Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval niet per se de namen van de leasemaatschappijen, maar van bedrijven waar wij de auto's brengen.-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van
zondag 20 februari 2011 22:04.
Wat is het?Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de
hiker en de
privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
HikerAls hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nlPrivéchauffeurAls privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nlWaarom studenten?Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
SollicitatieprocedureIn de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info,
hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je
hier.
KledingvoorschriftenEasyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragenOmdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-roadMensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricksNa een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
FilmpjesSPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.Website:
www.easyway.nlLogin:
www.easyway.nl/loginAantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en
meerHikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Overige chauffeursdiensten:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:Als hikers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topicsEen overzicht van alle voorgaande topics is
hier terug te vinden.
Deze OP is hier te vinden.
De laatste posts
quote:
quote:
quote:
quote:
Via Duitsland mag inderdaad, ik kan me herinneren dat iemand dat laatst op Facebook had gevraagd en toen antwoordde EW dat dat mag als het sneller is.
En bedankt voor de mail joppie, daar kan ik wel wat mee!
Met wat voor auto mag je over de A31 Tour?
Morgen lang dagje, mijn eerste auto moet na anderhalf uur rijden al om 9 uur worden afgeleverd

de laatste tussen 3 en 4 worden opgehaald.
quote:
Op donderdag 29 september 2011 10:38 schreef Panthera. het volgende:Met wat voor auto mag je over de A31 Tour?
Morgen lang dagje, mijn eerste auto moet na anderhalf uur rijden al om 9 uur worden afgeleverd

de laatste tussen 3 en 4 worden opgehaald.
Dus je moet dat ding rond 7'en ophalen?

Bij wat voor iets moet je zijn?
Morgen leuk dagje. Beginnen in een a6 avant, dan een mondeo en daarna een passat. Allemaal minstens 2.0 motoren

De passat mag wel pas vanaf drie uur opgehaald worden, voor een rit van +- 25 min

Moet wel om half 5 op zie ik net... 7 uur moet ik in veenendaal zijn. Dat wordt dus een dag van 12+ uur.
[ Bericht 13% gewijzigd door Chapelle op 29-09-2011 11:28:02 ]
quote:
Op donderdag 29 september 2011 11:17 schreef Chapelle het volgende:Morgen leuk dagje. Beginnen in een a6 avant, dan een mondeo en daarna een passat. Allemaal minstens 2.0 motoren

De passat mag wel pas vanaf drie uur opgehaald worden, voor een rit van +- 25 min

Moet wel om half 5 op zie ik net... 7 uur moet ik in veenendaal zijn. Dat wordt dus een dag van 12+ uur.
Lekker man.. Beetje uren maken.
Ja ik vind t ook wel relaxt

Jij al gebeld Mallet?
quote:
Hier nog iemand

Maar ik heb in het vorige topic al mensen uit regio Rotterdam gezien die wél werk hadden en na mij in dienst zijn gekomen, dus contracttechnisch gezien kan het haast niet anders dan dat ik iets krijg
quote:
Op donderdag 29 september 2011 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Hier nog iemand

Maar ik heb in het vorige topic al mensen uit regio Rotterdam gezien die wél werk hadden en na mij in dienst zijn gekomen, dus contracttechnisch gezien kan het haast niet anders dan dat ik iets krijg

Ik heb de planning daar een keer mee geconfronteerd. Ze doen dat helemaal niet. Ze proberen het alleen evenredig te verdelen.
quote:
Audi A3 sportback 2.0 TDI, niet heel bijzonder, maar ook niet vervelend op de autobahn.
Ik moet helaas wel veel tijd in het OV doorbrengen:
Groningen - Veendam: 1/2 uur
Oldenzaal - Apeldoorn: Minstens 2 uur
Haaksbergen - Groningen: 3,5 uur
Jammer dat mijn ritten nooit mooi op elkaar aansluiten.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 11:57:34 ]
quote:
Nice. Altijd lange ritten van en naar Groningen ofniet?
quote:
Huh, dat was toch verzekeringstechnisch gezien toch niet wenselijk???
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Heeft op FB gestaan dat het mag.
quote:
Klopt!
Gisteren bij elkaar 14 uur gemaakt, was ook niet verkeerd!
Werd ook al vroeg gebeld, om 10 uur maar zat in college.
Teruggebeld en mag aan de slag voor een project. Bij elkaar zijn er 34 (!) chauffeurs van EW aanwezig en we moeten dus heel veel mensen naar allerlei plekken in het land brengen. Ikzelf mag er twee naar omgeving Amersfoort brengen en dan met eigen vervoer weer terug. Lijkt me een leuk ritje!
[ Bericht 0% gewijzigd door BetweenTheRays op 29-09-2011 13:03:14 ]
quote:
Meen je niet?! Volgens het contract doen ze doen dat namelijk wel
Ik ook nog niet gebeld... Na 1400 doe ik wel ff een belletje die kant op, zal me niet weer gebeuren dat ik nog steeds geen werk heb
Ik heb denk ik nog wel iets langer geduld

Heb ook college op die tijd, dus ik merk het wel.
quote:
Dat heb ik ook gezegd en later zelfs nog opgestuurd, maar goed..
@ roflkartoffel, hou ons op de hoogte

.
Ik ben zelf ook een keer door Duitsland gereden, was ook sneller en ik had het bericht op de fb van EW toen idd ook gelezen. Wel lekker een stukkie onbepert gereden hèhè.
Werd gisteravond tien voor 6 nog gebeld voor ritten voor morgen, alleen was ik er niet. Dus vanmorgen teruggebeld. Rit van Ede naar Heerlen in een 1.2 Polo, daarna in een Golf variant automaat van Maasbracht naar Almere. Mooi weer wat uurtjes pakken.
Goed voor mekaar. Ik heb juist zeer weinig tijd deze maanden en na kerst moet ik stage lopen, dus het zal niet veel meer werken voor mij worden.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Meestal wel ja. Sowieso vaak wel ritten van minimaal 1 uur.
#26 || Luciano da Silva
Ik denk dat ik rond 4'en maar ga bellen als ik dan nog niks heb..
Ja ik ook.. M'n handen jeuken om die telefoon op te pakken..
Gister niet gebeld voor vandaag maar vanochtend wel, helaas lag ik te tukken, maar goed het was maar voor één ritje dus dat was sowieso niet heel veel uren pakken denk ik.
Oké ik ben het zat.. Ik ga bellen.. Watch out for the edit

!
Edit: ze zijn gigadruk en hebben zeker werk voor me.
quote:
Als het zo druk is dan ga ik denk ik niet bellen maar wacht ik nog wel even.
quote:
Ja zou ik ook doen.. Ik heb ook gelijk gezegd dat ik dan rustig afwacht.. Dat bellen is wel irritant.. Moet altijd over een soort drempel heen, maar als je de volgende dag in de auto zit ben je er toch wel weer blij om

. Het is gewoon dat m'n regio dat verlangt..
Ik voel me inderdaad ook altijd een beetje opgelaten als ik zelf bel ja, dus liever sla ik dat over

Maar ondanks dat ik in een hele andere regio als jij zit komt het zo te horen wel goed.
-tape-

quote:
Op donderdag 29 september 2011 15:45 schreef -tape- het volgende:Klopt het is een soort drempel, maar op de een-of-andere manier reageren de planners altijd erg behulpzaam

Bij AR, geen idee hoe dat bij EW gaat uiteraard.

Het is een enorme psychologische drempel idd

! Grapje valt ook wel weer mee.
De dames bij EW zijn (bijna) altijd ook behulpzaam en aardig en ik ben zelf ook aardig dus er kan weinig mis gaan

!.
quote:
Op donderdag 29 september 2011 15:55 schreef Chapelle het volgende:Easyway is alleen maar vrouwen dacht ik. Idd meestal vriendelijk en behulpzaam! Soms heb ik wel als ik bel voor werk : Hoi je spreek met x heel vrolijk. En dan zeg ik mijn naam en dan gelijk iets minder enthousiast: oh hoi. Ze weten dan al dat je om werk komt zeuren

HAHAHA daar heb ik nou nooit last van! Eerder andersom.
quote:
Op donderdag 29 september 2011 15:55 schreef Chapelle het volgende:Easyway is alleen maar vrouwen dacht ik. Idd meestal vriendelijk en behulpzaam! Soms heb ik wel als ik bel voor werk : Hoi je spreek met x heel vrolijk. En dan zeg ik mijn naam en dan gelijk iets minder enthousiast: oh hoi. Ze weten dan al dat je om werk komt zeuren

Hahah
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Op donderdag 29 september 2011 16:32 schreef -tape- het volgende:[..]
Autosets' organogram staat achter het inlog-gedeelte dus zal dat hier niet plaatsen, maar het is 1 vrouw en 9 mannen op de planning.

Gayyyy
grapje
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Nice! Lange ritten? En welke auto's.
Eindelijk gebeld

2 ritten morgen, allebei lekker lang ook, een zeldzaamheid vanuit Rotterdam

Rotterdam - Zwartsluis (in de buurt van Meppel) met een Hyundai Tucson en dan Zwolle - Oosterhout in een Opel Vivaro. Hopen dat die laatste airco heeft.
Hmmm, wel een 2.5 met 140pk die Vivaro. Hopen dat dat wat is.
Nog steeds niet gebeld dus ik heb het zelf maar gedaan. Geen ritjes meer

misschien morgen een spoedje.
Blugh
Net een smsje met een smeek om chauffeurs regio Amsterdam/Utrecht voor morgen. Helaas ga ik morgen snowboarden in Landgraaf. Lekker tegen het zomerse weer in.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Ook een lastige regio inderdaad met véél hikers. Tip: voortaan eventueel eerder bellen, normaal gesproken gaan ze om 17:30 weg..
Werd zojuist nog door EW gebeld. Ik dacht wat gebeurt er nou

Hadden ze al drie ritten voor maandag! Heel chill.
Touran, Astra en Golf. Prima dus. Ben bang dat het wel krap wordt, eerste auto na 9 uur ophalen en laatste auto voor 4 uur afleveren. En het zijn best aardige ritjes allemaal.
Kenteken van de Touran hoort bij een Touareq met een 3 liter V6. Heb die toch liever
Nog mensen die af en toe in pak in NIeuwegein werken? Is dat wat? Wordt het snel vies?
quote:
Ik heb dat 1x gedaan in Nieuwegein. Ligt eraan hoe druk het is, maar als je de hele tijd auto's moet schoonmaken wordt je pak logischerwijs sneller vies. Je kan je voorstellen dat als je de laadruimte van een caddy moet uitzuigen dat je pak er niet mooier op wordt. Daarnaast is het gewoon best wel zwaar (lichamelijk) dus je zweet ook wel. Ik heb toen op de hele dag 2 auto's getransporteerd en verder alleen maar schoon lopen maken.
quote:
Op donderdag 29 september 2011 18:30 schreef Mallet het volgende:[..]
Ook een lastige regio inderdaad met véél hikers. Tip: voortaan eventueel eerder bellen, normaal gesproken gaan ze om 17:30 weg..
True, maar ik wilde ze neit achter de broek aanzitten omdat ik hier boven las dat ze het druk hadden.
Maar goed, nu is het ieder voor zich, dan bel ik gewoon vroeg in de middag en kaap ik de leuke ritjes weg
Worden we nou met bekend nummer gebeld tegenwoordig, of bleef het bij die ene dag toen?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Helaas is het weer oud en vertrouwd anoniem / onbekend / prive.
Het zal wel te maken hebben dat ze niet een nummer kunnen tonen i.v.m. de vele lijnen die ze bij easyway hebben.
enpe
n00b
quote:
Dat dan weer wel ja
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Heeft totaal geen zin. Je krijgt toch te horen dat ze je wel terug bellen als ze iets voor je hebben.
#26 || Luciano da Silva
Ik welgeteld 1 keer werk gehad nadat ik had gebeld...en dat was ook nog eens in een andere regio. Maar ik werd vandaag nog om half 7 gebeld voor maandag dus verwacht niet dat het echt een probleem zal worden.
Dag begint alweer goed, oude berijder heeft met een collega afgesproken dat hij de auto overneemt, aangezien de grote in Almere niet reageerde, net EW gebeld en wacht nu al bijna een half uur op antwoord.
Paniek op FB.. Ik kan helaas niet maandag. Ben benieuwd of ze de planning rond krijgen.
Ik zie het.. ik kan eigenlijk ook niet.. maar als ik dan gegarandeerd werk heb verschuif ik wel wat misschien.
quote:
Dan zou ik ze als ik jou was gewoon bellen en dat aangeven. Kans is best groot dat ze je dan gelijk werk geven.
Hmm ik weet het niet.
Ik heb me voorgenomen om volgende week niet te werken en me op de studie te richten, maar ik zie dat ik maandag maar 1 college heb van 9.00 tot 10.45.
Misschien toch maar met de hand over het hart strijken.. (A)
Net ff gebeld, en ze kunnen me wel gebruiken, dus ik wordt nog wel teruggebeld hoop ik.
Ik heb ook maar even beschikbaarheid aangepast en vermeld dat ik eventueel na college nog wel beschikbaar ben als het echt niet anders kan.
Vanavond trouwens een vliegveldrit maar de verbinding is wel heel slecht. Vlucht komt om 2255 aan, maar ben er om 2247 (te laat) of om 2228 (met 18 minuten lopen)
[ Bericht 49% gewijzigd door BetweenTheRays op 30-09-2011 13:16:39 ]
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 13:10 schreef BetweenTheRays het volgende:Ik heb ook maar even beschikbaarheid aangepast en vermeld dat ik eventueel na college nog wel beschikbaar ben als het echt niet anders kan.
Vanavond trouwens een vliegveldrit maar de verbinding is wel heel slecht. Vlucht komt om 2255 aan, maar ben er om 2247 (te laat) of om 2228 (met 18 minuten lopen)
Dat zal niet Schiphol zijn

Ach, het is lekker weer, ook vanavond. Zit zelf al anderhalf uur niks te doen in de zon, over half uurtje naar het laatste adres. Wat dat betreft heb ik geen zin in de winter...
Nope, ik ook niet.
Maar ik zie dat 9292ov faalde, ander beginstation invullen en ik blijk ook gewoon een direct bus te kunnen pakken
@Joppie: 4 is veel! Heb het zelf 1x gehad maar dat vond ik toen niet heel relaxed aangezien het best strak plannen is. Je brengt zo wel lekker geld in het laatje bij EW;)
Zo.. Net auto 2 afgeleverd en ik sta nu op de bus te wachten en ik heb het bloody hot. Gelukkig hoef ik niet heel veel te ov-en voordat ik thuis ben. Onderweg nog ruzie met een of ander dom wijf in een Arosa die de hele tijd zat te bumperkleven. Ik reed 85 a 90 ofzo, komen we bij zo'n dubbele rotonde, denkt ze dat ze me ff rechts kan inhalen (we moesten allebei rechtdoor).. Dus ik geef flink gas waardoor ze me dus niet kon inhalen en vanaf het verdrijvingsvlak moest afremmen om weer achter me te gaan.. Wijf helemaal leip.. Gaat ze een foto maken

. Daarna reed ze door rood bij het stoplicht om me toch nog voorbij te gaan.. Bitch.
quote:
Waar heb jij het nou weer over? Stunten? Het enige was dat ik stevig optrok zodat ze me niet rechts kon inhalen..
quote:
Dan was zij de schuldige aangezien je bij invoegen iedereen moet voorlaten.
quote:
Precies! Moet je voorstellen dat het andersom was.. Dat als iemand op de snelweg zijn of haar auto opzettelijk tegen die van jou ramt omdat de strook bijna op is

en het zou jouw schuld dan zijn..
Oké. Ik heb de laatste uren ingevoerd en ik kom uit op een maandtotaal van: 100,5 uur. Nice!
Ook weer thuis. 10.5 uur op de klok

Vanmorgen had ik Rotterdam - Zwartsluis. Dus ik kom aan bij dat schadebedrijf om de auto op te halen, staat er al iemand anders voor dezelfde auto. En niet eens een foutje van EW door 2 chauffeurs te sturen: die andere was van AR

Bleek dat voorheen dat schadebedrijf altijd het transport moest regelen (Dat deden ze via AR), maar sinds kort regelde de leasemij het transport (via EW dus). Helaas was dat niet goed gecommuniceerd waardoor beiden iemand geregeld hadden. Na een belletje van de receptie werd besloten dat ik de auto meekreeg (verkapt-EW>AR-post

)
Was een Hyundai Tucson, kutbak
Toen Zwolle - Oosterhout in een Opel Vivaro. Vreesde dus al het ergste (want busje!), maar hij was schoon, uitgerust met alle denkbare optie (cc, airco, navi...) en er lag een 2.5CDTI in die nog best flink hard ging

Wel behoorlijk in de file gestaan op de A28, maar ja...
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:Ik ben ook weer thuis. Lekker ritje gehad vanmorgen over de A31. Zo'n A3 2.0 TDI wil best doorrijden op de autobahn. De geschatte aankomsttijd op de navigatie schoot naar beneden.

Lijkt me ook ja

Ik had een keer een A3 1.8TFSI mee, dat ging ook errug hard! Alleen reed ik over de A2, dus heb alleen van de acceleratie kunnen genieten

quote:
Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef joppie_saus het volgende:Indd, rijdt prima. Ik ben toen ook met een A3 over de A31 gegaan, van Groningen naar Born. Niet alleen de tijd op de navigatie ging rap naar beneden, helaas ook het brandstofniveau. Gewoon een volle tank er door gejaagd toen, lol.
Herkenbaar

Had een keer een ritje naar Köln, vanaf Vlaardingen. De NL-Duitse grens was ongeveer op de helft qua afstand. Op de grens had ik 1/8e tank gebruikt, op de eindbestemming zat de tank nog halfvol
Ik had vandaag een auto die aan het begin een bijna volle tank had (6 streepjes, wijzertje stond bij de 5e) en aan het eind was hij op een milimeter na helemaal vol, hoe ik dat gedaan heb weet ik ook niet
Ook weer thuis, 12,5 uur, langste dag voor mij tot nu toe, waaronder 2 uur in Sittard op een terras.
Kon de laatste auto pas om 3 uur ophalen in een plaatsje vlak bij Maastricht, moest van daar naar Almere, normaal iets meer dan twee uur rijden maar van Utrecht tot de brug bij Huizen op de A27 stond het helemaal vast dus heb er stukje langer over gedaan. Volgens de opdracht kon ik tot 6 uur bij de grote tent in Almere terecht, kwam er om half zes aan en alles was al bijna dicht, kon nog net door de laatste duur naar binnen en de kopieermachine werd weer aangezet voor mij. Hebben ze nog geluk dat ik nog flink had doorgetuft in de meest waardeloze auto ooit, een Citroën C1, wat een onding is dat. En dat voor de langste rit, zowel afstand als tijd, die ik ooit gehad heb

Volgens mij nog onzuinig ook aangezien je bij 130 op de teller 4,000 toeren rijdt. Tank was aan het begin bijna vol, aan het eind zo goed als leeg.
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Panthera. het volgende:Ik had vandaag een auto die aan het begin een bijna volle tank had (6 streepjes, wijzertje stond bij de 5e) en aan het eind was hij op een milimeter na helemaal vol, hoe ik dat gedaan heb weet ik ook niet
Ook weer thuis, 12,5 uur, langste dag voor mij tot nu toe, waaronder 2 uur in Sittard op een terras.
Kon de laatste auto pas om 3 uur ophalen in een plaatsje vlak bij Maastricht, moest van daar naar Almere, normaal iets meer dan twee uur rijden maar van Utrecht tot de brug bij Huizen op de A27 stond het helemaal vast dus heb er stukje langer over gedaan. Volgens de opdracht kon ik tot 6 uur bij de grote tent in Almere terecht, kwam er om half zes aan en alles was al bijna dicht, kon nog net door de laatste duur naar binnen en de kopieermachine werd weer aangezet voor mij. Hebben ze nog geluk dat ik nog flink had doorgetuft in de meest waardeloze auto ooit, een Citroën C1, wat een onding is dat. En dat voor de langste rit, zowel afstand als tijd, die ik ooit gehad heb

Volgens mij nog onzuinig ook aangezien je bij 130 op de teller 4,000 toeren rijdt. Tank was aan het begin bijna vol, aan het eind zo goed als leeg.
Ik heb ook een keer 2 uur in Sittard op een terras gezeten! Niet zo lang geleden was dat.. Mooi gelunched. Een C1 / drieling op de snelweg is inderdaad waardeloos. Je hebt de hele tijd het gevoel dat je aan het trappen bent, hoewel dat onzuinige mij niet is opgevallen. Ik heb toen best een stuk over 130 km/h snelweg gereden, maar bij 135 is de fut er echt wel uit.. En constant terugschakelen als je wil inhalen. Bij het invoegen rij ik 100 / 110 in z'n 3

!
Ja dat viel mij ook op, het is echt hard werken. Optrekken in de één en zelfs in de twee komt hij maar moeizaam vooruit, ik zat de eerste keer serieus te kijken of het pedaal wel goed zat

En ik had ook een 130 stuk onder Utrecht, gewoon vol gas en hopen dat je boven 135 uitkomt inderdaad.
Hij had wel een dakraam, dat was lekker
Neeeeeh... voor het eerst in mijn EW carrière vestigingswerk bij de grote blauwe in Nieuwegein.
Al vaak voorbij gekomen, ik weet het... maar is dat wat? En tot hoe laat ben je daar bezig, echt 6 uur zoals EW-babe zei?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 23:24 schreef Hojdhopper het volgende:Neeeeeh... voor het eerst in mijn EW carrière vestigingswerk bij de grote blauwe in Nieuwegein.
Al vaak voorbij gekomen, ik weet het... maar is dat wat? En tot hoe laat ben je daar bezig, echt 6 uur zoals EW-babe zei?
Wat.heb.je.gedaan... Grapje, het is niet zo heel erg. Ik heb gewerkt van 8 tot 5 (echt graftijd opgestaan). Geloof 2 auto's gereden (korte afstanden max 30min). Eerste in Rotterdam afleveren en toen werd ik weer opgepikt door een andere chauffeur die in de buurt was (30min buiten staan wachten). Daarna onderweg nog een auto opgepikt. En nog een kort ritje daarna. Verder de hele dag auto's schoongemaakt. Procedure is verder hetzelfde.. Aftanken en wasstraat en helemaal van binnen, ramen, stofzuigen, formulieren, lampenset alles controleren.. Olie, koelvloeistof, remvloeistof, ruitensproei whatever.. Formulieren in orde maken, bandenspanning.. Daarna parkeren en de volgende uit de rij naar voren rijden zodat je weer van voor af aan kan beginnen.
Personeel van de vestiging is aardig, weinig op aan te merken en toen ik werkte was er geen werkplaatschef aanwezig, dus het was vrij relaxt. Ik vind de standaard chauffeurs die daar al 100x gewerkt hebben vaak niet heel aardig.. Doen soms een beetje uit de hoogte en hebben niet altijd zin om je precies uit te leggen hoe alles moet.. Dat is een van de redenen waarom ik het niet zo leuk vind.
Verder is het rijden allemaal vrij gehaast. Meerdere chauffeurs meenemen in de auto, weer overstappen, daar weer iets ophalen en weer met die terug.. Auto tijdelijk daar parkeren, later weer ophalen.. Dat soort taferelen die heel logisch zijn als je het elke dag doet maar wat je echt wel ff door moet krijgen.
En je pak is warm, good luck!

Edit: Ik was daar tegelijk met Fleuris, dus wellicht heeft hij het allemaal anders ervaren. Als mijn geheugen klopt moest hij geloof ik meteen met een A4 naar Eindhoven en terug met het OV.. Kijk, dat is het betere werk.. Ben je zo een paar uur verder.
Gisteren weer fijn wat uurtjes meegepakt voor deze maand. Begonnen in Ede, moest een Polo naar Heerlen brengen. Ging allemaal prima, tot ik moest tanken in Roermond. Ik de dichtstbijzijnde Esso opgezocht en getankt. Maar vanaf dat tankstation kon ik niet terug de snelweg op. Moest ik een heel stuk over een N-weg om de A2 te bereiken. Rond twaalven in Heerlen aangekomen. Daarna naar Maasbracht voor een ritje in een Golf naar Almere. Ik stond keurig om 14:00 in Maasbracht, bleek dat de auto er nog niet stond. De medewerkers dus bellen naar die meneer, maar die nam z'n telefoon niet op. Ik bellen naar Easyway, devies was wachten. Ik zat daar in zo'n koffiehok met 3 limburgers, mooie lui. Om kwart over 3 kwam de meneer met de Golf en ging een bakkie koffie doen, want hij had een speciale stoel en die moest verwisseld worden. Hij zei nog dat hij had afgesproken om de auto om 16:00 in te leveren, altijd leuk, die afspraken. Maar de monteur ging ook gezellig even een bakkie koffie doen en daarna op z'n elvendertigst die stoel verwisselen.

Dus om tien voor 4 kon ik eindelijk weg. Maar het was vrijdagmiddag, dus een heel stuk filegereden op de A2 en A27. Kom ik aan bij de grote in Almere, alles dicht en geen ziel te bekennen. Ik die auto in de garage voor het hek gezet, loop naar die keet, maar zat al dicht. Bellen naar Easyway kon ook niet meer, want het was half 7. Uiteindelijk maar naar het hoofdkantoor gelopen en daar de sleutels ingeleverd. Was 20:00 weer op Ede-Wageningen.
Werd nog wel om 18:05 gebeld voor een ritje maandag om 8:00 in Nieuwegein, want alle chauffeurs waren op.
Hahahaha je gaat er ook gewoon vanuit dat je om half 7 nog een auto in kan leveren in Almere

?
en easyway heeft een noodnummer hè.. staat in de hikermanual
Ja, ik belde nog om half 5 of Almere nog open was na de 17:00 vermeld op mijn ritinfo en ze zei dat ze tot 19:00 nog rondliepen daar. Zodoende.
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 11:17 schreef Jorian29 het volgende:Ja, ik belde nog om half 5 of Almere nog open was na de 17:00 vermeld op mijn ritinfo en ze zei dat ze tot 19:00 nog rondliepen daar. Zodoende.
Wat stom dan.. Ze hebben zeker gewoon maar wat geroepen in alle hectiek.
Dat denk ik inderdaad, het was al niet een heel bekende stem aan de andere kant van de telefoon

Misschien dat ze van maandag tot donderdag er wel tot 19:00 zitten, maar vrijdags niet. Niet geheel onterecht overigens.
Fleauris
Heehohee!
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef Mallet het volgende:[..]
Edit: Ik was daar tegelijk met Fleuris, dus wellicht heeft hij het allemaal anders ervaren. Als mijn geheugen klopt moest hij geloof ik meteen met een A4 naar Eindhoven en terug met het OV.. Kijk, dat is het betere werk.. Ben je zo een paar uur verder.
Klopt! Maar dat was ook de enige rit die ik die keer vestigingswerk heb gehad! Daarna nog een uurtje of 2 auto's schoongemaakt, even pauze houden omdat er niet veel meer te doen was en toen rond kwart voor 3 al naar huis gestuurd omdat het zo rustig was.
Andere keer dat ik daar heb gewerkt, heb ik wel 2ritten gehad en maar 1 auto gepoetst. Maar aangezien het de eerste werkdag van de maand is, lijkt me dat het druk genoeg is met ritten dus je zal niet heel veel poetsen.
Gister lekkere auto's gereden, A1, A3 en V60 maar toch lange dag gemaakt door files (élke rit file...) en OV..
Maandag ook weer prima auto's : V50, Golf 6, Avensis.
Gisteren was een leuke dag! Wel een uur later dan ik wilde op het eerste ophaal adres door vertragingen e.d. dus de hele dag stresssen om de tijden van de volgende ritten te halen... Wat niet echt lukte overigens. Heb wel 15 min met EW aan de tel. gehangen

Nog naar het station gebracht door een directeur van een multinational, aardige gast

Werd nog even gebeld of ik na mijn derde rit in nog even naar Amsterdam wilde rijden, dus heb dat ook maar even gedaan. Even wat krediet opbouwen

17,5 uur gemaakt all in all
Leuke verhalen weer om te lezen
quote:
Mee eens! Heb 4 of 5 keer daar gewerkt en ben blij dat ik nu PC ben en daar niet meer voor gevraagd word. Ik vond de mensen die wat langer werkten idd niet relaxt en je loop de hele tijd met je stropdas boven zo'n smerige motorkap.. nee bedankt.
Gisteravond heb ik nog 7 uur gemaakt. Moest naar een vliegveld om 2 mensen op te halen. Vluckt zou om 11 uur aankomen maar was vertraagd. Uiteindelijk pas kwart over 12 weg. File op de A12, file bij Utrecht op de A27 (en veel ook) en ook nog een omleiding omdat de verbindingsweg dicht was. Lag uiteindelijk pas om 3 uur vannacht in bed en moest er om 7 uur weer uit
Maar wel weer een 530D GT gereden
Maandag ook gebeld voor een hikerritje. Maar een klein stukje in een V50, daarna aansluitend een PC rit tot ongeveer 22.00. Ik denk 10 uurtjes bij elkaar.
fusionfake
aint nuthin after that!
Donderdag mn eerste werkdag voor EW, moest vanuit amsterdam naar bussum; een Toyota Avensis ophalen om naar Breda te rijden. Opzich best een leuke auto; lekker grote station en trok wel aardig

Ben daarna wel m'n navigatie bevestigings dingetje vergeten in de auto..

Hij kostte maar een paar euro maar toch, redelijke faal
Werd daarna gebeld voor een spoed naar Utrecht wat ik aannam, helaas in een Aygo

Maar al met al een leuke eerste dag
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
quote:
Ja ik dacht al.. Ik ben daar vrijdag geweest voor het eerst en ik zag geen andere maatschappij in de buurt. Dat terrein is vervelend om van te vertrekken.. Sowieso dat hele havengebied is qua ov slecht te doen.
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 11:30 schreef Fleauris het volgende:[..]
Klopt! Maar dat was ook de enige rit die ik die keer vestigingswerk heb gehad! Daarna nog een uurtje of 2 auto's schoongemaakt, even pauze houden omdat er niet veel meer te doen was en toen rond kwart voor 3 al naar huis gestuurd omdat het zo rustig was.
Andere keer dat ik daar heb gewerkt, heb ik wel 2ritten gehad en maar 1 auto gepoetst. Maar aangezien het de eerste werkdag van de maand is, lijkt me dat het druk genoeg is met ritten dus je zal niet heel veel poetsen.
Gister lekkere auto's gereden, A1, A3 en V60 maar toch lange dag gemaakt door files (élke rit file...) en OV..
Maandag ook weer prima auto's : V50, Golf 6, Avensis.
Thanks, ik ga het beste er van maken.
Mallet, jij ook bedankt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 20:08 schreef joppie_saus het volgende:Schurenbergweg ben je met tien minuten lopen bij Amsterdam Bijlmer, dat wil nog. Waar de 'oranje' nu zit, dan moet je echt een dikke twintig minuten lopen voor je aan de Halfweg bent, en daar vertrekt de bus naar Sloterdijk, twee maal per uur geloof ik.
Ik ben in 10 à 15min naar Hornhaven gelopen.. Daar vertrekt ook een bus 2x per uur naar Sloterdijk (en verder). Heb die bushalte al een keer eerder gebruikt, toen ik nog veel verder richting Maltaweg was geeindigd.
quote:
Ik heb het afgelopen vrijdag gedaan. Als het druk is valt het met schoonmaken wel mee. Het meest vervelende is dat je in pak moet. Voor alleen rijden zou het niet veel uitmaken maar als je bezig bent met schoonmaken daarbinnen kun je wel gewoon je jasje ophangen, dat scheelt. Ik heb misschien twee a drie auto's schoongemaakt, deels met hulp van anderen. Voor de rest drie ritjes en ook in een file terecht gekomen en twee keer lang moeten wachten bij de wasstraat.
quote:
Ben er al een tijd niet meer geweest...
Die oranje is wel lekker aan het verhuizen dan, in Groningen ookal
QuiCk01
Ik moet helemaal niks
Goedemiddag!
Ik ben nieuw en ga werken in omgeving Leiden (EW). Ik heb gelijk al even een vraag.
Er staat bij de gegevens: "Auto ophalen bij K.:
Bij K krijg je een huurcontract en/of een schadeformulier en en retourenvelop mee. Het huurcontract en/of schadeformulier dien je dezelfde dag per post op te sturen d.m.v. de retourenvelop!!!"
K* is de beginletter van het bedrijf uiteraard.
Ik neem aan dat ik bij aflevering van de 1e auto het huurcontract met de klant regel en bij het ophalen van de 2e auto het schadeformulier invul? En ook vul in nog het normale formulier in voor easyway, right?
Het is gelijk een lekker ritje:
Leiden - Maastricht (VW Fox)
Maastricht - Leiden (VW Polo)
Ik heb er iig zin in!
Ik zou gewoon voor beide ritten het formulier dat op de Easyway site staat meenemen (handig om dubbel mee te nemen als Maastricht een prive-adres is en anders ook wel eigenlijk). Dat is het transportformulier en is voor jou om de staat waarin de auto vervoerd wordt op papier te hebben en handtekeningen te hebben van ontvanger etc (dat is mijn idee altijd in ieder geval).
Daarbij krijg je van de verhuurder of leaser denk ik in dit geval ook wat formulieren mee maar dat gaat om de huur/lease periode waarbij jij alleen die formulieren meeneemt voor klant en bedrijf, hoef je waarschijnlijk zelf ook niet te tekenen. In principe heb je de retourenvelop dus ook niet nodig denk ik aangezien je (denk ik?) een wissel doet en dat formulier dus zelf mee terug kan nemen.
Maar ik denk ook dat het wel duidelijk is als je daar aankomt, de keer dat ik er was waren het ook wel aardige lui
QuiCk01
Ik moet helemaal niks
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 14:53 schreef Panthera. het volgende:Ik zou gewoon voor beide ritten het formulier dat op de Easyway site staat meenemen (handig om dubbel mee te nemen als Maastricht een prive-adres is en anders ook wel eigenlijk). Dat is het transportformulier en is voor jou om de staat waarin de auto vervoerd wordt op papier te hebben en handtekeningen te hebben van ontvanger etc (dat is mijn idee altijd in ieder geval).
Daarbij krijg je van de verhuurder of leaser denk ik in dit geval ook wat formulieren mee maar dat gaat om de huur/lease periode waarbij jij alleen die formulieren meeneemt voor klant en bedrijf, hoef je waarschijnlijk zelf ook niet te tekenen. In principe heb je de retourenvelop dus ook niet nodig denk ik aangezien je (denk ik?) een wissel doet en dat formulier dus zelf mee terug kan nemen.
Maar ik denk ook dat het wel duidelijk is als je daar aankomt, de keer dat ik er was waren het ook wel aardige lui

Oke oke, bedankt voor je antwoord!
Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan. Zal ongetwijfeld een lekker ritje zijn, want eenmaal op de A2 160km rechtdoor!
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 14:43 schreef QuiCk01 het volgende:Goedemiddag!
Ik ben nieuw en ga werken in omgeving Leiden (EW). Ik heb gelijk al even een vraag.
Er staat bij de gegevens: "Auto ophalen bij K.:
Bij K krijg je een huurcontract en/of een schadeformulier en en retourenvelop mee. Het huurcontract en/of schadeformulier dien je dezelfde dag per post op te sturen d.m.v. de retourenvelop!!!"
K* is de beginletter van het bedrijf uiteraard.
Ik neem aan dat ik bij aflevering van de 1e auto het huurcontract met de klant regel en bij het ophalen van de 2e auto het schadeformulier invul? En ook vul in nog het normale formulier in voor easyway, right?
Het is gelijk een lekker ritje:
Leiden - Maastricht (VW Fox)
Maastricht - Leiden (VW Polo)
Ik heb er iig zin in!

Dit klinkt als een klant die voor jou een schadeformulier invult. Dit is vaker zo als je een auto gaat ophalen bij een dealer/leasemaatschappij. Voor sommige klanten moet je dan ook zelf nog een formulier invullen, soms niet. Ik vind het fijner om de auto zelf ook nog een keer na te lopen. Vrijdag had ik nog een geval van schade die door de maatschappij bij uitgifte aan mij niet was genoteerd.. Maar ik hoefde zelf geen formulier in te vullen. Ik heb het er gewoon bijgezet op het formulier (de schade) en "geconstateerd bij afleveren" erop gezet. M.i. zijn de maatschappijen bij uitgifte niet zo heel nauwkeurig en als de berijder vervolgens de auto (heel nauwkeurig) gaat nalopen dan kom je vaak wat tegen wat niet genoteerd is.
Als ik zelf ook nog een formulier moet invullen dan kijk ik altijd veel nauwkeuriger, heb je dat gezeur bij afleveren ook niet.
Succes!
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 15:07 schreef QuiCk01 het volgende:[..]
Oke oke, bedankt voor je antwoord!
Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan. Zal ongetwijfeld een lekker ritje zijn, want eenmaal op de A2 160km rechtdoor!

VW Fox is dan wel weer wat minder, benieuwd of je de 130 haalt onder Utrecht

Succes in ieder geval!
Ik heb ook een korte vraag: Rit van Fltrnt, moet form. 2x uitprinten, 1tje gaat naar hun toe, maar de andere dan? staat niks over aan de klant geven oid, of is die voor mijzelf voor EW?
[quote]
Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 20:04 schreef mergbot het volgende:Ik heb ook een korte vraag: Rit van Fltrnt, moet form. 2x uitprinten, 1tje gaat naar hun toe, maar de andere dan? staat niks over aan de klant geven oid, of is die voor mijzelf voor EW?
Vrij standaard dit.. Altijd een kopie aanbieden op het ophaaladres en altijd een kopie aanbieden op het afleveradres. Als je naar een privéadres moet dan bij het ophaaladres dubbel invullen (of extra kopieren) aangezien dat vaak niet kan op het privéadres en het wel zo netjes staat. Uiteindelijke formulier naar de maatschappij en eventueel een voor EW.. Als dat er niet duidelijk bij staat dan eventueel alleen naar de maatschappij, ik doe wel altijd één naar EW.
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Mallet het volgende:[..]
Vrij standaard dit.. Altijd een kopie aanbieden op het ophaaladres en altijd een kopie aanbieden op het afleveradres. Als je naar een privéadres moet dan bij het ophaaladres dubbel invullen (of extra kopieren) aangezien dat vaak niet kan op het privéadres en het wel zo netjes staat. Uiteindelijke formulier naar de maatschappij en eventueel een voor EW.. Als dat er niet duidelijk bij staat dan eventueel alleen naar de maatschappij, ik doe wel altijd één naar EW.
Mja die kopietjes bied ik altijd aan, daarom vind ik het raar dat ik hem twee keer moet printen. Misschien is het er dan voor de zekerheid bijgezet.
[quote]
Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef mergbot het volgende:[..]
Mja die kopietjes bied ik altijd aan, daarom vind ik het raar dat ik hem twee keer moet printen. Misschien is het er dan voor de zekerheid bijgezet.
Ja precies. Dat is omdat de maatschappij eigenlijk gewoon wil dat je er direct één aan de klant kan geven en er zelf nog één over hebt. Waarschijnlijk idd voor het geval je niet kan kopieren ter plekke (of ze vinden het netter).
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef BetweenTheRays het volgende:Morgen een ritje hiken voor die maatschappij met een verschillend ophaal- en afleverformulier. Ik vind dat toch zulke lelijke dingen. Met zo'n enquêtetje onderaan

Ontzettend lelijk formulier inderdaad. Kan je toch niet meer mee aan komen zetten met alle mogelijkheden die we tegenwoordig hebben.
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef BetweenTheRays het volgende:Morgen een ritje hiken voor die maatschappij met een verschillend ophaal- en afleverformulier. Ik vind dat toch zulke lelijke dingen. Met zo'n enquêtetje onderaan

Wel een leuke vestiging hebben die, lekker het bruggetje over scheuren en bochten afsnijden
[quote]
Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
De afdeling verhuur heeft weer een ander formulier, wat ook niet echt heel duidelijk is. Ik denk altijd pfff kan het niet gewoon alleen in een tekening aangegeven worden.
Ik maak altijd een kliederboel van die formulieren omdat ik ze niet snap

Morgen wekker weer voor 6-en, auto om 7 uur ophalen in Veenendaal, die moet voor 9 uur één uur en drie kwartier verderop zijn. Brrr...
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Panthera. het volgende:Ik maak altijd een kliederboel van die formulieren omdat ik ze niet snap

Morgen wekker weer voor 6-en, auto om 7 uur ophalen in Veenendaal, die moet voor 9 uur één uur en drie kwartier verderop zijn. Brrr...
Dat had je laatst toch ook al? Wat is dat voor iets dat je daar zó vroeg moet zijn? Het is vast niet bij degene waar we altijd moeten zijn in Veenendaal toch..
Ik moet morgen in Midwolde zijn, of all places. Zoek het voor de lol eens op
Ik kan in ieder geval niet verkeerd lopen
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef Viezze het volgende:Ik moet morgen in Midwolde zijn, of all places. Zoek het voor de lol eens op
Ik kan in ieder geval niet verkeerd lopen
Jawel. Er zijn andere straten hoor

!
Ik reed er tot wat jaren geleden regelmatig doorheen.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:
Ja volgens mij wel drie straten
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef Mallet het volgende:[..]
Dat had je laatst toch ook al? Wat is dat voor iets dat je daar zó vroeg moet zijn? Het is vast niet bij degene waar we altijd moeten zijn in Veenendaal toch..
Vrijdag ook ja, het bekende bedrijf

De bekende dame daar zei ook dat ze normaal niet zo vroeg was en dat het eigenlijk toeval was, ben benieuwd of er morgen wel iemand is zo vroeg. Ze zei ook dat die tijden ook niet zo belangrijk waren (voor 9 uur afleveren), maar goed, ga maar wel gewoon weer zo vroeg
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Panthera. het volgende:[..]
Vrijdag ook ja, het bekende bedrijf

De bekende dame daar zei ook dat ze normaal niet zo vroeg was en dat het eigenlijk toeval was, ben benieuwd of er morgen wel iemand is zo vroeg. Ze zei ook dat die tijden ook niet zo belangrijk waren (voor 9 uur afleveren), maar goed, ga maar wel gewoon weer zo vroeg

Nou controleer dat anders even bij het afleveren van de auto of er inderdaad was afgesproken dat hij voor 9 uur afgeleverd zou worden (ff subtiel).. Als dat niet zo is zou ik het er maar even met EW over hebben.. Ik vind het echt belachelijk vroeg.. Tenzij je er totaal geen probleem mee hebt.. Ik vergelijk het onbewust ook met mijn situatie waar ik 1,40uur naar de bekende zou moeten reizen met het OV.
Edit: ik heb trouwens vaak als ik daar om 08:30 kom aanzetten dat ze net met mijn auto bezig zijn.. Tanken en wassen. Dat is trouwens ook het enige wat ze ermee doen hè

. Ik heb ook wel eens gezegd van.. Sorry maar de auto is echt niet schoon.. Ging hij hem zelf nog uitzuigen.
Morgen voor het eerst naar een ophaaladres OV'en. Normaal is het in m'n eigen stad, maar nu moet ik eerst 30km reizen

Dan lekker 220km door NL kachelen, wassen en schoonmaken (natuurlijk geen Esso, dichtsbijzijnde is in Utreg, dan maar de Shell pakken) en dan een ritje van Rotterdam naar Barneveld. Zal ik een stukje A28 (bovenlangs) nemen of een stukje A12 (onderlangs)? Zal wel niet uitmaken rond 1300 smiddags. Qua lengte scheelt t maar 13km.
Ja, het is wel wat vroeg inderdaad, als het nog eens gebeurd toch maar eens vragen. Maar ik moet nu om vijf over half 7 de bus in om daar vijf over 7 aan te komen dus in principe valt het nog mee.
Meestal krijg ik wel schone auto's mee. Heb ook wel eens gehad dat de schoonmaker net klaar was en de medewerker met mij meeliep, toen werd die schoonmaker op het matje geroepen dat het inderdaad niet schoon was van binnen. Dat was al een tijdje geleden dus misschien letten ze er nu wat meer op.
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef roflkartoffel het volgende:Morgen voor het eerst naar een ophaaladres OV'en. Normaal is het in m'n eigen stad, maar nu moet ik eerst 30km reizen

Dan lekker 220km door NL kachelen, wassen en schoonmaken (natuurlijk geen Esso, dichtsbijzijnde is in Utreg, dan maar de Shell pakken) en dan een ritje van Rotterdam naar Barneveld. Zal ik een stukje A28 (bovenlangs) nemen of een stukje A12 (onderlangs)? Zal wel niet uitmaken rond 1300 smiddags. Qua lengte scheelt t maar 13km.
Waar moet je afleveren bij Utrecht? Bij de meeste bedrijven waar je moet wassen kan het vaak op rekening en dichtbij Utrecht zit er ook één waar in de opdracht staat dat het bij het tankstation nabij op rekening kan.
Moet morgen ook van Rotterdam naar Barneveld. Ik ga over A28. A28 en A12 zijn beiden vervelend om te rijden en A28 is wel korter.
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef Panthera. het volgende:[..]
Waar moet je afleveren bij Utrecht? Bij de meeste bedrijven waar je moet wassen kan het vaak op rekening en dichtbij Utrecht zit er ook één waar in de opdracht staat dat het bij het tankstation nabij op rekening kan.
Moet morgen ook van Rotterdam naar Barneveld. Ik ga over A28. A28 en A12 zijn beiden vervelend om te rijden en A28 is wel korter.
Pak ik de A28 ook wel. Nee, ik moet in Gorinchem zijn. Daar zit geen Esso according to de website. Die in Utrecht zou ik kunnen nemen, maar dan rij ik weer een stukje en kan hij weer vies worden.. Dus pak ik wel de
Shell Texaco met car wash in Gorinchem zelf. Dan maar even voorschieten
[ Bericht 1% gewijzigd door roflkartoffel op 02-10-2011 22:43:11 ]
Midwolde heeft in ieder geval een bushalte

Soms wel lekker dat we niet van die gaten hier in de regio hebben.
Drukke dag wel morgen. Eerst auto zetten bij huis van de klant, dan naar de uni, daarna 1 rit hiken en 1 rit PC-en en 's avonds weer met eigen auto terug. 6.30 de deur uit en 22.30 terug.
En ik heb wachttijd van 16.00 tot 21.00 in een dorp op 15 autominuten van huis. Maar ik moet blijven wachten bij de auto

Laptop met serie erop dan maar meenemen. En eten.
Edit: schiet me opeens te binnen dat in Nederhorst den Berg (2 dorpen verderop) alleen 's morgens 2x een bus heeft

Als je later wil heb je gewoon pech: dichtstbijzijnde halte overdag is dan een uur lopen. En dat ligt dan hemelsbreed 15km bij Amsterdam vandaan...
[ Bericht 18% gewijzigd door BetweenTheRays op 02-10-2011 23:14:06 ]
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 23:04 schreef BetweenTheRays het volgende:Midwolde heeft in ieder geval een bushalte

Soms wel lekker dat we niet van die gaten hier in de regio hebben.
Drukke dag wel morgen. Eerst auto zetten bij huis van de klant, dan naar de uni, daarna 1 rit hiken en 1 rit PC-en en 's avonds weer met eigen auto terug. 6.30 de deur uit en 22.30 terug.
En ik heb wachttijd van 16.00 tot 21.00 in een dorp op 15 autominuten van huis. Maar ik moet blijven wachten bij de auto

Laptop met serie erop dan maar meenemen. En eten.
Flink strakke planning, hebben ze jou als PCer een hiker klusje gegeven ja?
[quote]
Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
quote:
Yep, ze hadden chauffeurs tekort dus kreeg ik nog een ritje. Als ik de planning van de hele dag bekijk valt het opzich nog wel mee: bijna 2.5 uur tussen uni en vertrek hikerrit en een uur tussen hikerrit en PC-rit terwijl reistijd maar een kwartier is.
quote:
Nice man, wat voor motor lag erin? Had je t nieuwste model?
quote:
Hm ok, ik had maar 1ritje gekregen dus was om 12uur alweer thuis.
[quote]
Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
quote:
Dat doe je goed! Altijd leuke meevallers. Moest je er ver mee & reed het een beetje?
Ik had net een V50 waar de benzinemeter het niet meer van deed

. Reed weg bij ophaaladres en stond op 0. Ik EW bellen, tanken voorgeschoten (Esso ging ik planningstechnisch niet meer redden) en te teller stond nog op 0. Bijna een uur gereden met een 'lege' tank ;p
Gelukkig wel alles op tijd en nu in de bus richting PC-rit.
Ik had in eerste instantie maar 1 rit vandaag, om 8:00 in Nieuwegein een auto ophalen en naar Geertruidenberg vervoeren. Vlak voor Geertruidenberg even gebeld of ze niet nog een ritje hadden, en ja, ik moest naar Strijen. Nog nooit van gehoord, maar er schijnt zelfs een hele busverbinding naar vernoemd te zijn

Bleek het bij aankomst een gewoon woonhuis te zijn en ik had nog geen transportformulieren. Man man, wat een gedoe. Was een of ander pools vrouwtje die poolse arbeidskrachten vertegenwoordigde. Wat een teringbende. Als je het tv-programma hoarders kent, weet je waar ik in terecht kwam. Dus we liepen naar boven (een wonder, er lag gewoon niks op de trap), moest ze eerst stapels rotzooi van het bureau vegen om überhaupt de computer op te starten. Echt, mijn kamer is er niks bij

Lang verhaal kort: Ik was drie kwartier bezig op m'n ophaaladres. Vrouwtje had ze niet meer zo op een rijtje: Ik zat al in de auto, komt ze naar me toe lopen: "Mag ik nog een kopietje?" En dat terwijl ze dat eerst niet hoefde. Dus ik geef het transportformulier, gaat naar binnen om niet meer terug te keren. Ik weer aanbellen. "Oooh, sorry, ik dacht dat je em niet meer nodig had!
Echt...
quote:
Geen idee, ben niet zo in die modellen

Maar hij was iets van 4-5 jaar oud dus denk het niet. Lag een 3.0 V6 in, dat was wel lekker. En natuurlijk afgeladen met opties.
@Betweentherays. Iets van 1,5 uur mee gereden, Midwolde - Groningen. Rijdt prima, maar zou zelf nooit zoiets nemen want het is zo gigantisch duur en heeft totaal geen meerwaarde.
Edit: Ze moeten raar hebben gekeken bij het tankstation. Zo'n dikke auto maar dan toch maar 5 liter tanken
[ Bericht 21% gewijzigd door Viezze op 03-10-2011 16:56:48 ]
Vandaag weer dagje Spaanse Polder. Blijft toch best relaxed daar.
Nou het is me alleszins meegevallen. Er waren een stuk of 12 EW'ers. Heb drie ritten mogen doen, allen niet ver en met redelijke auto's maar toch, en heb maar een uur of 2 moeten schoonmaken. Om 3 uur moest ik mijn derde rit doen, en vanaf het afleveradres naar huis. Om 5 uur thuis. Dus mooi 9 uur gemaakt. Lekker!
Ben nu de ritinfo voor morgen aan het voorbereiden voor een vriend van me. Zijn eerste dag haha! We hebben het net allemaal doorgenomen en net voordat we het op hebben geslagen/geprint crashte pc.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Partyboy1991
Trollin' down the river
Doe t zelf ook wel eens ( rijden voor paar mensen ( mensen die ik gwoon ken ) )
Rij dan vaak ik een Maserati, Bugatti soms

, of Bentley ofzo. Is zeker wel chill want als die gasten dan aan t zuipen zijn mag ik de auto lekker meenemen xD
Edit: krijg dan voor uurtje rijden ofzo ¤ 100
quote:
Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Partyboy1991 het volgende:Doe t zelf ook wel eens ( rijden voor paar mensen ( mensen die ik gwoon ken ) )
Rij dan vaak ik een Maserati, Bugatti soms

, of Bentley ofzo. Is zeker wel chill want als die gasten dan aan t zuipen zijn mag ik de auto lekker meenemen xD
Edit: krijg dan voor uurtje rijden ofzo ¤ 100
Stoer man, mag ik je handtekening?
Partyboy1991
Trollin' down the river
quote:
Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef QuiCk01 het volgende:Ik zou vandaag een 2e rit vanuit Maastricht terug doen naar Leiden in een VW Polo. Werd ik onderweg gebeld dat deze niet meer doorging maar er wel een nieuwe rit was. Vanuit een klein dorpje bij Maastricht naar Almere in een
Mercedes ML!
Veel beter dan een polo dus. Ik dacht dat ik het wel zou redden, maar bleek toch teweinig benzine te hebben dus heb ook 5 liter getankt.
Dat was een mooie eerste werkdag. Totaal 11 uur gewerkt en ruim 500 kilometer gereden!

Damn you, eerste werkdag en dan gelijk een ML.
quote:
Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef QuiCk01 het volgende:Ik zou vandaag een 2e rit vanuit Maastricht terug doen naar Leiden in een VW Polo. Werd ik onderweg gebeld dat deze niet meer doorging maar er wel een nieuwe rit was. Vanuit een klein dorpje bij Maastricht naar Almere in een
Mercedes ML!
Veel beter dan een polo dus. Ik dacht dat ik het wel zou redden, maar bleek toch teweinig benzine te hebben dus heb ook 5 liter getankt.
Dat was een mooie eerste werkdag. Totaal 11 uur gewerkt en ruim 500 kilometer gereden!

Dat is een hele beste eerste werkdag! Lekker hoor:)
Ik heb vandaag 2 uur van mijn wachttijd slapend in de auto doorgebracht, haha!! Heb nog nooit betaald mogen slapen ;P
Zo, ben weer klaar voor vandaag. Eerste rit was vervallen. Vervolgens via de A200 naar de A10, maar onze oprit was gesloten, halve minuut nadat ik er langs was gooiden ze m weer open...
Maar goed, mocht een Saab 9-3 2.0T rijden, dat was wel leuk. Vooral de turbometer op het dashboard
Morgen richting Den Haag. Afstand tussen afleveradres en ophaaladres 2e rit: 15,1km / 15 minuten.
OV: 0:57 minuten.
Een uur reizen voor dat piepstukje
[ Bericht 1% gewijzigd door roflkartoffel op 04-10-2011 14:58:04 ]
Zit er aan te denken om me naast AR ook te solliciteren voor EW. AR is echt wel prima hoor, alleen 9 van de 10 keren dat ik word gebeld gaat om vestigingswerk. Neem aan het geen probleem is?
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2011 15:55 schreef Neerlands_Trots het volgende:Zit er aan te denken om me naast AR ook te solliciteren voor EW. AR is echt wel prima hoor, alleen 9 van de 10 keren dat ik word gebeld gaat om vestigingswerk. Neem aan het geen probleem is?
Maar wil je dan beide tegelijk gaan doen of wat?
Mocht je overstappen naar EW is dat contractueel gezien waarschijnlijk niet mogelijk (concurrentiebeding) maar als je het niet tegen ze zegt komen ze er toch nooit achter.
@Betweentherays; als ik in de trein in slaap val word ik ook altijd wakker met het gevoel dat ik zojuist slapend geld heb verdiend
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2011 15:55 schreef Neerlands_Trots het volgende:Zit er aan te denken om me naast AR ook te solliciteren voor EW. AR is echt wel prima hoor, alleen 9 van de 10 keren dat ik word gebeld gaat om vestigingswerk. Neem aan het geen probleem is?
Voor AR misschien niet, voor EW zeker wel. Zoals Viezze al zegt heb je bij EW een concurrentiebeding. Ik weet toevallig dat de grote in Almere zowel gebruik maakt van AR als EW. In Groningen zitten twee bedrijven samen in één pand. De ene maakt gebruik van AR, de andere van EW. Dat kon ook nog wel eens vreemd worden, aangezien EW aan haar klanten garandeert dat jij uitsluitend voor EW en haar partners werkt.
#26 || Luciano da Silva
Morgen in de categorie 'auto's die je niet vaak rijd': de Toyota IQ en een Skoda Roomster.
Heb die IQ wel eens mee gehad als leenauto, grappig karretje, zit veel beter in elkaar dan zo'n Aygo (is ook wel aan de prijs te zien). Morgen 240km mee rijden

....
quote:
Klopt, als je even achterom kijkt schrik je wel weer.
Zo, nog een spoedrit opeens, nog even een A6-je naar een restaurant in Utrecht brengen.
quote:
Haha hetzelfde als in een smart. Doodeng. En hierom voel ik me ook niet echt veilig in zo'n ding
Morgen weer 2 ritten, van Deventer naar Breda en weer terug. Wisseltje dus, maar wel een vreemde. Het zijn twee exact dezelfde auto's. 1.2 BM Polo trendline.
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2011 16:02 schreef joppie_saus het volgende:[..]
Voor AR misschien niet, voor EW zeker wel. Zoals Viezze al zegt heb je bij EW een concurrentiebeding. Ik weet toevallig dat de grote in Almere zowel gebruik maakt van AR als EW. In Groningen zitten twee bedrijven samen in één pand. De ene maakt gebruik van AR, de andere van EW. Dat kon ook nog wel eens vreemd worden, aangezien EW aan haar klanten garandeert dat jij uitsluitend voor EW en haar partners werkt.
Ja ik snap wel dat het uit concurrentieoverwegingen niet de bedoeling is, maar er is geen haan die er naar kraait volgens mij zolang ik mijn mond hou. Het verdubbelt wel mijn kans op werk
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:[..]
Ja ik snap wel dat het uit concurrentieoverwegingen niet de bedoeling is, maar er is geen haan die er naar kraait volgens mij zolang ik mijn mond hou. Het verdubbelt wel mijn kans op werk

Hoe zie je dat in de praktijk dan? AR heeft neem ik aan ook tot sluitingstijd om je te bellen? Als je dan niet gebeld bent dan wil je proberen om nog voor EW te rijden? Want die kans is nml erg klein.. Anders zou je elke dag dat je beschikbaar bent een PC bij de hand moeten hebben zodat je bij een van de twee je beschikbaarheid kan dichtgooien..
En volgens mij komt zoiets vast wel een keer uit als je regelmatig bij dezelfde adressen komt die met allebei werken (en dat zijn er volgens mij nogal wat).
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:[..]
Ja ik snap wel dat het uit concurrentieoverwegingen niet de bedoeling is, maar er is geen haan die er naar kraait volgens mij zolang ik mijn mond hou. Het verdubbelt wel mijn kans op werk

Ja, jij houdt je mond misschien wel, maar het kan ook opvallen bij die bedrijven voor wie je rijdt, als aan hun exclusiviteit beloofd is
#26 || Luciano da Silva
Als ik bovenstaande discussie zo lees en daarbij puntje 4 van de belangrijke regels in dit topic in mijn achterhoofd hou lijkt het me sowieso niet zo slim.
Bovendien, wat win je er mee? Ja, je verdient krijgt meer geld, maar dat is het enige. En juridisch is het al helemaal niet slim, als je ziet welke boetes er boven je hoofd hangen.
quote:
Ben blij dat ik hem maar van Utrecht naar Almere moet rijden, het is net de pausmobiel
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2011 17:10 schreef Mallet het volgende:[..]
Hoe zie je dat in de praktijk dan? AR heeft neem ik aan ook tot sluitingstijd om je te bellen? Als je dan niet gebeld bent dan wil je proberen om nog voor EW te rijden? Want die kans is nml erg klein.. Anders zou je elke dag dat je beschikbaar bent een PC bij de hand moeten hebben zodat je bij een van de twee je beschikbaarheid kan dichtgooien..
En volgens mij komt zoiets vast wel een keer uit als je regelmatig bij dezelfde adressen komt die met allebei werken (en dat zijn er volgens mij nogal wat).
Ik begrijp je punt helemaal. Maar zoals ik al zei: 90-95% van de keren dat ik word gebeld is voor vestigingswerk bij een verhuurbedrijf. Die paar losse ritjes die ik tot nu heb gedaan (in de 3 maanden dat ik er nu werk) waren allemaal van klant naar een obscuur verhuurbedrijf. Ik heb pas 1x voor 'de grote' in Almere gereden. Zal wel allemaal aan mijn regio liggen..
Kun je niet aangeven dat je niet meer voor vestigingswerk gebeld wil worden?
quote:
Lees eens terug joh

! Heb nog een IQ voor 240km
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2011 15:56 schreef Viezze het volgende:[..]
@Betweentherays; als ik in de trein in slaap val word ik ook altijd wakker met het gevoel dat ik zojuist slapend geld heb verdiend

Treinslapen like a boss! Heerlijk
quote:
Ben je mooi klaar mee. Vergeet je overlevingspakket niet
quote:
Och, doet me weinig. Vind het wel een prima autootje.
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:Parkeerboete is nog niet eens afgewikkeld of ik heb de volgende boete (prive) alweer gescoord

100 euri's voor over een doorgetrokken streep te rijden

Jaaa daar kan ik dan geen medelijden mee hebben.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Die streep ligt er pas een paar weken, had het niet eens door
En hoe ben je gecontroleerd dan?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
joppie_saus
FootballCulture
En voor iedereen die regelmatig in Groningen rijdt, zie hier de nieuwe video registratiewagen van Groningen. Even op de rem dus als je dit ding in je spiegel naderbij ziet komen

Foto komt van het forum van flitsservice.nl
http://img214.imageshack.us/img214/7408/39hdz52.jpg
(copy/paste deze link)
#26 || Luciano da Silva
quote:
Aan de kant gezet door een motoragent
quote:
Kom je op Wegmisbruikers?
quote:
Nee

quote:
Ach waarom niet

Het was trouwens geen aardige agent en hij heeft zich ook niet gelegitimeerd
Een agent hoeft zich niet te legitimeren. Alleen als je er om vraagt, of als hij in burger is.
Net autootje afgeleverd vlakbij Den Haag. 2e rit gecanceld dus zit nu in de trein op Den Haag CS. Had hier ook wel eerder kunnen zijn als ik wist hoe het OV hier werkte.. 9292OV zit mij een beetje om te leiden

Nou ja, ik heb de tijd

Nu lekker 2,5 uur treinen.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Hangt er vanaf. Agenten die in een uniform in een undercover auto zitten moeten zich wel legitimeren.
#26 || Luciano da Silva
Vandaag lekker 9 uurtjes gemaakt, wel stressen weer. Ew plant wel heel erg strak, echt moeten sprinten vanuit meerkerk om de bus te moeten halen en op tijd de volgende af te leveren.
Morgen lekker een lange rit Beuningen - Groningen. Gelijk bij een paar maten van me langs.
Baantje als hiker bij Easyway/Autoreset lijkt mij wel interessant, en sta op het punt om het sollicitatieformulier in te voeren. Ik had het er laatst met iemand over die weleens een auto vervoerde voor een of ander bedrijf, en toen kwamen we uit op een discussie over verzekeringen
Hoe zit het eigenlijk met de verzekeringen? Neem aan dat ew/ar wel checkt of de auto's verzekerd zijn? En hoe zit het als de hiker betrokken raakt bij een ongeval met letsel? Niet echt een leuk onderwerp voor in dit topic, maar ik dacht misschien weten jullie hier wat meer van.
.
Je wordt via Easyway verzekerd (als je dat wil), in geval van schade (letsel van derden ook, dat weet ik niet?) heb je 75 euro eigen risico.
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 18:17 schreef Pizzabodem het volgende:Baantje als hiker bij Easyway/Autoreset lijkt mij wel interessant, en sta op het punt om het sollicitatieformulier in te voeren. Ik had het er laatst met iemand over die weleens een auto vervoerde voor een of ander bedrijf, en toen kwamen we uit op een discussie over verzekeringen
Hoe zit het eigenlijk met de verzekeringen? Neem aan dat ew/ar wel checkt of de auto's verzekerd zijn? En hoe zit het als de hiker betrokken raakt bij een ongeval met letsel? Niet echt een leuk onderwerp voor in dit topic, maar ik dacht misschien weten jullie hier wat meer van.
Auto's zijn volgens mij altijd verzekerd. Soms ontbreekt de groene kaart maar na een belletje mag je dan altijd rijden aangezien EW aansprakelijk is, jijzelf in principe niet.
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef BetweenTheRays het volgende:[..]
Auto's zijn volgens mij altijd verzekerd. Soms ontbreekt de groene kaart maar na een belletje mag je dan altijd rijden aangezien EW aansprakelijk is, jijzelf in principe niet.
Bellen is helemaal niet nodig. Je hebt 9 van de 10 keer de optie om aan te kruisen of de groene kaart wel of niet aanwezig is. Daarnaast hebben veel auto's alleen kopieën van de kentekenbewijzen in de auto liggen en daar hoef je ook niet voor te bellen, ook al zijn ze niet geldig en zou je er een boete voor kunnen krijgen.
Klopt. Eindtijd bij ritbon 1 (bij meerdere ritten) is "niet van toepassing".
Edit: en bij ritbon 2 als je 3 ritten hebt gehad idem.
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 20:12 schreef QuiCk01 het volgende:Goed.
Volgende kwestie. Het ritbon-formulier.
Zie hier:
[
afbeelding ]
Dit gaat over 1e rit. Nu staat er eindtijd chauffeur. Is dit de eindtijd van die rit? Lijkt mij niet, maar waarom staat het dan op deze plek in de "vragenlijst" en dan vul ik het toch 2 keer in?
Ze bedoelen hier toch de eindtijd waar ik weer op het station in mijn woonplaats stond. Toch?
Bij je eerste rit zet je gewoon bij eindtijd: "n.v.t. (vervolgrit)" neer.
Handig is het niet echt nee. Gaat ook altijd veel tijd inzitten in het scannen en invullen van die dingen...
quote:
Maar altijd beter dan alles per post opsturen. Ik vind het wel prima werken hoor. Gelijk aan het einde van de dag de administratie in orde maken en klaar.
quote:
Ik heb in maanden waarin ik veel heb gewerkt (zoals afgelopen september) wel eens 2 A4 enveloppen moeten versturen

.
Eindelijk weer thuis na 12 uur. Eigenlijk drie ritten ipv twee gehad. Vanmorgen stond de eerste auto al niet bij de dealer in Veendam maar 20km verderop bij een servicepunt. Kon in Veendam daarom een hagelnieuwe Toyota Yaris (hele verbetering vergeleken met de vorige!) mee krijgen om de IQ op te halen in Stadskanaal. Tweede rit in Roomster (wat een hok...) was daarom wat vertraagd waardoor ik muurvast in de file stond op de ring van Utrecht omdat er een vrachtwagen zich door de vangrail had geboord. En natuurlijk had de trein ook weer vertraging waardoor ik de aansluiting weer mistte

Maar de uren zijn in ieder geval binnen!
quote:
Gebruik jij die papieren versie dan? Ik vul gewoon de online versie in. De helft is toch altijd vast (naam chauffeur enzo) en de andere helft is zo gepiept.
De transportformulier leg ik gewoon in de scanner, hij haalt hem er zelf doorheen, pdf is in 2 seconden gemaakt en toegevoegd. Ben totaal 2-3 minuten pezig per ritbon
hoo dubbel
Morgen een Twingo van Gouda naar Aalsmeer, en had eigenlijk nog een rit, maar die staat niet op de site, dus morgen eerst maar is even bellen. Hoef wel pas om 12uur te beginnen:)
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 23:11 schreef roflkartoffel het volgende:[..]
Gebruik jij die papieren versie dan? Ik vul gewoon de online versie in. De helft is toch altijd vast (naam chauffeur enzo) en de andere helft is zo gepiept.
De transportformulier leg ik gewoon in de scanner, hij haalt hem er zelf doorheen, pdf is in 2 seconden gemaakt en toegevoegd. Ben totaal 2-3 minuten pezig per ritbon

Nee digitaal. Maar ik heb een kutscanner, daar kan het ook aan liggen
Haha

Voor dit werk is het handig om zo'n all-in-one printer te hebben waarbij de scanner ook een bulklader er boven op zit. De meeste HP's hebben dat wel. Leg je gewoon een stapeltje documenten in de bovenlader, en hij haalt ze er één voor één doorheen.
Adobe maakt voor elke scan een aparte PDF, et voila, ik hoef het alleen nog maar up te loaden

Erg handig

Alleen tankbonnetjes moet ik nog handmatig doen, dus op de plaat leggen.
Werk ze iedereen iig.. ik ben vandaag lekker vrij
Zo en daar staan we dan in Eindhoven. Net een VW Golf 1.2TSI DSG (11km op de teller!) hierheen gereden vanuit Noordwijk en straks met een 308SW van Oirschot naar Woerden.
Over 2 weken een sollicitatiegesprek bij EW in Breda, voor PC.
Incl rijtest, in een S500.
Dus hopelijk kan ik me ook binnenkort hier aanmelden.
Nee.
morgen twee korte ritjes. Crappy auto's maar vooruit:P
quote:
Hoho, het is nog geen half 6!!
Maandag twee ritjes, Sassenheim - Oirschot in een Hyundai Veloster (splinternieuw) en van Maasbree naar Rotterdam in een jaar oude Passat sedan 1.4 TSI. Prima dus.
Ik had nog geen tijd gehad om dit te posten
Afgelopen woensdag van Bolsward naar Meerkerk (eerste keer, maar er was weinig verbeelding voor nodig om te bedenken dat dit de feestlocatie moet zijn geweest). Tot daar ging alles goed. Vervolgens met het OV naar Zeist. Bij aankomst op het afhaaladres moest ik een vrouw bellen of ze naar beneden wou komen. Ik bellen, kreeg ik een bejaarde vrouw aan de lijn die niet helemaal begreep dat ik verkeerd verbonden was
Blijkbaar had ik het nummer uit de ritinfo verkeerd overgepend...
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Spablauw214 het volgende:Ik had nog geen tijd gehad om dit te posten
Afgelopen woensdag van Bolsward naar Meerkerk (eerste keer, maar er was weinig verbeelding voor nodig om te bedenken dat dit de feestlocatie moet zijn geweest). Tot daar ging alles goed. Vervolgens met het OV naar Zeist. Bij aankomst op het afhaaladres moest ik een vrouw bellen of ze naar beneden wou komen. Ik bellen, kreeg ik een bejaarde vrouw aan de lijn die niet helemaal begreep dat ik verkeerd verbonden was
Blijkbaar had ik het nummer uit de ritinfo verkeerd overgepend...
Gewoon je ritinformatie uitprinten. Net zoveel moeite als het overschrijven van het nummer.
Bovendien is het handig als je je ritbonnen een dag of paar dagen later wil invoeren, wat bij mij nog wel eens voorkomt.
Lekker, een OV-loos dagje met dit weer. 5 uur gereden, vooral auto's met 10 kilometer op de teller zijn altijd leuk

Hoewel, ik moest een Honda Civic hybride brengen naar een familie die een Volvo V50 op de oprit hadden staan, die mocht ik meenemen. Veel plezier met uw nieuwe auto is dan niet zo toepasselijk eigenlijk, die V50 reed een stuk lekkerder ook al had die er al een heel leven opzitten.
Toch nog twee ritjes voor maandag, een Vectra naar Nieuwegein en een Transporter naar Barneveld.
Een trafic en een seat. Gister 14 uur gemaakt
[quote]
Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
Ben aangenomen bij Autoreset. Chill gesprek gehad, stukje moeten rijden met 'n Golf VI variant en dat was het eigenlijk wel
Ging heel snel allemaal, 10 dagen geleden formulier pas ingevuld.
.
JMagus
Virtú
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef Pizzabodem het volgende:Ben aangenomen bij Autoreset. Chill gesprek gehad, stukje moeten rijden met 'n Golf VI variant en dat was het eigenlijk wel
Ging heel snel allemaal, 10 dagen geleden formulier pas ingevuld.
Lachen! Ik ook! Toevallig al gebeld?
quote:
Nee, ben ook vandaag pas aangenomen.
.
quote:
eeuh.. ff boven en onder je kijken?
Heb een vraag... Binnenkort sollicitatiegesprek bij Autoreset. Alleen vragen ze daar naar naam,nummer referentie van mijn laatste werkgever. Echter is het mijn eerste baan, doen ze hier moeilijk over als ik dit niet mee breng naar het sollicitatiegesprek? Heeft een van jullie hier ervaring mee?
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef Henry66 het volgende:Heb een vraag... Binnenkort sollicitatiegesprek bij Autoreset. Alleen vragen ze daar naar naam,nummer referentie van mijn laatste werkgever. Echter is het mijn eerste baan, doen ze hier moeilijk over als ik dit niet mee breng naar het sollicitatiegesprek? Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Nee, doen ze niet moeilijk over. Ik had als referentie de supermarkt waar ik werkte toen ik 16 was

Je moet het opschrijven als je daar komt, maar heb er niets over gehoord
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:[..]
Nee, doen ze niet moeilijk over. Ik had als referentie de supermarkt waar ik werkte toen ik 16 was

Je moet het opschrijven als je daar komt, maar heb er niets over gehoord

Thanks voor je antwoord... heb eigenlijk wel in de c1000 en kruidvat gewerkt, maar was voor korte periode en bij de laatste (kruidvat) ontslagen, omdat ik niet kon komen vanwege school. Was een nieuwe bedrijfsleider die moeilijk deed, maarja beter solliciteren als eerste baan toch?
quote:
Pff, waar je je bureau al niet voor sloopt

Afgelopen week mooi wat uurtjes gepakt, 4 dagen beschikbaar, 4 dagen gewerkt. Wel een keer voor lul in Heiloo gestaan, de toyotazaak in Vianen had een foutje gemaakt en twee ritten voor 1 auto aangemaakt.

Aankomende tijd weer wat minder werken, veel school, afronding blok enzo, veel leren.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 14:26 schreef enpe het volgende:Iemand al eens een auto op moeten halen bij die electriciteitscentrale in Lelystad? Dichtsbijzijnde bushalte op een dikke 4km

.
Wow, kom zelf uit Lelystad en dat is echt niet te doen als het zulk kut weer blijft.
Zou vragen aan easyway of je een taxi mag nemen, staan er altijd wel een paar op het station.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 14:26 schreef enpe het volgende:Iemand al eens een auto op moeten halen bij die electriciteitscentrale in Lelystad? Dichtsbijzijnde bushalte op een dikke 4km

.
Ik ben daar geweest voor Easy Way! Ik moest een auto afleveren. Van tevoren gebeld dat lopen naar de bushalte geen optie is. Toen via EW met 3 andere hikers op het ophaaladres afgesproken (moesten allemaal naar de Flevocentrale) en daarna door iemand naar het station gebracht. Lopen is echt geen optie.
quote:
Over dingen vinden gesproken.
Wat doen jullie eigenlijk met spullen die je nog in een auto vind. En dan bedoel ik als je al lang weg bent op het adres, niet bij inname.
Ik hou die dingen meestal gewoon. Dan gaat het ook wel om cd'tjes ofzo, niet echt boeiend dus. Maar vorige week vond ik een USB stick...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 10:50 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
Over dingen vinden gesproken.
Wat doen jullie eigenlijk met spullen die je nog in een auto vind. En dan bedoel ik als je al lang weg bent op het adres, niet bij inname.
Ik hou die dingen meestal gewoon. Dan gaat het ook wel om cd'tjes ofzo, niet echt boeiend dus. Maar vorige week vond ik een USB stick...

Ik kijk voor vertrek altijd in de auto of er nog shit in ligt. Heb al twee keer gehad dat er gewoon sleutels in lagen. Als ik al lang weg ben, en het is iets belangrijks bel ik easyway of laat het achter bij het afleveradres. Een keer vond ik ook gewoon papieren van de bank met zo een pincode erop!

. Toen wel meteen EW gebeld, je wil daar geen gezeik mee krijgen.
enpe
n00b
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 21:20 schreef Windrush het volgende:[..]
Wow, kom zelf uit Lelystad en dat is echt niet te doen als het zulk kut weer blijft.
Zou vragen aan easyway of je een taxi mag nemen, staan er altijd wel een paar op het station.
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 03:31 schreef Mallet het volgende:[..]
Ik ben daar geweest voor Easy Way! Ik moest een auto afleveren. Van tevoren gebeld dat lopen naar de bushalte geen optie is. Toen via EW met 3 andere hikers op het ophaaladres afgesproken (moesten allemaal naar de Flevocentrale) en daarna door iemand naar het station gebracht. Lopen is echt geen optie.
Morgen maar eens even bellen dan. Het is ook nog eens mijn 3e rit dus dat gaat een lange dag worden.
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 10:50 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
Over dingen vinden gesproken.
Wat doen jullie eigenlijk met spullen die je nog in een auto vind. En dan bedoel ik als je al lang weg bent op het adres, niet bij inname.
Ik hou die dingen meestal gewoon. Dan gaat het ook wel om cd'tjes ofzo, niet echt boeiend dus. Maar vorige week vond ik een USB stick...

Ik weet het niet, geeft me meestal toch geen fijn gevoel om dat mee te nemen
quote:
Gaf het mij ook niet. Vooral niet toen ik keek wat erop stond... Maar het bleek alleen muziek te zijn. Niet boeiend dus. Mochten het nou belangrijke documenten zijn had ik het wel teruggestuurd of iets dergelijks.
Overigens kwam deze auto bij de vestiging en ik zag EW'ers diezelfde middag de auto nog schoonmaken (bij de grote blauwe in Nieuwegein) dus dan was dat flinke slordigheid ook.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik heb vooral bij auto's waar je geen transportformulier in hoeft te vullen dat ik soms inderdaad gelijk ga zitten en ga rijden. Tegenwoordig zijn er volgens mij bijna geen maatschappijen waarvoor geen formulier meer nodig is, want dan moet je nu elke keer het Fleet Mobility formulier gebruiken. Anders had ik wel eens het gevoel van.. Ik heb eigenlijk niet eens gekeken of er iets in de auto lag. Ik heb wel een keer een auto met een los navigatiesysteem af moeten leveren en ook weer op moeten halen een paar weken later (demo auto) en dat schrijf ik dan wel apart op dat er een externe navi bij zit. Verder ben ik volgens mij nooit iets tegengekomen.. O jawel 2 CD's van de meest recente top 40 (nice) en een zonnebril.
Ik trouwens een keer losgeld

Ik opende de bekerhouder om een flesje water in te zetten (had een rit van 150km in de spits, dus wilde voorbereid zijn

), lag er 7,50 aan losgeld.
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:Ik trouwens een keer losgeld

Ik opende de bekerhouder om een flesje water in te zetten (had een rit van 150km in de spits, dus wilde voorbereid zijn

), lag er 7,50 aan losgeld.
Losgeld? Wie is er ontvoerd dan?
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 13:34 schreef roflkartoffel het volgende:Ik vond eens een nieuwe ipod in het handschoenenkastje.. heb gewoon ingevuld op het transportformulier dat ik deze achterliet bij de dealer waar ik hem ophaalde

Ja oké het hangt natuurlijk ook van de waarde van het ding af. Een iPod ga ik natuurlijk niet houden. Maar een of andere usb stick van 2GB die je ergens gratis bij krijgt (zo'n prut promotieding) heb ik lak aan.
quote:
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:Ik trouwens een keer losgeld

Ik opende de bekerhouder om een flesje water in te zetten (had een rit van 150km in de spits, dus wilde voorbereid zijn

), lag er 7,50 aan losgeld.
Ik heb ooit geld mee moeten nemen en af moeten geven op het afleveradres.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Ja het was ook best wel shabby moet ik zeggen.
joppie_saus
FootballCulture
Bij die oranje in Apeldoorn liggen altijd pepermuntjes in de auto's, die smaken best goed
Over spullen in de auto gesproken trouwens. Ik moest een keer een ex-leaseauto ophalen bij een dealer in Heinenoord ofzo, en ik zei tegen die gast van de garage: is die helemaal leeg? Ik hoefde namelijk alleen maar de km-stand in te vullen en de tijd en zulks, je kent die formulieren wel voor Almere

Dus hij zegt: ik weet het niet, zullen we even kijken? Wij naar die Renault Grand Scenic toe, en die hebben overal en nergens vakjes. Hij gaat zitten op de bijrijdersstoel, trekt dat laatje eronderuit, en hops: nitraten en nog wat rotjes en een gare porno dvd.
Ik trek laatje onder 'mijn' stoel open, lag er een ploertendoder, vlindermes en drie zonnebrillen, van D&G, Rayban en Emporio Armani, en nog meer klein leip spul zoals veel aanstekers en laserpennen. Wij keken elkaar echt aan van: WTF is dit?!
Hij die spullen snel in een doos gestopt en hij zou de ex-eigenaar melden dat die tot het einde van de dag had zijn zooi te komen halen, anders ging het linea recta ergens anders heen.
Achteraf dacht ik wel; wat nou als ik niet gekeken had in de auto, en in een algemene verkeerscontrole terechtgekomen was? Dan had ik wel wat uit te leggen.
Andere dingen zoals cd-tjes, zonnebrillen en klein geld neem ik gewoon mee hoor. Als je dat afgeeft op het afleveradres komt het 10 tegen 1 toch niet meer bij de eigenaar terug.
#26 || Luciano da Silva
quote:

ik heb er echt nooit aangedacht om daar aan te gaan zitten.
[quote]
Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
Ik kom bijna nooit zulke auto's tegen, vooral lege flesjes die er nog inliggen
Werd vanmiddag nog gebeld voor ritjes voor morgen

zal wel iemand ziek geworden zijn. Suzuki Alto 1.0 onder andere...
Zo morgen weer lekker werken. Wel even een vraagje, vorige keer moest ik een auto ophalen en die was erg vies (staat ook op formulier). Ik heb per ongeluk één schade over het hoofd gezien op de velg links voor. Op de velg rechts voor zat wel schade dus het correcte nummer staat wel op het formulier. Bij afleveren wees de contactpersoon op de schade op de velg links voor en hij had mijn transportformulier vast en noteerde vervolgens zelf die schade en maakte nog meer aantekeningen (bijvoorbeeld tank 3/4 ipv vol wat natuurlijk raar is omdat ik er 100km mee heb gereden), dus als de transportformulieren bij het ophaaladres en afleveradres worden vergelijken klopt er natuurlijk niet meer heel veel.
Nu heb ik zelf een briefje bij het transportformulier gemaakt dat de CP met het transportformulier heeft geklooid voor EW, maar belangrijker... is er een kans dat ik nu moet opdraaien voor die schade?
PM even voor welk leasebedrijf, wat voor auto (huur/lease?). Meestal is de schade al bekend bij de maatschappij sowieso. Het feit dat hij ook de benzine veranderde op je formulier geeft voor het bedrijf al aan wat voor iemand het was denk ik ook.
Bij mij is er ook wel iets veranderd / verduidelijkt op het eindadres, nooit wat van gehoord.
Wie werken er eigenlijk allemaal gewoon in (nette) spijkerbroek? Wordt de pakbroek nu wel een beetje zat.
Ligt eraan voor wat ik rijd, als ik wat ex-leaseauto's moet ophalen doe ik tegenwoordig gewoon spijkerbroek aan (vooral met dit regenweer). Volgens mij doet bijna iedereen dit, ook andere hikers die ik tegenkom. Maar vrijdag moest ik twee nieuwe auto's naar particulieren brengen voor een dealer en dan doe ik wel een nette pantalon aan (ook vanwege geringe OV-tijd). Wel altijd met overhemd.
Was tijdje terug in Born en daar kwamen we met z'n vijven uit de bus zetten om auto's op te halen. 4 in spijkerbroek en één in pak inclusief stropdas
quote:
Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef RangeRover het volgende:Zo morgen weer lekker werken. Wel even een vraagje, vorige keer moest ik een auto ophalen en die was erg vies (staat ook op formulier). Ik heb per ongeluk één schade over het hoofd gezien op de velg links voor. Op de velg rechts voor zat wel schade dus het correcte nummer staat wel op het formulier. Bij afleveren wees de contactpersoon op de schade op de velg links voor en hij had mijn transportformulier vast en noteerde vervolgens zelf die schade en maakte nog meer aantekeningen (bijvoorbeeld tank 3/4 ipv vol wat natuurlijk raar is omdat ik er 100km mee heb gereden), dus als de transportformulieren bij het ophaaladres en afleveradres worden vergelijken klopt er natuurlijk niet meer heel veel.
Nu heb ik zelf een briefje bij het transportformulier gemaakt dat de CP met het transportformulier heeft geklooid voor EW, maar belangrijker... is er een kans dat ik nu moet opdraaien voor die schade?
Wat een trieste persoon is dat dan.. Over die tankinhoud. Maar beter jezelf altijd indekken, zoals je hebt gedaan met dat briefje erbij.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik wil nu ook beginnen met rijden, maar heb tot november nog mijn ongunstige rooster

Maar vanaf dan ben ik gewoon 2+ dagen per week beschikbaar om te rijden
Ff vraagje voor de Autoreset mensen hier, hoeveel ritjes/uren krijg je ongeveer per dag die je beschikbaar opgeeft? Hoop dat ik verspreid over die 2 dagen toch wel minstens 8 uur kan maken.
.
quote:
Gevleeschitärt!!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Gefeliciteerd! Hoeveel verdien je nu
extra?
quote:
Dank je!
quote:
Dank je!
Ik ga van 7.10 naar 8.35
Oh, dat is het jaartje ouder worden wel waard! Ik ga een schamele 50 cent omhoog als ik 20 wordt eind deze maand.
quote:
Nee, Maharbal werd ook niet minder gebruikt

(die zat dan wel weer in Leeuwarden geloof ik). En dat kan contract-technisch gezien ook niet aangezien ze mensen die het langst in dienst zijn eerst bellen (hoewel ik een paar topics geleden zag dat ze dat niet schijnen te doen..)
Zoo, ook weer thuis. In Groningen kwam ik een senior hiker tegen. Denk rond de 55 jaar. Ook wel eens apart, zal wel niet voor EW werken

Die nieuwe auto (41km op de teller!) moest naar Nieuwegein, waar ik volgens mij nog een medehiker zag bij het busstation. Ik zei wel hoi, maar ik kreeg niet veel terug te horen

Vast geen FOK'ker, haha

Verder een auto ophalen in Vianen, nog even leuk met de buschauffeur gekletst. Hij zag mijn uitrusting en vroeg direct of ik een hiker was, die komen nogal vaak langs daar
En nu weer zu hause. Lekker 9 uurtjes gemaakt