Nooo way, maar ik gebruik ze ook niet meer hoor, 4 jaar dezelfde vent geloof ik het allemaal welquote:
dat hoofdstuk heb ik allang gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
CC, pak nu een banaan, doe hier de condoom omheen, voorzichtig, hij is glibberig!
Tjah ik doe niet echt aan one night stands maar alleen aan vaste relaties.quote:
dit jaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah ik doe niet echt aan one night stands maar alleen aan vaste relaties.
Dus dan is een soa test goed genoeg
Ohw, waar ben je nu dan? Hier zit de G-spot CC, ja hoor, raak hem maar aan, kijk maar wat er gebeurt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hoofdstuk heb ik allang gehad
zover ben ik allangquote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, waar ben je nu dan? Hier zit de G-spot CC, ja hoor, raak hem maar aan, kijk maar wat er gebeurt.
tik m aan ouwequote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, waar ben je nu dan? Hier zit de G-spot CC, ja hoor, raak hem maar aan, kijk maar wat er gebeurt.
VIessssssssquote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil nu het gedeelte waarbij de piemel in den vagina komt
jaaaaaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Daar word stefan vrolijk van..........quote:
Logisch ookquote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Nooo way, maar ik gebruik ze ook niet meer hoor, 4 jaar dezelfde vent geloof ik het allemaal wel
Ik ook niet. Maar jij gaat eerst een soa-test doen als je een nieuwe relatie hebt? En zij moet het ook? Stel dat 1 van 2en in de week ervoor onbeschermde seks heeft gehad, dan zit je toch nog 5 weken zonder seks.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah ik doe niet echt aan one night stands maar alleen aan vaste relaties.
Dus dan is een soa test goed genoeg
Wil je niet scharen met mij?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
van seks??quote:Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar word stefan vrolijk van..........
je moet hem ook vantevoren even in je mond doen,quote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
CC, pak nu een banaan, doe hier de condoom omheen, voorzichtig, hij is glibberig!
tjah, ik heb dan ook geen soa of veel partners gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Logisch ook
[..]
Ik ook niet. Maar jij gaat eerst een soa-test doen als je een nieuwe relatie hebt? En zij moet het ook? Stel dat 1 van 2en in de week ervoor onbeschermde seks heeft gehad, dan zit je toch nog 5 weken zonder seks.
Weet je hoe smerig condooms zijn manquote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet hem ook vantevoren even in je mond doen,
ik zag laatst een t-shirt hangen:quote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tjah, ik heb dan ook geen soa of veel partners gehad. Maar als zij idd veel partners gehad heeft is dat toch wel prettig
haha, nee gelukkig nietquote:Op woensdag 28 september 2011 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe smerig condooms zijn mandoe 'm zelf in je mond ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |