Ja, dat was een spannend potje!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef Robbieh het volgende:
Gefeliciteerd remlof! 373-366 verloren. Het was erg spannend!
Wij zijn nog bezig.. Ik sta nipt voor, wacht al >24u op zet van Rockiejjquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was de uitslag van het potje van Rockiejj al bekend dan?.
Ik ga nu weer een zet zetten, was naar Walibi, en had iPod niet meequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef Niox het volgende:
[..]
Wij zijn nog bezig.. Ik sta nipt voor, wacht al >24u op zet van Rockiejj
Tnx! Was erg spannend idd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ah balen, verloren op 2 punten verschil..
Mart84 410 - 408 Rockiejj
Gefeliciteerd jongen!
Wist alleen niet dat er punten af gingen aan het einde..quote:
Uhm, ik zie het ook ja. Snap er weinig van, ik weet zeker dat het 410 - 408 stondquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wist alleen niet dat er punten af gingen aan het einde..
[ afbeelding ]
Balen! Hahahquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ah balen, verloren op 2 punten verschil..
Mart84 410 - 408 Rockiejj
Gefeliciteerd jongen!
EDIT: Blijkbaar had Mart84 nog een Q aan het einde, want het is 400-406 geworden!!!
Als een van de twee spelers wint, dan gaan de punten die nog bij de verliezer op het bordje staan er bij de verliezer af, en komen er bij de winnaar bij. Als het spel eindigt omdat jullie allebei passen, gaan bij beide spelers de punten van het totaal af.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:10 schreef MouzurX het volgende:
het aantal blokjes wat je overhoudt gaat er af?
Dat is ook heel vreemd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wist alleen niet dat er punten af gingen aan het einde..
Ach, ik vind het niet erg hoor haha.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Dat is ook heel vreemd!
Normaal gaan die punten er alleen af als de ander geen letters meer heeft, alles weggespeeld heeft.
Als beiden namelijk opgeven (passen), dan geldt de score van dat moment.
Anders had ik namelijk afgelopen ronde moeten verliezen, 340-334, echter ik had nog 12 ptn op mijn bord staan...
Vreemd dat ze bij jullie er dan wel af gaan :S?
Dat is inderdaad niet toegestaand, bij minder dan 7 stenen in de "zak" kun je niet meer swappen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet erg hoor haha.
Maar ik swapte op het eind nog 1 tile, maar dat lukte niet..
Zie post boven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:04 schreef Re het volgende:
eens kijken of raptorix vandaag zijn emulator aan de gang krijgt, sinds de invite nog geen steentje gespeeld
Schraal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:10 schreef MouzurX het volgende:
het aantal blokjes wat je overhoudt gaat er af?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:10 schreef Pittie het volgende:
[..]
Dat is ook heel vreemd!
Normaal gaan die punten er alleen af als de ander geen letters meer heeft, alles weggespeeld heeft.
Als beiden namelijk opgeven (passen), dan geldt de score van dat moment.
Anders had ik namelijk afgelopen ronde moeten verliezen, 340-334, echter ik had nog 12 ptn op mijn bord staan...
Vreemd dat ze bij jullie er dan wel af gaan :S?
Uit de help van WF.quote:The game ends when one of the players has used all his tiles and there are no more tiles left in the bag, or after three consecutive passes.
If a player has any remaining tiles, then the points on those tiles are subtracted from his score, and added to his opponent's score. The player with the highest final score wins the game.
Dan ben ik erbij, maar zo'n laddercompetitie is denk ik nog beter zoals eerder genoemd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Is er al een aanmeldlijst voor de volgende ronde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |