Gauchos aan de maas, ofzoietsquote:
oehhwwww, grill!quote:
moet ik mn moeder maar weer sturen ja ? aan jou heb ik ook niets zegquote:Op woensdag 28 september 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is zijn keuze en de oorzaak is nogal tsja vreemd
Doe dat maar ja, dan weten we tenminste zeker dat hij terug komt!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik mn moeder maar weer sturen ja ? aan jou heb ik ook niets zeg
jouw moeder is beter in bed inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik mn moeder maar weer sturen ja ? aan jou heb ik ook niets zeg
ok, ik doe mn bestquote:Op woensdag 28 september 2011 14:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe dat maar ja, dan weten we tenminste zeker dat hij terug komt!
ja de appel valt niet ver van de boom hehquote:Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw moeder is beter in bed inderdaad
ik weet niet hoe jij in bed bentquote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de appel valt niet ver van de boom heh
ja zoals mn moeder natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij in bed bent
ik heb ook nog nooit met je moeder seks gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoals mn moeder natuurlijk
tja daar zit wat inquote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit met je moeder seks gehad
jep, alleen irritant dat mn mond vol wondjes zitquote:
uitgewoond!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
laat ik het zo zeggen, soms hebben mensen een fietsenstalling , mijn moeder heeft een rolstoelstalling
Hoe komt dat nou weer?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, alleen irritant dat mn mond vol wondjes zit
te weinig slaap en klein beetje ziekjes...quote:
Ohhww... niet leuk....quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
te weinig slaap en klein beetje ziekjes...
heb je ipv de tongscrubber je scheermesje gepakt ?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, alleen irritant dat mn mond vol wondjes zit
Dan kan je het toch wel zeggenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iemand die jij niet kent
Wel met WL dus?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is irrelevantik hoef geen seks met WL z'n moeder
idd, je maakt iedereen hier nieuwschierigquote:Op woensdag 28 september 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is irrelevantik hoef geen seks met WL z'n moeder
zeg dan gewoonquote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ook niet! WL is zo groot dat ik uitscheur!
idd wat niet rekt scheurt welquote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ook niet! WL is zo groot dat ik uitscheur!
fixedquote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd, je maakt iedereen hier nieuwsgierig
oh die 13 jarige?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vroeg je gisteren nog of je die gozer toevallig kende
het heeft een pikquote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cris? dat kan zowel mannelijk als vrouwelijk zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |