Nee, zeker niet, ga me niet beschuldigen van liegen, want dat is iets waar ik niet tegen kan... ik heb bijna 1 maand zonder Brian May gitaar gezeten..quote:Op donderdag 29 september 2011 13:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oftewel dom gelul, volledig uit de duim gezogen....
Herfretten was 80 euro, wtf, waarom zou ik dat verzinnen gast? het is toch bij mijn oude werk gebeurd?, op mijn gitaar?... denk na.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:37 schreef brother52 het volgende:
Herfretten voor 80 euro? flikker toch een eind op man.
Wat dan? De rest interesseert me helemaal niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik had op m`n werk iets gedaan wat niet helemaal door de beugel kon
Ik was 80 euro kwijt voor het herfretten, was na alle waarschijnlijkheid omdat ik er werkte, en anders kan je googlen op Gimar Yestra, dat is de gitaarbouwer bij Kick Music.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:42 schreef brother52 het volgende:
Omdat het normaal gesproken iets van 200 euro kost?
Tip voor wanneer je de volgende keer weer van alles gaat verzinnen: doe eerst eens wat research.
Als je een gitaar 20keer moet afstellen in een half jaar is het dus brandhoutquote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef The_Dean het volgende:
20 keer afstellen in dat half jaar? Wtf
En blijf dat zo snel herfretten echt een raar verhaal.
Ja, vast. en dan laten ze je wel 25 euro betalen voor een afstelbeurt?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik was 80 euro kwijt voor het herfretten, was na alle waarschijnlijkheid omdat ik er werkte, en anders kan je googlen op Gimar Yestra, dat is de gitaarbouwer bij Kick Music.
Ik heb de gitaar in TOTAAL 20 keer moeten afstellen schat ik zo, in 1 jaar en 1 maand that is.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef The_Dean het volgende:
20 keer afstellen in dat half jaar? Wtf
En blijf dat zo snel herfretten echt een raar verhaal.
Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..quote:Op donderdag 29 september 2011 13:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, vast. en dan laten ze je wel 25 euro betalen voor een afstelbeurt?
Hoe dom denk je dat we zijn?
Ik kwam hier eigenlijk om m`n solo te posten, en om m`n voxje voor 50euro aan te bieden, maar ja...quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
Mensen, laten we alstublieft niet wéér beginnen.
't ging net zo goed
Sorry, maar dat is nog veel te veel hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb de gitaar in TOTAAL 20 keer moeten afstellen schat ik zo, in 1 jaar en 1 maand that is.
Wat heb je gedaan wat niet door de beugel kon en wat die 300? euro waard was.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..
Ja vast. En ik ben Wicky de Viking.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze gaven me korting op de ècht dure dingen(Versterkers/keyboards/gitaren/etc) maar de goedkopere dingen moest ik wel gewoon volledig betalen, denk je dat ik na 2 jaar in een muziekzaak gewerkt heb, dingen daar over ga liegen?, ik vertel het volledige eerlijke verhaal, wat mij is gebeurd... wat ik moet betalen, hoe het gegana is etc..
Dat is het ook, ik heb dat Craftertje, en dat heb ik nu in de 1,5 jaar dat ik hem heb 3 x af gesteld..quote:Op donderdag 29 september 2011 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is nog veel te veel hoor.
Pics?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja vast. En ik ben Wicky de Viking.
Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja vast. En ik ben Wicky de Viking.
Eentje van het laatste dorpsfeest tijdens het spelletje 'Spies je kip op een riek'quote:
Waar is je gitaar?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eentje van het laatste dorpsfeest tijdens het spelletje 'Spies je kip op een riek'
[ afbeelding ]
Omdat je bijna niets anders doet?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?
quote:De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
Die had ik pas bij het avondprogramma nodig maar daar zijn geen foto's van want in die tijd hadden ze nog geen flitsers, dus zouden al die foto's veel te donker geworden zijn...quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?
De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |