abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:17:14 #126
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_102620445
Bedankt voor jullie reacties!

Erg handig en leuk om adviezen en ervaringen te lezen! Ik ben behoorlijk lang, dus de Fox wordt een uitdaging.

Maar m'n enthousiasme zal vast een hoop goed maken :)
pi_102622306
Ik heb ook een korte vraag: Rit van Fltrnt, moet form. 2x uitprinten, 1tje gaat naar hun toe, maar de andere dan? staat niks over aan de klant geven oid, of is die voor mijzelf voor EW?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_102622769
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:04 schreef mergbot het volgende:
Ik heb ook een korte vraag: Rit van Fltrnt, moet form. 2x uitprinten, 1tje gaat naar hun toe, maar de andere dan? staat niks over aan de klant geven oid, of is die voor mijzelf voor EW?
Vrij standaard dit.. Altijd een kopie aanbieden op het ophaaladres en altijd een kopie aanbieden op het afleveradres. Als je naar een privéadres moet dan bij het ophaaladres dubbel invullen (of extra kopieren) aangezien dat vaak niet kan op het privéadres en het wel zo netjes staat. Uiteindelijke formulier naar de maatschappij en eventueel een voor EW.. Als dat er niet duidelijk bij staat dan eventueel alleen naar de maatschappij, ik doe wel altijd één naar EW.
pi_102624534
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Mallet het volgende:

[..]

Vrij standaard dit.. Altijd een kopie aanbieden op het ophaaladres en altijd een kopie aanbieden op het afleveradres. Als je naar een privéadres moet dan bij het ophaaladres dubbel invullen (of extra kopieren) aangezien dat vaak niet kan op het privéadres en het wel zo netjes staat. Uiteindelijke formulier naar de maatschappij en eventueel een voor EW.. Als dat er niet duidelijk bij staat dan eventueel alleen naar de maatschappij, ik doe wel altijd één naar EW.
Mja die kopietjes bied ik altijd aan, daarom vind ik het raar dat ik hem twee keer moet printen. Misschien is het er dan voor de zekerheid bijgezet.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
pi_102624799
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef mergbot het volgende:

[..]

Mja die kopietjes bied ik altijd aan, daarom vind ik het raar dat ik hem twee keer moet printen. Misschien is het er dan voor de zekerheid bijgezet.
Ja precies. Dat is omdat de maatschappij eigenlijk gewoon wil dat je er direct één aan de klant kan geven en er zelf nog één over hebt. Waarschijnlijk idd voor het geval je niet kan kopieren ter plekke (of ze vinden het netter).
pi_102625770
Morgen een ritje hiken voor die maatschappij met een verschillend ophaal- en afleverformulier. Ik vind dat toch zulke lelijke dingen. Met zo'n enquêtetje onderaan :')
pi_102627065
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef BetweenTheRays het volgende:
Morgen een ritje hiken voor die maatschappij met een verschillend ophaal- en afleverformulier. Ik vind dat toch zulke lelijke dingen. Met zo'n enquêtetje onderaan :')
Ontzettend lelijk formulier inderdaad. Kan je toch niet meer mee aan komen zetten met alle mogelijkheden die we tegenwoordig hebben.
pi_102627941
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef BetweenTheRays het volgende:
Wel een leuke vestiging hebben die, lekker het bruggetje over scheuren en bochten afsnijden ;)
[/quote]
pi_102628253
De afdeling verhuur heeft weer een ander formulier, wat ook niet echt heel duidelijk is. Ik denk altijd pfff kan het niet gewoon alleen in een tekening aangegeven worden.
pi_102629569
Ik maak altijd een kliederboel van die formulieren omdat ik ze niet snap :P

Morgen wekker weer voor 6-en, auto om 7 uur ophalen in Veenendaal, die moet voor 9 uur één uur en drie kwartier verderop zijn. Brrr...
pi_102631122
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Panthera. het volgende:
Ik maak altijd een kliederboel van die formulieren omdat ik ze niet snap :P

Morgen wekker weer voor 6-en, auto om 7 uur ophalen in Veenendaal, die moet voor 9 uur één uur en drie kwartier verderop zijn. Brrr...
Dat had je laatst toch ook al? Wat is dat voor iets dat je daar zó vroeg moet zijn? Het is vast niet bij degene waar we altijd moeten zijn in Veenendaal toch..
pi_102631177
Ik moet morgen in Midwolde zijn, of all places. Zoek het voor de lol eens op :')
Ik kan in ieder geval niet verkeerd lopen
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 22:17:41 #138
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_102631263
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef Viezze het volgende:
Ik moet morgen in Midwolde zijn, of all places. Zoek het voor de lol eens op :')
Ik kan in ieder geval niet verkeerd lopen
Jawel. Er zijn andere straten hoor :+ !
Ik reed er tot wat jaren geleden regelmatig doorheen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_102631405
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Jawel. Er zijn andere straten hoor :+ !
Ik reed er tot wat jaren geleden regelmatig doorheen.
Ja volgens mij wel drie straten :P
pi_102631800
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat had je laatst toch ook al? Wat is dat voor iets dat je daar zó vroeg moet zijn? Het is vast niet bij degene waar we altijd moeten zijn in Veenendaal toch..
Vrijdag ook ja, het bekende bedrijf :Y De bekende dame daar zei ook dat ze normaal niet zo vroeg was en dat het eigenlijk toeval was, ben benieuwd of er morgen wel iemand is zo vroeg. Ze zei ook dat die tijden ook niet zo belangrijk waren (voor 9 uur afleveren), maar goed, ga maar wel gewoon weer zo vroeg ;(
pi_102631961
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Vrijdag ook ja, het bekende bedrijf :Y De bekende dame daar zei ook dat ze normaal niet zo vroeg was en dat het eigenlijk toeval was, ben benieuwd of er morgen wel iemand is zo vroeg. Ze zei ook dat die tijden ook niet zo belangrijk waren (voor 9 uur afleveren), maar goed, ga maar wel gewoon weer zo vroeg ;(
Nou controleer dat anders even bij het afleveren van de auto of er inderdaad was afgesproken dat hij voor 9 uur afgeleverd zou worden (ff subtiel).. Als dat niet zo is zou ik het er maar even met EW over hebben.. Ik vind het echt belachelijk vroeg.. Tenzij je er totaal geen probleem mee hebt.. Ik vergelijk het onbewust ook met mijn situatie waar ik 1,40uur naar de bekende zou moeten reizen met het OV.

Edit: ik heb trouwens vaak als ik daar om 08:30 kom aanzetten dat ze net met mijn auto bezig zijn.. Tanken en wassen. Dat is trouwens ook het enige wat ze ermee doen hè :P. Ik heb ook wel eens gezegd van.. Sorry maar de auto is echt niet schoon.. Ging hij hem zelf nog uitzuigen.
pi_102632206
Morgen voor het eerst naar een ophaaladres OV'en. Normaal is het in m'n eigen stad, maar nu moet ik eerst 30km reizen :P Dan lekker 220km door NL kachelen, wassen en schoonmaken (natuurlijk geen Esso, dichtsbijzijnde is in Utreg, dan maar de Shell pakken) en dan een ritje van Rotterdam naar Barneveld. Zal ik een stukje A28 (bovenlangs) nemen of een stukje A12 (onderlangs)? Zal wel niet uitmaken rond 1300 smiddags. Qua lengte scheelt t maar 13km.
pi_102632292
Ja, het is wel wat vroeg inderdaad, als het nog eens gebeurd toch maar eens vragen. Maar ik moet nu om vijf over half 7 de bus in om daar vijf over 7 aan te komen dus in principe valt het nog mee.

Meestal krijg ik wel schone auto's mee. Heb ook wel eens gehad dat de schoonmaker net klaar was en de medewerker met mij meeliep, toen werd die schoonmaker op het matje geroepen dat het inderdaad niet schoon was van binnen. Dat was al een tijdje geleden dus misschien letten ze er nu wat meer op.
pi_102632431
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef roflkartoffel het volgende:
Morgen voor het eerst naar een ophaaladres OV'en. Normaal is het in m'n eigen stad, maar nu moet ik eerst 30km reizen :P Dan lekker 220km door NL kachelen, wassen en schoonmaken (natuurlijk geen Esso, dichtsbijzijnde is in Utreg, dan maar de Shell pakken) en dan een ritje van Rotterdam naar Barneveld. Zal ik een stukje A28 (bovenlangs) nemen of een stukje A12 (onderlangs)? Zal wel niet uitmaken rond 1300 smiddags. Qua lengte scheelt t maar 13km.
Waar moet je afleveren bij Utrecht? Bij de meeste bedrijven waar je moet wassen kan het vaak op rekening en dichtbij Utrecht zit er ook één waar in de opdracht staat dat het bij het tankstation nabij op rekening kan.

Moet morgen ook van Rotterdam naar Barneveld. Ik ga over A28. A28 en A12 zijn beiden vervelend om te rijden en A28 is wel korter.
pi_102632531
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Waar moet je afleveren bij Utrecht? Bij de meeste bedrijven waar je moet wassen kan het vaak op rekening en dichtbij Utrecht zit er ook één waar in de opdracht staat dat het bij het tankstation nabij op rekening kan.

Moet morgen ook van Rotterdam naar Barneveld. Ik ga over A28. A28 en A12 zijn beiden vervelend om te rijden en A28 is wel korter.
Pak ik de A28 ook wel. Nee, ik moet in Gorinchem zijn. Daar zit geen Esso according to de website. Die in Utrecht zou ik kunnen nemen, maar dan rij ik weer een stukje en kan hij weer vies worden.. Dus pak ik wel de Shell Texaco met car wash in Gorinchem zelf. Dan maar even voorschieten :)

[ Bericht 1% gewijzigd door roflkartoffel op 02-10-2011 22:43:11 ]
pi_102634116
Midwolde heeft in ieder geval een bushalte :') Soms wel lekker dat we niet van die gaten hier in de regio hebben.

Drukke dag wel morgen. Eerst auto zetten bij huis van de klant, dan naar de uni, daarna 1 rit hiken en 1 rit PC-en en 's avonds weer met eigen auto terug. 6.30 de deur uit en 22.30 terug.

En ik heb wachttijd van 16.00 tot 21.00 in een dorp op 15 autominuten van huis. Maar ik moet blijven wachten bij de auto :{ Laptop met serie erop dan maar meenemen. En eten. }:|

Edit: schiet me opeens te binnen dat in Nederhorst den Berg (2 dorpen verderop) alleen 's morgens 2x een bus heeft :') Als je later wil heb je gewoon pech: dichtstbijzijnde halte overdag is dan een uur lopen. En dat ligt dan hemelsbreed 15km bij Amsterdam vandaan...

[ Bericht 18% gewijzigd door BetweenTheRays op 02-10-2011 23:14:06 ]
pi_102634449
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:04 schreef BetweenTheRays het volgende:
Midwolde heeft in ieder geval een bushalte :') Soms wel lekker dat we niet van die gaten hier in de regio hebben.

Drukke dag wel morgen. Eerst auto zetten bij huis van de klant, dan naar de uni, daarna 1 rit hiken en 1 rit PC-en en 's avonds weer met eigen auto terug. 6.30 de deur uit en 22.30 terug.

En ik heb wachttijd van 16.00 tot 21.00 in een dorp op 15 autominuten van huis. Maar ik moet blijven wachten bij de auto :{ Laptop met serie erop dan maar meenemen. En eten. }:|
Flink strakke planning, hebben ze jou als PCer een hiker klusje gegeven ja?
[/quote]
pi_102634608
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef mergbot het volgende:

[..]

Flink strakke planning, hebben ze jou als PCer een hiker klusje gegeven ja?
Yep, ze hadden chauffeurs tekort dus kreeg ik nog een ritje. Als ik de planning van de hele dag bekijk valt het opzich nog wel mee: bijna 2.5 uur tussen uni en vertrek hikerrit en een uur tussen hikerrit en PC-rit terwijl reistijd maar een kwartier is.
pi_102642027
Begint lekker vandaag. Kenteken klopte toch dus het was een Touareq ipv een Touran :)
pi_102647706
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Viezze het volgende:
Begint lekker vandaag. Kenteken klopte toch dus het was een Touareq ipv een Touran :)
Nice man, wat voor motor lag erin? Had je t nieuwste model?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')