quote:
nou en!quote:
jij pakt de lapo..quote:
Jaquote:
spannendquote:Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaMaar ik heb geen idee of ik ook lichter ben nu, want ik heb geen weegschaal!
Hij moet meer kruipen!quote:
Jep!quote:
dat dit kan in nederlandquote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
Nou ja zeg. Dat dat mogelijk is tegenwoordig.
wat een achterlijke pleurisvent is dat tochquote:
Vind ik best meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een achterlijke pleurisvent is dat toch
Bolletje warme grillworst met Zaanse mayo hier.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:02 schreef Vuja het volgende:
Kijk een koe ! ->![]()
Kijk een duiveltje ! ->![]()
Kijk een kuiken ! ->
Correct.quote:
Ja, ze zijn een cup gekrompenquote:
quote:
Bosquote:
Stom hequote:
quote:
Inderdaadquote:
Noooooooooooquote:Op woensdag 28 september 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad
Straks moet ik je nog boobjes gaan noemen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je pic van ervoor en erna ?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je pic van ervoor en erna ?
hit me baby one more timequote:
Ben je bruut aan het diëten?quote:
Diëten wil ik het niet noemen... Ik ben gezonder aan het eten, niet meer mac, bk, snackbar, en dergelijk..... en koken!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je bruut aan het diëten?
je krimpt gewoon johquote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
Maar uiteindelijk gaan mijn benen billen buik ook!En dan is het weer in verhouding
Het enige waar ik blij mee was, waren mijn tieten! En die gaan als eerstquote:
Ik ga een ei bakken, voordat ik ga sporten moet ik goed gevuld zijn!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
hmmm wat te eten vanavond..........
En dan hangen je tepels op je knieën.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
Maar uiteindelijk gaan mijn benen billen buik ook!En dan is het weer in verhouding
jij eet ook niet veel zegquote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga een ei bakken, voordat ik ga sporten moet ik goed gevuld zijn!
Implantaten FTW!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan hangen je tepels op je knieën.
Zien je borsten eruit als mislukte theezakjes enz
2 gebakken eieren met spek en 3 boterhammen is niet veel?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij eet ook niet veel zeg
ja dat wel, maar je had het net over een eiquote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
2 gebakken eieren met spek en 3 boterhammen is niet veel?
Jaaa, pfff je moet alles niet zo letterlijk nemen!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wel, maar je had het net over een ei
Je gaat toch niet aan de neptieten?quote:
Als ik cup B krijg dan echt wel!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gaat toch niet aan de neptieten?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
afgelopen weekend nog gegeten. en heerlijke bacon erbij natuurlijk.
bacon ftw.
* WhiteLightning moet gelijk aan dat filmpje denken "bacon is good for me"
Beter voor versteviging gaan ipv vergrotingquote:
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, zijn dat geen implantaten?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter voor versteviging gaan ipv vergroting
ja dat ziet er best fucking lekker uit jaquote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeeuwse spek FTW! En dan gebakken!![]()
![]()
is het ook!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat ziet er best fucking lekker uit ja
Jup!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga dat ook maar eens halen denk ik.
ligt dat gewoon bij de AH ?
ik ben hier...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:59 schreef NBT het volgende:
Maar goed, waar is iedereenHet is rustig op mijn werk nu, pfff.......
Ook lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
geen ideeik ben er nog niet uit wat ik ga eten vanavond. mischien dat ik maar weer eens lasagna ga halen bij de hoogvliet.
Wederhelft!quote:
Wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
hoor ik dat nou echt:
er staat een file omdat er botsauto's op de weg liggen??
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:05 schreef gianni61 het volgende:
Op de #A1 Apeldoorn richting Amersfoort bij Voorthuizen is de rechterrijstrook dicht, er worden botsauto's van een kermiswagen opgeruimd.
Dat is een goed, Mars, waar zou die zijn, Sm0keZ is op cursus dus niet op FOK! maar Mars weet ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M weer ?
hey waar is die eigelijk ? sebatticle ?
geniaalquote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
hoor ik dat nou echt:
er staat een file omdat er botsauto's op de weg liggen??
Ja maar ander soortquote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, zijn dat geen implantaten?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mars ging hier minder posten
waaromquote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
heeft het iets met een kip te maken?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan je hem niet even lief en onschuldig met puppy oogjes aankijken ?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tsja ik kan er ook niks aan veranderen
Straattegel.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:20 schreef Plastic_zak het volgende:
schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen anders gaan we nergens heen
lekker, waar ga je heen?quote:
het is zijn keuze en de oorzaak is nogal tsja vreemdquote:Op woensdag 28 september 2011 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je hem niet even lief en onschuldig met puppy oogjes aankijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |