Dan mag je je in dat topic meldenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef Bematic81 het volgende:
we gaan het maar proberen... ik wil ook graag mee doen in de ladder.
FOK: Bematic81 - WF: bematic
Groot gelijk ook!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Dames en heren, wij worden gediscrimineerd.
Cafe verbiedt Wordfeuders de toegang
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Dames en heren, wij worden gediscrimineerd.
Cafe verbiedt Wordfeuders de toegang
ST kwam op het einde met rasse schreden dichterbij en ik kreeg het er behoorlijk warm vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
D. was (alweeeeeer) te goed... 368 - 350
Gefeliciteerd
Over de uitslag mag niet wat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
https://docs.google.com/s(...)dGdoamF1a0E&hl=en_US
Hier de ladderindeling!
Nieuwe spelers moeten zich ook ff melden bij mij, want kan niet alles bij houden..
Kreeg je het warm van mij, ja?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
ST kwam op het einde met rasse schreden dichterbij en ik kreeg het er behoorlijk warm van
Spaans benauwd, en ik zweette spreekwoordelijke peentjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kreeg je het warm van mij, ja?
Had hij een ster in zijn naam?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over de uitslag mag niet wat?![]()
Ik vroeg me al af waarom ik zomaar ineens werd uitgenodigd door iemand die ik niet meteen kon plaatsen
Nee?quote:
Bij deze:quote:Door in dit topic je Wordfeud username(welke je aan kan maken zodra Wordfeud hebt geinstalleerd) te plaatsen doe je mee aan de competitie.
quote:
TanteJanne !quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe heet je op Wordfeud? Dan zet ik je erbij in de spoiler in de OP.
Ja, jij bent door. Zie ook de spreadsheet. Er zijn nu nog zeven potjes onbeslist, maar daar kijk in in de ochtend nog naarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
Ronde 1 is afgelopen nu toch?
Maagzuur heeft niet kunnen spelen met mij omdat hij niet heeft weten in te loggen..
Dit betekent dan dat ik door ben, toch?
Wel jammer dat zoveel mensen zich wel opgeven, en het dan af laten wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
. Er zijn nu nog zeven potjes onbeslist, ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |