Dat zal niet Schiphol zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:10 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ik heb ook maar even beschikbaarheid aangepast en vermeld dat ik eventueel na college nog wel beschikbaar ben als het echt niet anders kan.
Vanavond trouwens een vliegveldrit maar de verbinding is wel heel slecht. Vlucht komt om 2255 aan, maar ben er om 2247 (te laat) of om 2228 (met 18 minuten lopen)![]()
Haha mooie momentjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef Mallet het volgende:
Zo.. Net auto 2 afgeleverd en ik sta nu op de bus te wachten en ik heb het bloody hot. Gelukkig hoef ik niet heel veel te ov-en voordat ik thuis ben. Onderweg nog ruzie met een of ander dom wijf in een Arosa die de hele tijd zat te bumperkleven. Ik reed 85 a 90 ofzo, komen we bij zo'n dubbele rotonde, denkt ze dat ze me ff rechts kan inhalen (we moesten allebei rechtdoor).. Dus ik geef flink gas waardoor ze me dus niet kon inhalen en vanaf het verdrijvingsvlak moest afremmen om weer achter me te gaan.. Wijf helemaal leip.. Gaat ze een foto maken. Daarna reed ze door rood bij het stoplicht om me toch nog voorbij te gaan.. Bitch.
Waar heb jij het nou weer over? Stunten? Het enige was dat ik stevig optrok zodat ze me niet rechts kon inhalen..quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:06 schreef -tape- het volgende:
[..]
Haha mooie momentjesWel gewaagd om te gaan stunten in een huur-auto
En wat als zij nou gewoon had ingevoegd tegen jouw auto aan? Stunten is misschien wel een groot woord.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Stunten? Het enige was dat ik stevig optrok zodat ze me niet rechts kon inhalen..
Dan was zij de schuldige aangezien je bij invoegen iedereen moet voorlaten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef -tape- het volgende:
[..]
En wat als zij nou gewoon had ingevoegd tegen jouw auto aan? Stunten is misschien wel een groot woord.
Precies! Moet je voorstellen dat het andersom was.. Dat als iemand op de snelweg zijn of haar auto opzettelijk tegen die van jou ramt omdat de strook bijna op isquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dan was zij de schuldige aangezien je bij invoegen iedereen moet voorlaten.
Ja dat snap ik, alleen is het wel erg veel gedoe als ze het wel zou doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dan was zij de schuldige aangezien je bij invoegen iedereen moet voorlaten.
Lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Lekker ritje gehad vanmorgen over de A31. Zo'n A3 2.0 TDI wil best doorrijden op de autobahn. De geschatte aankomsttijd op de navigatie schoot naar beneden.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef joppie_saus het volgende:
Indd, rijdt prima. Ik ben toen ook met een A3 over de A31 gegaan, van Groningen naar Born. Niet alleen de tijd op de navigatie ging rap naar beneden, helaas ook het brandstofniveau. Gewoon een volle tank er door gejaagd toen, lol.
Ik heb ook een keer 2 uur in Sittard op een terras gezeten! Niet zo lang geleden was dat.. Mooi gelunched. Een C1 / drieling op de snelweg is inderdaad waardeloos. Je hebt de hele tijd het gevoel dat je aan het trappen bent, hoewel dat onzuinige mij niet is opgevallen. Ik heb toen best een stuk over 130 km/h snelweg gereden, maar bij 135 is de fut er echt wel uit.. En constant terugschakelen als je wil inhalen. Bij het invoegen rij ik 100 / 110 in z'n 3quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Panthera. het volgende:
Ik had vandaag een auto die aan het begin een bijna volle tank had (6 streepjes, wijzertje stond bij de 5e) en aan het eind was hij op een milimeter na helemaal vol, hoe ik dat gedaan heb weet ik ook niet![]()
Ook weer thuis, 12,5 uur, langste dag voor mij tot nu toe, waaronder 2 uur in Sittard op een terras.
Kon de laatste auto pas om 3 uur ophalen in een plaatsje vlak bij Maastricht, moest van daar naar Almere, normaal iets meer dan twee uur rijden maar van Utrecht tot de brug bij Huizen op de A27 stond het helemaal vast dus heb er stukje langer over gedaan. Volgens de opdracht kon ik tot 6 uur bij de grote tent in Almere terecht, kwam er om half zes aan en alles was al bijna dicht, kon nog net door de laatste duur naar binnen en de kopieermachine werd weer aangezet voor mij. Hebben ze nog geluk dat ik nog flink had doorgetuft in de meest waardeloze auto ooit, een Citroën C1, wat een onding is dat. En dat voor de langste rit, zowel afstand als tijd, die ik ooit gehad heb
Volgens mij nog onzuinig ook aangezien je bij 130 op de teller 4,000 toeren rijdt. Tank was aan het begin bijna vol, aan het eind zo goed als leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |