quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:58 schreef tissues4myissues het volgende:
- Als een vrouw ophoudt te kreunen als je klaar ben met penetreren. Heeft ze dus liggen faken
Een Flabberkut heeft van die grote flappen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat is het verschil hiertussen?
Nee, maar het staat er nou eenmaal en ik ben het ermee eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:04 schreef Messina het volgende:
Zijn er serieus mensen die pas beginnen met zoenen in bed? Aangezien het topic "decepties in bed" heet?
Net als Andie Valentino toch!?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:54 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Een Flabberkut heeft van die grote flappen.
Een Flubberkut is zo groot dat er makkelijk een vuist en meer in past. Uitgewoonde kut dus waarbij je als man maar weinig voelt.
Ik heb net gekekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Net als Andie Valentino toch!?!
Als er iets sexy is dan is het wel wat zij heeft van onderen vind ik!![]()
Sowieso: 90 procent van de vagina's:![]()
Hell yeah!!!
Oh, op die manier!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken![]()
Ze heeft zeker een lekker, symetrisch kutje. Maar ik bedoel eerder de vleeslappen en asymetrische kutjes.
dit! precies dit!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Net als Andie Valentino toch!?!
Als er iets sexy is dan is het wel wat zij heeft van onderen vind ik!![]()
Sowieso: 90 procent van de vagina's:![]()
Hell yeah!!!
Dat kan je inderdaad voelen aankomen. Dan voel je een kleine trilling.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik kende trouwens een meisje die precies wist wanneer een man klaar ging komen..
Hoezo geen onzin? Bij penetreren moet ik ook kreunen, maar klaarkomen doe ik niet hoor. Of heb je 't over 't 'ik-kom-klaar' gegil? Zit wel verschil tussenquote:
Trollquote:
QFT. Als ik goed geil ben valt het me echt niet op dat iemand niet helemaal douche fris is. Ik vraag me bij een aantal in dit topic ook af of ze wel ochtendseks hebben, als je ziet waar men allemaal van afknapt. Dat je dat niet met een ONS doet, vooruit, maar met je lief kan zoiets je toch geen hol schelen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef Flixxy het volgende:
Grootste deceptie is nog wel mensen die overal vies van zijn.
Natuurlijk is het lekkerste als iemand net gedoucht heeft, maar mensen die zich druk maken om een beetje zweet, haar, voeten of vieze nagels?
Zijn vast de mensen die de seks 2x per week inplannen en gemiddeld 1,5 standje per avond doen.
Wtf?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Velma het volgende:
[..]
QFT. Als ik goed geil ben valt het me echt niet op dat iemand niet helemaal douche fris is. Ik vraag me bij een aantal in dit topic ook af of ze wel ochtendseks hebben, als je ziet waar men allemaal van afknapt. Dat je dat niet met een ONS doet, vooruit, maar met je lief kan zoiets je toch geen hol schelen?
Grootste afknappers vind ik:
- Mannen die beweren een geweldige conditie te hebben en dit niet waar blijkt te zijn
- Mensen die terwijl je droog bent je clit aanraken en dan vooral als ze zeggen 'is dit 'm?'
- Mensen die van allerlei dingen vies zijn. Niet willen pijpen of beffen, zelf weten maar dan ben je sowieso geen blijvertje.
Jup maar dan is het meestal al te laat en zit het in je oogquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad voelen aankomen. Dan voel je een kleine trilling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |