Aahhwwww , in tegenstelling tot Buikje zelf!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart zn mama is schattig klein
Die is ook schattig maar niet kleinquote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Aahhwwww , in tegenstelling tot Buikje zelf!
Is dat het hakkuh half uurtje?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
op 3fm natuurlijk..
dont leave me alone - dj paul
helaas maar 1 liedjequote:Op woensdag 28 september 2011 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat het hakkuh half uurtje?
Ik ken er wel een paar inderdaad.quote:
Behoor ik tot die groep?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar inderdaad.
Ik denk namelijk dat ik meer tot zijn groep: schoonmaaksters behoorquote:
www.fear.fmquote:Op woensdag 28 september 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders zet haar eigen hakkuhhh muziek op
hahaha, dus je word gebruikt door je eigen man!?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat ik meer tot zijn groep: schoonmaaksters behoor![]()
Samen met mama
kook je niet eens voor hem ? zwak hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat ik meer tot zijn groep: schoonmaaksters behoor![]()
Samen met mama
wie niet dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Geen idee, zoveel FOK!sters ken ik niet.... maar de meeste van GRTD zijn wel lekker
Uhuquote:
Ik heb nog niet iedere FOK!ster van GRTD gezien dus kan het niet over iedereen zeggen!quote:
heb je daar goeie streams van ? ik heb wel eens gezocht maar vond alleen slechte shitquote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee jonguh, ik doe alleen aan happy hardcore
Nah, doe het nog vrijwillig ookquote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, dus je word gebruikt door je eigen man!?Dat zou ik niet pikken hoor
Ik rij wel tijdens een wedstrijd van Ajax naar de Mac voor hemquote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kook je niet eens voor hem ? zwak hoor!
En wie ziet er het beste uit?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nog niet iedere FOK!ster van GRTD gezien dus kan het niet over iedereen zeggen!
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee jonguh, ik doe alleen aan happy hardcore
binnen en buiten grtd zijn er wel een aantal geefbaar fokstersquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb nog niet iedere FOK!ster van GRTD gezien dus kan het niet over iedereen zeggen!
das idd wel liefquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij wel tijdens een wedstrijd van Ajax naar de Mac voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |