quote:
nou en!quote:
jij pakt de lapo..quote:
Jaquote:
spannendquote:Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaMaar ik heb geen idee of ik ook lichter ben nu, want ik heb geen weegschaal!
Hij moet meer kruipen!quote:
Jep!quote:
dat dit kan in nederlandquote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
Nou ja zeg. Dat dat mogelijk is tegenwoordig.
wat een achterlijke pleurisvent is dat tochquote:
Vind ik best meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een achterlijke pleurisvent is dat toch
Bolletje warme grillworst met Zaanse mayo hier.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef Vuja het volgende:
Kijk een koe ! ->![]()
Kijk een duiveltje ! ->![]()
Kijk een kuiken ! ->
Correct.quote:
Ja, ze zijn een cup gekrompenquote:
quote:
Bosquote:
Stom hequote:
quote:
Inderdaadquote:
Noooooooooooquote:Op woensdag 28 september 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad
Straks moet ik je nog boobjes gaan noemen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je pic van ervoor en erna ?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je pic van ervoor en erna ?
hit me baby one more timequote:
Ben je bruut aan het diëten?quote:
Diëten wil ik het niet noemen... Ik ben gezonder aan het eten, niet meer mac, bk, snackbar, en dergelijk..... en koken!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je bruut aan het diëten?
je krimpt gewoon johquote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
Maar uiteindelijk gaan mijn benen billen buik ook!En dan is het weer in verhouding
Het enige waar ik blij mee was, waren mijn tieten! En die gaan als eerstquote:
Ik ga een ei bakken, voordat ik ga sporten moet ik goed gevuld zijn!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
hmmm wat te eten vanavond..........
En dan hangen je tepels op je knieën.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
Maar uiteindelijk gaan mijn benen billen buik ook!En dan is het weer in verhouding
jij eet ook niet veel zegquote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga een ei bakken, voordat ik ga sporten moet ik goed gevuld zijn!
Implantaten FTW!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan hangen je tepels op je knieën.
Zien je borsten eruit als mislukte theezakjes enz
2 gebakken eieren met spek en 3 boterhammen is niet veel?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij eet ook niet veel zeg
ja dat wel, maar je had het net over een eiquote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
2 gebakken eieren met spek en 3 boterhammen is niet veel?
Jaaa, pfff je moet alles niet zo letterlijk nemen!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wel, maar je had het net over een ei
Je gaat toch niet aan de neptieten?quote:
Als ik cup B krijg dan echt wel!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gaat toch niet aan de neptieten?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
afgelopen weekend nog gegeten. en heerlijke bacon erbij natuurlijk.
bacon ftw.
* WhiteLightning moet gelijk aan dat filmpje denken "bacon is good for me"
Beter voor versteviging gaan ipv vergrotingquote:
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, zijn dat geen implantaten?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter voor versteviging gaan ipv vergroting
ja dat ziet er best fucking lekker uit jaquote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeeuwse spek FTW! En dan gebakken!![]()
![]()
is het ook!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat ziet er best fucking lekker uit ja
Jup!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga dat ook maar eens halen denk ik.
ligt dat gewoon bij de AH ?
ik ben hier...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:59 schreef NBT het volgende:
Maar goed, waar is iedereenHet is rustig op mijn werk nu, pfff.......
Ook lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
geen ideeik ben er nog niet uit wat ik ga eten vanavond. mischien dat ik maar weer eens lasagna ga halen bij de hoogvliet.
Wederhelft!quote:
Wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
hoor ik dat nou echt:
er staat een file omdat er botsauto's op de weg liggen??
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:05 schreef gianni61 het volgende:
Op de #A1 Apeldoorn richting Amersfoort bij Voorthuizen is de rechterrijstrook dicht, er worden botsauto's van een kermiswagen opgeruimd.
Dat is een goed, Mars, waar zou die zijn, Sm0keZ is op cursus dus niet op FOK! maar Mars weet ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M weer ?
hey waar is die eigelijk ? sebatticle ?
geniaalquote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
hoor ik dat nou echt:
er staat een file omdat er botsauto's op de weg liggen??
Ja maar ander soortquote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, zijn dat geen implantaten?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mars ging hier minder posten
waaromquote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
heeft het iets met een kip te maken?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan je hem niet even lief en onschuldig met puppy oogjes aankijken ?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tsja ik kan er ook niks aan veranderen
Straattegel.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:20 schreef Plastic_zak het volgende:
schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen anders gaan we nergens heen
lekker, waar ga je heen?quote:
het is zijn keuze en de oorzaak is nogal tsja vreemdquote:Op woensdag 28 september 2011 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je hem niet even lief en onschuldig met puppy oogjes aankijken ?
Gauchos aan de maas, ofzoietsquote:
oehhwwww, grill!quote:
moet ik mn moeder maar weer sturen ja ? aan jou heb ik ook niets zegquote:Op woensdag 28 september 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is zijn keuze en de oorzaak is nogal tsja vreemd
Doe dat maar ja, dan weten we tenminste zeker dat hij terug komt!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik mn moeder maar weer sturen ja ? aan jou heb ik ook niets zeg
jouw moeder is beter in bed inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik mn moeder maar weer sturen ja ? aan jou heb ik ook niets zeg
ok, ik doe mn bestquote:Op woensdag 28 september 2011 14:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe dat maar ja, dan weten we tenminste zeker dat hij terug komt!
ja de appel valt niet ver van de boom hehquote:Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw moeder is beter in bed inderdaad
ik weet niet hoe jij in bed bentquote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de appel valt niet ver van de boom heh
ja zoals mn moeder natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij in bed bent
ik heb ook nog nooit met je moeder seks gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoals mn moeder natuurlijk
tja daar zit wat inquote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit met je moeder seks gehad
jep, alleen irritant dat mn mond vol wondjes zitquote:
uitgewoond!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
laat ik het zo zeggen, soms hebben mensen een fietsenstalling , mijn moeder heeft een rolstoelstalling
Hoe komt dat nou weer?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, alleen irritant dat mn mond vol wondjes zit
te weinig slaap en klein beetje ziekjes...quote:
Ohhww... niet leuk....quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
te weinig slaap en klein beetje ziekjes...
heb je ipv de tongscrubber je scheermesje gepakt ?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, alleen irritant dat mn mond vol wondjes zit
Dan kan je het toch wel zeggenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iemand die jij niet kent
Wel met WL dus?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is irrelevantik hoef geen seks met WL z'n moeder
idd, je maakt iedereen hier nieuwschierigquote:Op woensdag 28 september 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is irrelevantik hoef geen seks met WL z'n moeder
zeg dan gewoonquote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ook niet! WL is zo groot dat ik uitscheur!
idd wat niet rekt scheurt welquote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ook niet! WL is zo groot dat ik uitscheur!
fixedquote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd, je maakt iedereen hier nieuwsgierig
oh die 13 jarige?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vroeg je gisteren nog of je die gozer toevallig kende
cris? dat kan zowel mannelijk als vrouwelijk zijn..quote:
het heeft een pikquote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cris? dat kan zowel mannelijk als vrouwelijk zijn..
quote:
niet te pittig gaan eten dusquote:
PICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op mn stageIk zou haar echt keihard raken
Pics or STFUquote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op mn stageIk zou haar echt keihard raken
wat is er, liefje?quote:
in dat geval gaat de STFU van krachtquote:
Het gaat weer over sex lawlquote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er liefje?
[..]
in dat geval gaat de STFU van kracht
WL en ik kunnen een goeie milf op zn tijd gewoon wel waarderen..quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het gaat weer over sex lawl
waarom niet ?quote:
Waarom oude taarten nemen als je jonge godinnen kan krijgenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
WL en ik kunnen een goeie milf op zn tijd gewoon wel waarderen..
het een sluit het ander niet uit..quote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom oude taarten nemen als je jonge godinnen kan krijgen
PICS@!!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe durven ze!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga ik voor school iets lezen, GAAN DE BUREN IN DE MUUR BOREN![]()
smoesjes, altijd maar smoesjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
da wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit..
trouwens. die jonge godinnen zijn toch allemaal bezet
Omdat wij oude taarten ook aandacht en liefde verdienenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dat heb ik altijd als ik een dagje vrij ben, en lekker uit wil slapen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
autch... zelfs kusjes doen pijnquote:
Jij bent toch niet zó oud. Ik vind iemand pas milf bij 40+quote:Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat wij oude taarten ook aandacht en liefde verdienen
Tegen de tijd dat ik 40+ ben is mn zoon al het huis uitquote:Op woensdag 28 september 2011 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zó oud. Ik vind iemand pas milf bij 40+
Huppel is geen oude taartquote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 40+ ben is mn zoon al het huis uit
zodra er een kind uit is gekomen kan iemand milf zijn..quote:Op woensdag 28 september 2011 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zó oud. Ik vind iemand pas milf bij 40+
Maar ik val ook niet in de categorie jonge godinquote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huppel is geen oude taart
nee, das een debiel..quote:Op woensdag 28 september 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar iemand van 15 die een kind krijgt is toch geen milf?
Een milf is een moeder die je wil doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
technisch gezien is het een milf maar daar gaan we niet vanuitquote:Op woensdag 28 september 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nevermind, gewoon nooit kinderen nemen
Nee het is een moeder!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
technisch gezien is het een milf maar daar gaan we niet vanuit
Nou inderdaad ja!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is een moeder!
Een milf is het pas als je haar wil doen.
Er zijn genoeg moeders die totaal niet doable zijn.
quote:
meestal zijn ze toch wel doable hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is een moeder!
Een milf is het pas als je haar wil doen.
Er zijn genoeg moeders die totaal niet doable zijn.
oohwww ...quote:Op woensdag 28 september 2011 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
ow niet in gauchos, maar in fugu eten vanaaf...
dus jij vind je meeste moeders geil?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
meestal zijn ze toch wel doable hoor
quote:
Nein!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
meestal zijn ze toch wel doable hoor
inderdaad!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
De gemiddelde moeder is niet echt doable
heb jij een doable moeder?quote:
japans...quote:
gelukkig is feMaleDuck wel een milfquote:Op woensdag 28 september 2011 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Define doable.quote:
en de gemiddelde fokster?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Picsquote:Op woensdag 28 september 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
japans...
[..]
gelukkig is feMaleDuck wel een milf
Gewoon, MILF, lekker, mooi lijfje, leuk koppie, een paar jetsers!quote:
jij ligt dan ook ver boven het gemiddelde hequote:
Heb je mij dat horen zeggen?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ligt dan ook ver boven het gemiddelde he
Geen idee, zoveel FOK!sters ken ik niet.... maar de meeste van GRTD zijn wel lekkerquote:
quote:
Nah, niet echt.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Gewoon, MILF, lekker, mooi lijfje, leuk koppie, een paar jetsers!
ik zie jokertje voor mij. lekkah bekkie, lekkah laachie make-up op, lekkah lijffiequote:Op woensdag 28 september 2011 15:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Gewoon, MILF, lekker, mooi lijfje, leuk koppie, een paar jetsers!
nee, dat zeg ikquote:Op woensdag 28 september 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen?
hahahahahaquote:Op woensdag 28 september 2011 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie jokertje voor mij. lekkah bekkie, lekkah laachie make-up op, lekkah lijffie
Bij mij op het werk. Dyprax ft. MC Tha Watcher - The Statement Of Disorder momenteel hier.quote:
Bart zn mama is schattig kleinquote:
Bummer..... nog ander MILFs?quote:
Aahhwwww , in tegenstelling tot Buikje zelf!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart zn mama is schattig klein
Die is ook schattig maar niet kleinquote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Aahhwwww , in tegenstelling tot Buikje zelf!
Is dat het hakkuh half uurtje?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
op 3fm natuurlijk..
dont leave me alone - dj paul
helaas maar 1 liedjequote:Op woensdag 28 september 2011 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat het hakkuh half uurtje?
Ik ken er wel een paar inderdaad.quote:
Behoor ik tot die groep?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar inderdaad.
Ik denk namelijk dat ik meer tot zijn groep: schoonmaaksters behoorquote:
www.fear.fmquote:Op woensdag 28 september 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders zet haar eigen hakkuhhh muziek op
hahaha, dus je word gebruikt door je eigen man!?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat ik meer tot zijn groep: schoonmaaksters behoor![]()
Samen met mama
kook je niet eens voor hem ? zwak hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat ik meer tot zijn groep: schoonmaaksters behoor![]()
Samen met mama
wie niet dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Geen idee, zoveel FOK!sters ken ik niet.... maar de meeste van GRTD zijn wel lekker
Uhuquote:
Ik heb nog niet iedere FOK!ster van GRTD gezien dus kan het niet over iedereen zeggen!quote:
heb je daar goeie streams van ? ik heb wel eens gezocht maar vond alleen slechte shitquote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee jonguh, ik doe alleen aan happy hardcore
Nah, doe het nog vrijwillig ookquote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, dus je word gebruikt door je eigen man!?Dat zou ik niet pikken hoor
Ik rij wel tijdens een wedstrijd van Ajax naar de Mac voor hemquote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kook je niet eens voor hem ? zwak hoor!
En wie ziet er het beste uit?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nog niet iedere FOK!ster van GRTD gezien dus kan het niet over iedereen zeggen!
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee jonguh, ik doe alleen aan happy hardcore
binnen en buiten grtd zijn er wel een aantal geefbaar fokstersquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nog niet iedere FOK!ster van GRTD gezien dus kan het niet over iedereen zeggen!
das idd wel liefquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij wel tijdens een wedstrijd van Ajax naar de Mac voor hem
Ben ik ookquote:
geefbaar LOLquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
binnen en buiten grtd zijn er wel een aantal geefbaar foksters
Ik heb gewoon een playlist in mn spotify geknaltquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je daar goeie streams van ? ik heb wel eens gezocht maar vond alleen slechte shit
die zullen er allicht wel zijn jaquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
binnen en buiten grtd zijn er wel een aantal geefbaar foksters
Je bent sinterklaas nietquote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef stefanhaan het volgende:
Zo lekker gedoucht. Maar schoot uit met scheermes dus nu geen baard meer
Ik voel me naakt nu.
Even je rug in de spiegel bekijken dan is dat gevoel wegquote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef stefanhaan het volgende:
Zo lekker gedoucht. Maar schoot uit met scheermes dus nu geen baard meer
Ik voel me naakt nu.
Shht vergeet dat nou eensquote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even je rug in de spiegel bekijken dan is dat gevoel weg
oh snap !quote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even je rug in de spiegel bekijken dan is dat gevoel weg
Die zijn er allicht of die zullen er wel zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die zullen er allicht wel zijn ja
jawel, Ik Ben de dorps sinterklaasquote:
No can't do!quote:
Vieze ouwe manquote:Op woensdag 28 september 2011 15:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawel, Ik Ben de dorps sinterklaas
jeweet, daarom geil Ik ook op 20 jarigenquote:
Ikquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wie ziet er het beste uit?
http://www.google.nl/url?(...)l8glTrEzoDagRtNFy24Qquote:
die zijn er allicht, excusesquote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn er allicht of die zullen er wel zijn
Geen recente!quote:
hoeft ook niet, want mijn boobs zijn gekrompenquote:
Ruilen?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef NBT het volgende:
[..]
hoeft ook niet, want mijn boobs zijn gekrompen
ik zal de 20ste een camera meenemenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef NBT het volgende:
[..]
ze waren al huge dus zo klein zullen ze niet zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Pics ter beoordeling.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef NBT het volgende:
[..]
maar die van jou zijn wel heull groot, denk niet dat mijn rug dat trektquote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruilen?
Mijn bh's zijn aan het krimpen
met zun alle op de fotooquote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal de 20ste een camera meenemen
hoeveel zijn er dat? jij, ik en DW?quote:
Mijn rug trekt het ook nietquote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef NBT het volgende:
[..]
maar die van jou zijn wel heull groot, denk niet dat mijn rug dat trekt
ja zoietsquote:Op woensdag 28 september 2011 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel zijn er dat? jij, ik en DW?
dat zei ik ook al!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef gianni61 het volgende:
ik vind dat er best meer mensen kunnen komen. maken we er een grtd meet van
wat moet er gebeuren? ik snap je nietquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jij wilde dat er meer mensen op de meet ofzo komen maar dat gebeurd toch niet!
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jij wilde dat er meer mensen op de meet ofzo komen maar dat gebeurd toch niet!
Ik zeg heul niet dat het niet gebeurd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |