quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:41 schreef Niles-Crane het volgende:
Dean de reverb doet het weer
En de footswitch schijnt ook goed te werken
Ik zou die solo op het eind langer doen (of was dat sowieso de bedoeling) zoals je gister postte, en dan ook met die opbouw, dat klonk erg lekker. Is nu wel een heel kort stukje zo. Klint verder erg lekker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
En van mij ook weer een filmpje, het nummer wat ik eergister heb gepost hebben we verder uitgewerkt vandaag en dit is zoals het nu staat. Lekker gevarieerd en dynamisch was het idee![]()
De solo aan het einde is nog grotendeels geimproviseerd dus die moet nog goed uitgewerkt worden. Benieuwd wat jullie er zo van vinden
Absoluut niet slecht hoor maar jullie zanger zou eens moeten proberen minder uit te halen. Dat rauwe is best gaaf en dat kan ie ook goed maar het is mooier als ie dat bewaard tot de climax van het nummer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
En van mij ook weer een filmpje, het nummer wat ik eergister heb gepost hebben we verder uitgewerkt vandaag en dit is zoals het nu staat. Lekker gevarieerd en dynamisch was het idee![]()
De solo aan het einde is nog grotendeels geimproviseerd dus die moet nog goed uitgewerkt worden. Benieuwd wat jullie er zo van vinden
Nice, misschien wel je beste tot nu toe.quote:
Thnxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou die solo op het eind langer doen (of was dat sowieso de bedoeling) zoals je gister postte, en dan ook met die opbouw, dat klonk erg lekker. Is nu wel een heel kort stukje zo. Klint verder erg lekker!
En ook jij bedankt voor de reactiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Absoluut niet slecht hoor maar jullie zanger zou eens moeten proberen minder uit te halen. Dat rauwe is best gaaf en dat kan ie ook goed maar het is mooier als ie dat bewaard tot de climax van het nummer.
Op de manier hoe hij nu zingt gaat het snel allemaal op elkaar lijken en zit er geen diepere laag in en gaat het een beetje vermoeien.
Ik denk dat als hij echt gaat zingen zonder zn stem zo te oversturen, dat het nóg beter is. En dan niet alleen bij dit nummer.
En laat hem zijn snaren afknippen bij de kop, zo steekt ie zichzelf of de bassist nog een oog uit
Verder mag jouw solo er nog wat duidelijker uitkomen, klinkt goed!
Hangt er van af of je een Floyd Rose-achtige brug hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef Schuifpui het volgende:
Hey gitaristen, ik heb een vraag aan jullie. Gisteren heb ik de dikste snaar van m'n gitaar gebroken. Meestal is het de dunste en nu had ik het plan om alle snaren maar eens tegelijk te vervangen. Kan ik alle snaren er gewoon afhalen, fretboard en rondom de pickups schoonmaken en dan nieuwe snaren erop? Ik heb weleens op internet gelezen dat je niet alle snaren tegelijk eraf moet halen, alleen kan ik dan niet even rustig alles schoonmaken.
Gewoon een vaste brug, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er van af of je een Floyd Rose-achtige brug hebt.
Heb je die, dan kun je het beste de snaren één voor één vervangen. Of je moet het erg leuk werk vinden om je brug af te stellen maar als het tegen zit, kun je daar wel een uurtje of 2 zoet mee zijn.
4 minuten is niet langquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ThnxJa daar twijfelen we dus over, het nummer is nu al 4 minuten dus best wel lang. Een korte eind solo kan prima. Maar ik wil hem wel wat anders opgebouwd hebben zoals die andere opname dat het wel ergens naar toe werkt. Maar dan op een wat snellere manier
Yep, anders raken we de aandacht van ons publiek kwijt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Wou net zeggen, als die van de Bluescreens straks de 2.30 voorbij gaan is er iets mis.
Op het goede moment er even een cover tussendoor wil ook wel helpen om de aandacht vast te houden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef The_Dean het volgende:
Voordat het gaat vervelen is het nummer al voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |