je krimpt gewoon johquote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
Maar uiteindelijk gaan mijn benen billen buik ook!En dan is het weer in verhouding
Het enige waar ik blij mee was, waren mijn tieten! En die gaan als eerstquote:
Ik ga een ei bakken, voordat ik ga sporten moet ik goed gevuld zijn!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
hmmm wat te eten vanavond..........
En dan hangen je tepels op je knieën.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
Maar uiteindelijk gaan mijn benen billen buik ook!En dan is het weer in verhouding
jij eet ook niet veel zegquote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga een ei bakken, voordat ik ga sporten moet ik goed gevuld zijn!
Implantaten FTW!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan hangen je tepels op je knieën.
Zien je borsten eruit als mislukte theezakjes enz
2 gebakken eieren met spek en 3 boterhammen is niet veel?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij eet ook niet veel zeg
ja dat wel, maar je had het net over een eiquote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
2 gebakken eieren met spek en 3 boterhammen is niet veel?
Jaaa, pfff je moet alles niet zo letterlijk nemen!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wel, maar je had het net over een ei
Je gaat toch niet aan de neptieten?quote:
Als ik cup B krijg dan echt wel!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gaat toch niet aan de neptieten?
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
afgelopen weekend nog gegeten. en heerlijke bacon erbij natuurlijk.
bacon ftw.
* WhiteLightning moet gelijk aan dat filmpje denken "bacon is good for me"
Beter voor versteviging gaan ipv vergrotingquote:
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, zijn dat geen implantaten?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter voor versteviging gaan ipv vergroting
ja dat ziet er best fucking lekker uit jaquote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef NBT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeeuwse spek FTW! En dan gebakken!![]()
![]()
is het ook!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat ziet er best fucking lekker uit ja
Jup!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga dat ook maar eens halen denk ik.
ligt dat gewoon bij de AH ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |