quote:Op donderdag 29 september 2011 11:45 schreef Maanvis het volgende:
Plaats hier de decepties die je tegen kwam in bed.
Hier 1 van mij:
Meiske met wie ik naar bed ging, besloot maar eens down op haar te gaan, kom ik tussen haar gaten een tarrel tegen! Of althans, in het schemerlicht dacht ik dat het een tarrel was. Blijkt het een megagrote pukkel te zijn! Maar het idee kwam nooit meer weg.
een stuk opgedroogde stront dat blijft hangenquote:
nee, tarrelquote:Op donderdag 29 september 2011 12:01 schreef Superlame het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat twarrel is?
Of iedereen is het met elkaar eens dat dat de grootste deceptie is! Want ik heb dat ook gehad idd, een meisje dat je helemaal opgeilt en dan in bed als een zoutzak gaat liggen en dat ook meteen de enige participatie is....quote:Op donderdag 29 september 2011 15:26 schreef Maanvis het volgende:
het lijkt wel of jullie allemaal sex hebben gehad met dezelfde meid!
Lang leven de Push-up BH'squote:Op donderdag 29 september 2011 15:50 schreef Ninette het volgende:
Mannen die alleen aan zichzelf denken in bed!
Of mannen waarvan het wormvormig aanhangsel zo klein is dat ik denk; Is dat alles oewoewoewoehhh, wat er is?!'
Haha ja kan me voorstellen dat dat een afknapper is!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lang leven de Push-u p BH'stijdens het uit gaan denk je YES! kom je thuis, gaat het uit... Hé where are the titties!?!?
Daarom val ik ook meer op vrouwen met relatief kleine tetten, dan heeft een push-up geen nut. Sowieso ben ik meer een billen-man dus daar zal ik dan meer waarde aan hechten...quote:Op donderdag 29 september 2011 15:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lang leven de Push-up BH'stijdens het uit gaan denk je YES! kom je thuis, gaat het uit... Hé where are the titties!?!?
Uhh, voor die vrouwen zijn die dingen toch juist bedoeld?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Daarom val ik ook meer op vrouwen met relatief kleine tetten, dan heeft een push-up geen nut.
Dan praat je meer over een bh met opvulling, maar die kun je nog wel herkennen.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Uhh, voor die vrouwen zijn die dingen toch juist bedoeld?
Ik heb kleine borsten en juist daarom push-up. Nu lijkt het tenminste nog watquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Daarom val ik ook meer op vrouwen met relatief kleine tetten, dan heeft een push-up geen nut. Sowieso ben ik meer een billen-man dus daar zal ik dan meer waarde aan hechten...
Niks gewend!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Robbberttt het volgende:
Na een paar dates met een leuke meid belandden we in bed. Toen we beiden helemaal naakt waren begon ik haar te strelen en te vingeren, maar man man man! Wat kwam daar een geur uit!! Eeeecht afschuwelijk! Een lijkengeur is er niks bij.
Met de omhoogstaande knuppel was het dus snel over en om haar niet te kwetsen zei ik maar dat het te snel voor me ging (ik voelde me echt vrouwelijk op dat moment).
Op de terugweg in mn auto durfde ik niks met mn wijs en middelvinger aan te raken en zelfs thuis na vijf keer wassen rook ik het nog!
Is alweer een paar jaar geleden, maar nu ik er aan terugdenk keert mn maag zich weer om.. Blegh!
Of zuigen alsof het een lollie isquote:Op vrijdag 30 september 2011 02:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Een deceptie is toch wel vrouwen die niet kunnen pijpen, dus met haar tanden langs je paal schuren of geen afwisseling erin hebben.
Lolquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
En natuurlijk de mannen die je heel wat beloven, maar vervolgens binnen 5 minuten klaar zijn en het eerst komende uur niet nog een keer kunnen..
Hehe pijnlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
LolDeze kwam ik vanmorgen tegen!
Hij herkende mij wel, ik hem niet
Het mooie is/was dat ik deze jongen destijds ook m'n huis heb uitgezetquote:
Wat is klein in jouw ogen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef MohMi het volgende:
1) Mannen die gedomineerd willen worden. Niks mis mee, maar niet mijn ding.
2) Mannen waarvan ik het win tijdens een potje worstelen.
3) Mannen met grotere borsten dan ik.
4) Kleine piemels; size does matter to me.
Ben ze allemaal tegengekomen, ik was binnen no-time droger dan Zuid-Afrika
Is meer andersom, bij grotere borsten heeft push up geen nut, is het iig niet een toevoeging zo onder de klerenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Daarom val ik ook meer op vrouwen met relatief kleine tetten, dan heeft een push-up geen nut. Sowieso ben ik meer een billen-man dus daar zal ik dan meer waarde aan hechten...
Ik durf geen lengtes te noemen (heb er nog nooit een meetlatje naast gehouden) maar als ik er amper iets van voel houd het voor mij wel op.quote:
Throwing your hotdog down the hallway ftwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf geen lengtes te noemen (heb er nog nooit een meetlatje naast gehouden) maar als ik er amper iets van voel houd het voor mij wel op.
Wat natuurlijk ook in kan houden dat ik gewoon onwijs ben uitgelubberdTwee vingers voel ik ook al duidelijk maar vingers zijn gewoon geen piemel.
True! xDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Throwing your hotdog down the hallway ftw
Voor vrouwen is het zoveel gemakkelijker, het is niet eerlijk. Maar genoeg off-topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
True! xD
Maar ja, een te grote piemel is ook weer niet goedGodver, valt niet mee, dat hele vrouw-zijn, doodvermoeiend is het
O.o?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij zei dat hij 8 was, bleek ie 10 te zijn.![]()
Die zei de abt laatst!
Het antwoord van het jochie was, je zei dat ie 20 was, bleek ie maar 10 te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het antwoord van het jochie was, je zei dat ie 20 was, bleek ie maar 10 te zijn.
Alsof je gvd een kathedraal aan het sausen bentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf geen lengtes te noemen (heb er nog nooit een meetlatje naast gehouden) maar als ik er amper iets van voel houd het voor mij wel op.
Wat natuurlijk ook in kan houden dat ik gewoon onwijs ben uitgelubberdTwee vingers voel ik ook al duidelijk maar vingers zijn gewoon geen piemel.
Dat lijkt me wel een vies lekkere slet, hè...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alsof je gvd een kathedraal aan het sausen bent
Ze moeten met twee man eraan hangen om de bel te laten luiden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alsof je gvd een kathedraal aan het sausen bent
Hoe is dat in vredesnaam toch mogelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Robbberttt het volgende:
Na een paar dates met een leuke meid belandden we in bed. Toen we beiden helemaal naakt waren begon ik haar te strelen en te vingeren, maar man man man! Wat kwam daar een geur uit!! Eeeecht afschuwelijk! Een lijkengeur is er niks bij.
Met de omhoogstaande knuppel was het dus snel over en om haar niet te kwetsen zei ik maar dat het te snel voor me ging (ik voelde me echt vrouwelijk op dat moment).
Op de terugweg in mn auto durfde ik niks met mn wijs en middelvinger aan te raken en zelfs thuis na vijf keer wassen rook ik het nog!
Is alweer een paar jaar geleden, maar nu ik er aan terugdenk keert mn maag zich weer om.. Blegh!
Dat zijn echt mietjes, sorry dat ik het zeg! Ik kan denk ik wel vier of vijf keer in een uur!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
En natuurlijk de mannen die je heel wat beloven, maar vervolgens binnen 5 minuten klaar zijn en het eerst komende uur niet nog een keer kunnen..
Ad 4, vanaf welk centimeteraantal vind jij het klein, vraagtekenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef MohMi het volgende:
1) Mannen die gedomineerd willen worden. Niks mis mee, maar niet mijn ding.
2) Mannen waarvan ik het win tijdens een potje worstelen.
3) Mannen met grotere borsten dan ik.
4) Kleine piemels; size does matter to me.
Ben ze allemaal tegengekomen, ik was binnen no-time droger dan Zuid-Afrika
quote:Op vrijdag 30 september 2011 02:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Een deceptie is toch wel vrouwen die niet kunnen pijpen, dus met haar tanden langs je paal schuren of geen afwisseling erin hebben.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
True! xD
Maar ja, een te grote piemel is ook weer niet goedGodver, valt niet mee, dat hele vrouw-zijn, doodvermoeiend is het
Ik heb een lichte aanleg voor sadomasochisme en vind dat eerstgenoemde best lekker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 02:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Apartje ventjes heb jij tot nu toe gehad...!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef erodome het volgende:
Ooit een man in bed gehad die aangaf dat hij het lekker vond als zijn ballen stevig vastgepakt werden, nu ben ik de beroertste niet, dus deed ik dat dan ook. Maar dat was niet genoeg, hij vroeg om harder en dat nogmaals daarna, tegen die tijd vond ik dat ik het wel echt heel hard deed, maar hij nog niet blijkbaar
Had echt het idee als ik nog harder doe zeggen zijn ballen zo "plop plop"
Andersom ook weleens meegemaakt, lekker op z'n hondjes en ik kom op het idee om even tussen mijn benen naar achteren te reiken en zijn ballen zachtjes te beroeren, schiet hij overeind alsof hij vermoord wordt zeg, als ik ernaar wees ging hij al bijna huilen
Trouwens een vrouw die gaat lopen farten als je haar van achterlangs aan het rammen bent is ook smerig.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:29 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Of iedereen is het met elkaar eens dat dat de grootste deceptie is! Want ik heb dat ook gehad idd, een meisje dat je helemaal opgeilt en dan in bed als een zoutzak gaat liggen en dat ook meteen de enige participatie is....
Was de enige en laatste keer dat ik over zo'n meisje ben heengegaan. De keren daarna ben ik gewoon gestopt en ben weg gegaan of haar gevraagd weg te gaan als het bij mij thuis was...
Want de enige seks is goede seks!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:50 schreef dries777 het volgende:
Ik had ooit eens een wijf gevonde, man....
tijdens het beffen vraagt ze ineens of ik men neus niet in haar kut wou steken,
en dan zo hard kon blazen door men neus als ik kon....
"dat voelt egt zoooo lekker"
nou toch maar niet, zo snel mogelijk weg gelopen
Dat is best apart moet ik zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:50 schreef dries777 het volgende:
als mijn moedr niet op facebook zat dan had ik die gelikedquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:50 schreef dries777 het volgende:
meestal baard oefening toch kunst?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb een lichte aanleg voor sadomasochisme en vind dat eerstgenoemde best lekker.
Ik heb m'n vriendin nog nooit verteld dat ze eigenlijk niet kan pijpen
baardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef fleischwolf het volgende:
[..]
meestal baard oefening toch kunst?
Of je doet je ogen dicht?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef Ninette het volgende:
Ben een keer in m'n oog gespoten.
Ook niet je-van-het.
Kut, ik miste het woordje NA.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat lief, je hebt mijn post niet gelezen
Hangtieten, klachtwaardig.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Push-up bh'snergens voor nodig
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Mijn grootste deceptie was een meid die freaky pretendeerde te zijn en er als een strijkplank bij lag. Ook de armen strak langs haar lichaam. Toen ik voorstelde dat zijn even boven op ging, wilde ze niet, te vermoeiend.
Een andere was een meid die op het moment dat ik klaarkwam meteen ophield met trekken/pijpen als een konijntje dat in de lichten van een auto staarde. Orgasme meteen verkloot.
Same here, who needs tissues anyway?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
Maar ik had het gedaan, ik ben zo pervers.
Dat is meestal een hint dat het niks isquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef Darkangle het volgende:
Hm, beetje geflirt met een leuke meid, ze gaf aan dat ze ruig was in bed en me met huid en haar zou op eten.
Niet in mijn ervaringquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is meestal een hint dat het niks is
En toen had je een SOA?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef Darkangle het volgende:
Hm, beetje geflirt met een leuke meid, ze gaf aan dat ze ruig was in bed en me met huid en haar zou op eten.
Puntje bij paaltje eindigde we in bed, was ze schuchter en ZEER verlegen, en om het helemaal af te maken stonk haar muts als... ik weet niet wat. Het was slecht. Beffen gelijk maar op gegeven, en om de avond toch niet een total loss te maken maar gelijk naar binnen gegaan. Na 2 minuten besloot ze minder schuchter te worden, duwt me op mijn rug, en begint me te pijpen.
Tsja, had ik al gezegd dat ze stonk? Daar kwam ze op de harde manier achter, door aan een stuk door te gaan kokken nadat ze me in haar mond nam. Ze rook/proefde eindelijk haarzelf.
Tsja, daar lig je dan, alle mood weg, en een dame in je bed die je er zo snel mogelijk uit wilt hebben.
Gadver, ik word nog misselijk nu ik er weer aan denk. En jesus wat was dat ackward naderhand. Zeker omdat ik haar kende en regelmatig erna nog tegen kwam... Oi oi oi. Da's toch wel een van mijn ergste ervaringen denk ik.
Oh dus dat kokken was eigenlijk van het rubber.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:39 schreef Darkangle het volgende:
Nope, daar draag je een hoesje voor.
van haar eigen kutsmaak, want dat was nadat hij in haar was geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dus dat kokken was eigenlijk van het rubber.
Ja dat staat er, maar dat hoeft dus niet persé.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:46 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
van haar eigen kutsmaak, want dat was nadat hij in haar was geweest.
Als ik het goed heb gelezen.
Nu wil ik het een keer uitproberenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:50 schreef dries777 het volgende:
als jullie lekkere sex willen ofzo ga naar de hoeren dan kleine meisjes van de straat plukken of cafetjes die bakken er zo ie zo nix van behalve als ze dronken zijn praatjesquote:Op donderdag 29 september 2011 15:29 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Of iedereen is het met elkaar eens dat dat de grootste deceptie is! Want ik heb dat ook gehad idd, een meisje dat je helemaal opgeilt en dan in bed als een zoutzak gaat liggen en dat ook meteen de enige participatie is....
Was de enige en laatste keer dat ik over zo'n meisje ben heengegaan. De keren daarna ben ik gewoon gestopt en ben weg gegaan of haar gevraagd weg te gaan als het bij mij thuis was...
Want de enige seks is goede seks!
Zal je verbazen hoeveel vrouwen dat ook niet blijken te wetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Een man die niet eens wist waar de clit zat
quote:
Inderdaad, ik denk niet wat ik was weggelopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:52 schreef TripleP het volgende:
[..]
Nu wil ik het een keer uitproberen
Een paar aparte, de meeste waren vrij normaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Apartje ventjes heb jij tot nu toe gehad...!
Ik heb jou een PM gestuurd. Heb je die gezien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Down under gaan en dan iets tegen je tong aanvoelen. Blijkt het wc papier te zijn![]()
Sowieso voordat ik down under ga vinger ik eerst en dan subtiel met de vinger langs mijn neusom haringhappen te voorkomen
Da's toch lief ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:01 schreef ShoNuf het volgende:
Een keer een date gehad met een lekkere chica vervolgens mooi naar haar huis toe, beetje zoenen enzo. Het ging al wilder en vervolgens moest zij effe naar boven. Hoor ik in één keer een tondeuse aan gaan. Ik mooi naar boven toe lopen. Was zij zichzelf aan het scheren van onderen. Ik te lachen en zegt zij dat het al een tijdje geleden was dat zij sex had gehad. Zij bleef stug doorscheren. Ik had eigenlijk helemaal geen zin meer, maarja zij ging nog effe douche en met een mesje verder. (er lagen echt dikke plukken op de grond). Uiteindelijk toch effe lekker gedopt met haar. Daarna is het contact eigenlijk verwaterd.
Bij mij konden ze die wel vinden maar kunnen ze er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Elvanera het volgende:
- Kleine piemelemoosjes die ik niet voel.
- Piememoosjes die na 3 sec klaarkomen, zonder verbeteringen.
- Mannen die de clitoris niet kunnen vinden.
Want? Hoe moet je er bij jou dan mee omgaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Bij mij konden ze die wel vinden maar kunnen ze er gewoon niet mee omgaan
Mannen denken veel dat je erop moet drukken of er rondjes op draaien maar bij mij (en veel vrouwen) doet dat zeer. Je moet drukken/strelen op het gebied eromheen, dat is minder gevoelig maar gevoelig genoeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want? Hoe moet je er bij jou dan mee omgaan?
Erop stampen of strelen?
Ik vraag me dan toch altijd af: Zie je ze ook echt rond zoeken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Elvanera het volgende:
Alsof er een techniek bestaat die bij alle vrouwen werkt, de een wil dat de ander wil dat..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Mannen denken veel dat je erop moet drukken of er rondjes op draaien maar bij mij (en veel vrouwen) doet dat zeer. Je moet drukken/strelen op het gebied eromheen, dat is minder gevoelig maar gevoelig genoeg.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef vegetassj4 het volgende:
mijn afknapper, een jongen die zoveel zin had dat hij niet door had dat hij niet in het juiste gat zat
nog nooit zoveel pijn gehad
Onterechte klacht. Is een compliment.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:54 schreef Seven. het volgende:
Iemand die echt binnen een minuut pijpen stop riep omdat hij zou komen.![]()
Net zo schokkend de hoeveelheid vrouwen die niet zo vriendelijk zijn om dat (al dan niet fysiek) uit te leggenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Inderdaad schokkend hoeveel mannen niet weten wat ze met een clitoris moeten doen.
Kom op, clitoris niet kunnen vinden is wel heel debiel. Is me vroegâh ook niet geleerd en was de eerste keer echt niet moeilijk deduceren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:45 schreef Godshand het volgende:
Ja, mannen weten vanaf de geboorte (van wie? hun moeder?? vader??) waar de clitoris zit en wat ze er mee kunnen![]()
x 6
Ja ok, ik heb bij bio heel erg opgelet en zodoende weet ik waar die zit. Een vrouw weet en ziet zeker waar mn lul zit. Maar in beide gevallen (de vrouw die mn lul ziet, of de man die de clit weet te vinden) betekent niet meteen dat zij beiden ook weten wat de beste manier om die te bevredigen is...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kom op, clitoris niet kunnen vinden is wel heel debiel. Is me vroegâh ook niet geleerd en was de eerste keer echt niet moeilijk deduceren.
Ja sorryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat jij zo'n Sherlock was die hem meteen vond
Ook het vinden is lastig. De biologieboeken (van school dan) zijn er heel vaag in, en als je hem dan vind is het nog echt niet altijd zo overduidelijk. Niet elke clit is zo'n gigantische augurk tussen 2 bieflapjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar ging me meer om het vinden. Kan me niet voorstellen dat je de clitoris niet kunt lokaliseren. Hoe ermee om te gaan is een heel ander verhaal.
Goed zoeken...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook het vinden is lastig. De biologieboeken (van school dan) zijn er heel vaag in, en als je hem dan vind is het nog echt niet altijd zo overduidelijk. Niet elke clit is zo'n gigantische augurk tussen 2 bieflapjes
Hahaha,quote:
Vinger in die natte grot steken en naar boven bewegen.. dan voel je hem opeens wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook het vinden is lastig. De biologieboeken (van school dan) zijn er heel vaag in, en als je hem dan vind is het nog echt niet altijd zo overduidelijk. Niet elke clit is zo'n gigantische augurk tussen 2 bieflapjes
Quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb een keer twee in plaats van één bh uit moeten trekken... Dat was toch wel vreemd. Maar goed. Zo mega onervaren dat ik toen was kon het me eigenlijk niet schelen.
[..]
Vinger in die natte grot steken en naar boven bewegen.. dan voel je hem opeens wel.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Vinger in die natte grot steken en naar boven bewegen.. dan voel je hem opeens wel.
foul proof methodquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Of mannen die de clitoris juist te goed kunnen vinden, er gelijk vol op aanvallen. Potjandorie, dat is niet fijn!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Elvanera het volgende:
lolwat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb een keer twee in plaats van één bh uit moeten trekken... Dat was toch wel vreemd. Maar goed. Zo mega onervaren dat ik toen was kon het me eigenlijk niet schelen.
Moeje mee gaan boksen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Of mannen die de clitoris juist te goed kunnen vinden, er gelijk vol op aanvallen. Potjandorie, dat is niet fijn!
Oh indeed!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Of mannen die de clitoris juist te goed kunnen vinden, er gelijk vol op aanvallen. Potjandorie, dat is niet fijn!
Als het net nat is daar beneden moet je er ook eerst op gaan blazen. Nee niet als een trompet. Gewoon er zachtjes tegenaan blazen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
En dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als het net nat is daar beneden moet je er ook eerst op gaan blazen. Nee niet als een trompet. Gewoon er zachtjes tegenaan blazen.
love dokterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als het net nat is daar beneden moet je er ook eerst op gaan blazen. Nee niet als een trompet. Gewoon er zachtjes tegenaan blazen.
En als je daarna wordt gepenetreerd, wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je een week lang de broekhoest...
Teasequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dan voel je winderigheidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En als je daarna wordt gepenetreerd, wat gebeurt er dan?
Kweenie, wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En als je daarna wordt gepenetreerd, wat gebeurt er dan?
quote:
Ja, krijg je al zin?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
You make it sound sooo soooo good!
Dat zeg je nu wel, maar als je soms blindelings dat doet en je denkt: ah daar is dat knobbeltje! En begin je erover heen te strelen maar de geilheid neemt nou niet significant toe. Ga je ff kijken zie je toch dat je op 1 of ander fopbolletje aan het masseren bent! Nu je er toch bent maar tong erbij en je vingers op de goede plek zetten...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat 80% van de mannen niet besneden is en dus (al dan niet veel) voorhuid heeft. Vind jij dan die 80% alleen op basis daarvan een deceptie in bed? Dat vind ik wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:54 schreef Seven. het volgende:
Teveel voorhuid, met zo'n tuutje eraan.![]()
Ik vind het ook niks hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef Oester het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat 80% van de mannen niet besneden is en dus (al dan niet veel) voorhuid heeft. Vind jij dan die 80% alleen op basis daarvan een deceptie in bed? Dat vind ik wel opmerkelijk.
En wat moet dat zijn dan, want met een droge of natte vinger over je eikel wrijven is niet echt boeiend...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef vegetassj4 het volgende:
Een clitoris is feitelijk hetzelfde qua gevoeligheid en zenuwen als de eikel, dus kerels, ga eens bij jezelf met een droge vinger over je eikel, of alleen maar de hele tijd over je eikel wrijven met vochtige vingers, dan weet je wat wij voelen![]()
quote:
Van alle kerels waarmee ik het bed gedeeld heb, had er maar 1 zo'n tuutje. Gezien mijn aantal bedpartners komt het dus relatief weinig voor. Ik spreek nergens over mannen met voorhuid, het maakt me niet zoveel uit. Maar sindsdien heb ik ze toch het liefst besneden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef Oester het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat 80% van de mannen niet besneden is en dus (al dan niet veel) voorhuid heeft. Vind jij dan die 80% alleen op basis daarvan een deceptie in bed? Dat vind ik wel opmerkelijk.
Iemand met voorhuid heeft nog steeds niet per definitie zo'n tuutje hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef TwyLight het volgende:
Jij date voornamelijk Joden en Moslims?
Bij de meeste mannen houdt de voorhuid gewoon op waar de eikel ook ophoudt. Ik snap het wel hoor, bij zo'n tuutje lijkt het net alsof 'ie de jas van z'n grote broer aan heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef TwyLight het volgende:
Dat ze niet besneden zijn wil niet meteen zeggen dat ze ook teveel hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Werkelijk?? De kans dat je een besneden vent tegen komt is heel wat kleiner dan een man MET voorhuid in Nederland.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bij de meeste mannen houdt de voorhuid gewoon op waar de eikel ook ophoudt. Ik snap het wel hoor, bij zo'n tuutje lijkt het net alsof 'ie de jas van z'n grote broer aan heeft.
Oh ik dacht dat ze met "tuutje" gewoon voorhuid bedoeldequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand met voorhuid heeft nog steeds niet per definitie zo'n tuutje hoor.
Ja datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef Chai het volgende:
Ben bang dat ze het over een tuutje heeft als ie hard is.
zoiets dus
http://mybfscock.org/wp-c(...)268591346181_093.jpg
edit:
Of nr. 10 van deze
http://www.newforeskin.biz/CI/CIchart.htm
Lol, ik wist niet dat dat kon... Ik heb CI-8 volgens dat schemaquote:
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef TwyLight het volgende:
Nope, mijn ex had er echt een wat ook een tuutje bleef als hij een stijve had. Lastig bij het pissen ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef Godshand het volgende:
Seven & SuperrTuxxx, dat tuutje is er toch alleen maar als ie slap is? Misschien doen jullie wat verkeerd?
Hoezo, dan kan je gewoon het tuutje over de wc rand leggen en plassen. Hands-free.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nope lastig, mijn ex had er echt een wat ook een tuutje bleef als hij een stijve had. Lastig bij het pissen ook.
Dat hielp dan toch wel Seven?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef Godshand het volgende:
Maar toch gewoon kwestie van dat stukkie voorhuid naar achter te trekken dames?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
Die CI-10 lijkt me wel een geschikte drugssmokkelaar, geen mens die daar zou zoeken.
http://www.wiltsglosstand(...)oin_in_his_foreskin/quote:A DRUG dealer caught with two packets of heroin hidden around his foreskin was jailed for five years today.
De gemiddelde man interesseert de vorm van de kut geen eh... kut.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef Bisamrat het volgende:
Tot er nog geen man gezegd heeft dat de vrouw te grote schaamlippen had als deceptie, past lekker bij de discussie over de voorhuid
Ja, maar ik moest dat wel ten alle tijden naar beneden blijven trekken bijvoorbeeld, ook tijdens het pijpen.quote:
En zou jij op je knietjes voor de wc pot gaan zitten in zo'n geval? Het was lastig omdat er altijd afgedopt moet worden, anders een pisdruppel in zijn onderbroek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef DangerIsMine het volgende:
[..]
Hoezo, dan kan je gewoon het tuutje over de wc rand leggen en plassen. Hands-free.
Jij moet je doosch toch ook afvegen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En zou jij op je knietjes voor de wc pot gaan zitten in zo'n geval? Het was lastig omdat er altijd afgedopt moet worden, anders een pisdruppel in zijn onderbroek.
No matter how you jump or dance, the last few drops land in your pants.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En zou jij op je knietjes voor de wc pot gaan zitten in zo'n geval? Het was lastig omdat er altijd afgedopt moet worden, anders een pisdruppel in zijn onderbroek.
Maar mannen vegen nooit af.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij moet je doosch toch ook afvegen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
No matter how you jump or dance, the last few drops land in your pants.
Wij kunnen afschudden, anders zou het ook maar een zooitje worden..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar mannen vegen nooit af.
2x voor het vaderlandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Wij kunnen afschudden, anders zou het ook maar een zooitje worden..
Alsof dat helptquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij moet je doosch toch ook afvegen?
Ow?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet ook nadeppen (niet vegen, dat is slecht) met pleepapier hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja. Vraag het maar eens aan een man of ga er naast staanquote:
Ja maar als het nou nog naar bloemetjes rook of naar chocola smaakte dan is het al minder erg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pis is eigenlijk best schoon. Schoner dan een mond in ieder geval.
Ik zou graag chocola willen pissenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar als het nou nog naar bloemetjes rook of naar chocola smaakte dan is het al minder erg.
Doe er gewoon chocola overheen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar als het nou nog naar bloemetjes rook of naar chocola smaakte dan is het al minder erg.
Nooit geprobeerd en ook niet van plan (kost tijd). Wel heb ik als ik klaar ben dat ik denk daar zit niks meer in en dan ga ik op de bank zitten en voel ik ineens zon klein pisstraaltje alsnog naar buiten komenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet ook nadeppen (niet vegen, dat is slecht) met pleepapier hoor.
Sjonge jonge man. Of jou vingers zijn net zo gevoelig als een sloopkogel of je hebt een zeug met een soa geneukt. Wat voor 'fopbolletje' zou daar in de buurt KUNNEN zitten dan? Ik kan me alleen iets voorstellen waar ik spontaan een slappe van zou krijgen en waar mijn tong zeer zeker niet bij in de buurt gaat komen. Maar goed. Dit is um.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar als je soms blindelings dat doet en je denkt: ah daar is dat knobbeltje! En begin je erover heen te strelen maar de geilheid neemt nou niet significant toe. Ga je ff kijken zie je toch dat je op 1 of ander fopbolletje aan het masseren bent! Nu je er toch bent maar tong erbij en je vingers op de goede plek zetten...
Anyhow, soms overkomt het mij dus nog, en ik ben geen maagd
Tuurlijk jongen, jij bent de vingerKoning van Fok!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:56 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Sjonge jonge man. Of jou vingers zijn net zo gevoelig als een sloopkogel of je hebt een zeug met een soa geneukt. Wat voor 'fopbolletje' zou daar in de buurt KUNNEN zitten dan? Ik kan me alleen iets voorstellen waar ik spontaan een slappe van zou krijgen en waar mijn tong zeer zeker niet bij in de buurt gaat komen. Maar goed. Dit is um.
[ afbeelding ]
Wel als de persoon in kwestie beweerd een god in bed te zijn en er dus niks van baktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:11 schreef Darkangle het volgende:
Volgens mij was de locatie van de clit en de kunde hoe er mee om te gaan niet helemaal het topic of de bedoeling van deze thread.
ik welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dronken hoeft niet een probleem te zijn. Grenzen die verschoven worden, wilder e.d.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:45 schreef MoChe het volgende:
- Te harige vrouwen
- Vrouwen die niet kunnen pijpen :/
- Vrouwen die kleinere tieten blijken te hebben dan dat hun BH doet vermoeden
- Zweetluchtjes
- Dronken vrouwen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Darkangle het volgende:
[..]
en ritmisch kotsend met haar hooft uit het bed hangen.
Dan wordt het weer een uitdaging... kan ik zo stoten dat ze een mooi figuurtje kotst?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Dronken hoeft niet een probleem te zijn. Grenzen die verschoven worden, wilder e.d.
Maarja, dan hangt het wel af van hoe dronken. Er is natuurlijk een verschil tussen net dronken genoeg maar nog wel coherent, en ritmisch kotsend met haar hooft uit het bed hangen.
Ik altijd, ik plas ook zittend (ja, man).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten is beter ja dan alles onderspetteren alsof ze een heli nadoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Ik altijd, ik plas ook zittend (ja, man).
Sue me
In de kroeg pis ik overal behalve in de potquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten is beter ja dan alles onderspetteren alsof ze een heli nadoen.
Stoere jongen ben je hoor!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
In de kroeg pis ik overal behalve in de pot
Jij bent rijp voor het kloosterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:45 schreef MoChe het volgende:
- Te harige vrouwen
- Vrouwen die niet kunnen pijpen :/
- Vrouwen die kleinere tieten blijken te hebben dan dat hun BH doet vermoeden
- Zweetluchtjes
- Dronken vrouwen
Doe ik ook niet, beter om boven verwachting te presterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou mezelf dan ook nooit aanprijzen. Echt nooit. Ik vind het type dat zoiets doet eik al gelijk een afknapper...
Jezelf aanprijzen komt echt heel kansloos overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou mezelf dan ook nooit aanprijzen. Echt nooit. Ik vind het type dat zoiets doet eik al gelijk een afknapper...
Ik ook best wel vaakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Ik altijd, ik plas ook zittend (ja, man).
Sue me
Ik ook ja, soorrry!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze met "tuutje" gewoon voorhuid bedoelde
jij wellicht. Vleeslappenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De gemiddelde man interesseert de vorm van de kut geen eh... kut.
Dat ook ja. of een vinger in je mond stoppen met zo'n blik erbij van 'geil he?'quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand die "pornoklapjes" op je kut geeft![]()
ik geloof dat ik eerst verbijsterd was, zo van wtf... deed je dat nou echt? en toen over de grond rolde van het lachen
Onder het motto lol tijdens de seks is dat toch geweldig of niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ook ja. of een vinger in je mond stoppen met zo'n blik erbij van 'geil he?'Filmpje teveel gekeken denk ik.
Ik word er niet warm of koud van, maar moet er wel een beetje om lachen. Je xou het lol kunnen noemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:40 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Onder het motto lol tijdens de seks is dat toch geweldig of niet?
? Doe ik ook altijd, vind je dat niet geil dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik geloof dat ik eerst verbijsterd was, zo van wtf... deed je dat nou echt? en toen over de grond rolde van het lachen
is dat een domme vraag, gezien de titel van dit topic?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
? Doe ik ook altijd, vind je dat niet geil dan?
goede reactie ! En tevensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel wat hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had echt nog nooit meegemaakt dat iemand dat spontaan ging doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel wat hebben
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo zachtjes met de vlakke hand tegen de doosch aan slaan gok ik.
Voor een 'littledrummergirl' zou dat toch de ultieme spoortrekker moeten zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat dekt de lading wel ja
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor een 'littledrummergirl' zou dat toch de ultieme spoortrekker moeten zijn
[..]
[..]
Niet, want ik lig er niet naast. En als ik heel zachtjes "geil spoortrekkertje" in je oor fluistert ben je als was in m'n handen... *wink wink*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
OT: Mannen die spoortrekker zeggen...
(Technisch gezien lig ik nu in bed. Dus hij telt!)
Zo een adem die lekker naar bierbommetjes geurt? Terwijl ik met mijn witte katoenen degelijke slip met uitgebeten voorkant tegen je dij aan rijdt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Vooral als je het met zo'n zompige adem in mijn oor zou lispelen...
quote:
Ja, maar toen nooit dampen gezien, noch gerokenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Ooit standje 69 gedaan waarbij zij op jou ligt?
Nou, ik wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar toen nooit dampen gezien, noch geroken
QFTquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef Flixxy het volgende:
Grootste deceptie is nog wel mensen die overal vies van zijn.
Natuurlijk is het lekkerste als iemand net gedoucht heeft, maar mensen die zich druk maken om een beetje zweet, haar, voeten of vieze nagels?
Zijn vast de mensen die de seks 2x per week inplannen en gemiddeld 1,5 standje per avond doen.
Dampen uit anus???? wtf gewoon expres een scheetje laten bedoel je, tja, dat is een hele stevige afknapper tijdens de seks!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:58 schreef tissues4myissues het volgende:
- Als een vrouw hard kreunt
- Als een vrouw ophoudt te kreunen als je klaar ben met penetreren. Heeft ze dus liggen faken
- Onreinheid: stinkende vagina's, meurende voeten, zweetoksels, vet haar, riekende bek, schurft, zichtbare soa's, vieze nagels, dampen uit anus
Dit. Meerdere malen meegemaakt.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Meisje zei dat ze een duveltje in een doosje was, in bed was het een aardappelzak
hollywood sekscenesquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:13 schreef erodome het volgende:
[..]
het is toch vrij normaal dat dat dan stopt, of het moet wel een heel erg heftige beurt geweest zijn.
Te nastyquote:dampen uit anus
quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:58 schreef tissues4myissues het volgende:
- Als een vrouw ophoudt te kreunen als je klaar ben met penetreren. Heeft ze dus liggen faken
Een Flabberkut heeft van die grote flappen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat is het verschil hiertussen?
Nee, maar het staat er nou eenmaal en ik ben het ermee eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:04 schreef Messina het volgende:
Zijn er serieus mensen die pas beginnen met zoenen in bed? Aangezien het topic "decepties in bed" heet?
Net als Andie Valentino toch!?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:54 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Een Flabberkut heeft van die grote flappen.
Een Flubberkut is zo groot dat er makkelijk een vuist en meer in past. Uitgewoonde kut dus waarbij je als man maar weinig voelt.
Ik heb net gekekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Net als Andie Valentino toch!?!
Als er iets sexy is dan is het wel wat zij heeft van onderen vind ik!![]()
Sowieso: 90 procent van de vagina's:![]()
Hell yeah!!!
Oh, op die manier!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken![]()
Ze heeft zeker een lekker, symetrisch kutje. Maar ik bedoel eerder de vleeslappen en asymetrische kutjes.
dit! precies dit!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Net als Andie Valentino toch!?!
Als er iets sexy is dan is het wel wat zij heeft van onderen vind ik!![]()
Sowieso: 90 procent van de vagina's:![]()
Hell yeah!!!
Dat kan je inderdaad voelen aankomen. Dan voel je een kleine trilling.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik kende trouwens een meisje die precies wist wanneer een man klaar ging komen..
Hoezo geen onzin? Bij penetreren moet ik ook kreunen, maar klaarkomen doe ik niet hoor. Of heb je 't over 't 'ik-kom-klaar' gegil? Zit wel verschil tussenquote:
Trollquote:
QFT. Als ik goed geil ben valt het me echt niet op dat iemand niet helemaal douche fris is. Ik vraag me bij een aantal in dit topic ook af of ze wel ochtendseks hebben, als je ziet waar men allemaal van afknapt. Dat je dat niet met een ONS doet, vooruit, maar met je lief kan zoiets je toch geen hol schelen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef Flixxy het volgende:
Grootste deceptie is nog wel mensen die overal vies van zijn.
Natuurlijk is het lekkerste als iemand net gedoucht heeft, maar mensen die zich druk maken om een beetje zweet, haar, voeten of vieze nagels?
Zijn vast de mensen die de seks 2x per week inplannen en gemiddeld 1,5 standje per avond doen.
Wtf?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Velma het volgende:
[..]
QFT. Als ik goed geil ben valt het me echt niet op dat iemand niet helemaal douche fris is. Ik vraag me bij een aantal in dit topic ook af of ze wel ochtendseks hebben, als je ziet waar men allemaal van afknapt. Dat je dat niet met een ONS doet, vooruit, maar met je lief kan zoiets je toch geen hol schelen?
Grootste afknappers vind ik:
- Mannen die beweren een geweldige conditie te hebben en dit niet waar blijkt te zijn
- Mensen die terwijl je droog bent je clit aanraken en dan vooral als ze zeggen 'is dit 'm?'
- Mensen die van allerlei dingen vies zijn. Niet willen pijpen of beffen, zelf weten maar dan ben je sowieso geen blijvertje.
Jup maar dan is het meestal al te laat en zit het in je oogquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad voelen aankomen. Dan voel je een kleine trilling.
DAT JA gvd dat 1e had ik meegemaakt ik zei wat doe jij ezelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef picardmike het volgende:
Als een vrouw haar vaginaspier keihard aanspand omdat ze je er alweer uit wil hebben of je wil laten klaarkomen.
Ehhh. Die kan ook aanspannen als de vrouw klaarkomt hoor... En dat heb je als vrouw niet zelf in de hand dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef picardmike het volgende:
Als een vrouw haar vaginaspier keihard aanspand omdat ze je er alweer uit wil hebben of je wil laten klaarkomen.
Maar sommigen doen het ook bewust en ik denk dat ze vooral die bedoelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:32 schreef Velma het volgende:
Ehhh. Die kan ook aanspannen als de vrouw klaarkomt hoor... En dat heb je als vrouw niet zelf in de hand dan.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef picardmike het volgende:
lol wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef picardmike het volgende:
Zeker wel, vooral als de dame in kwestie netjes haar kegel oefeningen dagelijks doet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Flixxy het volgende:
[..]
lol wut?
Lijkt me semi-pijnlijk? Niet echt bevorderend voor het klaarkomen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Zeker wel, vooral als de dame in kwestie netjes haar kegel oefeningen dagelijks doet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Zeker wel, vooral als de dame in kwestie netjes haar kegel oefeningen dagelijks doet.
fijn dat je het hebt opgezocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef Life2.0 het volgende:
Zelfs als man ken ik dat![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kegeloefeningen
Niet dat je het uitschreeuwt van de pijn ofzo, maar het kan wel gewoon ongemakkelijk zijn. Een kut hoort zacht te zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
fijn dat je het hebt opgezocht.
Mij ging het om het feit dat het zo'n pijn zou doen.
Overigens, ik ken de diverse oefeningen, maar heb er nooit een naam voor gehad. Gewoon geheim recept.
Ja, maar dat is ook alleen bedoeld om te 'melken' en niet in de wilde weg. Het moet natuurlijk een bijzonderheid zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet dat je het uitschreeuwt van de pijn ofzo, maar het kan wel gewoon ongemakkelijk zijn. Een kut hoort zacht te zijn.
Sow krijg het warmquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook alleen bedoeld om te 'melken' en niet in de wilde weg. Het moet natuurlijk een bijzonderheid zijn natuurlijk.
deed me even aan dit filmpje denkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja ok, ik heb bij bio heel erg opgelet en zodoende weet ik waar die zit. Een vrouw weet en ziet zeker waar mn lul zit. Maar in beide gevallen (de vrouw die mn lul ziet, of de man die de clit weet te vinden) betekent niet meteen dat zij beiden ook weten wat de beste manier om die te bevredigen is...
En verder, zelfs als je goed oplet bij bio, zijn die plaatjes nog niet zo duidelijk dat je weet dat het genotsknobbeltje bij vrouwen onder een huidplooi ligt... Kortom, experimenteren is het devies, met een vrouw die er bij voorkeur niet te veel over zeikt en gewoon af en toe aangeeft of het lekker is of niet, of dat er nog aanvullende handelingen nodig zijn (je vinger wat verplaatsen, extra vocht erop, harder/zachter duwen etc)Net zoals wij mannen dat doen
Dat jij zo'n Sherlock was die hem meteen vond
Idd, ik weet wel dat als ik dat "melken" met mijn vagina doe als hij klaarkomt zijn orgasme heftiger is en langer duurt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook alleen bedoeld om te 'melken' en niet in de wilde weg. Het moet natuurlijk een bijzonderheid zijn natuurlijk.
OMGquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Idd, ik weet wel dat als ik dat "melken" met mijn vagina doe als hij klaarkomt zijn orgasme heftiger is en langer duurt.
Hetzelfde als dat je met pijpen als hij klaarkomt het er als het ware "uitzuigt", maar dat doe je idd ook niet tussendoor.
Als je niet helemaal naakt bent is het wel lastig de eerste keer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar ging me meer om het vinden. Kan me niet voorstellen dat je de clitoris niet kunt lokaliseren. Hoe ermee om te gaan is een heel ander verhaal.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef picardmike het volgende:
Als een vrouw haar vaginaspier keihard aanspant omdat ze je er alweer uit wil hebben of je wil laten klaarkomen.
Opwindend wel hoor!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Idd, ik weet wel dat als ik dat "melken" met mijn vagina doe als hij klaarkomt zijn orgasme heftiger is en langer duurt.
Hetzelfde als dat je met pijpen als hij klaarkomt het er als het ware "uitzuigt", maar dat doe je idd ook niet tussendoor.
Dan is er iets mis met je, ik ken alleen maar mannen die dat lekker vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef picardmike het volgende:
Niet als het keihard gebeurd dan lig je echte te kreunen als man hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je, ik ken alleen maar mannen die dat lekker vinden.
Dat is wel extreem goor inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |