Dat is inderdaad niet toegestaand, bij minder dan 7 stenen in de "zak" kun je niet meer swappen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet erg hoor haha.
Maar ik swapte op het eind nog 1 tile, maar dat lukte niet..
Zie post boven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:04 schreef Re het volgende:
eens kijken of raptorix vandaag zijn emulator aan de gang krijgt, sinds de invite nog geen steentje gespeeld
Schraal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:10 schreef MouzurX het volgende:
het aantal blokjes wat je overhoudt gaat er af?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Dat is ook heel vreemd!
Normaal gaan die punten er alleen af als de ander geen letters meer heeft, alles weggespeeld heeft.
Als beiden namelijk opgeven (passen), dan geldt de score van dat moment.
Anders had ik namelijk afgelopen ronde moeten verliezen, 340-334, echter ik had nog 12 ptn op mijn bord staan...
Vreemd dat ze bij jullie er dan wel af gaan :S?
Uit de help van WF.quote:The game ends when one of the players has used all his tiles and there are no more tiles left in the bag, or after three consecutive passes.
If a player has any remaining tiles, then the points on those tiles are subtracted from his score, and added to his opponent's score. The player with the highest final score wins the game.
Dan ben ik erbij, maar zo'n laddercompetitie is denk ik nog beter zoals eerder genoemd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Is er al een aanmeldlijst voor de volgende ronde?
Daar staat niets over wat er gebeurd als beide partijen opgeven.. en dus passen...quote:
Dan gaan bij beide spelers de punten eraf die nog op het plankje staan. Althans, dat gebeurt elke keer bij mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:26 schreef Pittie het volgende:
[..]
Daar staat niets over wat er gebeurd als beide partijen opgeven.. en dus passen...
En daar gaat het nu over
Hij wilt een oefenpotje spelenquote:
Vriend, geloof mij, ik wil heel graag spelen en door in deze ronde, maar volgens mij wacht ik al 23 uur op een antwoord van jou:quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:13 schreef Fogel het volgende:
Ik wacht inmiddels 25uur op een tegenzet van racerdbk. Heb blijkbaar veel 'geluk' qua weinig responsive spelers hier... (ik sta 4 punten achter)
Idd, wordt het toch nog een fotofinishquote:
Q + K inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:21 schreef picodealion het volgende:
Ha! Ik wist dat je nog een Q had, gokte erop dat je nog minstens 1 ander punt op je bordje had.
Kwestie van interpretatie. Ik lees het als: een potje is afgelopen als de letters op zijn en iemand zijn plankje leeg heeft, of als er drie keer gepast wordt. Als je na afloop van een spel nog letters hebt, gaan die punten bij jou eraf en bij de ander erbij. Dat gebeurt andersom ook bij de tegenstander als die nog letters heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:26 schreef Pittie het volgende:
[..]
Daar staat niets over wat er gebeurd als beide partijen opgeven.. en dus passen...
En daar gaat het nu over
Thanks, goed potjequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Q + K inderdaad.
Maakt de eindstand picodealion - MPG: 418 - 403 .
Gefeliciteerd en succes in de volgende ronde.
Walkover, heb vandaag ook te druk om emulator te installeren...quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
Kun je nu al spelen dan of is het een walk- over?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
Als je vanmiddag/avond kan spelen, zouden we alsnog kunnen spelen, zojuist emulator installedquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |