Of mannen die de clitoris juist te goed kunnen vinden, er gelijk vol op aanvallen. Potjandorie, dat is niet fijn!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Elvanera het volgende:
- Mannen die de clitoris niet kunnen vinden.
lolwat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb een keer twee in plaats van één bh uit moeten trekken... Dat was toch wel vreemd. Maar goed. Zo mega onervaren dat ik toen was kon het me eigenlijk niet schelen.
Moeje mee gaan boksen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Of mannen die de clitoris juist te goed kunnen vinden, er gelijk vol op aanvallen. Potjandorie, dat is niet fijn!
Oh indeed!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Of mannen die de clitoris juist te goed kunnen vinden, er gelijk vol op aanvallen. Potjandorie, dat is niet fijn!
Als het net nat is daar beneden moet je er ook eerst op gaan blazen. Nee niet als een trompet. Gewoon er zachtjes tegenaan blazen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
En dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als het net nat is daar beneden moet je er ook eerst op gaan blazen. Nee niet als een trompet. Gewoon er zachtjes tegenaan blazen.
love dokterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als het net nat is daar beneden moet je er ook eerst op gaan blazen. Nee niet als een trompet. Gewoon er zachtjes tegenaan blazen.
En als je daarna wordt gepenetreerd, wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je een week lang de broekhoest...
Teasequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dan voel je winderigheidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En als je daarna wordt gepenetreerd, wat gebeurt er dan?
Kweenie, wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En als je daarna wordt gepenetreerd, wat gebeurt er dan?
quote:
Ja, krijg je al zin?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
You make it sound sooo soooo good!
Dat zeg je nu wel, maar als je soms blindelings dat doet en je denkt: ah daar is dat knobbeltje! En begin je erover heen te strelen maar de geilheid neemt nou niet significant toe. Ga je ff kijken zie je toch dat je op 1 of ander fopbolletje aan het masseren bent! Nu je er toch bent maar tong erbij en je vingers op de goede plek zetten...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Vinger in die natte grot steken en naar boven bewegen.. dan voel je hem opeens wel.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
Vinger in die natte grot steken en naar boven bewegen.. dan voel je hem opeens wel.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat 80% van de mannen niet besneden is en dus (al dan niet veel) voorhuid heeft. Vind jij dan die 80% alleen op basis daarvan een deceptie in bed? Dat vind ik wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:54 schreef Seven. het volgende:
Teveel voorhuid, met zo'n tuutje eraan.![]()
Ik vind het ook niks hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef Oester het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat 80% van de mannen niet besneden is en dus (al dan niet veel) voorhuid heeft. Vind jij dan die 80% alleen op basis daarvan een deceptie in bed? Dat vind ik wel opmerkelijk.
En wat moet dat zijn dan, want met een droge of natte vinger over je eikel wrijven is niet echt boeiend...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef vegetassj4 het volgende:
Een clitoris is feitelijk hetzelfde qua gevoeligheid en zenuwen als de eikel, dus kerels, ga eens bij jezelf met een droge vinger over je eikel, of alleen maar de hele tijd over je eikel wrijven met vochtige vingers, dan weet je wat wij voelen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |