Ben hem aan het binnenhengelen, dus misschien straks nog wel even. Slapen is overrated.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef KaMo het volgende:
Is hij goed?
Of komt hij morgen pas uit?
Ja, absoluut!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hij is al op internet te vindenEn ja, hij is zeker goed
Alhoewel ik na de eerste paar luisterbeurten toch de voorkeur geef aan de Blackening. Maar dat was dan ook wel een briljant album.
slapen is niet overrated, dus dat maar doen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben hem aan het binnenhengelen, dus misschien straks nog wel even. Slapen is overrated.
[..]
Ja, absoluut!
Zo checken, ben echt benieuwd nu
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Sorry KaMo, password, even uitzoeken
whut nu pas ?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leer nummers op gehoor uitzoeken. Lastig, maar leerzaamHad ik eerder mee moeten beginnen
Uhmm dat leer je niet als eerste hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 07:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
whut nu pas ?![]()
![]()
Dat is toch zo'n beetje het eerste wat je leert als je een instrument gaat leren spelen?
Of is je gehoor niet zo goed dat je kleine toonhoogteverschillen kunt horen?
Dat wil ik juist trainen. Het uitzoeken kan ik wel maar het duurt lang, dus wil het nu meer een meer doen dat het gewoon makkelijker en sneller gaat.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
whut nu pas ?![]()
![]()
Dat is toch zo'n beetje het eerste wat je leert als je een instrument gaat leren spelen?
Of is je gehoor niet zo goed dat je kleine toonhoogteverschillen kunt horen?
Bron.quote:Man steelt gitaar uit grafkist
AMSTERDAM – Een medewerker van een kerkhof in de Amerikaanse staat Wisconsin is gearresteerd nadat hij een gitaar stal uit een grafkist. Naar eigen zeggen jatte hij de gitaar omdat deze "te kostbaar is om in een crypte te liggen".
Dat meldt de website Gawker.
De 39-jarige Steven Conard zag de waardevolle Fender Telecaster liggen in de doodskist van de vorige week overleden Randall Jourdan. Het was Jourdans wens om samen met zijn geliefde gitaar begraven te worden.
Conard liet aan zijn collega James Lang weten dat hij de gitaar wilde hebben en vroeg Lang of hij het zou melden wanneer Conard de gitaar zou ontvreemden.
Begraven
Voordat Jourdan begraven werd, keek Lang nog tweemaal in zijn kist. Toen hij de tweede keer keek, zag hij dat de Fender-gitaar ontbrak, waarna Lang meteen zijn werkgever waarschuwde.
Toen de politie Conard thuis bezocht, werd bij hem de Fender Telecaster aangetroffen. “Dit is niet iets dat ik normaal gesproken doe”, bekende Conard tegen de politie. “Ik heb gewoon veel respect voor mooie muziekinstrumenten.
Ik ben nog altijd blijven hangen by Burn My Eyes... Alles wat ze daarna hebben gedaan is "wel aardig":Dquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, absoluut!
Zo checken, ben echt benieuwd nu
Ik vind hun vorige album "The Blackening" eigenlijk het beste.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blijven hangen by Burn My Eyes... Alles wat ze daarna hebben gedaan is "wel aardig":D
Zadeltje ietsje omhoog draaien.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef ElmoFan het volgende:
Dit topic heb ik een tijd niet gevolgt. Maar ik speel natuurlijk nog steeds gitaar, maar mijn E snaar heeft fret buzz. alleen ik heb geen idee hoe ik het moet fixen. Als ik hem gewoon open aan sla hoor ik het ongeveer bij de 4e fret. Bij de A en D snaar is het soms heel licht ook te horen, maar de E snaar is me nu toch wel aan het irriteren. Het is een stratocaster stijl gitaar, een Yamaha pacifica.
Als het echt nodig is wil ik hem wel ergens heen brengen, maar ik wil het eerst zelf proberen, alleen ik ben bang dat ie opnieuw afgesteld moet worden met dat ding in de nek (kan er even neit opkomen)
Weet iemand dit?
Ik heb precies hetzelfde bij een pacifica. Kan je uitleggen hoe je het zadeltje omhoog zet?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zadeltje ietsje omhoog draaien.
Sorry ik ben een noob, wat is het zadeltje? En hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zadeltje ietsje omhoog draaien.
Met een imbusje de schroefjes op de brug draaienquote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef EdGolf het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde bij een pacifica. Kan je uitleggen hoe je het zadeltje omhoog zet?
Zo ziet ie er uit, alleen ipv die 2 schroefjes zitten er 6.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Met een imbusje de schroefjes op de brug draaien
Klopt, je moet die kleine dingetjes aan de voorkant hebben. Daar pas een klein imbussleuteltje in (maatje 1 of 1,5) . Dan kun je het zadeltje omhoog draaien.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zo ziet ie er uit, alleen ipv die 2 schroefjes zitten er 6.
Voor zover ik weet zijn die schroeje aan de achterkant van de brug voor intonatie toch?
[ afbeelding ]
Je moet wel heel erg scheel zijn wil je daar een paar mm verschil in krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Deze bedoelen ze. Die zadels kan je met die inbusboutjes omhoog en omlaag schroefen. Bij jou moet hij dus iets omhoog. Het mooiste is dat hij wel waterpas blijft liggen, dus beide kanten evenveel omhoog schroeven, gewoon een beetje op het oog, paar mm verschil is niet heel erg.
[ afbeelding ]
het is net onkruid!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:48 schreef brother52 het volgende:
20 oktober start er weer eens een veiling met LC's.
Ik dacht dat ze daar nu wel zo'n beetje doorheen zouden zijn...
Mooi, kans voor mij om iets leuks te scorenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:48 schreef brother52 het volgende:
Moeilijk is het niet, althans.. het verschilt natuurlijk per persoon, ik heb in 20 minuten tijd de Stairway To Heaven solo op gehoor uitgevogeld...... Maar andere doen weer 2 weken over die zelfde solo..quote:
Ja, daar kun je nooit genoeg van hebbenquote:
En de vraag is ook, moet je dat willen?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik zo'n twee twintig tweehonderd jaar... nooit.
Ik heb er ook niet meer plezier in als ik het zelf heb uitgezocht. Iemand die het waarschijnlijk veel beter kan, heeft er veel meer moeite voor gedaan, dus waarom zou ik dan bijdehand zelf gaan klotenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de vraag is ook, moet je dat willen?
Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden?
Ik zit ook niet met een paar stokjes tegen elkaar te wrijven als ik vuur wil hebben om te koken. Ik draai het gas open, druk een knopje in en kan meteen beginnen.
Ik heb vernomen dat LC deze gitaren gewoon allemaal verkoopt via deze kanalen omdat dit sneller verkoopt dan aan handelaren. Dat betekent dus dat er nog hele voorraden gaan komenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:48 schreef brother52 het volgende:
Dan heb je het toch helemaal verkeerd vernomen.quote:Op donderdag 29 september 2011 02:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat LC deze gitaren gewoon allemaal verkoopt via deze kanalen omdat dit sneller verkoopt dan aan handelaren. Dat betekent dus dat er nog hele voorraden gaan komen
Dit.quote:Op donderdag 29 september 2011 07:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb je het toch helemaal verkeerd vernomen.
JIC Music/Global Music Trading is bijna een jaar geleden gewoon failliet verklaard en dit is gewoon de verkoop van alles wat ze nog op voorraad hadden.
JIC was ook importeur van Hohner. Vandaar dat er ook zoveel saxen te koop waren.
Volgens mij niet maar je moet gewoon op zoek naar zo'n Squier deluxe. Die zijn erg tof voor het geld.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:01 schreef KaMo het volgende:
Heeft LC eigenlijk ook een Telcaster Deluxe achtige?
Niet zo heel veel denk ik. Dit is de 5e (?) veiling al en de helft van wat ze aan zullen bieden zal waarschijnlijk spul zijn wat niet verkocht is op de vorige veilingen.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:47 schreef mr-green het volgende:
Maar hoeveel voorraad zullen ze nog over hebben
Okquote:Op donderdag 29 september 2011 08:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar je moet gewoon op zoek naar zo'n Squier deluxe. Die zijn erg tof voor het geld.
Tientjequote:Op donderdag 29 september 2011 12:09 schreef Braddie het volgende:
Iemand intresse in een Vox DA-5, hij is in top staat op 1 dingetje na.. De voeding zit vast gesoldeert op het moederbord, maar dit is geen belemmering
Ik zeg direct ophalen voor: 50 euro?
Groet!
nàh.. Ondanks dat ene gebrekje(wat niet eens een gebrek is want de voeding past goed in de achterkant van de Vox, en op batterijen doet hij het ook nog) is 50 toch ècht het minimum, ding was iets van 120-130 euro nieuw toen ik hem kocht(3 kwart jaar terug).quote:
Hey! Brian May teruggekregen? Vertel!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
nàh.. Ondanks dat ene gebrekje(wat niet eens een gebrek is want de voeding past goed in de achterkant van de Vox, en op batterijen doet hij het ook nog) is 50 toch ècht het minimum, ding was iets van 120-130 euro nieuw toen ik hem kocht(3 kwart jaar terug).
even iets anders!:
stairway to heaven solo opgenomen!
Die is hij immers nooit kwijt geweest.....quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hey! Brian May teruggekregen? Vertel!
Zou het? Dat maakt het nog intrigerenderderder!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die is hij immers nooit kwijt geweest.....
Weer zo'n bandje wat ik eigenlijk helemaal links heb laten liggen....quote:
Zelfde hier, had het tijden niet geluisterd, zit nu alle albums weer beetje door te nemen. En het is bijna allemaal tofquote:Op donderdag 29 september 2011 13:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weer zo'n bandje wat ik eigenlijk helemaal links heb laten liggen....
Geen idee waarom eigenlijk.
Ik moest hem terugkopen van m`n oude werk, ik had op m`n werk iets gedaan wat niet helemaal door de beugel kon, en toen zei m`n ex-baas "Ik vind het niet kunnen wat je gedaan hebt, je laat je gitaar hier als onderpand, en als jij het geld bij elkaar hebt koop jij daar feitelijk je gitaar mee terug"quote:Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hey! Brian May teruggekregen? Vertel!
Net even snel geluisterd en het doet me heel erg aan Nickelback denken.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, had het tijden niet geluisterd, zit nu alle albums weer beetje door te nemen. En het is bijna allemaal tof
Oftewel dom gelul, volledig uit de duim gezogen....quote:
Nee, in totaal 1400-1500 (inclusief aanschaf).quote:
Nee, zeker niet, ga me niet beschuldigen van liegen, want dat is iets waar ik niet tegen kan... ik heb bijna 1 maand zonder Brian May gitaar gezeten..quote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oftewel dom gelul, volledig uit de duim gezogen....
Herfretten was 80 euro, wtf, waarom zou ik dat verzinnen gast? het is toch bij mijn oude werk gebeurd?, op mijn gitaar?... denk na.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:37 schreef brother52 het volgende:
Herfretten voor 80 euro? flikker toch een eind op man.
Wat dan? De rest interesseert me helemaal niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik had op m`n werk iets gedaan wat niet helemaal door de beugel kon
Ik was 80 euro kwijt voor het herfretten, was na alle waarschijnlijkheid omdat ik er werkte, en anders kan je googlen op Gimar Yestra, dat is de gitaarbouwer bij Kick Music.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:42 schreef brother52 het volgende:
Omdat het normaal gesproken iets van 200 euro kost?
Tip voor wanneer je de volgende keer weer van alles gaat verzinnen: doe eerst eens wat research.
Als je een gitaar 20keer moet afstellen in een half jaar is het dus brandhoutquote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef The_Dean het volgende:
20 keer afstellen in dat half jaar? Wtf
En blijf dat zo snel herfretten echt een raar verhaal.
Ja, vast. en dan laten ze je wel 25 euro betalen voor een afstelbeurt?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik was 80 euro kwijt voor het herfretten, was na alle waarschijnlijkheid omdat ik er werkte, en anders kan je googlen op Gimar Yestra, dat is de gitaarbouwer bij Kick Music.
Ik heb de gitaar in TOTAAL 20 keer moeten afstellen schat ik zo, in 1 jaar en 1 maand that is.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef The_Dean het volgende:
20 keer afstellen in dat half jaar? Wtf
En blijf dat zo snel herfretten echt een raar verhaal.
Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..quote:Op donderdag 29 september 2011 13:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, vast. en dan laten ze je wel 25 euro betalen voor een afstelbeurt?
Hoe dom denk je dat we zijn?
Ik kwam hier eigenlijk om m`n solo te posten, en om m`n voxje voor 50euro aan te bieden, maar ja...quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
Mensen, laten we alstublieft niet wéér beginnen.
't ging net zo goed
Sorry, maar dat is nog veel te veel hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb de gitaar in TOTAAL 20 keer moeten afstellen schat ik zo, in 1 jaar en 1 maand that is.
Wat heb je gedaan wat niet door de beugel kon en wat die 300? euro waard was.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..
Ja vast. En ik ben Wicky de Viking.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..
Dat is het ook, ik heb dat Craftertje, en dat heb ik nu in de 1,5 jaar dat ik hem heb 3 x af gesteld..quote:Op donderdag 29 september 2011 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is nog veel te veel hoor.
Pics?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja vast. En ik ben Wicky de Viking.
Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja vast. En ik ben Wicky de Viking.
Eentje van het laatste dorpsfeest tijdens het spelletje 'Spies je kip op een riek'quote:
Waar is je gitaar?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eentje van het laatste dorpsfeest tijdens het spelletje 'Spies je kip op een riek'
[ afbeelding ]
Omdat je bijna niets anders doet?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?
quote:De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
Die had ik pas bij het avondprogramma nodig maar daar zijn geen foto's van want in die tijd hadden ze nog geen flitsers, dus zouden al die foto's veel te donker geworden zijn...quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?
De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
En ook nog een aanklacht aan je broek?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
Ja, moet je luisteren, als ik daar voor bijna 1000-1100 euro word opgelicht in totaal, in 2 jaar tijd door die vent, dan kan ik 2 dingen doen, tegen hem zeggen dat hij me oplicht, en luisteren naar een bullshit verhaal van iemand die het in zowel C/D/E/F/G/A èn B ontkent, of gewoon zelf even terug doen bij hem wat ie bij mij doetquote:
En wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten ?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, moet je luisteren, als ik daar voor bijna 1000-1100 euro word opgelicht in totaal, in 2 jaar tijd door die vent, dan kan ik 2 dingen doen, tegen hem zeggen dat hij me oplicht, en luisteren naar een bullshit verhaal van iemand die het in zowel C/D/E/F/G/A èn B ontkent, of gewoon zelf even terug doen bij hem wat ie bij mij doet
Ja, en je ziet wat er van komt, je mag lekker je eigen spullen 'terugkopen'.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, moet je luisteren, als ik daar voor bijna 1000-1100 euro word opgelicht in totaal, in 2 jaar tijd door die vent, dan kan ik 2 dingen doen, tegen hem zeggen dat hij me oplicht, en luisteren naar een bullshit verhaal van iemand die het in zowel C/D/E/F/G/A èn B ontkent, of gewoon zelf even terug doen bij hem wat ie bij mij doet
Wat ben ik er mee opgeschoten?, geen ene fuck, ben m`n baan nu kwijt, en 300euro wat ik mezelf had kunnen besparen..quote:Op donderdag 29 september 2011 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten ?
Die Brian May is via Kick Music gekocht(bij Eiland muziek, maar dat ging allemaal via Kick, en hij beloofde me ook gewoon 2 jaar garantie) De Vox is ook bij Kick gekocht, maar hij weigerde hem op te sturen naar Vox voor garantie, omdat Vox blijkbaar hun eigen producten niet repareerd, gelde ook voor m`n Tyros 3, werd ook geweigerd, moest ik ook 65 euro voor dokken.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:57 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt hem niet bij hem gekocht, dus waarom zou hij dan garantie verlenen?
Ja, ik heb er zeker van geleerd, dit doe ik dus nooit meer... voel me er nog steeds rot om, maarja...quote:Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, en je ziet wat er van komt, je mag lekker je eigen spullen 'terugkopen'.
Ook al doen die bedrijven het niet zelf, garantie blijft garantie.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Brian May is via Kick Music gekocht(bij Eiland muziek, maar dat ging allemaal via Kick, en hij beloofde me ook gewoon 2 jaar garantie) De Vox is ook bij Kick gekocht, maar hij weigerde hem op te sturen naar Vox voor garantie, omdat Vox blijkbaar hun eigen producten niet repareerd, gelde ook voor m`n Tyros 3, werd ook geweigerd, moest ik ook 65 euro voor dokken.
Hij is niet half in elkaar geklust, de Vox had het probleem dat de connector van de voeding geen contact meer maakte met het pinnetje(althans heel slecht) èn ik vroeg aan m`n vader om het voor me op te lossen, toen heeft hij dat gedaan, en hij werkt nu beter dan dat hij deed mèt de connector!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
2 uur voor 65 euro is wel een koopje though
Dus die half in elkaar geklusde vox is diegene die je nu probeert te verkopen ?
Ja.... ik heb verschillende muziekzaken nagevraagd over deze microfoon, zeggen allemaal dat er wel 300-400 euro voor te vangen is, kijk 30 minuten op internet, kom tot de conclussie dat boven de 100euro tè vèèl is.quote:
Klinkt tof.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag nummer geschreven in de oefenruimte is best vet geworden
De camera viel halverwege het nummer uit door de batterijMaar wat vinden jullie so far ervan. Is nog een beetje half geïmproviseerd though. Maar gaat om het idee
Vind dat stuk vanaf 1:09 wel tof, was geimproviseerd dus nu ff uitzoeken hoe ik het speelde, vind het er wel mooi bij passen.
Dat is ook niet zo slim hè?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
npquote:
Wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit niemand echt op te wachten volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2011 14:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kwam hier eigenlijk om m`n solo te posten, en om m`n voxje voor 50euro aan te bieden, maar ja...
Werken in een muziekzaak, waar hij jatte uit de kassa en wie weet wat nog meerquote:
Inderdaad, zouden we niet een petitie voor een perm ban kunnen doen ofso?quote:
Vox bedoel je?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:10 schreef Godtje het volgende:
Fox versterkertje gekocht voor mijn eerst elektrische gitaar![]()
Dan zit er weer iets van leven in het topic
Goed man!quote:Op donderdag 29 september 2011 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt!
Deed ik natuurlijk om het topic in leven te houden.![]()
Nu de gitaar nog binnen en dan kan ik met 10 verschillende effecten mijn 4 akkoorden rocken met een snelheid van 3 aanslagen per minuut.quote:
Gekocht op de Daan auction en laten versturen dus die is nog onderweg.quote:
Welk model heb je gekocht ?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gekocht op de Daan auction en laten versturen dus die is nog onderweg.
Ik ging de winkel in voor een Capo voor mijn akoestische en een wandhaak zodat ik de nieuwe kan ophangen zodra hij komt.
Iets te voorbarig kocht ik ook maar gelijk vast versterker.![]()
Was ik heul niet van plan.
Met een korte investering in theorie kan je van 4 naar veel meer akkoorden.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu de gitaar nog binnen en dan kan ik met 10 verschillende effecten mijn 4 akkoorden rocken met een snelheid van 3 aanslagen per minuut.
Welke is het? Die inputs zijn niet duur, kan je zelf wel monteren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heeft er iemand verstand van versterkeronderdelen van Fender?
Mijn input-jack van mijn Superchamp is kapot. Heb het zo voor elkaar gekregen dat de gitaarplug halverwege is afgebroken. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe input-jack, maar kan niet veel op internet vinden. Heb al met Feedback en Rock Palace contact opgenomen, maar die rekenen minimaal ¤ 50 (
) voor zo'n reparatie, en ze leveren dus ook geen losse versterker-onderdelen.
Iemand die me kan helpen?
Dat zou ik zelfs kunnenquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke is het? Die inputs zijn niet duur, kan je zelf wel monteren.
JA HOOR!!!!!quote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet, althans.. het verschilt natuurlijk per persoon, ik heb in 20 minuten tijd de Stairway To Heaven solo op gehoor uitgevogeld...... Maar andere doen weer 2 weken over die zelfde solo..
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
VOX da5
http://www.voxamps.com/uk/da5/
Indie Fleur de Lys Tobaccoquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:44 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]Bedoelde eigenlijk welke gitaar.
Mooi!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Indie Fleur de Lys Tobacco
[ afbeelding ]
Ziet hij er hier wel iets mooier uitd an op de site van Daan'squote:
Kom je langs, leg ik het eens uit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
Dank.
Hopelijk redelijk afgesteld al anders moet ik hem misschien ook nog gaan wegbrengen.
Wil wel zelf beetje spelen en leren eventueel maar niet compleet verneuken
okquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Braddie het volgende:
Ik schaam me dood, heb al 1,5 jaar een Tuner liggen, en heb hem vandaag voor het eerst gebruikt, klinkt een stuk fijner een track met gestemde instrumenten
Mooie keuze.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ziet hij er hier wel iets mooier uitd an op de site van Daan's![]()
Zal even hun foto zoeken.
Dan vind ik hem nog steeds leuk trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik als niet gitarist trap het topic nog even na!quote:
dude!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Braddie het volgende:
Ik schaam me dood, heb al 1,5 jaar een Tuner liggen, en heb hem vandaag voor het eerst gebruikt, klinkt een stuk fijner een track met gestemde instrumenten
Mooie tonen, past erg goed. Misschien dat je het laatste stukje nog wat spannender kan maken, naar een soort climax werken ofzo? Hij blijft nu een beetje in dat laatste stuk hangen. Ligt er ook een beetje aan waar de solo zit, als het aan het eind van het nummer is kan-ie prima zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met het schrijven van een solo maar blijf het lastig vinden
http://picosong.com/xWn/
Wat vinden jullie van zoiets. FF niet letten op de geluidskwaliteit
Ik stemde ze wel op gehoor, en 9 van de 10 keer waren ze ook wel zuiver, merkte dat toen ik ze gister stemde met de tuner, dat ik er -10 tot -20 cent af zat per snaar, dat vind ik niet èxtreem veel... al is het wel een verschil als ze ècht allemaal zuiver zijnquote:
Dudequote:Op vrijdag 30 september 2011 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik stemde ze wel op gehoor, en 9 van de 10 keer waren ze ook wel zuiver, merkte dat toen ik ze gister stemde met de tuner, dat ik er -10 tot -20 cent af zat per snaar, dat vind ik niet èxtreem veel... al is het wel een verschil als ze ècht allemaal zuiver zijn
En al die commentaren met betrekking tot je (gebrek aan) stemming in je geposte filmpjes negeer je even?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik stemde ze wel op gehoor, en 9 van de 10 keer waren ze ook wel zuiver, merkte dat toen ik ze gister stemde met de tuner, dat ik er -10 tot -20 cent af zat per snaar, dat vind ik niet èxtreem veel... al is het wel een verschil als ze ècht allemaal zuiver zijn
Tofquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:41 schreef Niles-Crane het volgende:
Dean de reverb doet het weer
En de footswitch schijnt ook goed te werken
Ik zou die solo op het eind langer doen (of was dat sowieso de bedoeling) zoals je gister postte, en dan ook met die opbouw, dat klonk erg lekker. Is nu wel een heel kort stukje zo. Klint verder erg lekker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
En van mij ook weer een filmpje, het nummer wat ik eergister heb gepost hebben we verder uitgewerkt vandaag en dit is zoals het nu staat. Lekker gevarieerd en dynamisch was het idee![]()
De solo aan het einde is nog grotendeels geimproviseerd dus die moet nog goed uitgewerkt worden. Benieuwd wat jullie er zo van vinden
Absoluut niet slecht hoor maar jullie zanger zou eens moeten proberen minder uit te halen. Dat rauwe is best gaaf en dat kan ie ook goed maar het is mooier als ie dat bewaard tot de climax van het nummer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
En van mij ook weer een filmpje, het nummer wat ik eergister heb gepost hebben we verder uitgewerkt vandaag en dit is zoals het nu staat. Lekker gevarieerd en dynamisch was het idee![]()
De solo aan het einde is nog grotendeels geimproviseerd dus die moet nog goed uitgewerkt worden. Benieuwd wat jullie er zo van vinden
Nice, misschien wel je beste tot nu toe.quote:
Thnxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou die solo op het eind langer doen (of was dat sowieso de bedoeling) zoals je gister postte, en dan ook met die opbouw, dat klonk erg lekker. Is nu wel een heel kort stukje zo. Klint verder erg lekker!
En ook jij bedankt voor de reactiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Absoluut niet slecht hoor maar jullie zanger zou eens moeten proberen minder uit te halen. Dat rauwe is best gaaf en dat kan ie ook goed maar het is mooier als ie dat bewaard tot de climax van het nummer.
Op de manier hoe hij nu zingt gaat het snel allemaal op elkaar lijken en zit er geen diepere laag in en gaat het een beetje vermoeien.
Ik denk dat als hij echt gaat zingen zonder zn stem zo te oversturen, dat het nóg beter is. En dan niet alleen bij dit nummer.
En laat hem zijn snaren afknippen bij de kop, zo steekt ie zichzelf of de bassist nog een oog uit
Verder mag jouw solo er nog wat duidelijker uitkomen, klinkt goed!
Hangt er van af of je een Floyd Rose-achtige brug hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef Schuifpui het volgende:
Hey gitaristen, ik heb een vraag aan jullie. Gisteren heb ik de dikste snaar van m'n gitaar gebroken. Meestal is het de dunste en nu had ik het plan om alle snaren maar eens tegelijk te vervangen. Kan ik alle snaren er gewoon afhalen, fretboard en rondom de pickups schoonmaken en dan nieuwe snaren erop? Ik heb weleens op internet gelezen dat je niet alle snaren tegelijk eraf moet halen, alleen kan ik dan niet even rustig alles schoonmaken.
Gewoon een vaste brug, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er van af of je een Floyd Rose-achtige brug hebt.
Heb je die, dan kun je het beste de snaren één voor één vervangen. Of je moet het erg leuk werk vinden om je brug af te stellen maar als het tegen zit, kun je daar wel een uurtje of 2 zoet mee zijn.
4 minuten is niet langquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ThnxJa daar twijfelen we dus over, het nummer is nu al 4 minuten dus best wel lang. Een korte eind solo kan prima. Maar ik wil hem wel wat anders opgebouwd hebben zoals die andere opname dat het wel ergens naar toe werkt. Maar dan op een wat snellere manier
Yep, anders raken we de aandacht van ons publiek kwijt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Wou net zeggen, als die van de Bluescreens straks de 2.30 voorbij gaan is er iets mis.
Op het goede moment er even een cover tussendoor wil ook wel helpen om de aandacht vast te houden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef The_Dean het volgende:
Voordat het gaat vervelen is het nummer al voorbij
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ThnxJa daar twijfelen we dus over, het nummer is nu al 4 minuten dus best wel lang. Een korte eind solo kan prima. Maar ik wil hem wel wat anders opgebouwd hebben zoals die andere opname dat het wel ergens naar toe werkt. Maar dan op een wat snellere manier
[..]
En ook jij bedankt voor de reactieJa qua dat zingen is dit een wat "rauwer" nummer. Maar ik snap je punt inderdaad. Normaal proberen we ook wat meer af te wisselen met gewone zang. Welke uithalen bedoel je bijvoorbeeld die niet zo gepast zijn ?
We waren de tang kwijt voor de snaren
Dit is bijvoorbeeld weer heel erg gewoon gezongen.
Vind ik eerlijk gezegd mooier dan die CS die je daarboven post. Alleen semihollow body, dus dat rockt wat minder lekker.quote:
In de keith richards biografie (nog bedankt cynic) omschrijft hij dat bandjes voor het eerst de 2'29'' regel beginnen te overschrijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:58 schreef brother52 het volgende:
Wij hanteren heel strikt de 3 minuten regel.
Thanks!quote:
Heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:53 schreef Dribbel_ het volgende:
en ondertussen zit menno daar nog met z'n TrucksterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar surfboard en POD XT zijn waarschijnlijk wel verkocht
,,/
mja, die burny had ik altijd in de koffer zitten in de hoek van me kamer, en die firebird klinkt gewoon niet zo vet met de band enzo, dus kan die beter weg doen en iets anders kopen (een ES achtige dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Ik vind het zo kut, ik wil die gitaren eigenlijk niet kwijt omdat ze zo mooi aan de muur hangen
Maar ik gebruik ze gewoon niet.
Is vrijwel indentiek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:23 schreef The_Dean het volgende:
Hoe verhoud die Truckster zich tot een EC1000?
Doe mij er dan ook maar 2quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oei, misschien een gratis epiphone dot!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oei, misschien een gratis epiphone dot!
Cherry hier graag.quote:
Ik heb het meestal in 3 dagen, soms wel binnen 2 dagen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Svyatagor het volgende:
Hoe lang doen Thomann-pakketjes van UPS er meestal over? Heb vrijdag e.e.a. besteld en kreeg vrijwel meteen een verzendbevestiging, maar de track & trace geeft niks meer dan 'label aangemaakt'.
Ik woon op een steenworp afstand van de grens, volgens mij was het de vorige keer de volgende dag al afgeleverdquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Svyatagor het volgende:
Hoe lang doen Thomann-pakketjes van UPS er meestal over? Heb vrijdag e.e.a. besteld en kreeg vrijwel meteen een verzendbevestiging, maar de track & trace geeft niks meer dan 'label aangemaakt'.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het meestal in 3 dagen, soms wel binnen 2 dagen.
Allright, thanksquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik woon op een steenworp afstand van de grens, volgens mij was het de vorige keer de volgende dag al afgeleverd
Zelf even doen dus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
ERg irritant, mijn zwarte LTD heeft geen aarding vanaf de brug
Ja, normaal gesproken rond de onderste stud van je tailpiece. Dan wikkelen ze er om heen, slaan ze de stud er in en komt de aardedraad in de electronica cavity uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het eigenlijk alleen een kwestie van gewoon ergens aan de brug of tailpiece een aarde draadje solderen?
Maar verkocht je nou je zwarte EC1000 ook? Of had je die al verkocht?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je er EMGs in hebt zitten is er niks kapot aaan
Ja dat is het voordeel van EMG's dat het helemaal niet nodig isquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja, net of ze er aan dachten bij het installeren enzo, je ziet het enkeld vaker. Staat er een stageloper aan de band, die vergeten dit soort dingen wel eens. Zo'n vrijdagmiddagpartij, zeg maar
Wel, die kerel kan best goed drummenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Justin Bieber speelt geen instrument![]()
Dus
http://www.justinguitar.com/
Ik geloof je maar op je woord aangfezien ik weinig verstand heb van Bieber en het eigenlijk ook niet wil hebben.quote:
Mwa, ik doe altijd even research op artiesten die ongegrond gehaat wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof je maar op je woord aangfezien ik weinig verstand heb van Bieber en het eigenlijk ook niet wil hebben.
Er is niks wat dat wanproduct van de maarschappij goed kan praten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mwa, ik doe altijd even research op artiesten die ongegrond gehaat worden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef The_Dean het volgende:
Net wanneer ik dacht dat ik het dieptepunt hier had gezien... gaat het over Justin Bieber.
Bieber zelf heeft wel een redelijke stem, het is alleen jammer dat àlles tegenwoordig zo commercieel is, want volgens mij zit er wel meer in dat jochie dan wat we nu horen, alleen staat de Top-40(en ook de producers van de Top-40 artiesten) ingestelt op R&B en Over produced troep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er is niks wat dat wanproduct van de maarschappij goed kan praten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bieber zelf heeft wel een redelijke stem, het is alleen jammer dat àlles tegenwoordig zo commercieel is, want volgens mij zit er wel meer in dat jochie dan wat we nu horen, alleen staat de Top-40(en ook de producers van de Top-40 artiesten) ingestelt op R&B en Over produced troep.
Nee hoor. Gaat alleen om de looks en de catchy nummers die voor hem geschreven worden. Haal dat weg, haken alle tienermeisjes af, en als die afhaken is het binnen de korste keren gebeurd met Bieber en horen we er nooit meer wat van. Wat een mooie dag zal dat zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bieber zelf heeft wel een redelijke stem, het is alleen jammer dat àlles tegenwoordig zo commercieel is, want volgens mij zit er wel meer in dat jochie dan wat we nu horen, alleen staat de Top-40(en ook de producers van de Top-40 artiesten) ingestelt op R&B en Over produced troep.
Hopen dat het tegenwoordig weer beter zal zijn ja !.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat alleen om de looks en de catchy nummers die voor hem geschreven worden. Haal dat weg, haken alle tienermeisjes af, en als die afhaken is het binnen de korste keren gebeurd met Bieber en horen we er nooit meer wat van. Wat een mooie dag zal dat zijn.
Zo te lezen moet ik blij zijn dat ik nog nooit wat van hem heb gehoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat alleen om de looks en de catchy nummers die voor hem geschreven worden. Haal dat weg, haken alle tienermeisjes af, en als die afhaken is het binnen de korste keren gebeurd met Bieber en horen we er nooit meer wat van. Wat een mooie dag zal dat zijn.
Wees maar blij inderdaad, Pray is een best mooi nummer, maar de rest is om te huilen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te lezen moet ik blij zijn dat ik nog nooit wat van hem heb gehoord.
Stel je voor, een Gitaristen topic met Justin Bieber in de titel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef The_Dean het volgende:
Net wanneer ik dacht dat ik het dieptepunt hier had gezien... gaat het over Justin Bieber.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:10 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Stel je voor, een Gitaristen topic met Justin Bieber in de titel.![]()
Cascada? Ook nog nooit van gehoord.quote:MIjn dochters hebben nu een Cascada kick. Er staan twee YT clips van ze live en unplugged in de TVstudio.
quote:
Kan je binnen 1 dag alles meezingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Wees maar blij jongens, op het werk hier staat 538 aan...
Waarom moet je in elke post even quasi interessant doen, ik snap dat nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:27 schreef Braddie het volgende:
Helaas ken ik dat eerste nummer(Evacuate the dancefloor) als je gevoel voor muziek je lief is, moet je niet klikken..
Het is muziekgemaakt met waarschijnlijk vst instrumenten, software zoals Fruityloops en veel clichè`s.
Het is ook echt strond vervelendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom moet je in elke post even quasi interessant doen, ik snap dat niet
Nee zo heb ik hem ook geprobeerd maar zo vind ik hem niet lekker klinken.. Ik bedoelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
je bedoelt dus
------12----------10--------
-12--------12----------------
pittig stukje ja
Misschien je gitaar stemmenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee zo heb ik hem ook geprobeerd maar zo vind ik hem niet lekker klinken.. Ik bedoel
----7---12---7---10---
Zo vind ik hem beter klinken, heb hem ook al zo geprobeerd zoals jij het daar tabte maar zo vind ik hem iets missen..
Die vind ik ook nog eens "krachtiger" klinkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
je bedoelt dus
------12----------10--------
-12--------12----------------
pittig stukje ja
Ik heb je band gelike'dquote:
Ja, dat kan natuurlijk, de manier die Dribbel had getabbed vind ik niet lekker klinkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Je kan je vingers toch gewoon verzetten?
Ja maar dán klinkt het natuurlijk wel andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Braddie het volgende:
Overigens een beetje een faal, niet m`n hoge E, maar m`n hoge B.... die snaar speel ik het op, veranderd natuurlijk niks verder.
Wel aan mijn tabquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Braddie het volgende:
Overigens een beetje een faal, niet m`n hoge E, maar m`n hoge B.... die snaar speel ik het op, veranderd natuurlijk niks verder.
Klopt, echt een enorme faal, op de B snaar klinkt he wel goed, maar als nog is die ----7---10---7---12 blijft moeilijk voor me om hem zo te spelen... (ookal schreef ik hem zelf)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar dán klinkt het natuurlijk wel anders...
PowerChords pak ik soms als een barrè, alleen laat ik de 3 laatste snaren dempen, door m`n wijsvinger.... klinkt heel gaaf, en zo kan je lekker raggen met Powerchords zonder dat je extra snaren raakt of zo..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga toch maar eens wat meer Green Day spelen want mijn powerchords blijven belachelijk slecht.
Zo af en toe doe ik dat ook!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
PowerChords pak ik soms als een barrè, alleen laat ik de 3 laatste snaren dempen, door m`n wijsvinger.... klinkt heel gaaf, en zo kan je lekker raggen met Powerchords zonder dat je extra snaren raakt of zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |