stoofpot is lekkerder..quote:Op woensdag 28 september 2011 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij ging vandaag toch vieze garnalen eten
oehw, daar wacht ik ook nog op!quote:
En je dijen?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niemand komt aan mijn voeten![]()
Doe dan mijn kuiten maar
En ertussen?quote:
Daar doen we het voor!!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
1jurkje veeul te groot en lelijk, mja was 3.95 boeiend
hihihi je wilt al helemaal roken als ik klaar met je benquote:
tja aanbieding heh, ook al draag je het nietquote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Liefje......quote:Op woensdag 28 september 2011 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihi je wilt al helemaal roken als ik klaar met je ben
wtfquote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
i kzet je in vuur en vlamquote:Op woensdag 28 september 2011 11:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Liefje......je maakt me warm......
CC, pak nu een banaan, doe hier de condoom omheen, voorzichtig, hij is glibberig!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omg die biologie is echt voor kleuters
Condoom omdoen is echt makkelijk gekquote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
CC, pak nu een banaan, doe hier de condoom omheen, voorzichtig, hij is glibberig!
Liever chlamydia?quote:
Ze heeft toch ook biologie voor kleutersquote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Condoom omdoen is echt makkelijk gek
Nooo way, maar ik gebruik ze ook niet meer hoor, 4 jaar dezelfde vent geloof ik het allemaal welquote:
dat hoofdstuk heb ik allang gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
CC, pak nu een banaan, doe hier de condoom omheen, voorzichtig, hij is glibberig!
Tjah ik doe niet echt aan one night stands maar alleen aan vaste relaties.quote:
dit jaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah ik doe niet echt aan one night stands maar alleen aan vaste relaties.
Dus dan is een soa test goed genoeg
Ohw, waar ben je nu dan? Hier zit de G-spot CC, ja hoor, raak hem maar aan, kijk maar wat er gebeurt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hoofdstuk heb ik allang gehad
zover ben ik allangquote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, waar ben je nu dan? Hier zit de G-spot CC, ja hoor, raak hem maar aan, kijk maar wat er gebeurt.
tik m aan ouwequote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, waar ben je nu dan? Hier zit de G-spot CC, ja hoor, raak hem maar aan, kijk maar wat er gebeurt.
VIessssssssquote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil nu het gedeelte waarbij de piemel in den vagina komt
jaaaaaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Daar word stefan vrolijk van..........quote:
Logisch ookquote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Nooo way, maar ik gebruik ze ook niet meer hoor, 4 jaar dezelfde vent geloof ik het allemaal wel
Ik ook niet. Maar jij gaat eerst een soa-test doen als je een nieuwe relatie hebt? En zij moet het ook? Stel dat 1 van 2en in de week ervoor onbeschermde seks heeft gehad, dan zit je toch nog 5 weken zonder seks.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah ik doe niet echt aan one night stands maar alleen aan vaste relaties.
Dus dan is een soa test goed genoeg
Wil je niet scharen met mij?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
van seks??quote:Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar word stefan vrolijk van..........
je moet hem ook vantevoren even in je mond doen,quote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
tjah, ik heb dan ook geen soa of veel partners gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Logisch ook
[..]
Ik ook niet. Maar jij gaat eerst een soa-test doen als je een nieuwe relatie hebt? En zij moet het ook? Stel dat 1 van 2en in de week ervoor onbeschermde seks heeft gehad, dan zit je toch nog 5 weken zonder seks.
Weet je hoe smerig condooms zijn manquote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet hem ook vantevoren even in je mond doen,
ik zag laatst een t-shirt hangen:quote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tjah, ik heb dan ook geen soa of veel partners gehad. Maar als zij idd veel partners gehad heeft is dat toch wel prettig
haha, nee gelukkig nietquote:Op woensdag 28 september 2011 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe smerig condooms zijn mandoe 'm zelf in je mond ofzo.
Geniaal!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag laatst een t-shirt hangen:
Single & disease free.
helaas niet meer in mijn maat
Mijn maat?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het mijn maat was geweest ja
Ik heb ook geen vrouwen model nodigquote:Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw maat is
heb er ook niet op gelet of ze vrouwenmodellen hadden
we zitten hier niet in americaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrouwen model nodig![]()
doe maar een XL!
Ik snap jouw opmerkingen echt niet!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
we zitten hier niet in america
Dan is t goedquote:Op woensdag 28 september 2011 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nee gelukkig nietik bedoelde ook de banaan natuurlijk
Je snapt toch wel dat NBT een XL nodig heeft met haar boobs!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
we zitten hier niet in america
Zal eens kijken als ik nog eens daar ben.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrouwen model nodig![]()
doe maar een XL!
dat we hier geen oversized shirts dragen als je eigenlijk in een M of L past.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik snap jouw opmerkingen echt niet!
niet haten op G-low he!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat we hier geen oversized shirts dragen als je eigenlijk in een M of L past.
Tenzij je een wigger bent.
Ze zijn aan het krimpenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat NBT een XL nodig heeft met haar boobs!
zolang de rest van het lichaam evenredig meekrimpt is dat geen probleem.quote:
Alles ja, behalve mijn benenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang de rest van het lichaam evenredig meekrimpt is dat geen probleem.
nog genoeg over om te motorboaten toch?
das toch allemaal spier?quote:
quote:
Nooooo F***CKING WAY!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naakt en zonder ondergoed please
quote:
vraag ik eens om iets anders dan pics van je tetten is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Nooooo F***CKING WAY!
Lelijke Cellulitis!
90210quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke?
ik loop al een week achter, heb nog bijna niks kunnen kijken
ja maar tetten zijn allang geweest!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag ik eens om iets anders dan pics van je tetten is het ook weer niet goed
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef NBT het volgende:
[..]
ja maar tetten zijn allang geweest!
die kijk ik allemaal nietquote:Op woensdag 28 september 2011 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
90210
gossip girl
revenge
terra nova
person of interest
falling skies
the nine lives of chloe king
nog niet "oben ohne"..quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef NBT het volgende:
[..]
ja maar tetten zijn allang geweest!
Ook die staan ergens online.quote:
Ah het scheelt, de tettenpics vliegen hier ons om de oren... dus zal gelijk ook ff een foto laten zien...quote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Er is nooit om pics van pikken gevraagd he? Dus bij deze; heren
dm/pm de link dan maarquote:
ja genoeg tetten hierquote:Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah het scheelt, de tettenpics vliegen hier ons om de oren... dus zal gelijk ook ff een foto laten zien...
Ah, dan zijn er ook al genoeg piemelsquote:
Nee, te beschamendquote:Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm/pm de link dan maar
mijn piemel is wel online te vinden. google maar op de filmreeks Whitezilla
Nee, te beschamend. Ik wil daar niet meer mee geassocieerd worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mag ik de link wel ENBEETEE?
het is een filmpje......quote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jouw foto's zijn nooit beschamend!
Nooooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |