters erop legt, niet door aansluiten aan een woord waar deze waardes al aan zijn toegekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |