Da's toch lief ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:01 schreef ShoNuf het volgende:
Een keer een date gehad met een lekkere chica vervolgens mooi naar haar huis toe, beetje zoenen enzo. Het ging al wilder en vervolgens moest zij effe naar boven. Hoor ik in één keer een tondeuse aan gaan. Ik mooi naar boven toe lopen. Was zij zichzelf aan het scheren van onderen. Ik te lachen en zegt zij dat het al een tijdje geleden was dat zij sex had gehad. Zij bleef stug doorscheren. Ik had eigenlijk helemaal geen zin meer, maarja zij ging nog effe douche en met een mesje verder. (er lagen echt dikke plukken op de grond). Uiteindelijk toch effe lekker gedopt met haar. Daarna is het contact eigenlijk verwaterd.
Bij mij konden ze die wel vinden maar kunnen ze er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Elvanera het volgende:
- Kleine piemelemoosjes die ik niet voel.
- Piememoosjes die na 3 sec klaarkomen, zonder verbeteringen.
- Mannen die de clitoris niet kunnen vinden.
Want? Hoe moet je er bij jou dan mee omgaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Bij mij konden ze die wel vinden maar kunnen ze er gewoon niet mee omgaan
Mannen denken veel dat je erop moet drukken of er rondjes op draaien maar bij mij (en veel vrouwen) doet dat zeer. Je moet drukken/strelen op het gebied eromheen, dat is minder gevoelig maar gevoelig genoeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want? Hoe moet je er bij jou dan mee omgaan?
Erop stampen of strelen?
Ik vraag me dan toch altijd af: Zie je ze ook echt rond zoeken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Elvanera het volgende:
- Mannen die de clitoris niet kunnen vinden.
Alsof er een techniek bestaat die bij alle vrouwen werkt, de een wil dat de ander wil dat..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Mannen denken veel dat je erop moet drukken of er rondjes op draaien maar bij mij (en veel vrouwen) doet dat zeer. Je moet drukken/strelen op het gebied eromheen, dat is minder gevoelig maar gevoelig genoeg.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef vegetassj4 het volgende:
mijn afknapper, een jongen die zoveel zin had dat hij niet door had dat hij niet in het juiste gat zat
nog nooit zoveel pijn gehad
Onterechte klacht. Is een compliment.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:54 schreef Seven. het volgende:
Iemand die echt binnen een minuut pijpen stop riep omdat hij zou komen.![]()
Net zo schokkend de hoeveelheid vrouwen die niet zo vriendelijk zijn om dat (al dan niet fysiek) uit te leggenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Inderdaad schokkend hoeveel mannen niet weten wat ze met een clitoris moeten doen.
Kom op, clitoris niet kunnen vinden is wel heel debiel. Is me vroegâh ook niet geleerd en was de eerste keer echt niet moeilijk deduceren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:45 schreef Godshand het volgende:
Ja, mannen weten vanaf de geboorte (van wie? hun moeder?? vader??) waar de clitoris zit en wat ze er mee kunnen![]()
x 6
Ja ok, ik heb bij bio heel erg opgelet en zodoende weet ik waar die zit. Een vrouw weet en ziet zeker waar mn lul zit. Maar in beide gevallen (de vrouw die mn lul ziet, of de man die de clit weet te vinden) betekent niet meteen dat zij beiden ook weten wat de beste manier om die te bevredigen is...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kom op, clitoris niet kunnen vinden is wel heel debiel. Is me vroegâh ook niet geleerd en was de eerste keer echt niet moeilijk deduceren.
Ja sorryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat jij zo'n Sherlock was die hem meteen vond
Ook het vinden is lastig. De biologieboeken (van school dan) zijn er heel vaag in, en als je hem dan vind is het nog echt niet altijd zo overduidelijk. Niet elke clit is zo'n gigantische augurk tussen 2 bieflapjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar ging me meer om het vinden. Kan me niet voorstellen dat je de clitoris niet kunt lokaliseren. Hoe ermee om te gaan is een heel ander verhaal.
Goed zoeken...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook het vinden is lastig. De biologieboeken (van school dan) zijn er heel vaag in, en als je hem dan vind is het nog echt niet altijd zo overduidelijk. Niet elke clit is zo'n gigantische augurk tussen 2 bieflapjes
Hahaha,quote:
Vinger in die natte grot steken en naar boven bewegen.. dan voel je hem opeens wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook het vinden is lastig. De biologieboeken (van school dan) zijn er heel vaag in, en als je hem dan vind is het nog echt niet altijd zo overduidelijk. Niet elke clit is zo'n gigantische augurk tussen 2 bieflapjes
Quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb een keer twee in plaats van één bh uit moeten trekken... Dat was toch wel vreemd. Maar goed. Zo mega onervaren dat ik toen was kon het me eigenlijk niet schelen.
[..]
Vinger in die natte grot steken en naar boven bewegen.. dan voel je hem opeens wel.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Vinger in die natte grot steken en naar boven bewegen.. dan voel je hem opeens wel.
foul proof methodquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |