Niks gewend!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Robbberttt het volgende:
Na een paar dates met een leuke meid belandden we in bed. Toen we beiden helemaal naakt waren begon ik haar te strelen en te vingeren, maar man man man! Wat kwam daar een geur uit!! Eeeecht afschuwelijk! Een lijkengeur is er niks bij.
Met de omhoogstaande knuppel was het dus snel over en om haar niet te kwetsen zei ik maar dat het te snel voor me ging (ik voelde me echt vrouwelijk op dat moment).
Op de terugweg in mn auto durfde ik niks met mn wijs en middelvinger aan te raken en zelfs thuis na vijf keer wassen rook ik het nog!
Is alweer een paar jaar geleden, maar nu ik er aan terugdenk keert mn maag zich weer om.. Blegh!
Of zuigen alsof het een lollie isquote:Op vrijdag 30 september 2011 02:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Een deceptie is toch wel vrouwen die niet kunnen pijpen, dus met haar tanden langs je paal schuren of geen afwisseling erin hebben.
Lolquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
En natuurlijk de mannen die je heel wat beloven, maar vervolgens binnen 5 minuten klaar zijn en het eerst komende uur niet nog een keer kunnen..
Hehe pijnlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
LolDeze kwam ik vanmorgen tegen!
Hij herkende mij wel, ik hem niet
Het mooie is/was dat ik deze jongen destijds ook m'n huis heb uitgezetquote:
Wat is klein in jouw ogen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef MohMi het volgende:
1) Mannen die gedomineerd willen worden. Niks mis mee, maar niet mijn ding.
2) Mannen waarvan ik het win tijdens een potje worstelen.
3) Mannen met grotere borsten dan ik.
4) Kleine piemels; size does matter to me.
Ben ze allemaal tegengekomen, ik was binnen no-time droger dan Zuid-Afrika
Is meer andersom, bij grotere borsten heeft push up geen nut, is het iig niet een toevoeging zo onder de klerenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Daarom val ik ook meer op vrouwen met relatief kleine tetten, dan heeft een push-up geen nut. Sowieso ben ik meer een billen-man dus daar zal ik dan meer waarde aan hechten...
Ik durf geen lengtes te noemen (heb er nog nooit een meetlatje naast gehouden) maar als ik er amper iets van voel houd het voor mij wel op.quote:
Throwing your hotdog down the hallway ftwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf geen lengtes te noemen (heb er nog nooit een meetlatje naast gehouden) maar als ik er amper iets van voel houd het voor mij wel op.
Wat natuurlijk ook in kan houden dat ik gewoon onwijs ben uitgelubberdTwee vingers voel ik ook al duidelijk maar vingers zijn gewoon geen piemel.
True! xDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Throwing your hotdog down the hallway ftw
Voor vrouwen is het zoveel gemakkelijker, het is niet eerlijk. Maar genoeg off-topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
True! xD
Maar ja, een te grote piemel is ook weer niet goedGodver, valt niet mee, dat hele vrouw-zijn, doodvermoeiend is het
O.o?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij zei dat hij 8 was, bleek ie 10 te zijn.![]()
Die zei de abt laatst!
Het antwoord van het jochie was, je zei dat ie 20 was, bleek ie maar 10 te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het antwoord van het jochie was, je zei dat ie 20 was, bleek ie maar 10 te zijn.
Alsof je gvd een kathedraal aan het sausen bentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf geen lengtes te noemen (heb er nog nooit een meetlatje naast gehouden) maar als ik er amper iets van voel houd het voor mij wel op.
Wat natuurlijk ook in kan houden dat ik gewoon onwijs ben uitgelubberdTwee vingers voel ik ook al duidelijk maar vingers zijn gewoon geen piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |