Geniaal!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag laatst een t-shirt hangen:
Single & disease free.
helaas niet meer in mijn maat
Mijn maat?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het mijn maat was geweest ja
Ik heb ook geen vrouwen model nodigquote:Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw maat is
heb er ook niet op gelet of ze vrouwenmodellen hadden
we zitten hier niet in americaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrouwen model nodig![]()
doe maar een XL!
Ik snap jouw opmerkingen echt niet!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
we zitten hier niet in america
Dan is t goedquote:Op woensdag 28 september 2011 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nee gelukkig nietik bedoelde ook de banaan natuurlijk
Je snapt toch wel dat NBT een XL nodig heeft met haar boobs!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
we zitten hier niet in america
Zal eens kijken als ik nog eens daar ben.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrouwen model nodig![]()
doe maar een XL!
dat we hier geen oversized shirts dragen als je eigenlijk in een M of L past.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik snap jouw opmerkingen echt niet!
niet haten op G-low he!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat we hier geen oversized shirts dragen als je eigenlijk in een M of L past.
Tenzij je een wigger bent.
Ze zijn aan het krimpenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat NBT een XL nodig heeft met haar boobs!
zolang de rest van het lichaam evenredig meekrimpt is dat geen probleem.quote:
Alles ja, behalve mijn benenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang de rest van het lichaam evenredig meekrimpt is dat geen probleem.
nog genoeg over om te motorboaten toch?
das toch allemaal spier?quote:
quote:
Nooooo F***CKING WAY!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naakt en zonder ondergoed please
quote:
vraag ik eens om iets anders dan pics van je tetten is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Nooooo F***CKING WAY!
Lelijke Cellulitis!
90210quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke?
ik loop al een week achter, heb nog bijna niks kunnen kijken
ja maar tetten zijn allang geweest!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag ik eens om iets anders dan pics van je tetten is het ook weer niet goed
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef NBT het volgende:
[..]
ja maar tetten zijn allang geweest!
die kijk ik allemaal nietquote:Op woensdag 28 september 2011 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
90210
gossip girl
revenge
terra nova
person of interest
falling skies
the nine lives of chloe king
nog niet "oben ohne"..quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef NBT het volgende:
[..]
ja maar tetten zijn allang geweest!
Ook die staan ergens online.quote:
Ah het scheelt, de tettenpics vliegen hier ons om de oren... dus zal gelijk ook ff een foto laten zien...quote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Er is nooit om pics van pikken gevraagd he? Dus bij deze; heren
dm/pm de link dan maarquote:
ja genoeg tetten hierquote:Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah het scheelt, de tettenpics vliegen hier ons om de oren... dus zal gelijk ook ff een foto laten zien...
Ah, dan zijn er ook al genoeg piemelsquote:
Nee, te beschamendquote:Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm/pm de link dan maar
mijn piemel is wel online te vinden. google maar op de filmreeks Whitezilla
Nee, te beschamend. Ik wil daar niet meer mee geassocieerd worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mag ik de link wel ENBEETEE?
het is een filmpje......quote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jouw foto's zijn nooit beschamend!
Nooooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |