Meestal wel ja. Sowieso vaak wel ritten van minimaal 1 uur.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Nice. Altijd lange ritten van en naar Groningen ofniet?
Als het zo druk is dan ga ik denk ik niet bellen maar wacht ik nog wel even.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:32 schreef Mallet het volgende:
Oké ik ben het zat.. Ik ga bellen.. Watch out for the edit!
Edit: ze zijn gigadruk en hebben zeker werk voor me.
Ja zou ik ook doen.. Ik heb ook gelijk gezegd dat ik dan rustig afwacht.. Dat bellen is wel irritant.. Moet altijd over een soort drempel heen, maar als je de volgende dag in de auto zit ben je er toch wel weer blij omquote:Op donderdag 29 september 2011 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het zo druk is dan ga ik denk ik niet bellen maar wacht ik nog wel even.
Het is een enorme psychologische drempel iddquote:Op donderdag 29 september 2011 15:45 schreef -tape- het volgende:
Klopt het is een soort drempel, maar op de een-of-andere manier reageren de planners altijd erg behulpzaamBij AR, geen idee hoe dat bij EW gaat uiteraard.
http://www.easyway.nl/medewerkers/quote:Op donderdag 29 september 2011 15:52 schreef -tape- het volgende:
Dames? Wij hebben overwegend mannen, of het is toeval dat ik het merendeel door word geschakeld naar de guys.
HAHAHA daar heb ik nou nooit last van! Eerder andersom.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:55 schreef Chapelle het volgende:
Easyway is alleen maar vrouwen dacht ik. Idd meestal vriendelijk en behulpzaam! Soms heb ik wel als ik bel voor werk : Hoi je spreek met x heel vrolijk. En dan zeg ik mijn naam en dan gelijk iets minder enthousiast: oh hoi. Ze weten dan al dat je om werk komt zeuren
Hahahquote:Op donderdag 29 september 2011 15:55 schreef Chapelle het volgende:
Easyway is alleen maar vrouwen dacht ik. Idd meestal vriendelijk en behulpzaam! Soms heb ik wel als ik bel voor werk : Hoi je spreek met x heel vrolijk. En dan zeg ik mijn naam en dan gelijk iets minder enthousiast: oh hoi. Ze weten dan al dat je om werk komt zeuren
Autosets' organogram staat achter het inlog-gedeelte dus zal dat hier niet plaatsen, maar het is 1 vrouw en 9 mannen op de planning.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:54 schreef Mallet het volgende:
[..]
http://www.easyway.nl/medewerkers/
Dames idd.
Gayyyyquote:Op donderdag 29 september 2011 16:32 schreef -tape- het volgende:
[..]
Autosets' organogram staat achter het inlog-gedeelte dus zal dat hier niet plaatsen, maar het is 1 vrouw en 9 mannen op de planning.
Het zit je niet echt mee als ik het zo zie, welke regio zit je?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:29 schreef roflkartoffel het volgende:
Nog steeds niet gebeld dus ik heb het zelf maar gedaan. Geen ritjes meermisschien morgen een spoedje.
Blugh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |