ik ben hier...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:59 schreef NBT het volgende:
Maar goed, waar is iedereenHet is rustig op mijn werk nu, pfff.......
Ook lekkerquote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
geen ideeik ben er nog niet uit wat ik ga eten vanavond. mischien dat ik maar weer eens lasagna ga halen bij de hoogvliet.
Wederhelft!quote:
Wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
hoor ik dat nou echt:
er staat een file omdat er botsauto's op de weg liggen??
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:05 schreef gianni61 het volgende:
Op de #A1 Apeldoorn richting Amersfoort bij Voorthuizen is de rechterrijstrook dicht, er worden botsauto's van een kermiswagen opgeruimd.
Dat is een goed, Mars, waar zou die zijn, Sm0keZ is op cursus dus niet op FOK! maar Mars weet ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M weer ?
hey waar is die eigelijk ? sebatticle ?
geniaalquote:Op woensdag 28 september 2011 14:03 schreef gianni61 het volgende:
hoor ik dat nou echt:
er staat een file omdat er botsauto's op de weg liggen??
Ja maar ander soortquote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, zijn dat geen implantaten?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mars ging hier minder posten
waaromquote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
heeft het iets met een kip te maken?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan je hem niet even lief en onschuldig met puppy oogjes aankijken ?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tsja ik kan er ook niks aan veranderen
Straattegel.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:20 schreef Plastic_zak het volgende:
schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen anders gaan we nergens heen
lekker, waar ga je heen?quote:
het is zijn keuze en de oorzaak is nogal tsja vreemdquote:Op woensdag 28 september 2011 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je hem niet even lief en onschuldig met puppy oogjes aankijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |