quote:Op donderdag 29 september 2011 11:45 schreef Maanvis het volgende:
Plaats hier de decepties die je tegen kwam in bed.
Hier 1 van mij:
Meiske met wie ik naar bed ging, besloot maar eens down op haar te gaan, kom ik tussen haar gaten een tarrel tegen! Of althans, in het schemerlicht dacht ik dat het een tarrel was. Blijkt het een megagrote pukkel te zijn! Maar het idee kwam nooit meer weg.
een stuk opgedroogde stront dat blijft hangenquote:
nee, tarrelquote:Op donderdag 29 september 2011 12:01 schreef Superlame het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat twarrel is?
Of iedereen is het met elkaar eens dat dat de grootste deceptie is! Want ik heb dat ook gehad idd, een meisje dat je helemaal opgeilt en dan in bed als een zoutzak gaat liggen en dat ook meteen de enige participatie is....quote:Op donderdag 29 september 2011 15:26 schreef Maanvis het volgende:
het lijkt wel of jullie allemaal sex hebben gehad met dezelfde meid!
Lang leven de Push-up BH'squote:Op donderdag 29 september 2011 15:50 schreef Ninette het volgende:
Mannen die alleen aan zichzelf denken in bed!
Of mannen waarvan het wormvormig aanhangsel zo klein is dat ik denk; Is dat alles oewoewoewoehhh, wat er is?!'
Haha ja kan me voorstellen dat dat een afknapper is!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lang leven de Push-u p BH'stijdens het uit gaan denk je YES! kom je thuis, gaat het uit... Hé where are the titties!?!?
Daarom val ik ook meer op vrouwen met relatief kleine tetten, dan heeft een push-up geen nut. Sowieso ben ik meer een billen-man dus daar zal ik dan meer waarde aan hechten...quote:Op donderdag 29 september 2011 15:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lang leven de Push-up BH'stijdens het uit gaan denk je YES! kom je thuis, gaat het uit... Hé where are the titties!?!?
Uhh, voor die vrouwen zijn die dingen toch juist bedoeld?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Daarom val ik ook meer op vrouwen met relatief kleine tetten, dan heeft een push-up geen nut.
Dan praat je meer over een bh met opvulling, maar die kun je nog wel herkennen.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Uhh, voor die vrouwen zijn die dingen toch juist bedoeld?
Ik heb kleine borsten en juist daarom push-up. Nu lijkt het tenminste nog watquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Daarom val ik ook meer op vrouwen met relatief kleine tetten, dan heeft een push-up geen nut. Sowieso ben ik meer een billen-man dus daar zal ik dan meer waarde aan hechten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |