Ja, dit word nog vrij lastigquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Liquidist het volgende:
Bezig tegen Ebut. We zijn allebei niet heel erg snel maar ik sta wel aardig voor nu ik INFUSEN heb kunnen leggen voor 135 punten
Ja, ik zal proberen wat sneller te reageren. Ik was gisteren de hele dag op excursie naar Rotterdam, dus vandaag dat het allemaal wat langer duurdequote:
Na de deadline valt degene die de vertraging veroorzaakt heeft (of een betere score heeft (ligt aan de situatie) af.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef Rockiejj het volgende:
Mustacio's WF doet t niet meer, wat doen we daar nu mee? Hij is wel al 40+ uur te laat..
Aangepast... verkeerd gemikt met plakken in de cel van de volgende rondequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, ik moet in wedstrijd F spelen in de tweede ronde.
Hoe heet je op Wordfeud? Dan zet ik je erbij in de spoiler in de OP.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef twinkles het volgende:
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
Misschien mis ik iets, maar.. waar moet ik zoeken.. ?
Ik wil me graag aanmelden voor de volgende competitie waar nog ruimte is! Help.. ?
Hernoem jezelf even naar AAA_Vorkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Vork het volgende:
Wie of wat bepaalt de startvolgorde? Want om van plek 94 naar aan de top te komen gaat me nogal wat tijd en frustratie kosten.
Heb nu random gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:41 schreef Vork het volgende:
Wie of wat bepaalt de startvolgorde? Want om van plek 94 naar aan de top te komen gaat me nogal wat tijd en frustratie kosten.
PM is wegquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangepast... verkeerd gemikt met plakken in de cel van de volgende ronde.
Er zijn trouwens nog 13 wedstrijden niet klaar, ik zal straks dus nog even een PM sturen naar de deelnemers van die potjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:49 schreef Yuki het volgende:
Paarsbeestje heeft gewonnen
PBwfeud 377 - tclinden (Yuki) 182Verwerkt en wedstrijd L is dan ook bekend nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je bent er nu wel vanuit gegaan dat iedereen mee wil doen... hoe lang heeft iemand om te reageren op een invite? en hoe lang mag een wedstrijd duren?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
https://docs.google.com/s(...)dGdoamF1a0E&hl=en_US
Hier de ladderindeling!
Nieuwe spelers moeten zich ook ff melden bij mij, want kan niet alles bij houden..
Op zich een leuke opzet hoor. Maar misschien handiger om er een nieuw topic voor te openen.....quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
https://docs.google.com/s(...)dGdoamF1a0E&hl=en_US
Hier de ladderindeling!
Nieuwe spelers moeten zich ook ff melden bij mij, want kan niet alles bij houden..
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Op zich een leuke opzet hoor. Maar misschien handiger om er een nieuw topic voor te openen.....
Dat was precies wat ik toen dachtquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hernoem jezelf even naar AAA_Vork
Ik zou zeggen: open een topic in MEN en vraag om aanmeldingen. Wie zich binnen x dagen heeft aangemeld, gaat mee in de random ladder. Iedereen die daarna mee wil doen, start onderaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je bent er nu wel vanuit gegaan dat iedereen mee wil doen... hoe lang heeft iemand om te reageren op een invite? en hoe lang mag een wedstrijd duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |